Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا

Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم

سعید نیکبخت
۲۲:۴۲ ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا

به تازگی اقای Shuhei Yoshida رئیس تمامی استودیوهای سرگرمی  سونی  اعلام کرده اند که کمپانی آنها قصد دارد عنواین با کیفیت و AAA را به آرامی برای Ps4 معرفی کند.ایشان همچنین اعلام کرده اند که عنواین بسیار زیادی مانده اند که ما آنها را معرفی نکرده ایم و قصد داریم به آرامی آنها را به شما نشان بدهیم.در ادامه ی مطلب می توانید قسمت هایی از صحبت های ایشان را مشاهده نمایید.

آقای یوشیدا در صحبت های   اخیر خود اعلام کرده اند که هنوز عناوین بسیار زیادی هستند که برای Ps4 معرفی نشده اند و این سیاست کاری آنهاست تا به این گونه عمل کنند:

این بسیار برای ما جذاب است زمانی که از عنواین لانچ صحبت می کنیم،همیشه با تیم بازار یابی داخلیمان در رابطه با استراتژی های عرضه و زمانی که ما میخواهیم این عنواین عرضه شوند بحث  می کنیم.کار ما نباید به این شکل باشد که بگوییم همه ی عناو ین را باید در لانچ عرضه کنیم و برعکس عناوین زیادی را برای لانچ عرضه نکنیم.آنها همچنان به عقب برگشتند و گفتند ما میخواهیم یک لیست قوی از عنواین لانچ داشته باشیم،اما در همین زمان آنها میخواستند عناوینی با کیفیت بالا را به آرامی به انتشار برسانند.این هدف رقابتی ماست.

من فکر میکنم به دلیل اینکه استودیوهای Third-Party حمایت خوبی از کنسول ها را میکنند،من فکر میکنم که ما باید بر روی عناوین انحصاری خود بیشتر تمرکز کنیم،به جای اینکه همه ی آنها در زمان لانچ عرضه کنیم.

استودیوهای ما می خواهند صبر کنند و تا زمانی که عناوین خود را به مردم نشان بدهند با این عکس العمل رو به رو بشوند”WOW”.این یک غریزه ی درونی است که درون تمامی سازندگان وجود دارد.

من موافقم که اگر ما از پروژه ی جدید ناتی داگ تیزر و یا حتی نمایش کوتاه نشان می دادیم با چه عکس العمل های مثبتی رو به رو می شدیم  ،اما این شاید معرفی ای نباشد که آنها بخواهد به این شکل بر روی Ps4 انجام دهند.

این یک نعمتی برای ما است که این عناوین را زمانی که در دست ساخت داریم معرفی نکنیم و این احساس را نکنیم که این عناوین برای زمان لانچ حتما باید منتشر بشوند.

سونی در مراسم گیمزکام بود که اعلام کرد که سه تن از استودیویهای برتر آنها یعنی ناتی داگ،Santa Monica و Media Molecule هرکدام به صورت جداگانه در حال کار بر روی عناوینی بر روی Ps4 می باشند.

Ps4 در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکای شمالی و استرالیا و در تاریخ ۲۹ نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا
Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Shuei Yoshida: ما عناوین انحصاری خود را به آرامی معرفی و منتشر می کنیم - گیمفا