آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس

پست گیمفا
۱۰:۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

امروز می‌خواهیم با شما درباره خرید ویندوز و آفیس اورجینال حرف بزنیم. آی آر مایکروسافت استور یکی از معتبر‌ترین مجموعه‌هایی‌است که می‌توانید چنین خدماتی را از آن دریافت کنید. اما چرا باید چنین کاری کرد؟ آیا محصولات اورجینال امکانات خاصی را در اختیار ما قرار می‌دهند؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا این موضوع را روشن کنیم.

خرید ویندوز اورجینال

وقتی که از ویندوز و آفیس اورجینال صحبت می‌کنیم ممکن است این سوال پیش بیاید که اصلا چرا باید چنین محصولی را خریداری کرد. نسخه‌های کرکی ویندوز دارای حفره‌های امنیتی هستند. نمی‌توان به آن‌ها به‌صورت کامل اعتماد کرد. حملات DDOS و نصب Ransomware در نسخه‌های اورجینال وجود ندارد و به همین دلیل هم می‌توانیم بگوییم که چنین نسخه‌های امنیت بسیار بیشتری دارند.

با تهیه لایسنس ویندوز شما می‌توانید آپدیت‌ها را به‌صورت منظم دریافت کنید. آپدیت‌هایی که علاوه‌بر قابلیت‌های جدید به امنیت بیشتر سیستم شما نیز کمک می‌کند. نسخه‌های کرکی به‌علت دستکاری زیاد ممکن است حتی پایداری سیستم شما را به خطر بیندازند.

لایسنس ویندوز

به‌طور کلی ۳ نسخه مختلف از ویندوز کرکی وجود دارد که اطلاع از شرایط آن‌ها می‌تواند به شما برای خرید دقیق‌تر محصول مورد نیاز‌تان کمک کند. این نسخه‌ها STD، KMS و OEM نام دارند که شما تنها زمانی مشاهده‌شان خواهید کرد که از ویندوز کرکی استفاده کنید. در ویندوز اورجینال دیگر چنین نسخه‌هایی وجود ندارند و شما با لایسنس ویندوز یک خرید قانونی را تجربه خواهید کرد.

ویندوز و آفیس اورجینال هم قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند و هم به امنیت بیشتر سیستم کمک می‌کنند. ویندوز‌های قدیمی امروز تا حد زیادی از دور خارج شده‌اند و بیشتر از ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ استفاده می‌شود.

لایسنس ویندوز ۱۰

Windows 10 Pro یک نسخه قدیمی‌تر از جدیدترین ویندوز مایکروسافت است افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه از نظر برخی ویندوز ۱۱ هنوز جدید است و مشکلاتی دارد که باید با آپدیت حل شود، این ویندوز را می‌توانیم محبوب بدانیم. با خرید ویندوز و آفیس اورجینال سیستم شما در خارج از کشور هم مشکلی پیدا نخواهد کرد. لایسنس ویندوز ۱۰ از این جهت نیز حائز اهمیت است.

لایسنس ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی را تجربه کرد و با قابلیت‌های مختلفی راهی بازار شد و درحال‌حاضر هم جدید‌ترین ویندوز مایکروسافت محسوب می‌شود. در این نسخه ابزار‌های خاص مثل Microsoft Team وجود دارند که به‌صورت پیش‌فرض بر روی سیستم شما وجود خواهند داشت. لایسنس ویندوز ۱۱ می‌تواند به شما برای امنیت بیشتر و دریافت آپدیت‌های رسمی کمک کند.

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

خرید آفیس اورجینال

نرم‌افزار‌های شرکت آفیس سال‌های زیادی‌است که در اختیار مردم قرار گرفته و امروز به یکی از پرکاربردترین نرم‌افزار‌های ویندوز و حتی گاهی مک تبدیل شده است. با اینکه مک نسخه‌های مشابه‌ای از آفیس را ارائه می‌دهد اما همچنان کاربران مختلف ترجیح می‌دهند که از آفیس برای امور مختلف خود کمک بگیرند. نرم‌افزار‌های آفیس توسط شرکت بزرگ مایکروسافت توسعه داده می‌شوند و یکی از نام‌های آن‌ها حتی مایکروسافت آفیس است.

این نرم‌افزار‌ها گونه‌های بسیار مختلف و متنوعی دارند. مجموعه مایکروسافت آفیس شامل مجموعه‌ای از نرم‌افزار‌های مختلف اداری‌است که تاکنون برای دستگاه‌های مختلفی توسعه پیدا کرده و آپدیت‌های زیادی هم از آن ارائه شده است. برای استفاده رسمی و قانونی از آن‌ها باید لایسنس آفیس را تهیه کرد.

یعنی؛ مبلغی را بابت استفاده از مجموعه‌نرم‌افزار‌های آفیس پرداخت و به‌صورت قانونی از آپدیت‌ها و امکانات آن بهره برد. روش‌های کرکی و دزدی نیز وجود دارد که دارای مشکلاتی هستند. در ادامه به شما نرم‌افزار‌های مختلف آفیس را هر چند مختصر توضیح خواهیم داد.

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

مایکروسافت ورد (Microsoft Word)

یکی از پراستفاده‌ترین محصولات آفیس ورد نام دارد. شاید کمتر کسی بر روی کره زمین باشد که ورد را نشناسد یا حداقل یک‌بار از آن استفاده نکرده باشد. این نرم‌افزار به نرم‌افزاری واژه‌پرداز مشهور است و بیشتر برای تولید متن و دیزاین آن به‌کار می‌رود.

با استفاده از آن می‌تواند متون مختلفی را در کامپیوتر تولید و ویرایش کرد. ورد برای امور دانشگاهی، دانش‌آموزی، اداری و موارد بسیار دیگری کاربردی است. ورد باعث که بتوان متون مختلف را وارد کامپیوتر کرد و سپس با استفاده از پرینت آن‌ها را به دنیای واقعی آورد. در واقع این نرم‌افزار فرایند واژه‌پردازی کامیپوتری را برای همگان محقق کرد.

مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)

اکسل اصطلاحا یک نرم‌افزار صفحه‌گسترده است. این نرم‌افزار نیز داخل بسته اصلی آفیس مایکروسافت بود که در سال ۱۹۹۰ به‌همراه ورد و پاورپوینت منتشر شد. اگر ویندوز و آفیس اورجینال داشته باشید می‌توانید از تمامی قابلیت‌های اکسل و دیگر نرم‌افزارهای آفیس به‌صورت امن بهره‌مند شوید.

این نرم‌افزار برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی و ترسیم نمودار به وسیله‌ی ابزارهای گرافیکی به‌کار می‌رود. این نرم‌افزار امروز قابلیت فرمول‌سازی و فرمول‌نویسی را دارد و به همین دلیل هم برای آنالیز دیتا، رسم توابع و نمودارها و تجزیه و تحلیل آماری بهتره گزینه است.

مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint)

پارپوینت یک نرم‌افزار ارائه است. کسب‌وکارهای مختلف برای امور آموزشی خود از آن بهره می‌برند. البته که پاورپوینت توانسته آموزش را هم دچار تحول کند. با استفاده از آن می‌توان محتواهای مختلف را بر روی کامپیوتر نمایش داد.

البته جالب است بدانید که این نرم‌افزار در ابتدا برای مایکروسافت نبود بعدا خریداری شد و به مجموعه آفیس پیوست. از این نرم‌افزار پرکاربرد می‌توان برای امور مختلفی استفاده کرد اما اصلی‌ترین کاربرد آن ارائه در کنفرانس‌ها و جلسات مختلف کاری است. اما به‌هرحال مسیر خلاقیت برای هر کسی باز است و حتی دیده شده که با استفاده از این نرم‌افزار بازی‌های ساده ساخته شده است.

مایکروسافت وان‌نت (Microsoft OneNote)

وان‌نت همان‌طور که شاید از نامش برای‌تان مشخص باشد، یک نرم‌افزار برای یادداشت‌برداری است که قابلیت‌های خوبی هم دارد. می‌توانیم این نرم‌افزار را در واقع نسخه‌ای الکترونیک از دفترچه‌ یادداشت‌های کاغذی بدانیم.

نرم‌افزار زیادی آمده که کار این نرم‌افزار آفیس را انجام می‌دهد و می‌توانیم بگوییم که تا حدودی هم به همین دلیل از محبوبیت آن کاسته شده اما هنوز هستند افرادی که از وان‌نت استفاده کنند.

مایکروسافت آوت‌لوک (Microsoft Outlook)

از زمانی که ایمیل جایگزین نامه شد و ارتباطات به‌شکل فزاینده‌ای تغییر و تحول را تجربه کرد، می‌توانیم بگوییم که اهمیت نرم‌افزارهایی مثل آوت‌لوک هم مشخص شد. این نرم‌افزار در واقع برنامه‌ای برای مدیریت ایمیل است که در همان بسته ۱۹۹۰ آفیس رونمایی شد.

همچنان هم یکی از نرم‌افزار‌های پیش‌فرض آفیس محسوب می‌شود و در ویندوز ۱۰ و ۱۱ می‌توان از آن استفاده کرد. اگر قصد داشته باشید که ایمیل‌های خود را مدیریت کنید و سامانی به آن‌ها بدهید، این نرم‌افزار برای‌تان فوق‌العاده خواهد بود. مایکروسافت آوت‌لوک هم‌اکنون ازظریق ماکروسافت ویندوز و ویندوزفون در دسترس خواهد بود.

دیگر‌ نرم‌افزار‌های آفیس

مواردی که به شما معرفی کردیم تنها بخشی از خدمات اصلی آفیس هستند اما باید بدانید که آفیس تنها به همین موارد ختم نمی‌شود. وان‌درایو، تیمز، شیرپوینت و یامر از دیگر محصولات مایکروسافت ۳۶۵ هستند که در زمان گذشته آفیس ۳۶۵ نام داشت. این نام به نفع مایکروسافت ۳۶۵ حذف شد اما هچنان نام آفیس برای مقاصد بازاریابی بر روی محصولات قدیمی این شرکت باقی مانده است.

به‌غیر از این خدمات اصلی که به شما معرفی کردیم مجموعه گسترده‌ای از خدمات دیگر هستند که زیرمجموعه آفیس محسوب می‌شوند اما در خدمات اصلی آن جایی ندارند. این امکانات شامل موارد بسیاری ازجمله برنامه‌های انحصاری ویندوز و برنامه‌های سرور خواهد شد.

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

لایسنس آفیس

شاید ابتدا برای شما این سوال به‌وجود بیاید که اصلا چرا باید لایسنس آفیس را تهیه کرد. ویندوز و آفیس اورجینال چه مزیت‌هایی را برای ما به همراه دارد؟ شما با تهیه لایسنس، در واقع اصالت و سازگاری قانونی آفیس را خریداری می‌کنید.

یعنی؛ می‌تواند تمامی آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های رسمی نرم‌افزارهای مورد استفاده خود را به‌صورت قانونی و درلحظه در اختیار داشته باشید. برای شرکت‌های مختلف و افراد متخصص این ویژگی به‌شدت ضروری و مهم است. چون قابلیت‌های جدید می‌تواند کاری کند که آن‌ها کمتر از پیش کار کنند.

با خرید لایسنس شما تمامی امکانات را در اختیار خواهید داشت و هیچ دمو یا قابلیت قفلی برای‌تان وجود ندارد. شما این امکان را دارید به‌صورت مستقیم با پشتیبانی مایکروسافت تماس برقرار کنید و درصورت بروز هرگونه مشکلی از آن‌ها راهنمایی بخواهید. امنیت شما با استفاده از خرید لایسنس تامین خواهد شد و شرایط برای‌تان به‌شکل بهتری پیش خواهد رفت.

لایسنس آفیس ۲۰۲۱

آفیس ۲۰۲۱ جدیدترین نسخه آفیس است که شما می‌توانید در اختیار داشته باشید. با خرید لایسنس آفیس ۲۰۲۱ در واقع شما نسخه پروپلاس برنامه را دریافت می‌کنید که کامل‌ترین نسخه از این پروگرام است.

این نسخه را تنها می‌توان بر روی مایکروسافت ویندوز استفاده کرد و هیچ راهی برای استفاده از نسخه پروپلاس بر روی دستگاه‌های مک‌او‌اس نیست. برای استفاده از این نسخه شما حداقل به ویندوز ۱۰ نیاز دارید. ویندوز و آفیس اورجینال در کنار هم می‌تواند مجموعه کاملی از خدمات مختلف را به شما ارائه دهد.

لایسنس آفیس ۲۰۱۹

نسخه لایسنس آفیس ۲۰۱۹ یک نسخه قدیمی‌تر از موردی است که در پاراگراف بالایی معرفی کردیم. این نسخه را نیز باید حداقل بر روی ویندوز ۱۰ اجرا کنید. البته الزامی نیست که حتما با خرید لایسنس آفیس ویندوز لایسنس هم در اختیار داشته باشید اما اگر چنین کاری کنید بهتر است. Office 2019 Pro Plus دارای ۳ نسخه مختلف است که به‌لحاظ قیمتی تفاوت فاحشی با یکدیگر دارند. ما در ادامه تفاوت این ۳ پلن را خواهیم گفت تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید:

  • لایسنس یک‌بار نصب: این نوع لایسنس را فقط یک مرتبه می‌توانید استفاده کنید و امکان بکارگیری مجدد آن تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. لایسنس یک بار نصب آفیس نسبت به دو نسخه OEM و Retail قیمت بسیار مناسب تری دارد.
  • لایسنس OEM (او ای ام): این نوع لایسنس را می‌توان چند مرتبه روی یک سیستم استفاده کرد. این لایسنس با سخت‌افزار سیستم همسان می‌شود و تغییرات سخت افزاری منجر به باطل‌شدن آن خواهد شد. طبیعتا امکان انتقال این نوع لایسنس از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر وجود ندارد.
  • لایسنس Retail (ریتیل): این نوع لایسنس از نظر تعداد نصب و تغییر سخت افزاری محدودیتی ندارد، بنابراین؛ می‌توان آن را به دفعات روی کامپیوترهای مختلف مورد استفاده قرار داد، اما طبیعتا امکان بکارگیری همزمان آن روی بیش از یک سیستم وجود ندارد. لایسنس های ریتیل به دلیل نداشتن محدودیت های دو نوع لایسنس دیگر به مراتب گران قیمت تر از آن ها هستند.
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال را چگونه دریافت خواهیم کرد؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که بخواهید خدمات‌تان را از چه مجموعه‌ای دریافت کنید. اما اگر از مجموعه معتبری بخواهید چنین خدماتی را دریافت کنید، احتمالا ۳ راه اصلی پیش‌روی شما خواهد بود:

  • لایسنس دیجیتال: اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن لایسنس خود را دریافت کنید احتمالا این روش بهترین روش برای شما باشد. ویندوز و آفیس اورجینال در این روش نیازی به سی‌دی و خرید فیزیکی ندارد. شما می‌توانید آفیس یا ویندوز را از وب‌سایت اصلی‌شان دانلود کنید و سپس با کد فعال‌سازی می‌توانید نرم‌افزار‌ها و ویندوز خود را به‌راحتی فعال کنید.
  • پک دی‌وی‌دی لایسنس: در این روش ویندوز و نرم‌افزار به‌همراه لایسنس‌شان در پکیج دی‌وی‌دی برای شما ارسال می‌شوند. در این روش دیگر لایسنس به ایمیل شما فرستاده نخواهد شد و به‌صورت فیزیکی به در خانه شما ارسال خواهد شد.
  • پک فلش‌مموری لایسنس: این روش نیز همانند مورد قبلی کار می‌کند اما برای افرادی‌است که نمی‌توانند با دی‌وی‌دی به لایسنس برسند. در این روش نیز شما باید صبر کنید تا نسخه فیزیکی برای‌تان ارسال شود تا بتوانید آفیس و ویندوز قانونی خود را داشته باشید.

بهترین مرجع برای تهیه ویندوز و آفیس اورجینال چیست؟

مجموعه‌های بسیاری هستند که شما می‌توانید از آن‌ها چنین خدماتی را تهیه کنید. اما آی آر مایکروسافت استور (IRMicrosoftStore) قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ویندوز اورجینال و لایسنس آفیس خواهد بود. شما می‌توانید به‌راحتی لایسنس‌های اورجینال و پک‌های فیزیکی محصولات مختلفی ازجمله ویندوز و آفیس را از این فروشگاه تهیه کنید.

این مجموعه هر ۳ حالت ارائه خدمات یعنی تحویل دیجیتالی، فیزیکی دی‌وی‌دی و فیزیکی فلش‌مموری را دارا خواهد بود. شما می‌توانید بسته به شرایط خود یکی از روش‌های تحویل را انتخاب کنید. البته که خدمات آی آر مایکروسافت استور تنها به همین مواردی که گفتیم ختم نمی‌شود.

شما می‌توانید لیست کامل خدمات این برند معتبر را در وب‌سایت رسمی‌شان مشاهده کنید. با استفاده از چنین خدماتی شما دیگر مشکلات تحریمی نخواهید داشت و می‌توانید به‌صورت اورجینال از خدمات مختلف مایکروسافت بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

درباره خرید ویندوز و آفیس اورجینال صحبت کردیم و مزیت‌های آن را برای شما برشمردیم. این محصولات را می‌توانید از فروشگاه بزرگ آی آر مایکروسافت استور تهیه کنید. شما با خرید محصولات اورجینال، امنیت بیشتری به‌دست خواهید آورد و تمامی قابلیت‌ها در دسترس‌تان خواهد بود. ضمن‌ اینکه می‌توانید به‌صورت رسمی از جدید‌ترین آپدیت‌ها بهره‌مند شوید.

GidoraMinecrosoftStar Phoenix 🔥🌟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا
آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آی آر مایکروسافت استور: عرضه کننده لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس - گیمفا