استودیوی سازنده Helldivers 2 میخواهد FromSoftware یا Blizzard بعدی باشد
Johan Pilestedt، مدیر خلاقیت Arrowhead Game، گفته است که این استودیو میخواهد به مانند Blizzard یا From Software رشد کند و در عین حال مستقل بماند.
آقای Pilestedt که برای تمرکز روی ساخت بازیها از سمت مدیر عاملی Arrowhead Game کنارهگیری کرد، به تازگی مصاحبهای را با رسانه Gamesindustry انجام داده است.
وی در این مصاحبه اظهار داشت:
ما به خود افتخار میکنیم که یک استودیو مستقل هستیم.
ما باید ببینیم در آینده چه چیزی در انتظار ماست، اما هیچ چیزی در برنامهها وجود ندارد که بخواهیم توسط شرکتی خریداری شویم. میخواهم ببینم تا چه اندازه میتوانیم رشد کنیم و جاهطلبی داشته باشیم و با معرفی مدیر عامل جدید پتانسیل خوبی برای درک آینده به منظور تبدیل شدن به From Software یا Blizzard بعدی داریم.
پیش از این به دنبال موفقیت بازی Helldivers 2، گمانهزنیهایی پیرامون خرید Arrowhead Game توسط سونی وجود داشت.
Shams Jorjani، مدیرعامل جدید Arrowhead Game، در خصوص اهداف این استودیو گفت:
هدف استودیو ساخت بازیهای کواپ با کیفیت است. ما واقعاً میخواهیم Arrowhead را به یک استودیو پرچمدار تبدیل کنیم، جایی که افرادی که میخواهند این نوع بازیها را بسازند به خودشان میگویند: «من میخواهم در این استودیو کار کنم». وقتی بزرگ میشدیم، واقعاً میخواستیم در بلیزارد کار کنیم و یکی از استودیوهایی بود که میتوانستیم در آن کار کنیم. من فکر میکنم Arrowhead پتانسیل این را دارد.
اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت ۵۰۰ نفره باشیم. در واقع، یک شرکت ۵۰۰ نفره از بسیاری جهات بسیار دردناک است. ما رشد را خواهیم دید، اما رشد را وسیلهای برای رسیدن به اهداف خواهیم دید، نه به عنوان خود هدف. ما برنامهای برای عمومی شدن نداریم و تنها میخواهیم به ساخت بازیهای شگفتانگیز بپردازیم و مکان خوبی برای کار کردن باشیم.
سونی هفتهی گذشته اعلام کرد که بازی Helldivers 2 از زمان عرضه بیش از ۱۲ میلیون نسخه بر روی پلی استیشن ۵ و PC فروخته است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شمس جرجانی 😀
دمشون گرم که یک نه بزرگ به سونی و مدیران پول پرستش گفتن
کاش نینجا تئوری هم بلد بود این نه رو بگه
“با معرفی مدیر عامل جدید پتانسیل خوبی برای درک آینده به منظور تبدیل شدن به From Software یا Blizzard بعدی داریم.”
مثل اینکه اهداف خیلی بزرگی دارن
موفق باشن
فقط باید مواظب باشن از هول راکستار شدن ، نشن راکستدی !
Smooth
همین جوری مستقل عالیه، امیدوارم به هدفاشون برسن و در عین حال طمع کار نشن
مستقل بودن و تردپارتی بودن خوبیا و بدیا خودشو داره، به عنوان مثال خلاصه میگم خوبیای مستقل بودن اینه که دستت باز تره برای خلق آیپی، تحت فشار بالا دستت نیستی که آقا نه تو باید فلان بازی رو بسازی باید فلان محتوا رو داخلش قرار بدی باید بازی سرویس محور باشی دیگه این چندساله شاهد هستیم که چقدر استودیوهای مستقل به مراتب بهتر از استودیوهای تردپارتی عمل کردن حالا بدیاش چیه اینکه دیگه تبلیغات بازیت و بودجه ساخت با خودته دیگه بازیت تحت برند ناشرای بزرگ مثل سونی مایکروسافت و نینتندو عرضه نمیشه واین تو فروشش هم تاثیر منفی داره (مگر اینکه بخوای قرارداد سکند پارتی ببندی مثل هلدایورز که بودجه و مارکتینگش با سونی بود)
حالا زیر مجموعه بودن یک ناشر بزرگ چه مزایایی داره یک خوبیش اینه که همونطور که گفتم بودجه زیادی برای ساخت بازیت داری و ناشر کار تبلیغات بازیت رو انجام میده و تمام هزینه های حمل و نقل و دیسکو این حرفا رو تقبل میکنه و همینطور تجهیزات و نیرو و همینطور تجربیات در اختیارت میره و نظارت میکنه رو کارت حالا بدیش چیه اینکه اگر ناشر بدی باشه تو رو تحت فشار میزاره که هرچه سریع تر بازیت رو باید عرضه کنی محتوای ووک داخلش بزاری و… من خودم مستقل بودن رو ترجیح میدم خودمم آدمیم که اصلا دوست ندارم آقا بالاسر داشته باشم که بگه اینکارو بکن اونکارو نه
اگر یک استودیو مستقل تحت فشار باشه و کمبود بودجه پیدا کرده باشه اون موقع خریدش موردی نداره ولی اینکه رو عرش باشه بیای بخریش ممکنه بدتر خرابش کنی در کل تاسیس صفر تا صد یک استودیو و پرورش دادنش رو به خرید یک استودیو آماده ترجیح میدم
((با معرفی مدیر عامل جدید پتانسیل خوبی برای درک آینده به منظور تبدیل شدن به Blizzard بعدی داریم.))
این یک پیام مستقیم به مایکروسافت برای خریده شدن هست آرزوشون اینه که در آینده مثل Blizzard توسط مایکروسافت خریداری بشن
اینو خوب فهمیدن که سونی سنگ جلوی پاشون میزاره و نمیتونن پیشرفت کنن مثل اجبار با داشتن حساب psn که با کلی زحمت تونستن سونی رو راضی کنند بیخیالش بشه
در بازی های آیندشون هم سونی قراره کلی دخالت بی جا داشته باشه برای همین دنبال آزاد شدن از دست سونی هستند و کی بهتر از مایکروسافت کبیر 🔥💚
داش چطوری این نتیجه رو گرفتی؟
بخرتش که بعدش نابودش کنه
تو میتونی سعی خودتو بکون.
کلا برعکس خیلی از استودیو ها که چراغ خاموش کار میکنن زیاد کاری به رسانه ها ندارن ، یسریا مثل Arrowhead زیاد خودشونو تو رسانه نشون میدن و حرفای بزرگ بزرگ میزنن این چیز مثبتی نیست چون هیچکدوم از آیندشون خبر ندارن حرفایی میزنن که بعدا به ضرر خودشون استفاده میشه و همینطور برای خودشون انتظارات ایجاد میکنن . الان سومین باریه فکر کنم من میبینم ازین استودیو ، شاید بیشتر هم بوده باشه که پوشش نداده باشن
کلا تا بوده ، هر استودیویی که کمتر تو چشم رسانه ها بوده و بی حاشیه تر بوده برای خودشم بهتر بوده
انشالله که موفق باشن به هدفشون برسن
الان باز همه دور بر میدارن میگن این استودیو قراره اکتیویژن بعدی بشه
باز داستان بانجی تکرار میشه ها
مشکل بانجی چیه حالا
داستان چیه بانجی تکرار میشه ؟
استودیوشون گفته میخوام از حیث کیفی و کامیونیتی فندوم مثل اونا باشیم که با آپدیت ها و گسترش کامیونیتی که دارن با هل دایورز میدن این امر بعید نیست
بانجی هم شرایط بدی نداره ساپورتش هم از دستینی خوبه فقط مشکل سوء مدیریت دارن که سونی داره تو استودیو تغییر ایجاد میکنه
اسپم*
دوستان یه اکانت هلدایور۲ دارو ظرفیت ۳ با قیمت خوب هرکی خواست بگه
قیمت لطفا
داداشم ۷۰۰ قیمتش واقعا خوبه
منطقیه و خوب
نمیخوایش؟
انگیزه و تلاش عامل موفقیت
اعتماد به سقف کاذب
بیازارد : تو میخوای مثل من باشی، هه موفق باشی 👍
منظورش بلیزارد سابق و قدیمه وگرنه بلیزارد جدید که فرقی با یه جنازه نداره
بلیزارد بعدی باشی؟……. پس موفق باشی
خوشحالم که استدیو ها ارزش مستقل بودن را متوجه شدند
یه اشغال ساختن چه امیدوارن به خودشون)D
یکی که دسترسی داره بگه یه حالت دو نفره اسپلیت اسکرین هم بزارن براش خیلی جذاب میشه پدرمون در اومد اینقدر بازی ها بچگانه دو نفره بازی کردیم