Embracer در یک سال اخیر ۴۵۰۰ کارمند را اخراج و ۸۰ پروژه را لغو کرده است
در جدیدترین گزارش مالی Embracer Group مشخص شد که این شرکت طی یک سال اخیر حدود ۴۵۰۰ کارمند را اخراج و ۸۰ پروژه را لغو کرده است.
صنعت بازی از هفتههای آغازین سال ۲۰۲۳ با موج بزرگی از تعدیل نیرو مواجه شد و همچنان نیز این روند ادامه دارد. دهها هزار کارمند در این صنعت شغل خود را از دست دادند و به دنبال آن، استودیوهای مختلف تعطیل و پروژههای بیشماری لغو شدند. در همین راستا، ناشران تلاش میکردند تا با کاهش هزینه ضررها را جبران و رضایت سرمایهگذاران را جلب کنند.
Embracer Group از جمله شرکتهایی محسوب میشوند که تعداد قابل توجهی از کارمندان را اخراج و استودیوهای مختلفی را تعطیل کرده است. در گزارش مالی اخیر این کمپانی، آمار کارکنان اخراج شده و پروژههای لغو شده مشخص گردید.
در گزارش مالی Embracer اشاره شده که طی سال گذشته حدود ۴۵۰۰ کارمند اخراج شدهاند. این آمار ۲۷% از نیروی کار جهانی است و تغییرات گستردهای را نشان میدهد که از سال ۲۰۲۳ توسط این شرکت شروع شده است. این گزارش همچنین تایید میکند که ۸۰ پروژه لغو شدهاند. از ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۲۲۱ پروژه در حال توسعه بود، اما از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، تنها ۱۴۱ پروژه در حال اجرا بوده است.
علیرغم رکود بیسابقه Embracer گزارش داد که فروش خالص سالانه این به میزان قابل توجهی افزایش یافته و معادل پولی آن به ۳.۹۴ میلیارد دلار رسیده است. این شرکت با بستن تعدادی از استودیوها و فروش برخی از آنها به ناشران دیگر، همه تلاش خود را برای کاهش هزینهها و جبران هزینههای مالی پس از لغو قرارداد چند میلیارد دلاری با گروه Savy Games متعلق به عربستان سعودی انجام داد.
از منظر داخلی، تغییر و تحولات اخیر Embracer Group نشانهای خوب محسوب میشود و Lars Wingefors، مدیرعامل این شرکت، به این نکته اشاره کرده است:
در طول سال گذشته، شرکتها و استودیوهای ما مجبور شدند راه خود را با اعضای تیم جدا کنند. این موارد تصمیمات ضروری اما دشوار بودند و انجام تغییرات با شفقت، احترام و صداقت نسبت به افراد آسیب دیده مهم بوده است. ما پس از تجدید ساختار تلاش خواهیم کرد تا به عنوان بخشی از کسب و کار خود، بهبود مستمری را انجام دهیم تا کارایی عملیاتی و تخصیص سرمایه را بهبود ببخشیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
باه باه پیشرفت در این شرکت مانند تکه نوری در میان تاریکی روشن است
💔
آغوش زهر آلود
چقدر راحت ۴۵۰۰ نفر که هر کدوم هم خانواده ای دارن رو بهشون ضربه میزنن و نابود میکنن اونم سر گندکاریای خودشون
مایکروسافت = امبریسر گروب
یه کمپانی بزنه یهو ۸۰ پروژه رو لغو کنه !!
باورم نمیشه
فکر نکنم چنین رکوردی تو تاریخ سابقه داشته باشه
دوستی خاله خرسه
کاش تنسنت بخرشون راحت شیم
رسما از بازیای سال بیشتر بودن این ۸۰ تا
شما که عرضه اداره یک شرکت رو ندارید برای چی میاید استودیو می خرید بعد تعطیلشون میکنید؟
داش اینو از عمو فیل بپرس
آفرین ترول یه بار حرف خوبی به مایکروسافت و امبرسر زدی
دلیل این همه اخراجی چیه؟
هوش مصنوعیه؟ یا غیره؟
مدیریت اشتباه
ما تو درس حقوق یه چیزی داریم به اسم اعراض از حق مالکیت یعنی میگیری یه چیزی میخری(حالا هرچیزی مثل موبایل یا خودرو یا کمپانی و…) بعد از خرید میشی مالک و صاحب اون چیز بعد میگیری اون چیزی که تملک روش پیدا کردی رها می کنی و نادیده اش می گیری.
دقیقا مصداق همین کار مایکروسافت و امبرسر هست حالا از نظر خیلی ها این کار احمقانه و غیر عقلانی هست چون می تونی اون چیزی که صاحبش شدی بدون اینکه رهاش کنی انتقالش بدی به شخص دیگه ای که هر دو طرف سود ببرند
به عنوان مثال اسکوئر انیکس مدیرانش بیان کردن که دو استودیو سازنده crystal dynamic و edios Montreal سود ده نیستن و به جای تعطیل کردنشون اون ها به استودیو دیگه واگذار کردن و از این معامله پول به دست آوردن
در اینجا هر دو طرف سود می برند
شاید میشد arkane austin و tango gameworks هم به جای تعطیل کردن به یک ناشر دیگه حتی با مبلغ ناچیزی می فروختن که پول هم به دست می آوردن
چقدر افتضاح
این سطح از فن بازی برا مدیرای سایت واقعا جالب نیست. چیز خاصی که نیست اینقدر دوری میکنن از گفتنش حتی منتقدایی به بازی ۶ دادن گفتن بازی گرافیک بازی هایی در آینده خواهیم دید رو نشون میده
صداگذاری و گرافیک سطح جدیدی رو تو ویدئوگیم نشون میده
داداش زیاد خودتو خسته نکن کلا اخبار این سایت جهت داره و خیلی خبر ها کلا کار نمیشه ولی بجاش تبلیغ لوازم آرایش و گل و پایان نامه کار میشه 🤔
حتی شوکیس ID@Xbox هم که اخیرا بود درست پوشش داده نشد ولی این کنفرانس چشم انداز سونی قطره چکانی در چند تا تیتر کار شد اخبارش 🤔
البته بگم اینطوری به نظر من اومده و انشالا که اشتباه میکنم😉
چیکار دارید می کنید با خودتون😑
حداقل تو یه چیزی رکورد زده : نه کیفیت ، نه فروش بلکه در تعدیل !
ینی من تا حالا یه بازی aaa ندیدم ک خوب باشه و مال این گروه باشه؟)اصلا بازی ساخته تا حالا این همه شرکت خریده؟
واقعا سرطان دنیای گیمه این گروه دست ب هرچی میزنه خاکستر میشه!
رقیب سرسخت مایکروسافت
در اخراج کارمندان و لغو پروژه🗿
دستم بیاد با موشک این لعنتی رو منفجر میکنم زد نسخه جدید Deus Ex رو لغو کرد😑😑😑
برای ویدیو گیم در مرحله اول گیم پلی و داستان مهمه و در مرحله دوم گرافیک اهمیت داره. در طول تاریخ ویدیوگیم بازی هایی ماندگار شدند که گیم پلی و داستان خوبی داشتن. از طرفی بازی هایی که صرفا روی گرافیک تمرکز داشتن خیلی زود فراموش شدن. نمونش سری بازی های کرایسیس بود که سازندش فقط و فقط برای تبلیغ قدرت موتور گرافیکی CryEngine روی گرافیک بازی مانور میداد. ولی الان نه دیگه اسمی از کرایسیس هست نه کرای انجین و نه شرکت کرایتیک.
این اتفاق دقیقا برای Hellblade 2 هم اتفاق خواهد افتاد. بازی که به سرعت فراموش میشه و فروش چندانی هم نخواهد داشت. حالا بیا بگو گرافیکش بالاترینه خب کراسیس ۳ هم یه زمانی گرافیکش ویدیو گیم را تکون داد ولی الان کجاس؟
انگار لوکوموتیو پیشرفت این Embracer Group از مال ما هم سریع تره XD
«لوکوموتیر»
اینقد سریعه که دیده نمیشه
به به شوکیس بشدت منتظرم واقعا میشه به شوکیسای xbox گفت e3 کوچک.بنظرم بیخیالش شو کار نمیشه خبر,اگه سران XBOX زرنگ باشن میتونن از تجربیات نینجا تیوری و کوالیشن برای باقی استودیو ها استفاده کنن تا بازی های دیگم به این سطح از گرافیک برسن تقریبا مثل استودیو های سونی.
چطوری با اخراج کارمنداش سود کرده نمیدونم.
منحلل کنید این جرثومه رو کل صنعت رو رد توی رکود با داداشی مایکروافتش
نسل نهم بدترین نسل تاریخ بود انقدر ضایع که شاید ۲ سال دیگه نسل جدید شروع بشه بون هیچ دستاورد و بازی خاصی نسل پیش ۲ سال اخرش طوفانی بود سویما لست ۲ گاد اف وار ریمیک همه شونو صنعت رو جلو بردن ابروریزی های اسیسن کرید و بقیه رو پوشش دادن این نسل خود سونی هم بخشی از مشکل شده بود