نینتندو سازنده نسخه سوییچ Mortal Kombat 1 را خریداری کرد
نینتندو (Nintendo) استودیوی Shiver Entertainment را تصاحب کرد. این استودیو سازنده نسخه نینتندو سوییچ بازیهای Mortal Kombat 1 و Hogwarts Legacy میباشد.
شرکت نینتندو روز گذشته اعلام کرد که استودیوی Shiver Entertainment را از Embracer Group خریداری کرده است. این استودیو که سال ۲۰۱۲ در میامی تاسیس شده، ساخت نسخه نینتندو سوییچ آثاری مانند Mortal Kombat 1 و Hogwarts Legacy را در کارنامه خود دارد.
نینتندو در اطلاعیهای درباره این خرید چنین گفت:
ما به استودیوی با تجربه و ماهر Shiver خوشآمد میگوییم. نینتندو میخواهد منابع باارزشی برای ساخت پورتهای نرمافزاری تصاحب کند. استودیوی Shiver در آینده تغییر نخواهد کرد، آنها به ساختن پورتها و نرمافزار برای چندین پلتفرم از جمله نینتندو سوییچ ادامه میدهند.
این خرید نخستین تصاحب نینتندو از سال ۲۰۲۲ است. این شرکت در سال ۲۰۲۲ استودیوهای Dynamo Pictures و SRD را خریداری کرده بود. استودیوی Shiver اکنون در کنار Next Level و Retro Studios، از استودیوهای واقع در آمریکای شمالی شرکت نینتندو محسوب میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به کیییی بگم درد دلمو
کلا الان وضعیت وخیمه
حداقل از دست Embracer Group نجات پیدا کرد جای خوشحالی داره
این داستان ادامه دارد😐
اصلا اون پورت شاهکار بود مخصوصا کات سیناش🗿
همین که تونسته این بازی (مورتال کامبت ۱) رو رو سوییچ یه طوری بچپونه خودش احتمالا برای سران نینتندو خلاقیت و توانمندی حساب میشده 🤣
جالبه اولین بار خرید نینتندو رو میبینم شایدم بوده من خبر ندارم ولی خیلی دوست دارم استودیوهای زیر مجموعه این ناجی ویدیو گیم این استاد این قدیمی دنیا سرگرمی و ویدیو گیم رو بشناسم چرا تا به حال گزارشی خبری مقاله ای از استودیو های زیر مجموعه نینتندو پخش نشده؟
خرید که اینا کم نداشتن
نکست لول رو خریدن
دینامو رو خریدن
اس آر دی رو خریدن
البته نینتندو خودش استودیو به این صورت مثل سونی و نینتندو نداره بیشتر اینجوری هست که واحد های مختلف هست
یعنی میگن واحد تحقیق و توسعه ۱ ، واحد تحقیق و توسعه ۲ و…
مثل اسکوئرانیکس که استودیو هاش creative business unit 1 و ۲ و ۳ و ۴ و… میشن
چقدر جالب پس رویکرد استودیویی و زیر مجموعه داشتن رو نداره به این شکل
نینتندو اکثرن استودیو های رو خریده که بازی خاصی نداشتن یا استودیو ها برای بحث های نرم افزاری بودن. رییس نینتندو گفته علاقه ای به خرید های بزرگ نداره و تصمیمشون همیشه این بوده افرادی رو استخدام کنه که نینتندو رو درک کنن و در جهت فکری نینتندو باشن و خود استودیو های داخلی نینتندو رو ارتقا بدن
هاگوارتس لگسی رو واقعا فکرشو نمی کردم بتونه همچین پورتی بده ولی متعجب شدم چرا مورتال کامبت یک رو اون پورت فاجعه رو کرد انگار ماینکرافت کامبت بود
وقتی تصاویر گیم رو برای سوئیچ دیدم یک لحظه یاد پلی۲ افتادم.🤣
از اون مدل خبرایی که به ندرت میشنویم،حالا چقدر آب خورده براش؟
قرار یه کمش وام باشه بقیه ش بره رهن.