بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی

پست گیمفا
۱۹:۵۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی

سفر به کشورهای خارجی کاری هیجان‌انگیز است که در عین حال می‌تواند با نگرانی‌هایی همراه باشد. انتخاب مناسب‌ترین پرواز با بهترین قیمت و ایرلاین، چگونگی تبدیل ریال به دلار و یورو یا ارز کشور مقصد و مهم‌تر از همه اینها انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب از موارد چالش‌برانگیزی هستند که ممکن است باعث دلهره‌هایی پیش از شروع سفر شوند. اما روش‌ها و راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند این نگرانی‌ها را به حداقل برساند.

بهترین و کارآمدترین این راهکارها استفاده از سایت‌های ایرانی برای رزرو هتل خارجی است. این کار باعث می‌شود که مسافران پیش از آغاز سفر، پس از بررسی هتل‌های مختلف اقامتگاه مناسب خود را با پرداخت ریالی از این سایت، در یک کشور خارجی رزرو نموده و پس از رسیدن به کشور مقصد، بدون اتلاف وقت وارد هتل خود شوند. در این صورت از سرگردانی‌ در کشوری که شاید به زبان آن نیز مسلط نباشند، نجات یافته و مستقیما از فرودگاه به اقامتگاه خود می‌روند، گویی در یکی از شهرهای ایران به سفر رفته‌اند.

مقایسه سایت های ایرانی رزرو هتل خارجی

از آنجایی که می‌توان از طریق سایت‌های ایرانی برای رزرو هتل خارجی اقدام کرد، خوب است که بهترین سایت رزرو هتل خارجی را بشناسیم. در واقع امروزه با توسعه صنعت گردشگری و هم‌چنین دنیای اینترنت، وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های زیادی برای خدمات رسانی به گردشگران و ارائه سرویس‌هایی نظیر فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط قطار و اتوبوس می‌پردازند. یکی از خدمات بعضی از این سایت‌ها امکان رزرو هتل خارجی از داخل ایران است. البته هر یک از این سایت‌ها خدمات مخصوص خود را دارند و برخی از آنها سرویس‌های ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند که آنها را از بقیه متمایز می‌کند. بنابراین می‌توان با مقایسه آنها بهترین سایت ایرانی رزرو هتل خارجی را شناخت و برای رزرو هتل و استفاده از سایر خدمات گردشگری، به آنها مراجعه نمود.

روش های مقایسه سایت‌های مختلف ایرانی برای رزرو هتل خارجی

انتخاب هتل مناسب می‌تواند تاثیر بسیار مهمی بر کیفیت سفر شما بگذارد. بنابراین به منظور انتخاب بهترین هتل خارجی به صورت اینترنتی باید دقت زیادی به خرج داد. به همین دلیل شما می‌توانید هنگام مراجعه به سایت‌های گردشگری و آژانس‌های هواپیمایی که خدمات رزرو هتل خارجی را ارائه می‌دهند، با بررسی موارد زیر به مقایسه آنها بپردازید.

  • میزان اعتبار آژانس‌ مورد نظر
  • امکان پرداخت آسان و ریالی
  • امکان رزرو هتل با کمترین قیمت و تخفیف‌های بیشتر
  • امکان پرداخت اعتباری
  • پوشش دادن بیمه مسافرتی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سایر خدمات رفاهی آژانس نظیر دریافت ویزا و خرید بلیط

سایت فلایتیو

سایت فلایتیو یکی از پلتفرم‌های گردشگری در ایران است که خدمات گسترده‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد. این خدمات شامل خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی، بلیط قطار و اتوبوس و رزرو هتل داخلی و خارجی است. از آنجایی که امکان رزرو هتل‌های خارجی از طریق این سایت به صورت ریالی وجود دارد، شما می‌توانید از فلایتیو بلیط هواپیما خارجی خود را خریداری کرده و همزمان برای رزرو هتل نیز اقدام نمایید.

در واقع مسافران می‎توانند به راحتی و بدون هیچ نگرانی از نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای رزرو هتل خارجی اقدام نمایند. ارتباط فلایتیو با شبکه‌های جهانی رزرو هتل و هتل‌های خارجی فراوان باعث تنوع اقامتگاه‌های موجود در این سایت شده است. بنابراین در سایت فلایتیو گزینه‌های اقامتی زیادی از هتل‌های درجه یک و چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل‌های اقتصادی سه ستاره و مهمانسراهای دو و یک ستاره وجود دارد، همه افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند برای رزرو هتل از این سایت اقدام نمایند.

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

از خدماتی که سایت فلایتیو یکی از پیشگامان صنعت گردشگری آنلاین است، در زمینه رزرو هتل خارجی خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌دهد که مخصوص و منحصر به فرد است. امکان استفاده از کارت بانکی شتاب و رمز ارز در این سایت وجود دارد.

یعنی شما علاوه بر این که می‌توانید برای پرداخت رزرو هتل به صورت ریالی اقدام نمایید، می‌توانید از طریق درگاه بیت‌راه نیز هزینه رزرو هتل خود را بپردازید. یکی از دیگر خدمات فلایتیو، امکان پرداخت اعتباری هزینه هتل است. این بدان معنی است که گردشگران می‌توانند هزینه‌های رزرو هتل را از طریق این سایت به صورت چندمرحله‌ای و بدون نیاز به ضمانتنامه بانکی بپردازند و واچر یا همان گواهی صدور رزرو هتل خود را دریافت نمایند.

باید در نظر داشت که پوشش بیمه مسافرتی رایگان به همراه رزرو هتل خارجی یکی دیگر از خدمات مهم فلایتیو در سفرهای خارج از کشور است. در واقع زمانی که شما قصد سفر خارجی را دارید، باید مبلغی را به عنوان بیمه مسافرتی پرداخت کنید که در صورت بروز مشکلات احتمالی، برای مسائل درمانی ابتدایی و فوری، به همراه خسارت‌های مالی نظیر گم شدن چمدان و بار، مفقود شدن مدارک شناسایی و یا لغو پرواز از آن بهره ببرید. آژانس فلایتیو همراه با رزرو هتل خارجی بیمه مسافرتی شما را نیز پوشش می‎دهد و در نتیجه شما نیازی به پرداخت هزینه بیمه مسافرتی ندارید، زیرا فلایتیو این بیمه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی دیگر از سرویس‌های فلایتیو برای ارائه خدمات بهتر به مسافران به منظور رزرو هتل خارجی، مراجعه به بخش پیشنهادهای فلایتیو است. این سرویس، بهترین گزینه‌های اقامتی را با مناسب‌ترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهد، در نتیجه شما می‌توانید با مراجعه به این بخش و مطالعه شرایط هتل‌هایی که پیشنهاد این سایت به شماست، هتلی مطابق با سلیقه و شرایط خودتان انتخاب نمایید. به منظور یافتن هتل‌هایی که با سلیقه شما سازگاری داشته باشند، می‌توانید از فیلترهای تعداد ستاره یا بازه قیمتی استفاده کرده و با ورود به صفحه هر هتل، به مشاهده جزئیات و امکانات هر یک از آنها بپردازید. آدرس و لوکیشن هتل را بررسی کنید و هتلی مناسب با بودجه خود انتخاب نمایید. سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به صورت تلفنی و آنلاین، پاسخگوی شما خواهد بود. شماره تماس فلایتیو ۴۱۵۰۱-۰۲۱ است.

علی بابا

سایت علی بابا که یکی از پرسابقه‌ترین پلفترم‌های آنلاین در زمینه خدمات گردشگری است، یکی دیگر از سامانه‌های ایرانی رزرو هتل خارجی است. این سایت دارای اعتبار زیادی در زمینه همکاری با هتل‌های خارجی دارد و در نتیجه مسافران می‌توانند گزینه‌های متعدد با قیمت‌های مناسب به منظور رزرو هتل خارجی را در این سایت جستجو کنند.  

در سایت علی بابا امکان رزرو هتل خارجی برای بسیاری از شهرهای دنیا مانند آنتالیا، استانبول، وان و… در کشور ترکیه، انواع هتل‌های لاکچری و اقتصادی شهر دبی، گزینه‌های متعددی در شهرهای اروپایی نظیر پاریس، آمستردام، رم، مسکو، برلین و میلان و هتل‌هایی در شهرهای مهم کشورهای همسایه مانند ایروان و باکو وجود دارد. در واقع علی بابا پوشش گسترده‌ای از هتل‌های خارجی برای بسیاری از شهرهای جهان را دارد که موارد یاد شده، تنها نمونه‌ای از آنها است.

علی بابا همچون بسیاری از سایت‌های رزرو هتل دارای یک اپلیکیشن کاربردی است که شما را از ورود به سایت آن بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن کم حجم روی تلفن همراهتان، تمامی کارهای مرتبط با سفر نظیر رزرو هتل و خرید بلیط را انجام دهید. علاوه بر این علی بابا دارای یک تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته برای تمام روزهای هفته است. شماره تلفن پشتیبانی علی بابا ۴۳۹۰۰۰۰۰-۰۲۱ است.

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

سفر مارکت

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

یکی دیگر از سایت‌های معتبر در زمینه رزرو آنلاین هتل خارجی سفر مارکت است. این سایت که فعالیت‌های متنوعی در زمینه گردشگری دارد، با فروش آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، تورهای گردشگری، خرید بلیط قطار و رزرو هتل خارجی و داخلی مسافران را از جستجو در سایت‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند. این سایت نیز امکان پرداخت ریالی از داخل ایران برای رزرو هتل خارجی را فراهم کرده است.

یکی از ویژگی‎های سفر مارکت تنوع گزینه‌های اقتصادی و ارزان در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط است. در واقع هر چند که سفر مارکت انواع هتل‌های پنج تا یک ستاره را به مسافران معرفی می‎کند، اما با تمرکز بر گزینه‌های اقتصادی‌تر، این فرصت را برای مسافران فراهم می‌آورد تا برای انتخاب‌ هتل‌های کم‌هزینه متناسب با بودجه خودشان، قدرت عمل زیادی داشته باشند. هم‌چنین سفر مارکت امکان خرید اقساطی را برای رزرو هتل خارجی فراهم می‌کند. 

علاوه بر این از طریق سایت سفر مارکت می‌توان برای خرید انواع بلیط چارتری پروازهای داخلی و خارجی، بلیط پرواز لحظه‌ آخری، بلیط قطار و تورهای مسافرتی اقدام نمود. یکی دیگر از خدمات سفر مارکت، ارائه ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌هایی در داخل کشور است. مسافران از طریق این سایت می‌توانند برای رزرو یک اقامتگاه خانوادگی اقدام نموده و به صورت گروهی سفر کرده و در آن مکان اقامت گزینند.

سایر سایت‌های رزرو هتل خارجی 

به جز موارد گفته شده می‌توان به سایت‌های دیگری نظیر فلای تودی، تریپ، بوکینگ، اسنپ تریپ و سه کلیک اشاره کرد. این سایت‌ها نیز در زمینه خدمات گردشگری و از جمله رزرو هتل خارج فعالیت می‌کنند. با کمک تمامی این سایت‌ها می‌توان هتل خارجی را از داخل ایران و با پرداخت ریالی رزرو نمود و سفری امن و مطمئن را به مقصد مورد نظر آغاز کرد.

چگونه بهترین هتل خارجی را در ایران رزرو کنیم؟ 

تا اینجا به معرفی بعضی از بهترین سایت‌های ایرانی برای رزرو هتل خارجی و مقایسه آنها با یکدیگر پرداختیم. با توجه به این که خدمات تمامی این سایت‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود، می‌توانیم به سادگی و هنگامی که در خانه یا محل کار خود، پشت کامپیوتر نشسته‌ایم و یا گوشی تلفن همراه را در دست داریم، بهترین هتل خارجی را در ایران رزرو کنیم. تنها کافی است به موارد زیر دقت کنیم تا هتل انتخابی ما از نظر سلیقه و بودجه بهترین و مناسب‌ترین گزینه بوده و سفری عالی را برای ما رقم زند.

۱. انتخاب یکی از سایت‌های ایرانی که امکان پرداخت ریالی را به هنگام رزرو هتل خارجی دارند.

۲. ورود به سایت مورد نظر و ایجاد حساب کاربری

۳. جستجوی هتل خارجی در سایت با تعیین شهر مقصد، تاریخ سفر و تعداد نفرات

۴. تعیین فیلترهای تعداد ستاره و بازه قیمتی هتل‌های خارجی

۵. تعیین شیوه نمایش هتل‌های خارجی از طریق انتخاب گزینه‌های مرتب سازی که هتل‌های موجود را بر اساس سلیقه‌مان از گران به ارزان، پنج ستاره به یک ستاره و… و یا برعکس، در تاریخ مقرر نشان می‎دهد.

۶. بررسی هتل‌های خارجی که بر اساس درخواست ما توسط فیلتر محدود شده و ما را از سردرگمی در میان گزینه‌های فراوان می‎رهاند. شیوه بررسی هر هتل با کلیک روی مشاهده امکانات انجام می‌شود و تمامی اتاق‌های هتل با قیمت، خدمات هتل، قوانین و مقررات و.. را به ما نشان می‌دهد.

۷. پس از این که چند گزینه را به صورت ابتدایی مد نظر قرار دادیم، می‌توانیم به مقایسه این هتل‌های خارجی بپردازیم. هنگام مقایسه هتل‌ها می‌توانیم به مواردی نظیر آدرس و لوکیشن هتل، قیمت اتاق‌ها بر اساس امکانات، نوع سرویس‌دهی مانند ارائه دادن یا ندادن صبحانه رایگان، استخر، پارکینگ و… توجه کنیم.

۸. رزرو هتل خارجی انتخابی با کلیک روی گزینه رزرو  و وارد کردن باید مشخصات مسافران، شماره پاسپورت و…

۹. پرداخت هزینه هتل به صورت ریالی و با کارت بانکی ایران.

نکاتی برای رزرو ارزان تر هتل خارجی با کارت بانکی ایرانی

اگر قصد دارید برای رزرو ارزان تر هتل خارجی از داخل ایران اقدام کنید، خوب است به چند نکته مهم توجه کنید. نکته نخست چنان که در بالا اشاره شد، محدود کردن گزینه‌های انتخابی‌تان بر اساس بازه قیمت هتل‌های خارجی است. شما در این بخش و با استفاده از گزینه مرتب سازی بر اساس قیمت و ترتیب نمایش کمترین قیمت‌ به بیشترین آنها، می‌توانید ابتدا هتل‌های ارزان‌تر را مشاهده کرده و در سایت مورد نظرتان از طریق کارت بانکی برای رزرو آنها اقدام کنید.  

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

نکته دوم که بسیار اهمیت دارد، بررسی سایت‌هایی است که فعالیت بیشتری در زمینه رزرو هتل خارجی دارند. هر چند که تمامی سایت‌های یاد شده امکان رزرو هتل با کارت بانکی ایرانی را فراهم می‌کنند، اما هر چه میزان فعالیت آنها بیشتر باشد و با هتل‌های بیشتری قرارداد داشته باشند، تعداد گزینه‌های پیشنهادی و به ویژه تنوع قیمت آنها بیشتر خواهد شد. در نتیجه امکان رزرو هتل ارزان‌تر از طریق این سایت‌ها ممکن خواهد بود. پس باید هنگام انتخاب سایت مناسب دقت بیشتری به خرج داد.

نکته سوم این است که اصولا رزرو هتل خارجی با کارت بانکی ایرانی باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که شما هنگام رزرو هتل با پول ایرانی نیاز به تبدیل آن به ارز ندارید، هزینه‌های کارمزد این تبدیل را به صرافی‌ها نمی‌پردازید و در نتیجه با یک مبلغ مشخص و با قیمت پایین‌تر هتل خارجی را رزرو می‌نمایید. علاوه بر این، در سفر خارجی خود سرگردان نمی‌شوید و وقت خود را برای گشتن در شهر برای یافتن بهترین هتل نمی‌گذرانید. به این طریق در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کرده و وقت خود را به گشت‌وگذار و تفریح سپری می‌کنید.     

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا
بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین سایت ایرانی برای رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی - گیمفا