دلیل تعطیلی Tango Gameworks جدایی شینجی میکامی بوده است
به گزارش بلومبرگ، جدا شدن شینجی میکامی، موسس استودیوی Tango Gameworks از این استودیو، از دلایل مهم تعطیل شدن آن است.
روز گذشته، مایکروسافت ۴ استودیوی Tango Gameworks، Arkane Austin، Alpha Dog و Roundhouse Games را تعطیل کرد. این اتفاق غیرمنتظره، بسیاری از طرفداران را شوکه کرد چرا که به نظر میرسید استودیوی Tango Gameworks در شرایط خوبی قرار دارد.
جیسون شرایر (Jason Schreier) در مقالهای جدید درباره وضعیت و اتفاقات اخیر مایکروسافت، گفته که از نظر سران Xbox و ZeniMax جدا شدن شینجی میکامی (Shinji Mikami) از استودیوی Tango Gameworks، از دلایل اصلی بسته شدن این استودیو است. آقای مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس و خانم جیل بِرف (Jill Braff)، رئیس استودیوهای ZeniMax، در ملاقات با کارمندان Xbox این موضوع را بیان کردهاند.
آقای میکامی، خالق سری Resident Evil و موسس استودیوی Tango Gameworks سال گذشته این استودیو را ترک کرد. او علت جداییاش را عدم تمایل به ساخت یک اثر ترسناک دیگر عنوان کرده بود. او به تازگی به بسته شدن استودیوی Tango Gameworks واکنش نشان داده است.
در مقاله مذکور رسانه بلومبرگ، گفته شده که استودیوی Tango Gameworks تا پیش از تعطیلی قصد ساخت ادامهای برای Hi-Fi Rush داشته است.
آخرین ساخته استودیوی Tango Gameworks بازی Hi-Fi Rush بود. این بازی اکشن برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خب چ ربطی داشت وقتی داشت بدون شینیجی هم بازی خوب میساخت؟
الان دیوید جفی دیگه توی سانتا مونیکا نیست باید درشو تخته کنیم؟
۲تا گاد دادن با متای ۹۴
زیبا بود 👌🏻
(یخچال) رگنارک حقش اون نمره نبود،این رو همه میدونن،ولی بخاطر اسم گاد اف وار نمیتونستن کم بدن!
تو هنوز از رو نرفتی؟رگناروک حقش ۹۵ بود کسی مثل تو که کلا بازیای لایو سرویس متا زرد یا سینگل پلیر آب دوغ خیاری بازی کرده درکی از استوری وروایت بازیا نداره
قبلا هم میگفتین هرچی اسم سونی روش باشه منتقدا نمره بالا میدن و همیشه با بازیای مایکرو دشمنی دارن
ولی وقتی ریز اف د رونین و استلار بلید اومدن نمرات پایینی گرفتن ک حقشون نبود
مخصوصا استلار ک لیاقت حداقل ۹۰رو داشت
……………………….
عمویی ۴تا استودیو مایکرو تعطیل شده
چنتا مقاله جلو تر استودیو هاش گفتن حمایت مایکرو نداریم
بعد تو الان سر رگناروک داری فشار میخوری؟
#ماله_آخر_را_محکم_تر_بزن
خود سازنده استلار میگه متا خوب بود بعد تو میگی حقش نود بود؟
معلومه زاویه های دوربین روت اثر گذاشته
و بازم “سونی پول داده” …
در هر صورت نه دست تو به اون بازی می رسه
و نه هیچ وقت کیفیت بازی هات به اون میرسه
پس حق نداری درباره نمرش نظر بدی
هر چند که اون نمره حقش بود
اول اینکه ۱۴۱ نفر که دیس دادن معلومه میدونن که حقش بود پس فقط تویی که این فکر رو میکنی البته میدونم یکم رو به فشاری که مایکرو داره دد میشه من خودمم زیاد از این خبر خوشم نمیاد دوست دارم هر دو کمپانی با قدرت ادامه بدن اما سونی کنسولیه که همیشه خاطره ساخته و کسی ناراضی نکرده منم ریسکشو نمیکنم برای یه گیم پس که معلوم نیست تا چه روزی به اون قیمت میمونه و بالا میره یا نمیره اعتماد کنم(
تو یه ای پی مثل گاد اف وار رو مقایسه میکنی با یه بازی Ghostwire: Tokyo ؟ فروش بازی ها رو ببین چرا باید مایکروسافت بیاد بودجه به بازیی بده که تهش میفهمه حسابی ضرر میکنه ,
توی سینما کارگردان های که اسکار و هزاران جایزه میگیرند اگر فیلمشون از لحاظ تجاری شکست بخوره هیچ کس تحویلش نمیگیره
جالبه اینجاست خود گیمفا بازی این استودیو چون سلیقه ای بود فقط یک نفر امد بازی رو نقد کرد و بقیه اعضای گیمفا هیچ کدوم حتی بازیش هم نکردن ,
من که میگم دلیلش اصلا این نیست دروغ دارن میگن
بعیده خروج شینجی میکامی تمام توجیه و منطقش باشه . اگر چنین چیزی بود احتمالا کپ کام یا کونامی هم باید با رفتن میکامی و کوجیما در استودیوهاشونو تخته میکردن .
به نظرم تمام این ها بر میگرده به همون کاهش هزینه ها . مایکروسافت ۶۷ میلیارد سر خرید اکتیوژن پیاده شده و میخواد تمرکزشو روی عناوین سودآور همین کمپانی بذاره (کمترین ریسک و هزینه با سودآوری هنگفت)
قشنگ بهونه دارن میارن خوبه تو دوبازی قبلی تهیه کننده بوده نه کارگردان
دلیلش شینجی میکامی بود یا پول خرج نکردن، الان راکستار هم بیشتر کله گنده هاش زدن بیرون، بهونه بچه گانه
قطعا مهم ترین دلیلش می تونه این باشه و هست چون مثل اینه که طبقه همکف یک ساختمون n طبقه رو یه دفعه خالی کنی !
مایکروسافت بدطور خورد تو برجکش وقتی فهمید میکامی دیگه نمیخواد بازی ترسناک بسازه و استدیو رو ترک کرده،اونام که به امید میکامی و خلق آثاری مثل Evil Within بتسدا و به طور دقیق Tango رو خریده بودن،فشاری شدن و استدیو رو جوری ترکوندن که حتی حاضر نشدن بقیه کارمندا رو نگه دارن و همه رو بیرون ریختن
به این شدت هم تنفر نداشتن و دلیل اصلی خرید بتسدا بازی های doom و fallout و elder scroll بود ولی Evil Within هم بازی شاهکاری بود و حقش این نبود .
امیدوارم جرقه ای در مدیریت ایکسباکس بخوره و استودیو دوباره سر پا شه.
بهونشون خیلی بیش از حد قانع کننده بود به طوری که قانع نشدم🗿🗿
د آخه چه ربطی به میکامی داره؟
یعنی الان جیم رایان رفت باید در سونی رو تخته کنن؟؟
واقعا نمیفهمم چرا تانگو تعطیل شد
بهونشون اصلا قانع کننده نیست
دیگه وقتشه این فیل اسپنسر رو اخراجش کنن چون دیگه خیلی داره خرابکاری میکنه
انتشار انحصاری هاش رو سونی
اخراج کلی کارمند
اینم تعطیل کردن تانگو و چندتا دیگه
میخوان بگن تقصیر شینجی بود 🤦
بجز اویل ویتین ۱ شینجی میکامی تو هیچ کدوم از بازیای استودیو کارگردان نبوده که اکثرا بازیای خوبی بودن
دقیقا بهونس
یک گندی زدن به هر ریسمانی چنگ میندازن که یک جوری جمعش کنن، یک دیوونه یک سنگی میندازه تو چاه صدتا عاقل نمیتونن درش بیارن کنن حکایته مایکروسافته