تریلر گیمپلی بازی Assassin’s Creed Red در رویداد Ubisoft Forward رونمایی میشود
با اینکه این موضوع تضمین شده بود، اما Insider Gaming به طور قاطعانه تایید میکند که در رویداد Ubisoft Forward امسال، به طور رسمی شاهد تریلر گیمپلی بازی Assassin’s Creed Red خواهیم بود.
بر اساس گزارشات منابع داخلی، تولیدکنندگان محتوا و روزنامهنگاران در طول هفته Summer Game Fest، با برداشته شدن امبارگوی پیشنمایش در ۱۲ ژوئن به بازی دسترسی خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که از بازی، قبل از رویداد Ubisoft Forward طبق سنت همیشگی (با انتشار تریلر سینماتیک، نام رسمی و بازه زمانی انتشار)، رونمایی خواهد شد یا خیر. برگزاری Ubisoft Forward در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) برنامهریزی شده است.
رسانه Insider Gaming، در ماه مارس تایید کرد که بازی امسال این فرانچایز، شامل دو شخصیت مذکر و مونث خواهد بود. در بازی Red، شخصیت مذکر بر اساس یاسوکه، سامورایی تاریخی، و شخصیت مونث با نام Naon، حضور خواهند داشت.
علاوه بر بازی Red، قرار است Assassin’s Creed Infinity راه اندازی شود که به عنوان پلتفرم اصلی تمامی محتوای سری Assassin’s Creed عمل میکند و همچنین، روایت “دنیای مدرن” در آن رخ میدهد. ساخت این فرانچایز به یک موتور یکپارچه با نام Anvil منتقل میشود که در نتیجه، توسعه بازیها روانتر خواهد شد و جذابیت بصری آنها با ردیابی پرتو و نورپردازی غیرمستقیم افزایش پیدا خواهد کرد.
تغییر موتور بازی به Anvil، به طور کامل انیمیشنها، سیستم پارکور، آبوهوا و مواردی از این دست را تحت تاثیر قرار میدهد.
قسمت بعدی این فرانچایز، Assassin’s Creed Hexe است که در سال ۲۰۲۶ عرضه میشود و از زمان Assassin’s Creed Chronicles: China در سال ۲۰۱۵، دومین بازی این سری است که تنها یک شخصیت اصلی زن (با نام السا) خواهد داشت.
از دیگر بازیهای این فرانچایز که در دست ساخت قرار دارند، میتوان به ترتیب به پروژههای Obsidian (ریمیک Black Flag)، Nubela (روایت در هند و زمان امپراطوری اَزتک و مدیترانه)، Raid (بازی رایگان PvP چهار نفره)، Echoes (بازی چند نفره) و یک ریمیک دیگر اشاره کرد. همگی این آثار، برای انتشار تا اواخر دهه جاری برنامهریزی شدهاند.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
با احترام به فناش به هیچکدوم به ویژه رد امیدی ندارم
به طور کلی کسی به بازیای یوبیسافت خیلی امید نداره ولی با این وجود همه بازی می کنن چون به هر حال بازیاش معمولا یه حداقل کیفیتی رو دارن به خاطر همین راضی کنندهس
همینطوری بی تفاوت بودید که یوبی باگ میاد هرسال بازی هارو بی کیفیت تر میسازه میگه حداقل چهار پنج نفر هستن بازی رو بخرن بگن «صلیغه عی حست»
از اسمت بیداس چی باید بازی کنی
نه بجاش میرم پسرفت اساسینز کرید والهالا و میراژ بازی میکنم نوب
دلیل هیت به والهالا چیه ؟! (به جز این که اِلمان های مخفیکاری و اساسینی توش کاربرد چندانی ندارن)
چون معلومه والهالا قرار بود بازی مستقل باشه نه اساسینز کرید ولی بازاریاب های یوبیباگ معتقد بودن اگه وایکینگ هارو بریزن تو اساسین کرید ها میتونن از شهرت مجموعه استفاده کنن و فروش بیشتری داشته باشه
شخصیت اصلی هم مزخرف بود داستان هم متوسط بود فایت هاش هم مثل اودیسی بود همچین.
یه بازی متوسط تمام عیار که اگه اسم اساسینز کرید اولش نبود شکست فاجعه باری میشد یه آشوب
نه پارکور نه مبارزه و از همه مهم تر نه مخفی کاری تو این قسمت پیشرفتی نداشتن
از یه طرف هم یه نفری به اسم کیم بلیر به یوبی باگ با تحدید نفوذ کرده و کلی تغییر های اقلیتی به بازی اضافه کرده که این خودش کلی داستان داره
از نظر من شخصیت اصلی مشکلی نداشت ، فایت هاش هم بسیار با ادیسه متفاوت بود و کامل تر از ادیسه. داستان رو هم لااقل من یکی دوست داشتم. شخصی سازی بسیار خوب بود و هنوز هم از نظر من تنها مشکلش اساسینی نبودنشه. در آخر ، ممنون از اِبراز نظرت ❤️
راضی کننده که فکر نکنم بشه اسمشو گذاشت بیشتر یه سرگرمی ساده رو ایجاد میکنه هرچند همینم که میتونه این کار رو کنه به خاطر تجربشه وگرنه اگه شرکت کوچیک تری بود نمیتونست
همه ی بازی هاش هم قابل قبول نیستن مثل همین آواتار که هیتر زیاد داره و یه هفته نشده هم فراموش شد
یوبیسافت فعلا رو دوره
پرنس آف پرشیا رو که ساخت و پرنس آف پرشیا روگ رو هم داره منتشر میکنه
انشالله این اساسین هم بد نباشه
یوبی از این دور دور های کوتاه مدت زیاد داشته ممکنه با انتشار اساسین خودش دور خودشو بخوابونه. اساسین رد چون توی ژاپن فئودالیه و بازی های خفن و خوشساخت توی این دوره کم نداریم کار یوبی سافت رو سخت میکنه و انتظار من یکی خیلی بالاست چون توی ژاپنه
برای میراژ هم خیلی انتظارم بالا بود چون داشت به واقعیت حشاشیون نزدیک میشد ولی آنچنان برآورده نشد
دقیقا
یه ناشر ایندی خوب باید بیاد حق امتیاز پرنس او پرشیا رو از یوبیسافت بخره و بدتش دست یه استودیو AA کار بلد که ازش شاهکار پشت شاهکار درست کنه، من حتی با اینکه قراره گرافیک ریمیک پرنس او پرشیا بهتر بشه بازم امیدوار نیستم که بازی خوبی دربیاد، پرنس او پرشیا پتانسیل داره که یه بازی AA پرفروش بشه
هنوز دیدیش؟
برادر من از اودیسه به بعد رو دوست نداشتم برای همین فعلا یه دید بدی نسبت به هر سه تا پروژه دارم
بابا اون فقط یه میشن اول بود و تموم
داداش من نه فقط بخاطر تحریف تاریخ بلکه کپی برابر اصل بودنش با اوریجینز ازش بدم میاد رسما هیچ فرقی نداره باهاش
والهالا هم جذاب بود ولی خیلی طولانی و مراحل تکراری میشد برای همین دراپش کردم
اها چون معمولا کسایی که با اودیسه حال نکردن با اورجینزم حال نکردن یکم شک کردم
ولی میراژ خدایی خوب بود
امیدوارم این یکی واقعاً خوب باشه تو یکی خراب نکن
داداش قبلی هاش که خراب نکردن از ریشه ها دور بودن و مطمئنم اینم همون فرمول والهالا یا اودیسه رو جلو میره ولی نسخه بعدیش یعنی هیکس از فرمول کلاسیک پشتیبانی میکنه، بنظر یوبیسافت دوباره داره کیفیت بازی هاشو بالا میبره
به نظر میاد یوبی سافت داره یه تغیراتی ایجادمیکنه
اسپم:
یک گیمر حرفه ای کمک کنه
من چجوری میتونم روی موبایل یا پی سی Mk vs DC universe رو تجربه کنم گوگل کمکی نکرد شبیه از ps3 روی پی سی جواب نداد راهی هست ؟؟
برو یوتوب سرچ کن برات میاره با تنظیماتش بنویس
Best setting for mk vs dc univerce in rpcs3
اگه برای ۳۶۰ هست از شبیه سازش برای pc استفاده کن
نمیشه یه راست hexe بیادش؟
یاسوکه سامورایی جالب میتونه باشه سامورایی پتانسیل زیادی داره بستگی داره یوبیسافت بتونه ازشون به خوبی استفاده کنه یا نه
روش ساخت اساسینز کرید جدید : ابتدا یک شخصیت جدید طراحی میکنیم سپس یک داستان برای او مینویسیم (مهم نیست چی باشه میخواد از اساطیر نورث باشه یا سامورایی باشه یا اسپارتان باشه!)
سپس حول همون شخصیت و داستان یک جهان طراحی میکنیم
بعدش دیگه همون گیم پلی و طراحی مراحل نسخه های قبل رو کپی پیست میکنیم
و تمام
حاجی من به تصمیم دیروز احترام میذارم و هیت دادن رو کامل گذاشتم کنار امیدوارم بتونی امثال همایون رو هم اینطوری هدایت کنی و لتونی ریپلاش کنی و بهش بفهمونی دست از سر هیت دادن برداره
+ یکم باگ رو چاشنی اثر میکنیم که ککاملا بی نقص باشه
عالی بود😂
یوبی سافت کمپانی که بازی هاش پنجاه/پنجاه هست دقیقا.البته به نظرم این بازی میتونه جالب باشه.
میخواد همون گیم پلی نسخه های قبل رو نشون بده دیگه. بیشتر میخوام ببینم محیط بازی چه شکلیه
دوستان فارکرای ژاپنی