جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا

جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow

ایلیا عسگری
۱۵:۰۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا

دقیقا ۳۰ سال پیش بود که فیلم ابرقهرمانی و ماورایی The Crow ساخته شد و به سبب آن یادگار بروس لی یعنی فرزندش در طی سانحه‌ای تراژیک از دنیا رفت.

برخلاف تصور بسیاری از مردم، صنعت فیلم‌سازی چندان هم بی‌خطر نبوده و گاهاً اشتباهی احمقانه و کوچک می‌تواند منجر به از دست رفتن جان یک انسان بشود؛ اتفاقی که در کمال تاسف سبب شد تا ۳۰ سال پیش شاهد مرگ زود هنگام و غیرمنتظره برندون لی، فرزند بروس لی افسانه‌ای در حین فیلم‌برداری فیلم ابرقهرمانی The Crow (کلاغ) باشیم که تمام دنیا را در بهت و حیرت فرو برد. فیلمی که اگرچه روایت جذابی حول محور مفهوم انتقام‌جویی را به تصویر کشید اما شاید بهتر بود که هیچگاه ساخته نمی‌شد.

در حالی که به زودی بازسازی فیلم The Crow ساخته روپرت سندرز و نقش آفرینی بیل اسکاشگورد راهی سینماهای جهان خواهد شد اما امروز جشن ۳۰ سالگی فیلم اصلی نیز محسوب می‌شود که در زمان خود یک اثر تراژیک و دردناک لقب گرفته بود. به همین منظور نیز ساخته سال ۱۹۹۴ میلادی که کیفیت آن مدرن‌سازی شده، به صورت محدود در سینماهای کشورهای ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و ایرلند دوباره اکران خواهد شد و Miramax نیز تریلری را تدارک دیده که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

تا زمان اکران نسخه جدید و بازسازی شده فیلم The Crow که برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برنامه ریزی شده، می‌توانید به تماشای نسخه اصلی با کیفیتی بهتر و امروزی بپردازید.

منبع: کولایدر

Spider-ManBehzaadخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)DARKSIRENAlan WakeکلاغRichmanراستین کولهJoel Morgan🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉HELLO.BROTHERSBADMANCYRUSپروفسور بی سوادBHAAL

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا
جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فیلمی که منبع الهام خیلیا شد
    بتمن، استینگ و …

    kanameBehnam.Hzhپروفسور بی سواد
  • جالبه بازیگرش نفرین شده انگار
    وسط فیلم تیر واقعی خورد مرد

    خر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)پروفسور بی سواد
  • Mersad گفت:

    واقعا اون زمان فیلما کیف میداد مثل الان نبود دنبال نمره و همچین چیزایی باشن. اون زمان بازیگرا با عشق بازی می‌کردن. نمیدونم دقت کردید یا ن اما آثار الان به هیچ عنوان الان موندنی نیستن همشون یه بارمصرف هستن. ولی واقعا براندون لی فقید بهترین بازی رو برای این فیلم نمایش داد. واقعا حیف بود که دیگه نموند😔😔😔😔

    Mersadخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)Richmanپروفسور بی سواد
  • واقعا ایکاش هیچوقت ساخته نمیشد😭🤧
    گلوله داخل تفنگ اونم داخل تفنگی که قراره به طرف
    پسر بروسلی شلیک بشه😐
    حیف همچنین اسطوره ای که اینجوری از بین رفت😔

    خر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)زندگی ببخشیم💚VEGANRichman
  • یه زمانی داشتم از متالیکا آهنگی رو گوش میکردم که کلیپ این آهنگ قسمت هایی از این فیلم بود،فکر کنم آهنگ nothing else matters بود.

    خر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)زندگی ببخشیم💚VEGANپروفسور بی سوادHELLO.BROTHERS
  • Richman گفت:

    برام سوال بود که اگر این اتفاق اواسط فیلم افتاده چطور تا سکانس های آخر شاهد حضور این ستاره بودیم . به لطف کتاب متیو پری متوجه شدم فیلم های سینمایی بر خلاف سریالها ، پیوسته فیلم برداری نمیشن و کارگردان هر گوشه از فیلم نامه رو باب میل خودش در زمان و مکان مدنظرش ضبط میکنه .
    مثل فیلم آخر خود بروس لی ( بازی با مرگ ) که فقط مبارزات انتهای فیلم رو بازی کرد.
    یا فیلم تنها در خانه ۱ که سکانس پایانی درواقع جزو اولین سکانس ها بوده .

    • esmaaiel_63 گفت:

      همه فیلمها و سریالها اینطوری ساخته میشن. فرقی نداره.
      نمونه اش: همه سکانس های مربوط به یک لوکیشن، تا زمانیکه گروه ساخت در اون لوکیشن هستن فیلمبرداری میشن. مثلاً اگه ابتدای داستان فیلم یا یک فصل سریالی در یه لوکیشن خاص اتفاق بیوفتن و آخر داستان هم در همون لوکیشن باشه. هردو سکانس ابتدایی و انتهایی داستان در همون مدت زمانیکه گروه ساخت در اون لوکیشن هستن فیلمبرداری میشن و بعد میرن سراغ لوکیشن بعدی و صحنه های مربوط به اون.

  • من همین چندروز پیش بود که این فیلمو دوباره دیدم
    واقعا فیلم هیلی عالیه براندون لی که تو این نقش عالی بود
    حیف وسط سکانس اون اتفاق افتاد
    یه چیزی هم درباره لین بگم اونایی که زیاد کشتی کج رو دنبال میکنن حتما استینگ رو میشناسین استینگ اوایلی که کشتی کچ رو شروع کرد شخصیتش آمریکایی طور بوده ( یجورایی قهرمان آمریکایی) بعد ها تو ساعت ۱۹۹۶ یا ۹۷ نامیم گرفت شخصیتش رو عوض و تبدیلش کنه به کلاغ که اومد از همون فیلم کلاغ الهام گرفت و اون طراحی صورتش که اسمش یادم رفته از اون الهام گرفته
    ممنون میشم اسم اون طرح روی صورت رو بگین

  • Spidey گفت:

    جزو برترین فیلم های کمیک بوکی تمام دوران.با بازی فوق‌العاده براندون لی فقید (که زندگی اواسط این فیلم بهش بهای بیشتری نداد) و سبک بصری خارق‌العاده اش.متاسفانه مانند فیلم روبوکاپ،هرچی بعد از این ساخته شد آشغال بود و جزو بدترین ها.

جشن ۳۰ سالگی فیلم تراژیک The Crow - گیمفا