شایعه: Vicarious Visions زمانی روی Donkey Kong کار میکرده است
یک دهه از عرضه آخرین بازی سری Donkey Kong میگذرد و اگر همه چیز طور دیگری پیش میرفت، این سری شاهد یک نسخه سه بعدی جدید میبود.
بر اساس شایعات، استودیوی Vicarious Visions متعلق به Activision، که تجربه زیادی در زمینه بازیهای پلتفرمر سه بعدی مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و چندین نسخه از بازی Skylanders دارد، در یک برهه زمانی روی یک بازی Donkey Kong سه بعدی جدید برای نینتندو سوییچ کار میکرد.
طبق ادعاها، این بازی که با نام رمز Freedom شناخته میشد، هرگز نتوانست از مراحل اولیه توسعه فراتر رود و پس از حدود شش ماه توسعه، در سال ۲۰۱۶ لغو شد و Vicarious Visions به جای آن به ارائه پشتیبانی برای عناوین Call of Duty مشغول شد. در خبری دیگر اشاره شد که Activision همچنین پیشنهاد ساخت Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 توسط این استودیو را به نفع کار پشتیبانی Call of Duty رد کرد.
در سال ۲۰۲۱، Vicarious Visions با شرکت Blizzard ادغام شد و بعداً در همان سال به Blizzard Albany تغییر نام داد. این استودیو از آن زمان به بعد روی عناوین Diablo 2: Resurrected و Diablo 4 کار کرده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
بهتر که نساخت چون الآن اینترنت پر از مقاله هایی بود که تحلیل می کردن آیا اینم میاد رو گیم پس یا نه !! 😅😅 مثل سکیرو
نینتندو : وایسین تا بیاد 😄
دانکی کونگ خیلی سازنده داشته اگر به این روش حساب کنیم باید همین حالا هم شایعه اش باشه!
دانکی واقعا پتانسیل جدا شدن از ماریو رو ولی نداره خب
کی گفته ؟ دانکی کونگ اتفاقا چندتا بازی جدا از دنیای ماریو داشته و واقعاً هم نمرات خوبی از طرف بازیکنان و منتقدها گرفتن …
تو گیمای مدرن
خیلی شبیه ماریو میشه
چرا که نه همه کاراکترای اصلی بازیای خودشون رو دارن که به نوع خودشون سرگرم کننده و موفقن مثل همین بازی جدید پرنسس هلو🍑
نسل سوییچ برای نینتندو واقعا نسل عالی بود، خیلی از فرنچایز ها و سری بازی های نینتندو رشد فوقالعاده داشتن اما با این وجود فرنچایز هایی یا سری هایی توی این نسل نینتندو نتونستن خودشون رو نشون بدن مثل سری star fox و همین سری Donkey Kong
امیدوارم برای نسل بعدی کنسول های نینتندو حداقل اثری از سری دانگی کانگ ببینیم
نینتندو تا اینجای کار رو سوییچ بد نبود من بیشتر گیم های سوییچ رو بازی کردم رو شبیهه ساز (جوی کان دارم ) ولی هنوز منتظر یه ocarina of time هستم کاش ریمیک میکردش
تا اینجای کار “بد” نبود؟
بی انصافیه. سوییچ شاید بهترین نسل کنسول های نینتندو بود دیگه چی کار میکرد که خوب میشد؟ بازی های پرفروش، کنسول پر فروش، کنسول بسیار خلاقانه، بازی های با متا های بالا و تحسین شده و به نسبت کنسول های قدیمی نینتندو پشتیبانی بیشتری سازنده های ترد پارتی رو داشت.
دلیل اینکه اوکارینا رو ریمیک نکرده شاید این باشه که منتظرن سخت افزار به اندازه ای قوی بشه که تفاوت بین بازی اصلی و ریمیک از نظر بصری بهتر و بیشتر باشه. اما یه دلیل دیگه هم می تونه داشته باشه و اون اینکه بازی اوکارینا بازی قدیمی هست و خیلی مکانیزم های منسوخ شده داره و نیاز به یه ریبوت اساسی داره و این هزینه بر و زمان بر هست شاید ترجیح دادن بجای وقت گذاشتن روی بازی های قدیمی زلدا روی بازی های جدید تمرکز کنن. ( که خود سازنده های زلدا میگن دوست ندارن به گذشته برگردن و دوست دارن همیشه یه چیز جدید بسازن).
ریمیک اوکارینا بسیار می تونه جذاب باشه اما بنظرم وقتی نینتندو برای یک نسل دو تا زلدای جدید و بینظیر ساخته می تونیم از نبود ریمیک اوکارینا چشم پوشی کنیم. من خودم بیشتر منتظر ریمیکه a link between و a link to the past هستم بنظریم ریمیک شدن این دو عنوان خیلی جذابه.