با انتشار تریلری عرضه Where Winds Meet برای کنسولها تایید شد
با انتشار تریلری از بازی Where Winds Meet در State of Play، به طور رسمی تایید شد که این اثر برای کنسولهای نسل نهمی نیز منتشر میشود.
تریلر جدید این بازی را در ادامه میتوانید تماشا کنید:
بازی Where Winds Meet که در Gamescom 2022 برای رایانههای شخصی معرفی شده بود، توسط استودیوی چینی Everstone Studio در حال توسعه است. اطلاعات زیادی درباره روند توسعه این اثر منتشر نشده است.
پر بحثترینها
- شایعه: سازنده Black Myth: Wukong پیشنهاد همکاری با Sweet Baby را رد کرده است
- Xbox Series X پس از Xbox Showcase، جهشی چشمگیر در فروش تجربه میکند
- Elden Ring Shadow of the Erdtree اکنون بهترین عنوان سال در متاکریتیک است
- هماکنون بیش از ۷۴۵ هزار نفر برای کسب درآمد روی موز کلیک میکنند
- ویدیوی کوتاه Indiana Jones and the Great Circle گیمپلی مخفیکاری را نمایش میدهد
- چرا مصر میتواند پایانی منطقی برای God of War و کریتوس باشد؟
- بازی GTA 6 در نهایت نمیتواند همه را راضی کند
- نقد و بررسی بستهالحاقی Elden Ring Shadow of the Erdtree
- بازی Xbox در صدر فهرست بیشترین بازیهای دانلود شده پلی استیشن در ماه مه ۲۰۲۴
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
نظرات
اینکه انقدر استودیوهای چینی پیشرفت کردن و سونی هم یک بخشش رو اختصاص داده به این موضوع و کمکشون میکنه قابل تحسینه بازی هم نوید یک اثر خیلی خوب رو میده اما چیزی که چین خیلی داره روش مانور میده سبک هک اند اسلش، سولز و… هستش یعنی من تا حالا ندیدم مثلا بیان یک بازی مبارزه ای مثل کمبت و تیکن بسازن یا بیان یک ریسینگ چه شبیه ساز چه آرکید مثل گرن توریسمو، فورزا و نید فور اسپید بسازن یا بیان یک بازی وحشت بقا مثل رزیدنت اویل و… بسازن و همینطور شوتر سوم یا اول شخص شایدم هست منتها من ندیدم نمیدونم چرا انقدر خودشون رو محدود به این سبک کردن
کلا چینی ها تو کار چیزای هول هولکی ان و عمرا اگه بتونن یه وحشت بقای خوب بسازن. شاید یه شوتر سطحی هم بتونن بسازن ولی انتظار یه بازی عمیق و حسی رو ازشون نداشته باش
نه اون که در حال حاضر انتظار شخصیت ها و شخصیت پردازی هایی مثل جوئل، کریتوس، آرتور و همینطور داستان عمیق ندارم یعنی خود تریلر بازی هاشون گواهه که نباید همچین انتظاری داشت چیزی که تا الان ما از بازی های چینی دیدیم گیم پلی و گرافیک بوده و همشونم کپی همدیگه هستن داستان بخصوص و شخصیت های آنچنانی ندیدیم
من بیشتر میخوام از سبک هک اند اسلش، سولز و نقش آفرینی بکشن بیرون و همه نوع سبکی رو پوشش بدن هرچند قبول دارم کره و چین تو صنعت گیم هنوز مثل یک کودک نوپا میمونن زمان میخواد تا بتونن خودشونو نشون بدن ببینیم برای شروع Black Myth: Wukong چه عملکردی داره بعد این بازی میشه نتیجه گرفت که میتونن تو سبک های دیگه هم خودشونو محک بزنن و موفق بشن یا نه فعلا واسه قضاوت زوده
به عنوان منبع الهام، به نظرم سازنده ها میتونن به بازی سکیرو محصول سال ۲۰۱۹ میلادی توجهی داشته باشن و کمی و فقط کمی طرح های اون بازی رو استفاده کنن و الهام بگیرن!
موقعی ک اولین تریلرش اومد بیرون خیلی حال کردم باش فضا سازیش سبک بازیش و کارکتر خفنش خیلی منو هایپ کرد .ولی بعد ک چند دقیقه از گیم پلیشو نشون دادن دیدم خیلی سطحیه و الکی هایپ بودم.شاید الان ک قراره برا کنسول ها هم بیاد بیشتر روش کار کنن ک در این صورت میشه بهش کمی امیدوار بود
بازی خوش ساخت
باس های خیلی خوب
محیط متنوع
طراحی هنری جذاب
به به امیدوارم موفق بشه
بازیهای جذابی در راه هست
دیگه باید یه هارد ۴t 990pro جورکنم
با یه شاهکار طرفیم.. صحنه های سینماتیک کیفیتشون درحد فیلمای هالیوودی و حتی بهتر بود