بیش از ۴۰۰ نفر مشغول ساخت The Witcher بعدی هستند؛ فروش عالی Cyberpunk 2077
شرکت CD Projekt ساعتی پیش گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال جاری را به اشتراک گذاشت.
بر اساس این گزارش، CD Projekt عملکرد بسیاری خوبی در چند ماه اخیر داشته است. با وجود این که آماری جدید از آثار این شرکت منتشر نشده، جزئیات جالبی در گزارش مذکور آمده که در ادامه میتوانید آنها را مطالعه کنید.
- بزرگترین تیم سیدی پراجکت رد در حال توسعه The Witcher Polaris یا همان نسخه جدید The Witcher است. ساخت این پروژه در نیمه دوم سال جاری وارد توسعه کامل میشود.
- بازی Cyberpunk 2077 عملکرد بسیار خوبی در چند ماه اخیر داشته است. این عنوان در ماه آوریل موفق شد نخستین جایزه BAFTA سیدی پراجکت رد را به دست بیاورد و بهتازگی توانسته به درصد رضایت ۹۵ در فروشگاه استیم برسد.
- درآمد سیدی پراجکت در سه ماهه نخست امسال به ۲۲۷ میلیون زلوتی لهستان (معادل ۵۸ میلیون دلار آمریکا) رسیده است. بخش اعظم این رقم مربوط به Cyberpunk 2077 و بستهالحاقی Phantom Liberty میشود.
- سود خالص این شرکت در سه ماهه نخست ۲۰۲۴ حدود ۱۰۰ میلیون زلوتی لهستان (معادل ۲۵.۵ میلیون دلار آمریکا) بوده است. این عدد ۴۴ درصد بیشتر از سود سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میباشد.
- طبق چارت مربوط به نیروهای اختصاص داده شده به پروژهها، دیگر هیچ تیمی مشغول کار بر Cyberpunk 2077 نیست.
چارت میزان نیروهای اختصاص داده شده به پروژههای مختلف و سود CD Projekt را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.
برای مطالعه گزارش کامل مالی CD Projekt، میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.
سیدی پراجکت بهتازگی ابزار مادسازی The Witcher 3 را منتشر کرده است. این شرکت همچنین ویدیوهای آموزشی متعددی برای علاقهمندان به مادسازی در کانال یوتیوب قرار داد. تریلر زمان عرضه این ابزار را در این نشانی میتوانید تماشا کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
سی دی پراجکت یه چند ماهی میشه که اعلام نکرده قصد فروخته شدن نداره
واقعا نگرانشم…
اخ گفتی💔
عمیقانه منتظر ویچر بعدی هستیم 🩵
وقتی پشتیبانی خوبه:
با این تعداد رسما کوچک ترین مشکلی توی فشار کاری ندارن
خیلی مسخرس بیشتر از ۲ ساله که از ویچر ۴ رونمایی کردن ولی تازه از نیمه دوم امسال قراره وارد فاز توسعه کامل بشه
با اینحساب این احتمال کاملا وجود داره که اصن شاید حتی ویچر بعدی به نسل ۹ نرسه و یه بازی نسل بعدی باشه فقط
یه سوال چرا مکانیک گیم پلی ویچر مشکله ؟
کجاش
اصلا نیست بازی طولانیه و نهایتا طی ۵.۶ ساعت اول به همه چیز مسلط میشی اونم اگه تا به حال بازی rpg این شکلی بازی نکرده باشی. ولی بعدش از تمام مکانیک های بازی لذت میبری کرفت کردن. جادو. پوشن ساختن و استفاده ازش همچنین سلاح ها تماما میشه لذت. این عنوان شاهکاره
دقیقا
اصلا مشکل نیست
یکم نیاز به عادت داره
سایبرپانک هم همینطوره حتی
اولش یکم گیمپلی برات عجیبه اما بعد کاملا اوکی میشه
سایبر پانک اولش یکم کنده
بله برا منی که به جیتیای و رددد و واچ داگز و بازی های سومشخص عادت کرده بودم. نمیتونستم بازی اوپن ورلد اول شخص رو تصور کنم(با همین راه رفتن و دویدن مشکل داشتم نه با شوتینگ) عادت میکنی
منم اولش با مکانیک گیم پلیش یکم مشکل داشتم مخصوصاً اسب روندنش ولی یه مدت که بازی کنی قلق کار دستت میاد چون دکمه هایی که استفاده کرده برا ضربه زدن و دویدن با بقیه بازی ها متفاوت
این عجیب بودن گیمپلی بر میگرده به کنترل شخصیت بازی. گرالت رو سبک طراحی کردن وزنی نداره. موقع حرکت دادنش سنگینی کنترل یک ویچر قدرتمند رو حس نمیشه کرد. این قضیه رو میشه در مقایسه این بازی با شخصیت talion در بازی Shadow Of Mordor به وضوح حس کرد. اما به غیر از این من ابدا هیچ مشکلی در بازی ویچر ندیدم همه چیزش ۱۰/۱۰
سایبرپانک بعد فانتوم لیبرتی فوقالعاده شد! من رو پیسی هیچ باگی ندیدم ازش با حدود ۳۰ ساعت تایم پلی. (البته بازی رو کامل نکردم، فانتوم رو هم بازی نکردم)
البته اکثرا قبول دارن که سایبرپانک با آپدیت ۱.۶ که کمی بعد از انتشار انیمه بازی اومدش به کمال خودش رسید
من با همون آپدیت بازیو خریدم و طی ۶۳ ساعت تایم پلیم کوچیک ترین باگی ندیدم جدی
من نمیدونم ولی من یک نبرد شبیه battle of kaer morhen توی ویچر ۴ میخوام 😅😅😅
و بازگشت دوباره shani البته ( اولی مهمتره()
بتل او کر مورهن یکی از بهترین به قول معروف ماموریت هایی هست که تا بحال دیدم و تجربه کردم
چقدر خفن بود…
هشدار اسپویل
یکی اون یکی هم زمانی که پدر رادووید و در میاریم حیلی کیف داد جفتش ماموریت خفن بود.
انتخاب های دیگش یادم نیست ولی من یادمه کشوندمش تو کوچه خلوت دخلشو آوردیم 😂😂😂😂😂
آره اون واقعا حال داد
اگر میتونستیم امیهر رو هم ترور کنیم خیلی جالب میشد😂:D
بهترین گیم عمرم توی تاریخ چندین نسل رو پشت سر گذاشتم مثلش رو ندیدم واقعا میگم..
از اونجایی که انگلیسیم هم خوب نیست توی پیسی فارسی ساز زدم
چه داستان شاهکاری داشت چه گرافیک بصری خفنی داشت
مهم تر از اون دی ال سی هاش
هارت استون و اون یکی رو یادم رفت ولی واقعا جزو خفن ترین دی ال سی های دنیای گیم حساب میشدن
مپشم خیلی عمیق و پر جزئیات بود کوئست های فرعیشم خیلی جذاب بودن دیگه یه ادم چی میخواد از گیم…
سیدی پراجکت راه خیلی سختی رو داره برای نسخه بعدی واقعا سخته
خدا قسمت کنه این وقته واسم جور شه ویچر ۳ رو پلی بدم
طبق این چارت فعلا دارن ۴ تا بازی میسازن که یکیش ویچر ۴ ، یکی دیگه ریمیک ویچر ۱ ، دنباله سایبر پانک هم هست میمونه پروژه چهارم که فکر کنم شایعه شده بود یه بازی بقا محوره 🤔
دارم بازی رو به صورت دیسک روی سری ایکس تجربه میکنم. فقط میشه گفت فوق العاده اس این بازی. موزیک های تکنو و متال بازی عالین داستان پردازی عالی شخصیت ها قشنگ دراومده. هیچوقت این دیسک ارزشمند رو نمیفروشم.
ویچر بازی فوق العاده ای بود
که dlc های داستانیش از خیلی از بازی های aaa بهتره بود
یه جواهر ناب در سبک خودش که باعث می شه بیش از پیش تشنه نسخه بعد باشیم ولی به شدت انتظارات بالایی از نسخه جدید هست
سی دی پراجکت از اشتباهات قبلیش درس گرفته (سایبرپانک) و مطمئنم نسخه بعدیه ویچرو خیلی خفن درست میکنن لامصب نسخه ۳ هنوز که هنوزه ارزش پلی دادنش بالاست
انتظارات از ویچر بعدی زیاده و امیدوارم این نسخه مثل نسخه ۳ شاهکار دربیاد
چرا فکر میکنم این بازی میتونه از ویچر افسانه ای بهتر باشه مثل ردد ۲