گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا

گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد

امیر فتحی
۲۲:۵۵ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا

جز کوردن (Jez Cordan)، منبع داخلی و خبرنگار، در گزارشی جدید گفته که توسعه State of Decay 3 در وضعیت خوبی است.

آقای کوردن، خبرنگار رسانه ویندوز سنترال (Windows Central)، در پادکستی اعلام کرد که توسعه ۳ State of Decay به خوبی پیش می‌رود. او این موضوع را در جواب به گفته‌های آقای جف گراب (Jeff Grubb) بیان کرد.

آقای گراب، منبع داخلی صاحب‌نام، مدتی پیش گفته بود که بازی Perfect Dark که توسط استودیوی The Initiative ساخته می‌شود، در جهنم توسعه به سر می‌برد. Nate The Hate، افشاگر و منبع داخلی معتبر امروز به اعلامیه آقای گراب واکنش نشان داد و گفت که بازی Perfect Dark در وضعیت خوبی بوده و مایکروسافت قصد دارد در ماه آینده میلادی، نمایشی از این اثر منتشر کند.

بازی State of Decay 3 توسط استودیوی Undead Labs با موتور Unreal Engine 5 در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بر اساس برخی از شایعه‌ها، بازی State of Decay 3 در شوکیس بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، حضور دارد.

Mehran.BaBehzaadRoyalknightSeraᚱ.ᚻموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)john117𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥DARKSIRENViboroThe sparrowآریایه گیمر سادهمحمدحسینMinecrosoftحصینboy gamerBahadorکاکاسنگیFabulous Slayermore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا
گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلیم عالی
    ولی قبول دارین
    خیلی رسانه ها دارن چرت و پرت راجب xbox میگن

    Redm0ndy.xboxسعیدRoyalknightnemesisشادمن 3AXEUSموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)john117Kasra✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧more
    • o0ashil0o گفت:

      به نظر خودت بعد از تعطیل کردن یهویی ۴ تا استدیو باید قربون صدقش برن؟

      Mehran.BaRedm0ndy.xboxRoyalknightSeraKermitnemesisشادمن 3موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Mr.WNimamore
      • ehsan گفت:

        بله شما درست میگی تعطیلی ۴ استودیو بسیار ناراحت کنندس ولی تاحالا کسی اومد بررسی کنه که این چهارتا استودیو به جز tango بازیهایی که دادن تو چه شرایطی بودن ایکس باکس کلی استودیو داره خوب شما فرض کن ی بودجه ۱۰ میلیاردی داری اگه بخوای بین ۲۰ تا استودیو پخشش کنی بهتره یا مثلا ۳۰ تا ؟ خب اگه شما هدفت کیفیت باشه حتما گزینه اولو انتخاب میکنی ولی اگه هدفت کمیت باشه مثلا بازیهایی با نهایت متا ۸۰ بله گزینه ۳۰ تا بازی انتخاب میکنی من به صورت خیلی ساده گفتم وگرنه خیلی مسائل دیگه هم میتونه باشه و در مورد تانگو هم بنظر من اگه شینجی میکامی و جان جوهاناس که نفرات اصلی و مغز های متفکر تانگو بودن اگه نمیرفتن مایکروسافت استودیو رو نمیبست البته این نظر منه.
        در کل بنظرم خوبه که یکسری از استودیو های ضعیفتر بسته شن اگه هدف متراکم کردن سرمایه و قدرت و تمرکز روی استودیو های باقیمانده باشه چون خداییش جز تانگو اون ۳ تا استودیو استودیو های شاخص با کارنامه درخشانی نبودن ولی در کل بسته شدن هر استودیو یی درد ناک هست .

        Redm0ndy.xboxRoyalknightوی شنhalkerAXEUSموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Mr.WAIکاکاسنگیKasramore
          • ehsan گفت:

            تام عزیز ی مثال ساده میزنم :
            شما فرض کن رفتی میوه فروشی میخوای یک کیلو موز بخری ایا میتونی به فروشنده بگی پوست موزو جدا کن من فقط داخلشو میخوام !!؟
            معلومه نه فروشنده میگه موز با پوستش فروخته میشه.این ی مثال ساده بود برای ادامه حرفم
            مایکروسافت بتسدا رو میخواسته بخاطر چی ؟ بخاطر ی سری از ایپی های معروفش مثل الدر و فالوت و دووم و… و استعدادی برتری که تو این شرکت بودن مثل تاد یا شینجی میکامی و خیلی های دیگه .
            خوب مایکرو اینارو میخواد نمیتونه بیاد به رییس بتسدا بگه من این خوباتو میخوام اون بدرد نخوراتم بمونه واسه خودت (مثال پوست موز) اگه اون ایپی ها و اون استعدادارو میخوای این بنجولها هم روشه
            و در مورد اکتیویزن بلیزاردم شک نکن این اتفاق می افته شک نکن تعطیلی های اونور خیلی بیشتره شک نکن ولی این دلیلش بی برنامگی یا بدجنس بودن یا کار نابلدی نیست این لازمه سود دهی و پیشرفت و بیزینس هست.
            و خواهش میکنم اینقدر بازیچه رسانه ها نشیم و خودمون یکم بیطرفانه بررسی کنیم شک نکن اگه مایکرو اینکارو نکنه این استودیو ها ۴ تا بازی بد بدن بیرون شما ی لحظه اروم نمیشینید که چرا مایکرو بازی بیکیفیت داده این چه مدیریتی هست و از این حرفها

            Deadshot۸۸Redm0ndy.xbox
            • mamad1166 گفت:

              والا مخالفم
              نظر من مایکروسافت دیر به فکر خرج کردن افتاد زودتر باید این کار رو میکرد علت اصلی این درگیری ها اینه مایکروسافت هیچ چیز آماده ای نخریده بنابراین هنوز که هنوزه نتیجه خریدهاش مشخص نشده
              اونایی که مشکل داشتن رو خریده
              بدستا جز یکی دو آی پی بقیه بازیاش پر فروش نشدن نسل هشت به مشکل خورد مایکروسافت خریدش نمیشه که همون فرمون با پوست موز جلو بره
              یه یوتوبر عزیزی هم وامصیبتا سر داده بود که ایکس باکس فلان و بلان
              یه سوال ساده ازش پرسیدم شما عشق آرکین آخرین بازی با کیفیت و پرطرفدار (بخوانید پر فروش) آرکین کدوم بوده؟ اگر گیمرها نخرن بازی رو یعنی استودیو مشکل داره در ساخت بازی که گیمر دوست داشته باشه
              در مورد آرکین با تصمیم اشتباه برای ساخت بازی آنلاین استعدادهای قدیمی استودیو رفتن پس استعداد که هیچ. یه بازی با گرافیک نه چندان شاخ ساختن همون هم نتونستن شصت فریم بدن پس توانایی فنی هم هیچ
              حالا اینا پیشنهاد ساخت دیسانرد بعدی رو دادن میتونن بازی درجه یکی بسازن بعیده
              خوب گاهی تصمیم های سخت باید گرفته بشه
              تنگو اما نظرات ضد و نقیضه نمیدونم کدوم درسته

              • ehsan گفت:

                دوست عزیز اون شعبه ای که سازنده دیسانرد هست ارکین لیون هست و ارکین استین استودیو دیگه ای هست و نتها شباهت این دو استودیو فقط اسمشون هست وگرنه از نظر استعداد و کارنامه اصلا قابل مقایسه نیستن با هم و ارکین لیون الان در حال ساخت بازی بلید هست که احتمالا ۲۰۲۶ برای ایکس باکس و پی سی عرضه میشه

        • Tom گفت:

          برای چی وقتی توانشو نداره که بودجه استودیو هارو زیاد کنه ۲ تا ناشر بزرگ خریده؟
          میخواد بخشایی که سود دهیشون کمه رو ببنده
          فقط اونایی که سود زیاد بهش میرسوننو نگه داره ( بثزدا . اکتیویژن بیلیزارد )

          mamad1166Redm0ndy.xbox
          • ehsan گفت:

            تام عزیز ی مثال ساده میزنم :
            شما فرض کن رفتی میوه فروشی میخوای یک کیلو موز بخری ایا میتونی به فروشنده بگی پوست موزو جدا کن من فقط داخلشو میخوام !!؟
            معلومه نه فروشنده میگه موز با پوستش فروخته میشه.این ی مثال ساده بود برای ادامه حرفم
            مایکروسافت بتسدا رو میخواسته بخاطر چی ؟ بخاطر ی سری از ایپی های معروفش مثل الدر و فالوت و دووم و… و استعدادی برتری که تو این شرکت بودن مثل تاد یا شینجی میکامی و خیلی های دیگه .
            خوب مایکرو اینارو میخواد نمیتونه بیاد به رییس بتسدا بگه من این خوباتو میخوام اون بدرد نخوراتم بمونه واسه خودت (مثال پوست موز) اگه اون ایپی ها و اون استعدادارو میخوای این بنجولها هم روشه
            و در مورد اکتیویزن بلیزاردم شک نکن این اتفاق می افته شک نکن تعطیلی های اونور خیلی بیشتره شک نکن ولی این دلیلش بی برنامگی یا بدجنس بودن یا کار نابلدی نیست این لازمه سود دهی و پیشرفت و بیزینس هست.
            و خواهش میکنم اینقدر بازیچه رسانه ها نشیم و خودمون یکم بیطرفانه بررسی کنیم شک نکن اگه مایکرو اینکارو نکنه این استودیو ها ۴ تا بازی بد بدن بیرون شما ی لحظه اروم نمیشینید که چرا مایکرو بازی بیکیفیت داده این چه مدیریتی هست و از این حرفها

            Redm0ndy.xbox
            • Tom گفت:

              من با ارکین استین کاری ندارم
              اون بد جور گند زد . گند اصلی رو ماکروسافت زد که کنسلش نکرد
              ولی تانگو‌ چرا باید بسته بشه؟
              استودیو رو بست همرو بیرون کرد بعد میگی دنبال استعداد بوده؟ استعداد یا پول؟
              نه با بستن استودیوی موفق استعداد به دست نمیاد
              پول بیشتر گیرش میاد
              گفتم کم کم تمام استودیو هاشو جمع میکنه چنتا استودیوی مهم که پول سازه میمونه
              بقیه هم میفرسته برن

              Redm0ndy.xbox
              • ehsan گفت:

                اگه مایکروسافت ردفالو کنسلش میکرد و ی مدت بعدش خبرش میومد شما خودت ایا اولین کسی نبودی که میگفتی مایکروسافت دشمن استودیو ها و استعداد ها هست و بازی که کلیش ساخته شده رو کنسل کرده و استودیو هم بسته چرا منطقی فکر نمیکنی تام عزیز
                مایکرو خواست شانس اینو بهشون داده باشه بازی که کلی از روند ساختش طی شدرو عرضه کنه این بنظر شما کار منطقی تری نبود ؟
                و در مورد تانگو عرض کردم بنظر من اگه شینجی میکامی و جان جوهاناس استودیو رو ترک نمیکردن مایکرو هم tango تعطیل نمیکرد بنظرم ایراد اصلی به شینجی میکامی هست که استودیویی که تاسیس کردرو ول میکنه و میره !
                بله با حرفتون موافقم با بستن استودیو استعداد بدست نماد ولی با بستن استودیو هایی مثل ارکین استین هم از انتشار بازیهای فاجعه ای مثل ردفال جلوگیری میشه و هم باعث میشه سرمایه در اختیار استودیو هایی با استعداد واقعی قرار بگیره .
                ببین تام ی حرف معروف هست که میگه شما برای درست کردن ی املت خشمزه مجبوری چندتا تخم مرغ بشکنی و در عالم مدیریت اینکارها طبیعی هست و این شلوغ بازیها بیشتر بنظرم جنبه نمایشی داره تا منطق.
                خواهش میکنو با منطق به موضوع نگاه کن

                Redm0ndy.xbox
                • Tom گفت:

                  مگه ماکروسافت برای هر گند کاریی که میکنه فیل اسپنسرو نمیفرسه تو‌ یه رسانه براش ماله بکشه؟ مگه الان بازی بعدی تانگو لغو نشد
                  برای رد فال نمیتونست؟
                  نه ماکروسافت نمیخواست شانس بده .‌میخواست اون تایم از سالو پر کنه . تنها چیزیم که نیاز داشت تبلیغات گنده بود . جوری که همه بگن ردفال بهترین شوتر ساله .
                  یادمه رسانه ها چجوری ازش تعریف میکردن تا قبل عرضه

                  به شینجی میکامی چه ربطی داره؟ طرف فقط برای یه بازی از استودیوی خودش کارگردان بوده
                  همینطوری با رسانه همه تقصیرارو انداخت گردن شینجی

                  منطق این جرایانا اینه که میخواد استودیو های کوچیکو ببنده
                  به جاش همون بودجه رو بذاره که مثلا بازی بعدی بثزدا به جای ۸ سال ۵ سال طول بکشه
                  با این وضع قطعا استارفیلدم براشون سود نداشته ولی پر درامد ترین بازی بثزدا همون بوده

                  ehsan
              • ehsan گفت:

                ای بابا من دیگه واقعا نمیدونم چجوری واست توضیح بدم اگه در عالم بیزینس دستی داشته باشی درک این مسائل خیلی راحتر میشه حتما . اینو بدون تو بیزینس سود نباشه کیفیت هم به مرور زمان از بین میره و بعضی وقتها بعضی از شرکتها برای بقا و یا ارتقا کیفیت باید سودشونو افزایش بدن که خوب برای اینکار بعضی وقتها مجبورن بعضی از بخشهارو تعطیل یا بعضی از افراد رو اخراج کنن و تمرکز و تزریق پول به بخشهای با استعدادتر این کار لازمه بقا و پیشرفت هست و کاملا عادی و هیچ ربطی به ماله کشیدن نداره دوست عزیز

                • Tom گفت:

                  دقیقا داری حرفی که من میزدمو میگی
                  استودیو های کوچیکشو میبنده که پولو بریزه پای استودیو های پول ساز تر

              • ehsan گفت:

                (((( استودیو های کوچیکشو میبنده که پولو بریزه پای استودیو های پول ساز تر ))))
                حرف تو حقیقته ولی حقیقتو ناقص میگی دوست عزیز ببین بیزینس تا وقتی جواب میده و باعث پیشرفته که برد برد باشه دو طرف سود ببرن نه فقط استودیو بازی ساز پول بگیره و در عمل نه از نظر فروش و نه از نظر متا گلی به سر سازنده نزنه پس کامل حرف تو این میشه
                ((استودیو های کوچیکشو میبنده که پولو بریزه پای استودیو های پول ساز تر و قدرتمندتر از نظر خلاقیت مثل پلی گراند و کووالیشن و بتسدا و ماشین گیمز و خیلی از استودیو های برتر دیگش ))متاسفانه یا خوشبختانه بیزینس مثل ی هیولاس که ضعیفا و بی استعداد هارو میخوره و صنعتم نمیشناسه حالا چه صنعت گیم باشه چه هر صنعت دیگه ای

                • Tom گفت:

                  حد اقل از نظر متا تانگو از خود بثزدا قوی تر بود سال پیش
                  پس میفهمیم که قدرتمند تو اون جمله جایی نداره

                  ehsan
        • Sera گفت:

          استودیو های ضعیف چرا همون اول خریده شدن که بسته بشن

          • ehsan گفت:

            عزیز ی مثال ساده میزنم :
            شما فرض کن رفتی میوه فروشی میخوای یک کیلو موز بخری ایا میتونی به فروشنده بگی پوست موزو جدا کن من فقط داخلشو میخوام !!؟
            معلومه نه فروشنده میگه موز با پوستش فروخته میشه.این ی مثال ساده بود برای ادامه حرفم
            مایکروسافت بتسدا رو میخواسته بخاطر چی ؟ بخاطر ی سری از ایپی های معروفش مثل الدر و فالوت و دووم و… و استعدادی برتری که تو این شرکت بودن مثل تاد یا شینجی میکامی و خیلی های دیگه .
            خوب مایکرو اینارو میخواد نمیتونه بیاد به رییس بتسدا بگه من این خوباتو میخوام اون بدرد نخوراتم بمونه واسه خودت (مثال پوست موز) اگه اون ایپی ها و اون استعدادارو میخوای این بنجولها هم روشه
            و در مورد اکتیویزن بلیزاردم شک نکن این اتفاق می افته شک نکن تعطیلی های اونور خیلی بیشتره شک نکن ولی این دلیلش بی برنامگی یا بدجنس بودن یا کار نابلدی نیست این لازمه سود دهی و پیشرفت و بیزینس هست.
            و خواهش میکنم اینقدر بازیچه رسانه ها نشیم و خودمون یکم بیطرفانه بررسی کنیم شک نکن اگه مایکرو اینکارو نکنه این استودیو ها ۴ تا بازی بد بدن بیرون شما ی لحظه اروم نمیشینید که چرا مایکرو بازی بیکیفیت داده این چه مدیریتی هست و از این حرفها

            Redm0ndy.xbox
      • HamidReza گفت:

        کلش دوتا استدیو بوده دوتای دیگ تموم نیروهاش جذب استودیوهای دیگ شدن و سازنده بازی موبایلی بودن ک فکرنکنم امثال تو حتی قبل خبر تعطیلی اصلا میشناختنشون
        اون دوتای دیگ هم یکیش ردفال ساخته بود
        اون یکی دیگ هم ک کارگردانش رفته بود و موقعی هم ک بود بیشتر دنبال تبلیغات حمایت از کالای ژاپنی میکرد تا بازی ساختن و اونایی هم که مونده بودن پول مفت دیده بودن و مدت زمان شش ساله واسه نسخه دوم های فای
        پس بهتر ک بسته شدن ژاپنی جماعت بهتر برگرده به همون خونه اصلیش جایی تو غرب نداره
        بیشتر جای تعجب داره ک تا دیروز امثال تو همون های فای رو هم میکوبیدن حالا شدن مدافعش
        پسرخوب طرف یه نگا به تاریخچه کامنتهات بندازه میفهمه بخاطر چی داری اینقدر خودتو به زمین آسمون میزنی

        Nimaهوادار نینتندوRoyalknightSeraAXEUSموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)AIکاکاسنگیDeadshot۸۸Kasramore
        • Tom گفت:

          بثزدارو هم تعطیل کنن همینجوری ماله میکشی؟
          این که چیزی نساخته اون که چیزی نساخته همرو ماله کشیدی رفت؟
          بهترین بازی xbox رو پارسال همین تانگو ساخت
          تانگو بجز یه بازی هیچ کدوم با کارگردانی شینجی ساخته نشدن
          هیچ کدوم از نیرو های استین و تانگو جذب نشدن
          فقط بخش موبایل جذب شد

          NimaRoyalknightSerahalkerHomayoun
          • HamidReza گفت:

            بهترین بازی ایکس باکس ؟ حالا کی اینو گفته ؟ تام ک حتی بازیش نکرده و حتی ازش وقتی عرضه شده رو کنسولش حمایت نکرده و بجاش رفته دنبال سی آف تیوز ؟
            برترین واسه شما فن های سونی هر روز یه معنی میده درسته ؟
            اگر بازی متاش خوب نشه می‌رید دنبال فروش بازی و اونو دکل میکنید اگه متاش خوب شه فروش نره باز دکل متا رو پیش میکشین
            اگر ن متا ن فروش خوب نباشه از دکل یوزر اسکور اون بالا می‌رید
            بالاخره بر چ معیاری جنابعالی و امثالهم یه بازی رو میسنجید ؟ متا ؟ فروش ؟ یوزر ؟ سلیقت ؟ یا هرچی از سونی باشه پسند هرچی از ایکس باکس ناپسند
            مطمعنی همین جنابعالی اگر فردا روزی هلبلید متاش خوب شد ولی فروش نکرد نمیایی زیر پست مربوط بهش بگی فلاپ ؟ مطمعنا امثال تو میگن
            راجب صحبت های بالاهم فکت بود کارگردانی ک بجای ساخت بازی تبلیغ کالای ژاپنی می‌کنه و بعد خودش و چندتا از طراح هارو می‌بره و بعد اونایی ک باقی موندن دنبال یه مدت زمان شش ساله با بودجه بالا واسه نسخه دوم یه بازی ایندی هستن همون بهتر ک بسته بشن
            استدیویی ک میل به جاه‌طلبی نداره و فقط دنبال گذران وقته ک سر برج پولشو بگیره و تمام باید همون روز اول بسته بشن
            چهارتا استدیویی ک با شوق کار میکنن ارزش از چهل استدیو ک هیچ بازخوردی نداره بهتره
            همین تانگو رو نمی‌بست بعد شش سال میومد یه بازی کوچیک عرضه میکرد به والله تو و امثال تو میزدید تو سر مایکروسافت ک چرا چگونه و چطور
            نمونش هم پیداست نینجا تئوری با هلبلید چشم گوشتونو بستید و میگید چرا باید یه بازی هشت ساعته شش سال زمان ببره ولی نمیخوایید بدونید ک این استدیو کلا ۸۰ نفرن و به دنبال یه خروجی معین زمانی و حجمی به اندازه یه استدیویی ۸۰۰ نفری مثل ناتی داگ با سانتا و امثالهم هستید و مقایسه میکنید
            فردا روزی هم ک خدایی نکرده بخواد نینجا تئوری رو تعطیل کنن بازم امثال تو میشن مدافع حقوق این استدیو ک چرا !!
            البته نیت کارهای شما طرفداری یا بعنوان یه گیمر حمایت از اون استدیو نیست بلکه تخریب ناشره
            حالا به هر صورتی

            • Tom گفت:

              نه بازی خوب و با کیفیت برامون یه معنی میده
              این شعرایی که نوشتی هرجاشو میگردم ربطی به های فای نداره
              ماله کشی کار توعه نه ما . موفقیت یه بازی به عوامل زیادی بستگی داره
              ولی بازیی که زیاد میفروشه همیشه بازی خوبی نیست
              نترس هلبلید متاش خوب نمیشه
              هیچ وقت کسی تو ps یادم نمیاد از فروش بگه
              رویا پردازی میکنی برای خودت؟
              گفتم شینجی فقط موسس بود و بجز یه مورد هیچ وقت کارگردانی نکرد
              تو اون مدت زمان ۶ ساله که داری میگی تانگو ۲ تا بازی عرضه کرد
              قرارم نبود تو این ۶ سال حتما اویل ویتین بسازن
              اها راست میگی . سازنده های فای میل به جاه طلبی نداره
              حالا هلبلید جاه طلبانه بود یا استارفیلد ؟
              اتفاقا نو اورانه ترین بازی xbox پارسال همین های فای بود
              تانگو که تو ۶ سال ۲ تا ip جدید عرضه کرده باید بسته بشه
              نینجا تئوری مظلوم هم با اون همه خرجی که سر موشن کپچر بازی میکنه و ۷ سال گذشته هنوز نتونسته دنباله بازی قبلیشو بسازه استودیوی خوبیه 🤣 دستت درد نگیره انقدر سفت ماله میکشی
              تا الان هیچ استودیی ندیدیم که بره زیر دست ماکروسافت موفق بیرون بیاد
              هلبلیدم بازی موفقی نمیشه . مجبوره ببندتش اخر
              یه صنعت گیم میمونه و خاطره نینجا تئوری که یه زمانی بازیای خوبی میساخت

              • HamidReza گفت:

                پس رونین و استلاربلید جفت شت و فلاپ هستن چون هیچکدوم از این موضوعات نتونستن برآورده کنن
                بله به عوامل زیادی بستگی داره ولی سر هر بازی سونی یه عاملش خیلی از مابقی مهم تر میشه و اونا دیگ فاقد اهمیت
                میگی شینجی بازی نساخته آنقدر بچه ای ک فکر می‌کنی فقط طرف باید کارگردان بازی باشه تا ما بگیم آره کار می‌کرده شینجی بعنوان موسس استدیو حتی اگر کارگردانی رو هم بهعده نداشته باشه میچسبه کمک به یه بخش دیگ و مشورت هایی ک می‌تونه به افراد تازه کار بده و حتی حضورش مثل یه مجسمه می‌تونه باعث دلگرمی دیگر کارکنان اون استدیو بشه
                نکنه فکر میکردی صبح پا می‌شده میومده تو استدیو و یه قهوه می‌خورده و میخوابیده البته بهتر از این هم نبود
                میگی دوتا بازی ساختن ولی هنوز نمیدونی ک حتی کارگردان گوست وایر هم بعد از عرضه از استدیو جداشده بود
                حالا از تو میپرسم استدیویی ک چندین طراح ازش رفتن و بعد موسسش ترک می‌کنه استدیو رو و همراه خودش چندتای دیگ رو هم می‌بره و مابقی هم دنبال ساخت دنباله های فای با مدت زمان شش ساله بودن رو باید چیکار کرد ؟ آها بزارن تو استدیو بخورن بخوان تا فن بوی هایی مثل تو فرصت هیت پیدا کنن
                بله سازنده های فای جاه‌طلبی نداره .
                استارفیلد جاه‌طلبانه ترین بازی این نسل بوده خنده داره ک دارید با های فای مقایسش میکنید .
                راجب هلبلید ، هلبلید ام مثل تموم بازی های سونی ک هنوز بازی عرضه نشده دنباله دهم تایید میشه اینم دنبال دومش تایید شده آیا مشکلی داره ؟ مطمعنا واسه من ایکس باکس پلیر خیر .
                راجب اینکه میگید هلبلید متاش خوب نمیشه حتما شما علم غیب دارید البته متاش هم خوب بشه گفتم امثال تو یه نقطه ضعف واسش پیدا میکنن
                مثل مدت زمان هفت ساله ساخت بازیشون ک کلا ۸۰ نفرن
                بهتر نیست بری سراغ ناتی داگ ک بیش از ۸۰۰ نفر هستن و تو این نسل یه دونه بازی هم عرضه نکرده و پنج سال ازش گذشته
                بااینکه ناتی داگ کل بازی هاش حداکثر ۲۵ ساعت گیم پلی داره
                حالا یکی دوتا کن
                هلبلید ۸ ساعت ,۷ سال مدت زمان ساخت ،، ۸۰ نفر نیروی کار
                لست ۳ حدودای ۲۵ ساعت محتوا ، تا الان ۵ سال گذشته و هنوز معرفی نشده ,, بیش از ۸۰۰ کارمند
                حالا کدوم ول معطلن ؟ مطمعنم باید بگی ناتی داگ
                تو اینقدر بچه ای ک نمیدونی گذشت ساخت بازی تو عرض دوسال یا سال اونم بازی ک قراره سیستم سلر باشه
                دیگ دورش تموم شده البته می‌دونی ولی الان به نفعت نیست ک بیانش کنی

                هوادار نینتندو
                • Tom گفت:

                  رایز اف رونین گند زد
                  ولی استلار بلید به عنوان اولین بازی کنسولی یه استودیوی مبایلی متای ۸۲ گرفت که عالیه
                  جزو پرفروش ترین بازیای ماه هم هست
                  حالا کدومارو نتونسته براورده کنه؟

                  پس تا حالا اگه بازیای تانگو خوب بوده به خاطر حضور گرم شینجی بوده😂🤣 تو یکی نمیخواد از بچه وو بزرگ حرف بزنی
                  نه کارگردان گوستوایر ( کینجی کیمورا) هیچ وقت از استودیو خارج نشد. منبعشو بده

                  موسسش همراه خودش چند نفرو کجا برد؟ شینجی میکامی که تا پارسال داشت تو خونش بازی میکرد. برده با هم کو اپ بازی کنن؟🤣 فشاری میشی از رو‌شکمت حرف نزن

                  استودیوی بد تو ۶ سال دوتا بازی میده
                  اندد لبز ۶ ساله بازی نداده 🤣🤦
                  چه جالب معنی استودیوی خوب و بد ماکروسافتو فهمیدیم
                  محکم تر ماله بکش

                  انقدر استارفیلد جاه طلبانه بود که همه میگفتن بازیای قبلی بثزدا تو فضا 🤣 حالا جاه طلبیش کجا بوده؟ لودینگش؟

                  دنباله هلبلید تایید شده؟ تو چه سالی زندگی میکنی؟
                  نینجا تئوری وقتی ازاد بود نیروی بیشتری داشت . چی شده رسیده به ۸۰ نفر
                  از اخرین بازی ناتیداگ ۴ سال گذشته . قرار بود ناتیداگ هم سطح کیفیتشو در حد هلبلید بیاره پایین که سالی ۲ تا بازی مینداخت بیرون که سریع فراموش میشدن

                  لست۳؟ ناتی داگ به تو گفته دارن روش کار میکنن؟ تا جایی که خودشون گفتن دارن رو ip جدید کار میکنن
                  قرار نیست ۶ سال قبل عرضه بازی وقتی تازه ایده پردازی کردن ازش تریلر cg پخش کنن

                  گفتم تو یکی از بچه وو بزرگ حرف نزن
                  کل کامنتت رویا پردازی بود 😂
                  اره استودیو ها ۷ سال زمان میذارن که یه بازی ۷ ساعته با ۵ ساعت گرافیک تحویل بدم
                  کیفیت یعنی این 🤣🤦

                • HamidReza گفت:

                  چ ربطی داره چون سازنده بازی موبایلی بوده متای ۸۲ گرفته یعنی خوبه ؟
                  مگ ضعیف بودن اون استدیو در امر بازیسازی نسبت به استودیوهای دیگ قراره یه مزیت واسه بازی حساب بشه و اونو شاهکار یا خوب نشون بده
                  ن گل من این رفتار خاله زنک بازی دیگ دورش تموم شده
                  این در حد همون متا ۸۲ ارزش داره حالا اینکه یه استدیویی موبایلی ساخته یا یه استدیو کارکشته فرقی در کیفیت بازی حاصل نمیکنه
                  این دکل جدیده ؟
                  راجب گوست وایر واسه اخراج یه طراح نمیان یه پست جداگانه بزنن ک من واست منبع بدم ولی رفته .
                  شینجی تا پارسال تو خونش بازی میکرد ولی به محض اینکه خبر تاسیس استدیوش اومد چندین نفر رفتن و حتی قبل این هم چندین نفر هم رفته بودن
                  میگی دوتا بازی میده یه گوست وایر دادن ک به درد خودشون میخورد با یه بازی کوچیک ک جفتشون روهم یه پنجم هزینه یه بازی حتی در حد هلبلید ک سیستم سلره نیست و جفتشون هم فلاپ شدن و با حداقل ترین فروش
                  چ پوینت مثبتی این استدیو جز اینکه یه بازی کوچیک با متای ۸۷ داشته ارائه کرده ک آنقدر بردیش بالا ؟ اونم بعد اینکه باز قراره بوده یه اثری ک نسخه اولش فروش خوبی نداشته رو ادامه بدن و مدت زمان شش ساله هم درخواست کردن
                  برعکس بهترین کارو کردن یه دو استدیو ک بسته بشه حساب کار دست مابقی میاد تا بفهمن نیومدن خونه خاله مفت خوری
                  راجب اندد لیز اونا هم همینطور قرار نیست ک چون اندد لبز نتوانسته بازی بده آره ایناهم بازی ندن و یا بیخیال بکارشون ادامه بدن ، استدیویی ک کارکنانش اون انگیزه لازم و جاهلطبی رو ندارن همون بهتر ک بسته شن حالا چ میخواد اندد لیز باشه چ تانگو چ استدیو دیگ ای و اینو تو ک با شلوارک نشستی تشخیص نمی‌دی اون مدیریت تشخیص میده
                  و این موضوع صورت مسئله رو تغییر نمی‌ده
                  راجب جاه‌طلبی همین ک فکر می‌کنی هر بازی ای بدون ایراد باشه یعنی جاه‌طلبی اوج نفهمی بودن خودتو از صنعت گیم ثابت میکنی
                  از بس جاه‌طلبی هایی در حد ریمیک و ریمستر به خوردتون دادن معنیش هم واستون عوض شده
                  ناتی داگ سطح کیفیشو نمی‌خواد بیاره پایین در حد هلبلید کسی هم مقایسه ارزشی این دو استدیو نکرد مقایسه تعداد نیرو و ساخت یه بازی رو واست شرح دادم ک بازم گیراییت پایینه و نمی‌فهمی
                  این جمله تو پرانتز میزارم قشنگ بخون تا ریپلی بعدیت نری کوچه علی چپ
                  (( ساخت یه بازی در نسل ۹ ک بخواد سیستم سلر باشه کمش ۴ سال طول می‌کشه اونم با حداقل نیرو ۳۰۰ به بالا
                  حالا اینکه تو توقع داری یه استدیو کوچیک بخواد به اندازه یه استدیو چندصدنفری کار ارائه بده دیگ باید خودتو در اولین فرصت به یه پزشک نشون بدی ))
                  ناتی داگ رو کنار بزاریم حتی ساکرپانج هم ۵ ساله هنوز حتی بازیشو معرفی نکرده ک بازم از استدیو نینجا بزرگترن
                  کل این بحث واسه اینه ک بهت حالی کنم ساخت و زمان بازی طولانی شده و خروجی هر استدیو رو نباید به استدیو دیگ ای مقایسه کرد واین موضوع هم خودش چندین دلیل متفاوت داره
                  ک خودت باید پیکرش باشی
                  استدیو هفت سال زمان گذاشته تا بتونه هفت ساعت بازی باکیفیت براساس نظر و سلیقه خود کارگردان خلق کنه حالا اینکه بازی بگیره یا نگیره دیگ ایراد از ایده طرف بوده ن کم کاری یا عدم جاه‌طلبی
                  استدیویی ک حتی واسه تصاویر و مناظر بازی میرن تو واقعیت عکس برداری میکنن و حتی مبارزات رو هم موشن کپچر میکنن ک بسیار سخت تر و پرزحمت تر هست رو نمیشه کسی بگه کم کار با بی ذوق کار کردن (( این ایده خودشون بوده خوب یا بد بودن این موضوع هیچ ربطی به عدم کم کاریشون نداره امیدوارم این یکی رو هم فهمیده باشی ))
                  البته ما ک یادمون نرفته سر پست های اسپایدر من با کاربرهای دیگ ک بحث می‌کردید میگفتی ۲۰ ساعت گیم باکیفیت بهتر از ۲۰۰ ساعت گیم معمولی یا متوسط هست
                  الان چرا نظرت عوض شده ؟ چون نمیتونی بازیش کنی ؟ چون این بازی سونی نیست ؟
                  تا قبل نسخه دو ک نسخه اولش عالی بود چه تعبیری ایجاد شده ک الان میگی بازی بد ؟
                  مگ دث چی داشت جز راه رفتن و یه داستان بی سرو ته چجوری واسه اون غش و ضعف میرفتی و بینهایت هایپ نسخه بعدی بودی
                  حالا اینجا هم پیاده روی
                  واقعا جماعت دورویی هستید
                  اصلا فن سونی نباید بناله از این موضوع چون کلا بازیهاتون تو همین سبکه ، بازیهایی ک تموم اتفاقات مهم بازی بعهده کارگردان و کاتسین بازی هست و شما تماشاگر
                  شما ک باید میونه خوبی داشته باشید با این سبک از بازیها

      • رسانه ها: احتمال عرضه بتسدا روی سونی😂😂😂

        RoyalknightDeadshot۸۸
      • Reza PM گفت:

        به نظر تو بعد از تعطیل کردن چهار استودیو باید بیان به دروغ خبر جعلی منتشر کنن؟

        RoyalknightSeraKasra
    • Sekijo گفت:

      شاید دلیلی داره که “چرت و پرت” میگن نظرت چیه؟

      RoyalknightDeadshot۸۸King
      • ehsan گفت:

        بله شما درست میگی تعطیلی ۴ استودیو بسیار ناراحت کنندس ولی تاحالا کسی اومد بررسی کنه که این چهارتا استودیو به جز tango بازیهایی که دادن تو چه شرایطی بودن ایکس باکس کلی استودیو داره خوب شما فرض کن ی بودجه ۱۰ میلیاردی داری اگه بخوای بین ۲۰ تا استودیو پخشش کنی بهتره یا مثلا ۳۰ تا ؟ خب اگه شما هدفت کیفیت باشه حتما گزینه اولو انتخاب میکنی ولی اگه هدفت کمیت باشه مثلا بازیهایی با نهایت متا ۸۰ بله گزینه ۳۰ تا بازی انتخاب میکنی من به صورت خیلی ساده گفتم وگرنه خیلی مسائل دیگه هم میتونه باشه و در مورد تانگو هم بنظر من اگه شینجی میکامی و جان جوهاناس که نفرات اصلی و مغز های متفکر تانگو بودن اگه نمیرفتن مایکروسافت استودیو رو نمیبست البته این نظر منه. در کل بنظرم خوبه که یکسری از استودیو های ضعیفتر بسته شن اگه هدف متراکم کردن سرمایه و قدرت و تمرکز روی استودیو های باقیمانده باشه چون خداییش جز تانگو اون ۳ تا استودیو استودیو های شاخص با کارنامه درخشانی نبودن ولی در کل بسته شدن هر استودیو یی درد ناک هست .

        Royalknightموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)کاکاسنگیDeadshot۸۸noobe pir
    • mahdirh گفت:

      درباره‌ی همه‌ی استادیو ها صادقه کلی تعدیل نیرو داشتیم این چند ماه حتی راکستار پولدار و یوبی بی پول هم مشکل پیدا کردن چه برسه به سونی و مایکروسافت

      موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)کاکاسنگیDeadshot۸۸loghain
    • Eli William گفت:

      چرت و پرت نیست حقیقت تلخه 🙂

      Royalknightشادمن 3موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Deadshot۸۸loghain
  • این منبع داخلیام هر روز یچی میگن آدم تا خودش نبینه نمیفهمه کی درست میگه

    AXEUSموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)کارمند خستهAli.BViboroآریاEli Williamیه گیمر سادهمحمدحسینo0ashil0omore
  • siavash گفت:

    من معنی وضعیت خوبو متوجه نمیشم دقیق
    نسخه دوم سال ۲۰۱۸ اومده اگه وضعیت خوبو همه چی درسته پس چرا تو این ۶ سال بازی عرضه نشده که هیچ به یه جز تیزر سینماتیک ما هیچی ندیدیم ؟

    Seraشادمن 3موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)LightآریاEli WilliamHamidRezalul-bookمایکل شرارت (بتمن گیمفا)o0ashil0omore
    • Reza PM گفت:

      داداش اشتباه مایکروسافت تو معرفی زودهنگامش بود. وگرنه بازی بزرگی که بخوای صفر تا صد بسازیش ۶ سال براش زمان زیادی نیست. اما عموما نگه میدارن دو سال قبل انتشار معرفیش میکنن و چندتا تریلر میدن و منتشر میکنن

      RoyalknightAXEUSموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)noobe pir
  • در مورد state of decay خوشحال میشم که این خبر واقعی باشه و وضعش خوب باشه
    ولی اصن دوست ندارم پرفکت دارک نتیجه بدی ازش دربیاد

    Seraموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)کاکاسنگیlul-bookکارمند خستهآریاEli WilliamMinecrosoft
  • Tom گفت:

    اینا دارن چیکار میکنن؟
    ۶ سال پیش بازی قبلیشون عرضه شده
    استیت اف دیکی ۳ رو هم میگن ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میاد
    یعنی این قراره ۸ سال در حال ساخت باشه؟

    KermithalkerHomayoun
  • مترسک گفت:

    عالی یکی از بازی های مورد انتظار هستش که امیدوارم تو شوکیس نمایش جذابی زو ازش ببینیم

    موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)TIRED_WOLF
  • HamidReza گفت:

    آنقدری ک فن های سونی پیگیر بازیهای ایکس باکس هستن خود ایکس باکسی ها نیستن
    برید عزیزان آپدیت جدید استلاربلید چندتا لباس جدید اضافه کرده به بازی برید و لذت ببرید
    البته رونین هم هست متا ۷۰ و فروش زیر یک میلیون ک فعلا مهم نیست
    ایشالله یه بیست روز دیگ جفتش موقع عرضه هلبلید مهم میشه و میتونید اونجا قشنگ خودتو خالی کنید

    NimaRoyalknightxbox gamerشادمن 3موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)کاکاسنگیTom
  • betWeen گفت:

    یه بار سی دی شو خریده بودم ۶ ۷ سال پیش نصب کردم رو کامپیوتر رمش دو بود گرافیک روون نبود افلاینم بود خیلی سریع حذفش کردم :/ قصد دیس دادن ندارما ولی خب اونموقع زیاد پت جهش نمیشدم درکل ۵ دیقم بازیش نکردم

    Royalknightموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
    • یعنی چون رمش دو بود چرته؟چون بازی قدیمی بود گرافیکش کمی پایین بود چرته؟چون آفلاینه چرته؟
      اگه اینطوریه پس نظرت در مورد شاهکار های مثل جی تی ای سن آندریاس،گاد آف وار ۱ و ۲،دوم ۱ و ۲،جی تی ای وایس سیتی،مکس پین ۱ و ۲ و … چیه؟؟لابد اونا هم چون گرافیکشون قدیمی و پایینه و بازیشون آفلاینه و رمشون پایینه بازی های بدین و باید سریع پاکشون کرد😑😂

  • xbox gamer گفت:

    اگه خوبه که
    پس حتما باید تو شوکیس یه تریلر درست حسابی ازش نشون بدن

    Royalknightموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)lul-bookکارمند خستهmahdi.ir { مارکو روییس ucl میبره} { نبرد sad }آریاEli Williamo0ashil0oMinecrosoft
  • Venom گفت:

    یه زمانی استدیوها هر سال یه بازی میدادن بیرون الان متوسط شده ۶سال 🤦
    اون موقع که هوش مصنوعی ترند شده بود گفتیم به کمک استدیو ها میاد و روند توسعه رو کم میکنه ولی انگار نه انگار

    Royalknight
  • با این رویکر جدید مایکروسافت و به خصوص ساتیا نادلا اینم چون لایو سرویسه اگه روز عرضه نیاد ولی احتمالا با یه فاصله چند ماهه واسه بقیه پلتفرم ها (مثل PS5 و حتی شاید بعدا برای سوییچ ۲) هم منتشرش کنن !

    RoyalknightSerahalkerموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)KasraReza PM3doکارمند خستهEli William
  • خیلیم عالی خیلی منتظرشم خدایی…نسخه ۳ کامل با نسخه قبلی فرق داره و تمرکزش روی داستان بازی هستش و با بودجه ی ماکروسافت مطعنم عالی میشه خیلی منتظر یه نمایش عالی ازش هستم…و توی شوکیس جدید ایکس باکس احتمال خیلی زیاد حضور داره و همچنین پرفکت دارک هم احتمال نمایشش داشته باشه..چلکنکپ+

    Royalknightموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Reza PM3doo0ashil0oآریاEli William
  • چند تا آرتیست با استعداد ایرانی داخلش کار میکنن پادکست فن کست امیر حسین فصیحی گوش بدین با یکی از سازنده هاش صحبت کرده تقریبا ۴ ساعت هست که واقعا آموزنده بود

    Seraموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
  • Eli William گفت:

    من خودم xbox one داشتم تجربه اش کردم نسخه دومشو بازی خوبی بود واقعا امیدوارم مایکروسافت تعطیلش نکنه یا مثل ردفال نشه یا حتی ۳۰ فریمش هم نکنن و گرافیک نسل هشتمی نداشتع باشه ! یا سرویس محور بیش از حد نباشه

    موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
  • Homayoun گفت:

    پس در جهنم توسعه قرار داره و قرار ۲۰۲۷ به بعد بیاد بازی که دو نسخه قبلیش لایو سرویس متازرد بوده هیچ امیدی بهش نیس اونم با انریل ۵

    Royalknightxbox gamerMinecrosofthalkerموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
  • قدیما نسخه یکش رو بازی کردم خیلی خفن بود
    نسخه دوش ارزش تجربه داره؟؟

گزارش: State of Decay 3 در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد - گیمفا