بنیانگذار Rockstar درحال توسعه یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز است
آقای دن هوسر (Dan Houser)، یکی از تأسیسکنندگان Rockstar، میخواهد که یک اثر جهان باز اکشن و ماجراجویی بسازد.
استودیوی Absurd Ventures که توسط آقای هوسر بنیانگذاری شده، بهتازگی آگهی استخدامی جدیدی برای جایگاه طراح ارشد گیمپلی منتشر کرد. در توضیحات آگهی مذکور چنین نوشته شده است:
تبدیل به ایدهپرداز اصلی برای ساخت شخصیتها، کنترلها و طراحی دوربین در یک اثر اکشن و ماجراجویی جهان باز شوید.
شخصی که در این جایگاه فعالیت میکند، باید توانایی مدیریت تیمی از متخصصان را داشته باشد تا او و این تیم بتوانند به بهترین مبارزات صنعت گیم را در قالب دوربین سوم شخص و در چندین حالت بازی برسند.
استودیوی Absurd Ventures هماکنون برای جایگاههای کارگردان هنری، طراح اصلی، کارگردان هنری ارشد، تهیهکننده ارشد، کارگردان فنی و کارگردان فنی ارشد، آگهی استخدامی دارد.
آقای هوسر در سال ۱۹۹۸ به همراه برادرش، Rockstar را تأسیس کرد. او در سال ۲۰۲۰ از این شرکت جدا شد و سال گذشته از استودیوی Absurd Ventures رونمایی کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فکر کن جی تی ای کیلر رو بسازه 😂
بعید میدونم با ساختن رقیبی برای gta بخواد سهم بازار برادر کوچیکش رو محدود کنه
احتمالأ یه سبک دیگه ایه
GTA killer یه بودجه کلان میخواد اینا تازه اول کارشونن فکر نکنم قصد همچین چیزی رو داشته باشند احتمالا با پروژه های کوچیکتر شروع میکنن بعد در صورت موفقیت و توسعه یافته تر شدن شاید سراغ اون برن
جالبه ، خیلی جالبه
میدونین همه ما راکستار رو به اون وسواس شدیدی که روی بازیهاش داره میشناسیم ، خب بعید میدونم اون وسواس توی دن هوسر نباشه ، جدا از اون فکر کنم دن هوسر نقش خیلی کلیدی تو نوشتن داستان بازیهای راکستار داشت (حالا نمیدونم داستانو سم هوسر مینوشت یا دن هوسر)
واقعا دوست دارم ببینم به کجا میرسه این بازیه
و به اینم فکر کن شاید وسواس از دن بوده
تو اکثر بازیهای راکستار سم کارگردان اصلی بوده
تو مصاحبه هاش هم درمورد وسواسش صحبت زیاد شده
ولی تو همشون دن نویسنده اصلی بوده.
هرچی بسازی باز در نهایت با GTA مقایسه میشه درست مثل گلن اسکافیلد خالق دد اسپیس که اومد کلون دد اسپیس یعنی کالیستو رو ساخت و اون بلا سرش اومد
نمیدونم بعضی از خالقا و سازنده ها چه اصراری دارن مشابه همون چیزی رو بسازن که قبلا ساختن اینطوری بدتر باعث میشن رو خودشون فشار بیاد درسته دن هاوسر خالق GTA نیست (خالقای GTA دیوید جونز و مایک دیلی) اما به هرحال با این خبر خیلیا هایپ میشن که اوه دن هاوسر یکی از سازندگان و نویسندگان اصلی GTA قراره دوباره تو همون ژانر یک بازی بسازه اینطوری به خودش لطمه میزنه
میکامی هم همینطور با جداییش از کپکام اومد اویل ویتین رو ساخت که مشابه رزیدنت اویل بود با اینکه اویل ویتین بیشتر ترسناک روانشناختی بود تا وحشت بقا ولی خب موقع پلی دادنش یاد اویل چهار میوفتادیم به هرحال با اینکه در حد رزیدنت اویل نبود اما قابل قبول بود، کار درست رو کوجیما کرد که بعد از جداییش از کونامی با دث استرندینگ یک سبک جدید ساخت و یک کلون از متال گیر نساخت
حرفت رو تا حدود زیادی قبول دارم ولی خب درمورد همه اینجور نمیشه نظر داد، الان کن لوین هم بعد جداییش اومده یه چی تو مایه های همون بایوشاک ساخته که خوب بنظر میاد و امیدوارم خوب هم باشه. و اینکه بنظرم نمیشه گلن اسکافیلد رو با یکی از بهترین نویسنده های تاریخ صنعت گیم(دن) مقایسه کرد.
ببین عزیز من نگفتم همه خالقا همینطورن تو پاراگراف دوم خط اول نوشتم که بعضی خالقا و سازنده ها، من دارم براساس چیزایی که دیدم و شنیدم تحلیل میکنم نگفتم که همشون اینطورن ببین یک چیزی رو به شما بگم تا متوجه بشی GTA، Bioshock، Call of Duty و… سازندگان و خالقشون اگر بیان یک آیپی دیگه مشابه همینا بسازن اونم در حد کیفیت همینا احتمال اینکه از لحاظ تجاری شکست بخورن ۸۰ درصده ببین یک چیزایی وقتی تبدیل به برند میشه شما بیای مشابهش رو بسازی نباید توقع داشته باشی مثل همون اثر اولت فروش بره
آیا اویل ویتین از نظر تجاری مثل رزیدنت اویل عمل کرد؟ آیا کالیستو پروتکل از نظر تجاری مثل دد اسپیس عمل کرد؟ به نظرت جوداس بازی کن لوین با وجود اینکه داره بایوشاک ۴ هم ساخته میشه فکرمیکنی از نظر تجاری مثل هم عمل میکنن؟ یا همین بازی دن هوسر با وجود اینکه GTA جدید هم داره از نظر تجاری مثل اون عمل میکنه؟ ببین شما وقتی میای یک استودیو مستقل تاسیس میکنی در وهله اول باید فکر سود بازیت باشی چون نمیتونی مثلا در حد راکستار ریسک کنی چون نه دوهزار نفر نیرو داری نه ناشر کله گنده ای مثل تیک تو داری که از همه نظر پشتیبانیت کنه خیلی از گیمرا مثل منو شما نیستن که دقیق اخبار صنعت گیم رو دنبال کنن و بدونن سازنده و خالق این آیپی جدید کیه اونا بیشتر اسم بازی براشون مهمه یعنی بایوشاک ۴ همزمان با جوداس عرضه بشه خیلیا میرن بایوشاک رو میخرن چون اسمش تبدیل به برند شده
دن هوسر درسته تو یکی از بهترین استودیوهای صنعت گیم بوده و رو بهترین بازی ها کار کرده و تجربه بالایی داره اما باید به فکر این باشه که یک استودیو تازه تاسیس کرده و خیلی باید محتاطانه عمل کنه چون نه بودجش اندازه بازی های راکستاره نه نیرویی که داره من جاش باشم در وهله اول یک بازی AA میسازم پله پله میام بالا نه اینکه یک شبه برم بالای پله ها چون ممکنه با سر بخوره زمین من گلن اسکافیلد رو با دن هوسر مقایسه نمیکنم دارم خالقایی رو مثال میزنم که استودیو تاسیس کردن و نتونستن موفق عمل کنند میکامی با اویل ویتین تا حدودی موفق شد ولی خب به هرحال استودیویی که خودش تاسیس کرده بود رو ترک کرد همینطور گلن اسکافیلد چرا چون بازیاشون از لحاظ تجاری موفق عمل نکردن این چیزایی بود که باید گفته میشد و راجع بهش فکرکرد به هرحال من امیدوارم چه بازی دن هوسر چه بازی کن لوین چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ فروش موفق عمل کنن
حرفت بازم میگم تا حدودی درسته ولی خب همون سازنده های کال آف دیوتی بعدش اومدن ریسپاون رو زدن که تقریبا همه ی بازیاش موفق بود با اینکه هم سبک قدیمشون بود، اویل ویتین و کالیستو مثال های درستین ولی بنظرم بیشتر مشکل سازنده شون بود که خواست موفقیتش رو عینا تکرار کنه بدون اینکه چیز جدیدی اضافه کنه. بنظر منم احتمال شکست بیشتره ولی خب به خود سازنده هم خیلی بستگی داره و نمیشه درباره همه ی خالق های بزرگ عین هم نظر داد.
آب زنید راه را هین که نگار (سم) میرسد
خیلیم عالی ، ببینیم چکار میکنه
این ادم یکی از مهم ترین افراد راکستار بوده و مطمئنا کلی تجربه اونجا کسب کرده و میتونه ازش برای ساخت بازیش استفاده کنه ولی نباید انتظار داشت که یه رقیب مستقیم و قدرتمند برای راکستار بشه ، چون هرچقدرم که تجربه داشته باشه به یه تیم قوی هم احتیاج داره ، این یکی از بزرگ ترین دلایل موفق بودن راکستاره ، کل تیم سازنده حرفه ای و با تجربه هستن و کار خودشون رو بلدن و به یک شخص وابسته نیستن ، یعنی اینطوری نیست که بگیم خب فلان شخص از راکستار رفت پس کار شرک دیگه تمومه و بازیاشون دیگه کیفیت قبل رو نداره ، تمام افراد داخل اون شرکت هستن که راکستار رو تشکیل میدن ، نه یک شخص خاص و کلیدی
این آدم و برادرش دوتا لجند به تمام معنان، جزو تاثیر گذارترین افراد این صنعتن. خیلی کم ادعا و حرفه ای و در عین حال آندریتد. امیدوارم این بازی موفق بشه
عکسه یه جوریه اول فکر کردم طرف مرده اعلامیشه
یه جی تی ای جدید دیگه آیا؟
ترکیبی از جاست کاز و مافیا احتمالا چون دراین چندسال ایده جدیدی ما از بازیسازامون ندیدم
چرا از اخر جملش حس میکنم قراره یه بازی ای با سبک فایتینگ بسازه؟
هر چی باشه به جی تی ای راک استار گیمز نمیتونه برسه