چیزهایی که دوست نداریم در GTA 6 شاهد آنها باشیم
تا کنون درباره چیزهایی که میخواهیم در GTA 6 باشند، زیاد شنیدهایم اما اکنون جامعه هواداران GTA 6 چیزهایی که نباید در بازی باشند را به اشتراک گذاشتهاند.
احتمالا یک سال تا عرضه GTA 6 باقی مانده. این بدان معنا است که Rockstar احتمالا آخرین مراحل ساخت عنوان آینده خود را سپری میکند. با این حال، این موضوع مانع طرفداران نشده که از توسعهدهنده بخواهند تا انواع ویژگیها را به Grand Theft Auto جدید اضافه کند اما امروز شاهد مسئلهای کاملاً برعکس هستیم زیرا جامعه هواداران GTA 6 برای به اشتراک گذاشتن ویژگی هایی که امیدوارند در نسخه مورد انتظارشان ظاهر نشوند، گرد هم میآیند.
پستی در کانال ردیت GTA 6 با جامعهای ۱ میلیون نفری که منتظر عنوان آینده راکستار هستند منتشر شده که در مورد چیزهایی که نمیخواهند به نسخه نهایی راه پیدا کنند، صحبت میکند.
بازگرداندن شخصیتهای GTA 5
مدتی پیش، یک تریلر باورنکردنی منتشر شد که مایکل، فرانکلین و ترور را به عنوان شخصیتهای اصلی در تریلر GTA 6 به تصویر میکشید. با این حال، بیش از آنکه دیدن دوباره شخصیتهای اصلی GTA 5 برای این عنوان خوب باشد، بازگرداندن شخصیتهای بازی قبل، برای GTA مضر خواهد بود.
راکستار احتمالاً میخواهد عنوان آینده این سری به خاطر خودش محبوب باشد نه به خاطر حضور شخصیتهای قدیمی سری. چنین کاری را میتوان برای GTA Online انجام داد که در آن بازگرداندن چهرههای قدیمیتر به نوعی سنت تبدیل شده است.
هر چند که در گذشته شخصیتهای نسخههای قبلی گاهی در بازی جدید حضور پیدا میکردند اما به ندرت پایان خوشی در انتظارشان بوده است.
در آخرین مورد، شاهد حضور جانی کلیبیتز (Johnny Klebitz)، شخصیت اصلی بستهالحاقی بازی GTA 4، در GTA 5 بودیم اما او در همان ابتدا توسط ترور فیلیپس به طرز وحشیانهای کشته شد. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدواریم مایکل و دوستانش از Vice City دور بمانند.
انتقال پیشرفت GTA Online
GTA Online در حال حاضر بیش از یک دهه قدمت دارد و به این خاطر برخی از طرفداران که از زمان عرضه، آن را بازی کردهاند، نگران هستند که پیشرفتشان در عنوان قبلی به بازی جدید منتقل نشود.
با این حال، در جهت سرگرمکننده بودن بخش آنلاین GTA 6 برای همه بازیکنان، باید همه از صفر شروع کنند. اگر بخش آنلاین GTA 6 از روز اول دارای ماشینهای پرنده، موتورهای موشکی و بازیکنان با بالاترین لول ممکن باشد، GTA 6 برای کسانی که هرگز GTA 5 را بازی نکردهاند، به یک کابوس تبدیل خواهد شد.
سیستم شرافت Red Dead
در بازی Red Dead Redemption و دنباله آن، بازیکنان بر اساس اعمال خود، در بخش داستانی بازی مورد قضاوت قرار میگرفتند. اگر بیگناهان را بیمورد بکشید یا فروشگاهی را غارت کنید، مقداری از شرافت خود را از دست میدهید و بالعکس، اگر به جامعه خود کمک کنید یا جنایتکاران خطرناک را از بین ببرید، افتخار کسب خواهید کرد.
این سیستم در غرب وحشی به خوبی کار میکند اما برای GTA مناسب نیست. از این گذشته، در بازیهای GTA ما «یک گانگستر پست فطرت هستیم، نه یک کابوی با اخلاقیات خاکستری.»
با این وجود، در حالی که به هر حال بعید است سیستمی برای سنجش شرافت به GTA 6 راه پیدا کند، اما بد نیست یک مکانیزم اعتماد بین شخصیتهای اصلی، یعنی لوسیا (Lucia) و جیسون (Jason)، وجود داشته باشد.
واقعگرایی شدید
در نهایت، GTA 6 یک بازی ویدیویی است و باید مانند یک بازی با آن رفتار شود. به تازگی، شاهد افشاگریهایی بودیم که نشان میدهند Grand Theft Auto 6 سیستم حمل سلاح مشابه Red Dead Redemption 2 دارد که به بازیکنان اجازه میدهد تنها تعداد محدودی از سلاحها را حمل کنند.
این موضوع مورد انتقاد طرفدارانی قرار گرفت که خواهان چرخ انتخاب سلاح GTA هستند. آنها معتقدند که بازیکنان همیشه باید بتوانند یک RPG را از جیب پشتی خود بیرون بیاورند. این مسئله قطعاً بحث جدیدی را در جامعه بازی ایجاد میکند که آیا GTA 6 باید اولویت را به واقعگرایی بدهد یا سرگرمی؟
در نهایت، توجه به واقعگرایی در بازی، حرکت روی لبه تیغ است. حمل سلاح به صورت واقعگرایانه یک چیز است اما اگر لوسیا و جیسون به طور منظم نیاز به غذا خوردن، نوشیدن، خوابیدن یا رفتن به دستشویی داشته باشند، در آن صورت واقعگرایی بازی جنبه سرگرمی آن را کمرنگ میکند. هر چند میتوان مطمئن بود که راکستار به تعادل درستی در این زمینه دست خواهد یافت.
همچنین، همانطور که برخی از طرفداران اشاره میکنند، یک شبیهساز زندگی واقعگرایانه در GTA صرفاً روی کاغذ جالب به نظر میرسد و چیزی نیست که دوست داشته باشیم در بازی نهایی شاهد آن باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
بخصوص سیستم شرافت و انتقال پیشرفت از GTA online به سری جدید
و یه چیز دیگه ای ک خیلی در موردش نگرانشم اینکه ی سریا میگن ظاهرا مث فورتنایت مپ بازی به مرور گسترش پیدا میکنه و نیاز شدیدی ب اتصال به اینترنت و بخش آنلاین داره
ولی فکر کن ۱۰ سال جی تی ای انلاین بازی کنی همش سوخت شه
مسخرس
قرار نیس که GTA Online رو حذفش کنن ک !
به همین روال سابقش ادامه بده مشکلی نیس
خب نسخه ۶ آنلاین باشه خفن تر میشه خب
کلا گیم همینه. هیچ وقت به یه گیم دل خوش نکن.
ولی بازم نمیشه رایگان سوختش کرد
این گسترش مپ که خوبه برا بخش آنلاینش
سیستم شرافت Red Dead
اینو خیلی هستم چون بازی اسمش جی تی ای هست
اولین چیزی که به ذهن آدم میرسه آزادی هست
بزن بکش بدزد و ………
گنگت بالاست 😂👍
Gta هیچ نیازی به این سیستم نداره
همون تعادل همیشگی ک از لحاظ محیط و سیستم گرافیک اینا رئال باشه و گیمپلیش آرکید مانند باشه بهتره
حالا ی ذره بیشتر از قبل سبک شبیه ساز واقعیت رو به خودش بگیره تو این نسخه موردی نداره ولی زیاده روی نکنن سازنده ها بهتره بنظرم
الان که فکر میکنم میبینم دلم نمیاد NPCهای GTA VI رو بکشم.
راکستار لامصب قراره خیلی واقع گرایانه طراحیشون کنه 🤣
من با همش موافقم ولی تو واقع گرایانه بودن بنظرم باید واقع گرایانه باشه ولی نه خیلی زیاد که بازی حوصله سربر بشه
البته من یه پیشنهاد دارم که تو gta vi دو بخش باشه
یکی آزادی عمل بالا و سرگرم کننده و یک بخش واقع گرایانه که مثلا ماشین بنزینش تموم بشه بریم بنزین بزنیم یا همین مسئله تفنگ ها یک بخش بشه هر چقدر تفنگ خواستیم حمل کنیم و در بخش واقع گرایانه مثل رد دد به طور محدود
واقع گرایی شدید که به gta لطمه میزنه ولی یه مقداریش لازمه حقیقتا. دوس دارم گیمپلیش یه سری از ویژگی های رد ددو به ارث ببره. یکم از gta 4 واقع گرایانه تر باشه ولی در عین حال واقع گراییش مثل رد دد شدید نباشه. یه چیزی مابین gta4 و rdr2 باشه خوبه
جی تی ای بین واقع گرایی و ارکید بودنه تعادلی که داره لذت بخشه
کاراکترای جی تی ای وی که خوبن اما حضور یکیشون میتونه جالب باشه مثل لستر که جز کاراکتراهای موثر داستان به حساب میاد.شرافتم که اصلا نباید به این نسخه راه پیدا کنه چون اینجا جی تی ای (گتا🗿)هست و نباید چیزی به اسم شرافت وجود داشته باشه اینطوری دست بازیکن بسته میشه برای انجام خلاف و کارهای دیگه.واقع گرایی هم بعضی وقتا میتونه خوب باشه ولی نه در این حد که نتونی سلاح های بیشتری حمل کنی.
+اهمیت ندادن به بخش آفلاین و داستانی و پرداختن بیش از اندازه به بخش آنلاین
👏👏👏
سیستم شرافت اصلاً معنایی نداره تو دنیای gta راجب موضوع واقعگرایانه بودن احتمالاً بیشتر تو بحث فیزیک شخصیتها ماشینها و آبوهوا باشه سیستم اسلحه تغییراتی خواهد داشت ولی فکر نمیکنم مثل ردد بخوان بسازنش
ولی این ایده سیستم اعتماد رو دوست داشتم خیلی میتونه تو داستان لوسیا و جیسون تاثیر گذار باشه
مطمئنن آخرش که میاد بهترین بازی ممکن رو از راکستار میبینیم
مورد اخر رو به شخصه دوست دارم بیاد
مهمترین موردی که نباید داخل GTA بزارن واقع گرایی بیش از حد به خصوص ریتم بازی و حرکت کارکتر هست…
داخل RDR2 میشد سنگینی کاراکتر تحمل کرد بعد از چند ساعت بازی کردن ولی انتقال این مورد به GTA خیلی تاثیر منفی میزاره همونجور که به زعم خیلی از گیمرها حتی برای ردد۲ هم ی شکست بود چون نسخه اول تو این مورد واقعا بهتر بود…
بنظر منم واقع گرایی بیش از حد برا gta خوب نیست ولی حمل سلاح محدود رو دوست دارم
سیستم شرافتم که اصلا بدرد gta نمیخوره ، میتونن سیستم محبوب بودن یا منفور بودن تو فضای مجازی رو بیارن تو بازی از اونجایی که بازی تمرکز زیادی رو فضای مجازی داره
بدترین چیز برای pc پلیرها سیستم مورد نیاز rtx 4090 البته تا پرت کامپیوتر راه زیادی داره
چه خبره!! فکر نکنم تا پنج شش سال بعد هم گیمی بیاد که سیستم پیشنهادی low رو با گرافیک ۴۰۹۰ شروع کنه! لابد برای بهترین تنظیمات باید وصل شی به ابر رایانه های ناسا و NSA
چخبره داداش نهایت برا سیستم مورد نیاز یه rtx 3060 بخواد
هر بازیو نگاه کنی تا کارت گرافیک های ۷ سال قبلشم بازیو میشه انجام داد
سیستم رانندگی شبیه gta 4 هم اضافه میکردین…
این ماه باید منتظر اسکرین شات ها باشیم.
راکستار تا الان موفق بوده و گیمرارو نا امید نکرده ازین به بعدشم نمیکنه خوب بلده کارشو خیالتون راحت👋
بنظرتون چند درصد احتمال داره ۲۷ اردیبهشت که جلسه ی مالی تیک تو هست، اسکرین شات هایی از بازی منتشر بشه؟
۱٪🗿
مگه سیمزه ک اینارو داشته باشه( بجز چند مورد البته)
چرا مسائل ووک رو نذاشتین الان بزرگترین مشکل اینه
با دو مورد آخر کاملا مخالفم
شما نمیتونی از استودیویی که همه با واقع گرایانه بودن بازی هاش میشناسنش بگی واقع گرایانه نساز بازی هاتو
دوستانی که دوست دارن واقع گرایانه باشه چندساعت رول پلی بازی کنن که از حرفشون پشیمون بشن ۲۴ ساعته من تو سوپرمارکت درحال خرید ساندویچ وابم😐
دوستان اگر کسی اطلاع داره لطفاً جواب بده آیا این درآمد زاییش واقعیه؟
من واقعا با واقعگرایی شدید خیلی حال میکنم تا حالا تجربه نشده در هیچ عنوانی و دوس دارم برای اولین بار یه واقعگرایی تمام و کمال ببینم مثلا وقتی ماشین بزنه بهمون پا نشیم راحت راه بریم انگار نه انگار حداقل احساس درد رو ببینیم در وجود کاراکتر و مثلا دعوا میکنن مشت میزنن توی سر و کله کاراکتر ، شاهد کبودی و خونریزی باشیم یا هرجای بدن تیر خورد ، جراحت مخصوص خودشو ایجاد کنه و چیزای خیلی بیشتر که هرچی بگم تمومی نداره اینا فقط بخشیش بود .
با سرویس آنلاین هم کلا مشکل دارم هرچی که گیمرو مجاب به آنلاین بودن در بازی کنه باهاش مشکل دارم.
مهمترین آفت این روزهای صنعت گیم ووک هست که امیدوارم زیاد به بازی راه پیدا نکنه.
جزئیات زیاد تا زمانی خوبه که باعث محدودیت پلیر نشه حمل اسلحه محدود و تمام شدن بنزین ماشین اینا واقعا ازاردهندس
ی سوال ذهنم رو درگیر کرده اگه تو بازی یک npc بکشیم دیگه هیچ وقت اون رو نمیبینیم؟ یا npc تکراری هست داخل بازی چون راکستار اگه بخواد npc تکراری نذاشته باشه که غیرممکنه روزی هزار تا npc میکشم🗿
سیستم شرافتش بد نیست خوبه یه بار بدترین باشیم یه بار بهترین
شما از طرف خودتون حرف بزنید…. اتفاقا ما خیلی دوست داریم واقع گرایی شدید ببینیم… قبلا توضیح دادم که واقع گرایی زیاد چقدر به شکوفایی و برتری اخرین نسخه کمک میکنه و ترجیحا چرندیات متن رو نمیخونم چون کاملا شخصیه👍
من فقط منتظر داخل کفش فروشی ام
کور نشی🗿
فقط امیدوارم این تند تند ضربدر زدن رو حذف کنن از بازی. فکر کنم توی آپدیت های آخر gta v حذفش کردن. مطمئن نیستم
من موافقم اسلحه و بولت ها کم بشن یه تن اسلحه و بولت خیلی خزه برای الان