دیگر هیچ سازندهای در سیدی پراجکت رد روی Cyberpunk 2077 کار نمیکند
پس از ۱۰ سال توسعه و پشتیبانی، دیگر هیچ شخصی در استودیوهای CD Projekt Red مشغول کار بر Cyberpunk 2077 نیست.
در گزارش مالی سه ماهه نخست ۲۰۲۴ شرکت CD Projekt، چارتی مربوط به نیروهای اختصاص داده شده به پروژهها منتشر شد که طبق آن دیگر هیچ تیمی مشغول توسعه Cyberpunk 2077 نیست. بر اساس این گزارش، آخرین تیم بازی ۱۷ نفر بودند که در پایان ماه آوریل، به پروژههای دیگر منتقل شدند.
چارت میزان نیروهای اختصاص داده شده به پروژههای مختلف را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.
پس از عرضه فاجعهبار Cyberpunk 2077 در دسامبر ۲۰۲۰، استودیو سازنده بیش از سه سال به پشتیبانی از این اثر پرداخت و اکنون به نظر میرسد که این بازی به جایگاه دلخواه CD Projekt رسیده است. با عرضه بهروزرسانی ۲.۰ و اکسپنشن Phantom Liberty در سال گذشته، این عنوان توانست نظر منتقدین و بازیکنان را نسبت به خود عوض کند. به گفته این شرکت، بازی Cyberpunk 2077 عملکرد بسیار خوبی در چند ماه اخیر داشته است. این عنوان در ماه آوریل موفق شد نخستین جایزه BAFTA سیدی پراجکت رد را به دست بیاورد و بهتازگی توانسته به درصد رضایت ۹۵ در فروشگاه استیم برسد.
بازی Cyberpunk 2077 برای کنسولهای نسل هشتم و نهم و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. بستهالحاقی Phantom Liberty این عنوان، برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر شده است.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
ای بابا
انتظار داشتم سال ۲۰۷۷ میلادی خبر بیاد: آپدیت جدید cyberpunk 2077 مشکلات بازی را برطرف می کند
خدایی بدبختا وعده بوگاتی دادن، پراید تحویل دادن، بعد از تو پراید برامون بنز درآوردن 😑
من همون موقع انتشار که داغون بودم حال کردم، این نسخه آخری هم که دادن حال کردم، کلا با بازی های داستانی حال میکنم😂
منم تقریبا چند ماه بعد از انتشار تجربش کردم ولی باگ دست و پا گیری روی pc نداشت که مانع انجام بازی بشه
بیشتر فضاحت روی کنسول نسل هشتمی بود
🟢 هیچوقت روز اول انتشار این بازی را فراموش نمیکنم.
با کلی ذوق و شوق دانلود و نصب کردم،
اما با یک محیط تاریک و کلی باگ مواجه شدم🤣✋🏻
من متاسفانه هنوز نتونستم تجربش کنم 😓
چیز خاصی رو از دست ندادی
فوقش یه مشت باگ تجربه نکردی دیگه XD
🟢 درود
پیام خصوصی من مشکل داره، متأسفانه پاسخم ارسال نمیشه، خواستم از لطف نظرت تشکر کنم، سپاس که درک بالایی دارید.💚🙏🏻🥂☘️
طبیعیه باگاش رفت ، دی ال سی اومد، اون ابر اپدیتم داد
اما هنوزم سرگرم کننده نیست؟
تو واقعا مشکل روحی روانی داری. مرد حسابی من همینجور تو بازی میرم راه میرم آدمو سرگرم میکنه
بابا شوخی با گیمفاس
دارم سایبر رو برای بار دوم بازی میکنم و واقعا بازی کوبیدن از اول ساختن. دفعه اول رو ورژن ۱.۲۶ بازی و درجه سختی یکی به آخر بازی میکردم و به زور داستان اصلی رو تمومش کردم چون بازی حال نمیداد.
اما اینبار با تغییراتی که دادن + درجه سختی آخر + پیشرفت زیاد زبانم تو این فاصله، کاری کرده که مثل ویچر کامل تو دنیاش غرق شدم. الانم مثل زمان بازی ویچر، شبا خواب بازی رو میبینم که برای من نشون دهنده سقف غرق کنندگی و لذت بخش بودن یه بازی هست
من دوماه پیش ورژن ۱.۱۱ رو رفتم، ولی با این حال خیلیی لذت بردم، یکی از بهترین تجربه هام شد
الان ورژن ۲.۱۲ رو میرم. یکم فرصت بده، اینبار روی نسخه آخرش بازی کن ببین چی شده. حس انیمه سایبر رو میده این بار
وای خدا منم اون زمان که فارکرای بازی میکردم شبا خوابشو میدیدم لاکن خیلی حال میداد😂😂😂😂
من کلا خیلی اینطوری میشم XD
خواب زلدا رو یه بار دیدم، ویچر رو اون مدتی که بازی میکردم پنج شیش بار دیدم خوابشو. حتی بار دوم که بازی میکردم دوباره خواب میدیدم. برای بازی دوتا هم چندبار دیدم و آخرین کیس هم همین سایبرپانک بود. کلا هربازی که بتونه واقعا درگیر کنه منو یجوری وارد خوابم میشه :دی
ب نظرتون سایبر روی ps5pro. فورکی داینامیک با ری ترسینگ و شصت فریم خروجی میده؟
داری کلا چهل ملیون پول میدی اندازه یه پی سی صد ملیونی کیفیت میخوای
شکی درش نیست که ray tracing داشته باشه ولی path tracing رو شک دارم بدون frame gen بتونع ۶۰ fbs اجرا کنه
خوبه یعنی دیگه قرار نیست چیزیو نرف کنن
جدی خیلی حیف شد که Expansion دوم رو کنسل کردن. درسته که گیم رو تقریبا کامل کوبیدن از اول ساختن ولی باز هنوز V خیلی پتانسیل داشت. امیدوارم گیم بعدی این مشکلات رو نداشته باشه
یعنی اگه گذاشته بودن و سایبرپانک رو به جای دسامبر ۲۰۲۰ ، مارس ۲۰۲۴ منتشر می کردن (حتی بین نسلی) بعید نبود سودشون چندین برابر الآن باشه !
بازی خیلی خوبی بود ولی بد آورد خوشبختانه با آبدیت مشکلات فاجعه بازی که داشت درست کردن حیف شد اکه از اول درست بود و مشکل نداشت جزو برترین بازی ها میشد ( البته الان هم هست تقریبا بگی نگی )
تنها مشکلی که با سایبرپانکو داشتم این بود که قیافه اکثر شخصیتا تو روز زشت میشد. و لعنت به اون کسی که ایده کشتن اون دختر فرانسویه رو داد و لعنت به تو ریید
انصافا خوب پشتیبانی کردن
تو این چند سال اپدیت به اندازه یه بازی نو زحمت کشیدن براش
افرین به سی دی پراجکت که نا امید نشد و مثل خیلی های دیگه کنار نکشید
به تعداد پروژههایی که در دست توسعهاند دقت کنید. سهگانه جدید ویچر و نسخه بعدی سایبرپانک تنها دو تا از این پروژههای تازه هستند!
باورم نمیشه ۱۰ سال از عرضه ویچر ۳ میگذره
نمونه بساز و بفروش گیمینگ.