اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا

اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد

امیررضا نوذرپور
۰۹:۰۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا

به تازگی اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد و می‌توانیم اولین نگاه را به شخصیت منفی آن یعنی Pyramid Head داشته باشیم.

فیلم Return To Silent Hill اقتباسی از بازی Silent Hill 2 محصول شرکت کونامی است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این تصویر نشان می‌دهد که این فیلم فضایی تیره و تاریک دارد و طراحی شخصیت Pyramid Head به منبع اقتباس آن نزدیک است. در ادامه می‌توانید این تصویر را تماشا کنید.

اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا

داستان این فیلم درباره مردی به اسم جیمز است که برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به شهر Silent Hill برمی‌گردد اما در این شهر با چهره‌های وحشتناکی روبرو می‌شود.

فیلم Return To Silent Hill توسط کریستوفر گانز کارگردانی می‌شود که پیشتر فیلم Silent Hill محصول سال ۲۰۰۶ را نیز کارگردانی کرده بود و از بازیگران می‌توان به جرمی اروین اشاره کرد.

با توجه به ضعیف بودن دو فیلم قبلی از این فرنچایز، فیلم Return To Silent Hill پتانسیل این را دارد که فیلم موفقی باشد اما کار سختی را در پیش خواهد داشت.

انتظار می‌رود که اولین تریلر از این فیلم در هفته‌های آینده منتشر شود.

منبع: ScreenRant

Gidoraفیلمبازهادی صفائیboy gamerمحمدحسینKyojuro, sama🔥silent-man(Dying light edition)موز خندانT4TSaeidCambyses The Third˝KianSirAmir✎﹏ȏṃıԀSeraOne Of The Nine𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀبهنام𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥پروفسور بی سوادmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Talking man گفت:

    اسم کارگردانش رو که شنیدم کمی ناامید شدم

    boy gamerپروفسور بی سواد
  • خدایی ۲ با وجود اکشن اخر احمقانه فیلم خوبی بود
    ببینیم با پیشرفت جلوه ها کله حرمی چی شده

    boy gamerT4TTeam Silentپروفسور بی سوادWalleR MaN
  • Yasin گفت:

    حس نمیکنم فیلم خوبی از آب دربیاید……ولی بازم امیدوارم که خوب باشه…

    boy gamerموز خندانT4Tپروفسور بی سوادWalleR MaN
  • silent hell 2خودش انقدر گیم بی نقصیه حتا الان هم بازیش کنید تعجب میکنید از سطحش

    kanameboy gamerT4TSeraBobysad58پروفسور بی سوادWalleR MaN
  • دلم خواست دوباره برم بازیشو بکنم ولی خداییش دلم نمی خواد گند بزنن مثل اون سری که اویل رو اومدن از فیلم ساختن و وسکر سیاه پوست کل عینکی رو آوردن و لئون هم مثل این مکزیکی ها بود.

    kanameboy gamerChris redfieldBobysad58پروفسور بی سوادجان کنستانتین اعظمWalleR MaN
  • آمید گفت:

    آمریکایی ها یه مشکلاتی دارن که نمیتونن کله هرمی رو بد نشون بدن یا هیولاهای یه چشم رو بد نشون بدن.درسته شخصیت کله هرمی بروزی از عمق ناخودآگاه جنسی جیمز در سایلنت هیل دو هست و جنبه روانی داستان از بعد سیاسی دینی داستان برجسته تر هست ولی نکته این هست که ۳ سال قبل از ساخت سایلنت هیل ۲ رزیدنت اویل ۳ هم یه موجود ترسناک یک چشمی به اسم نمیسیس ساخته بودن که همه افرادی که این بازیها رو بازی کردن میدونن ترسناک ترین و کابوس وار ترین شخصیت ها ی کل صنعت بازی نمیسیس و کله هرمی هستن.که توسط ژاپنی ها ساخته شده بودن ولی وقتی دست آمریکایی ها و هالیوود میافته قائده کاملا برعکس میشه تو هر دو تا فیلمهای سینمایی سایلنت هیل ۲ و رزیدنت اویل ۲ نمیسیس و کله هرمی دیگه ترسناک که نیستن که هیچ برعکس ناجی هستند نمیسیس شخصیت اول فیلم آلیس من درآوردی تو رزیدنت اویل رو از مرگ نجات میده و کله هرمی هم شخصیت اول داستان heather رو تو نسخه دوم فیلم سینمایی مسخره سایلنت هیل نجات میده.نمیدونم چرا آمریکایی ها اینقدر تاکید دارن هیولا ها رو خوب جلوه بدن؟دراکولای خوب شرک خوب و کله هرمی خوب نمسیس عاشق پیشه خوب یا تو دانشکده هیولاها سال ۲۰۱۳ که باز یه هیولای یک چشم به اسم وازوفسکی هست که هر چقدر تلاش میکنه بچه های انسانها رو بترسونه اونها نمیترسن و برعکس بچه ها ازش خوششون میاد.هیولا های خوب ناز و دوست داشتنی .امیدوارم بازی شاهکار داینو کرایسیس ۲ هیچوقت به دست هالیوود نیافته .فکرش رو بکن تی رکس یک چشم ناجی.

    kanameesmaaiel_63betWeenپروفسور بی سواد
    • esmaaiel_63 گفت:

      حرفت درباره انیمیشن “دانشگاه هیولاها” و شخصیت “وازوفسکی” در کامنتت هیچ جایگاهی نداره. چون اولاً انیمیشن های “شرکت هیولاها” و “دانشگاه هیولاها” آثاری در ژانر کمدی و با درجه سنی G هستن و انتظار نداری که شخصیت اصلیش یه هیولای ترسناک و بدجنس و خبیث باشه؟ ثانیاً Mike Wazowski نماد شخصی هست که با وجود نداشتن ویژگیهای لازم (ترسناک بودن) برای انجام کاری (ترساندن) باز به انجامش اصرار داره. که در نهایت خودش هم به این نتیجه میرسه که استعداد و توانائیش چیز دیگه ایی هست. این شخصیت میخواد به بچّه ها یاد بده مهّم نیست آرزو داری چیکاره بشی، مهّم اینکه در چه کاری توانایی و استعداد داری و بهترینی. و شاید آرزوی شما محقق نشه، ولی این به آن معنا نیست که زندگی شما ارزش کمتری خواهد داشت. اگه Mike هم یه هیولای ترسناک مثل “سالی” بود که دیگه داستان پیامی نداشت.
      ضمن اینکه یکی از هدفهای سازندگان در ساخت انیمیشن “کارخانه هیولاها” این بود که ترس بچّه های کوچیک از هیولای داخل کمد یا هیولای زیر تخت (ترس رایج کودکان ۳ تا ۵ سال) با دیدن این اثر از بین بره.

      • آمید گفت:

        چه جالب بهش فکر نکرده بودم .بچه ها رو ول کن خودت همین الان فکر کن که شب هست خوابیدی بعد یه لحظه چراغ رو روشن میکنی و یه کوتوله سبز رنگ با یه چشم و دو تا شاخ میبینی چی میشه؟این یک اثر نیست تمامی آثار همینن دارن پیام معکوسی رو به بچه ها و همه ارسال میکنن.ترس چیز بدی نیست .همه باید از چیزهای ترسناک بترسیم.از دراکولا از گرگ آدمها از مومیایی و مرد نامریی و هیولاهای جور وا جور . باید از خون آشامهای میلیاردر و امپراطوران مری و نامریی در تاریکی ها ترسید و مقابله کرد.اگر بدونی چی میگم.

        esmaaiel_63
        • esmaaiel_63 گفت:

          “ترس چیز بدی نیست. همه باید از چیزهای ترسناک بترسیم از دراکولا از گرگ آدمها از مومیایی و مرد نامریی و هیولاهای جور وا جور” :)))))

          گویا شما خیلی در دنیای فیلمها غرق شدی!
          ترس از موجودات تخیلی و غیرواقعی مثل دراکولا و گرگنما و مومیایی به چه دردی میخوره؟ مگه اینا در واقعیت وجود دارن که اگه ازشون نترسیم برامون مشکلی پیش بیاد؟

          ترس چیز بدی نیست. ترس از بعضی چیزها میتونه باعث حفظ جان و دوری از خطرات بشه. امّا حتی این ترس هم نباید تبدیل به ترس بیمارگونه و فوبیا بشه تا زندگی فرد رو مختل کنه.
          ولی ترس از چیزهای غیر واقعی مثل هیولا، دراکولا و… چیز بدی هست و با دامن زدنش در کودکان میتونه باعث مشکلات مختلف روحی و روانی بشه که حتی در برخی از افراد تا بزرگسالی هم میتونه ادامه داشته باشه. مثلاً نیکتوفوبیا (ترس از تاریکی) در بزرگسالان از چیزهایی هست که ریشه در کودکی داره و از علل اصلیش دیدنه همین فیلمهای ترسناک در کودکی هست. برای همین هست که دیدنه فیلمهای ترسناک برای کودکان مناسب نیست.

          kanameMoojy
          • آمید گفت:

            گفتم که اگر بدونی چی میگم.و تو نمیدونی چه خبره.دراکولا و گرگ آدم و از این دست هیولاها که کلکسیونشون تو انیمیشن هتل ترانسیلوانیا هست هر کدومشون تاریخی برای خودشون دارن فلسفه وجودی دارن .دراکولا یعنی نظام اشرافیت میلیاردر که در قلعه هاشون چند صد سال پیش زندگی میکردند و چون روستاییان مثل برده زیر دستشون اسیر بودن و بهشون رعیت به معنی گوسفند گفته میشد در نتیجه این خون آشامها خون این گوسفندها رو میخوردن .گرگی که گوسفند میخوره همون گرگ آدم .بعد از قرن ۱۸ شکل ظاهری این نوع حکومت داری منسوخ شد و اشرافیت جدید در نظام شهرنشینی و مدرنش به شکل خاندانهای پر نفوذ فعلی مثل خاندان راکفلر ها در اومده .برای همین به بچه ها دارن یاد میدن که از دراکولا یعنی همون اشرافیت جدید و گرگ آدمها مثل ایلان ماسک و بیل گیتس و مرد نامرئی مثل سیاستمداران سر تا پا دروغ و عوام فریب و سازمانهای مخفی و هتل های مخفی و …….نترسید.نکته اینجاست که همین هیولاها پول ساخت این انیمیشن ها و آثار رو میدن که به همه یاد بدن که نترسید از میلیاردرهای جانی خون آشام خوب اونها هم حق زندگی دارن درکشون کنید.که دقیقا این اتفاق هم افتاده هیچ کس علیه یه مشت میلیاردر دیو صفت ۱ درصدی که خون ۹۹ درصد رو میمکه نمیایسته. چون عوام یاد گرفتن اونها ژن خوب و با عرضه و پر کار و خاص بودن که به اون جا رسیدن و ما نبودیم.

            esmaaiel_63
            • esmaaiel_63 گفت:

              پسر خوب. استعاره با موجودیت فرق داره. اینکه میگن مثلاً “ارباب خون رعیت رو میمکه” استعاره ایی از ظلم ارباب به رعیت است. الآن این چه ربطی به خوناشام و دراکولای داخل فیلمها داره؟؟؟
              میگن “یارو گرگ صفت هست” این یعنی گرگنماست؟؟؟؟
              الآن اگه در فیلمها خوناشام و گرگنما و… رو ترسناک نشون بدن مردم میرن به قول شما علیه “اون یک درصد” می ایستن؟؟؟؟
              الآن اگه در یه انیمیشن یه هیولا رو خوب نشون بدن یعنی هدف اینکه به قول تو مردم علیه “اون یک درصد” نایستن؟؟؟؟

              امیدوارم شفاء پیدا کنی.

              kaname
  • ترس و وحشت😌
    از همین الان دارن خودشون رو نشون میدن😊

  • SirAmir گفت:

    از اسم کلیشه ای که براش انتخاب کردن مشخصه فیلم خوبی از آب درنمیاد

    MoojyKermitT4Tپروفسور بی سواد
  • betWeen گفت:

    به نام خدا سلام

    مخاطب امروزی با مخاطب ۱۰ ۱۵ سال پیش یا حتی ۵ سال پیش هم فرق میکنه چون انقدر سرش تو اطلاعات و این چیزاست که خیلی چیزارو میبینه و اکثر سناریو ها براش تکراری میشن و برای شگفت زده کردنش واقعا به یه پیچش هنرمندانه نیاز هست چه تو بازی چه تو فیلم هرچند فیلم که چون ملموس تره به دقت بیشتری هم نیاز داره توی ساختش . . .

  • Saeid گفت:

    من دو نسخه قبل رو دیدم زیرنویس فارسی
    عالی بود.امیدوارم اینم مثل دو نسخه قبل باشه. خیلی وقته منتظرشیم
    هم فیلم
    هم بازی
    به نظرم باید با سری رزیدنت اویل تو یک کفه ترازو قرار بدیم
    یک سری چیزها به نظرم سایلنت هیل بالاتره
    بالاخره شرکت کونامی کم نیست…

اولین تصویر از فیلم Return To Silent Hill منتشر شد - گیمفا