استودیوی Housemarque فردا یک رونمایی جدید مرتبط با Returnal خواهد داشت
طرفداران میتوانند چشم انتظار معرفی محتوایی جدید، مرتبط با فرنچایز Returnal، از سوی استودیوی Housemarque باشند.
استودیوی Housemarque در سال ۲۰۲۱ بازی Retunal را عرضه کرد و بسیاری از بازیکنان به طرفداران این استودیو تبدیل شدند. دور از انتظار نیست که خیلی از همین طرفداران، منتظر بازی بعدی این استودیو باشند. با این حال، به نظر نمیرسد این استودیو، فعلا برنامهای برای معرفی بازی بعدی خود داشته باشد و احتمالا بهزودی، از محتوایی برای بازی Retunal رونمایی خواهد کرد.
استودیوی مذکور، به تازگی تصویری را در پلتفرم X به اشتراک گذاشته است. در این تصویر، پروتاگونیست اصلی بازی Returnal، یعنی Selene، را در آینهای شکسته میبینیم. همچنین عبارت “فردا” در این تصویر به چشم میخورد و هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست. بر اساس حدس و گمانها، نمیتوان به نتیجه مشخصی رسید و حتی شاید استودیوی Housemarque کاملا برنامه دیگری داشته باشد.
بعید است این تصویر اشارهای به بازی Returnal 2 داشته باشد، چرا که با نحوه بازاریابی سونی همخوانی ندارد. استودیوی Housemarque پیش از این اعلام کرده بود که بازی بعدی آنها، یک IP کاملا جدید خواهد بود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
از بهترین شوتر های تاریخ سونی 👌
خدا شاهده یعنی ی لحظه ک خبرو خوندم خشکم زد از شدت هایپ،بالای ۵۰۰ ساعت گیم پلی ازش دارم،هنوزم بعد دو سال شاید باورتون نشه دلم نمیاد پاکش کنم،شوتر و داستان و فضاسازیش محشره
۵۰۰ ساعت؟ دمت گرم. حال کردم با دیدن این کامنتت. ولی خیلی بازیش سخته قبول داری؟
داداش تا ی خاطره از این بازی واست بگم،روزای اول ک بازیش میکردم میگفتم خدایا این جهنم کی تموم میشه؟تازه روگ لایت بودنش هم بدتر سختش کرده بود،وقتی زبونت هم خوب نباشه و خیلی از آیتم ها رو ندونی چیه،مجبوری با آزمون و خطا یادش بگیری،یهو ی آیتمو برمیداشتی
میدیدی عه مردی😂ولی هرچقدر ک بازیش کردم بیشتر عاشقش میشدم،میخوام اینو بگم خدمتت ریترنال فقط تمرین و تمرین و تمرین لازم داره تا توش حرفه ای شی،ولی واسه گیمر تازه وارد یعنی جهنم اعظم واقعا
مرسی از راهنماییت.
عشق منی💙💙💙
موسیقی رو فراموش کردی…
کاملا حرفت درسته داداش،من دو جا موسیقی بازی رو با گوشت و استخوون لمسش میکردم،یکی وقتی تو بازی نبودی روی بک گراند بازی بودی،یکی هم وقتی ک درا قفل میشدن و ی مینی باس پورتال میشد توی محیط،اصلا استرس قفل شدن درا ب کنار،اون ضرب آهنگ بازی استرستو دو برابر میکرد
همچنان در حال فشار خوردنی؟
وات
این روگ لایکه
Returnal is a third-person shooter video game featuring roguelike elements
…
اصلا حتی ۱ ثانیه از گیم پلیش رو دیدی ؟ 🫥
خب شوتر سوم شخص هم هست
از ۵۰۰ کیلومتری بازی رد نشدی😂
نمیدونم شما هم اینجوری بودی یا نه،ولی وقتی بازیش میکردم همش احساس میکردم بازی ۱۲۰ اف پی اسه،ب این حد این بازی روون بود چ تو دویدن چ گان پلی،واقعا حرفتو قبول دارم یکی از بهترین شوترهای تاریخه
گیمر PC هستم، اما طبق گیم پلی هایی که از نسخه PS5 دیدم آره درست میگی، تا ۷۰ فریم میرفت و واقعا نرم و روون اجرا میشد
خدا وکیلی چند نفر از این ۳۸ نفری که لایک کردن بازی رو با موفقیت تموم کردند؟
من پلاتش کردم داداش
ای درود بر اون شرفت منم تابستون امسال بیکار میشم میریزم رو پی سی بازی اش می کنم
فدات بشم،داداش بهت قول میدم میشه یکی از بهترین تجربه های گیمینگ زندگیت،اینقدر خوبه این بازی
ببین بازیای سونی چه چرت وپرتین که این بازی بهترینشون هست 🤣🤣🤣
دقت کردی به جایی رسیدی دیگه دیسلایک هم نمیدنت 😆…
پیشرفتت عالی بوده…
😂😂😂😂
و تو ببین چقد بدبختی که نه دیسلایکت میدن نه اهمیتت میدن و جدا از اینا انگشت نمای همه هم شدی
من یکم بازیش کردم
همون اولاش حدود یک ساعتی
نتونستم ارتباط باهاش برقرار کنم
درود دوست عزیزم
گیم از قواعد روگ لایک تبعیت میکنه و این سبک بازی ها (روگ لایک) مخاطباش به نسبت کمترن.
مابقیش هم برمیگرده به سلیقتون
اهاروگ لایک چجوره؟
🟡 مولفههای اصلی:
1. مکانها و مراحل هر بازی بهطور رویهای ساخته میشوند تا بازی بتواند قابلیت دوباره بازی کردناش را با هر بار شروع تازه حفظ کند.
2. عواقب یا اتفاقاتی که در طول مسیر بازی رخ میدهد دائمی هستند. به عنوان مثال مرگ کارکتر در بازی غیرقابل بازگشت است و سیو بازی بعد مرگ پاک خواهد شد.
3. بازی پیچیدگیهایی در یادگیری دارد تا بازیکن بتواند با چندین راه و شیوه مختلف برای رسیدن به هدفش داشته باشد.
4. گیم پلی دارای اِلِمانهای هک اند اسلش است.
5. ماجراجویی و اکتشاف در بازی یکی از عناصر اصلی گیم پلی میباشد زیرا در هر آغار، مراحل در بازی کاملاً رویهای هستند و همه چیز در دنیا متفاوت با سیو قبلی میباشد به همین دلیل بازیکن باید این کار را با احتیاط انجام دهد.
..
🟠 مولفههای فرعی:
1. بازی فقط امکان کنترل کردن یک شخصیت را به بازیکن میدهد؛ به همین دلیل با مرگ بازیکن اصلی بازی تمام میشود.
2. دشمنان یا هیولاهایی که بازیکن با آنها مواجه میشود مانند خود شخصیت مجهز هستند؛ یعنی آنها مانند شخصیت دارای تجهیزات هستند و قادر اند که از آیتم و اسپلهای خود استفاده کنند.
3. قبل از هر چیزی، بازیکن باید تاکتیکهایی را در بازی مد نظر داشته باشد تا بتواند پیشرفتی داشته باشد.
دستت طلا خیلی جامع و مفید
تشکر داداشم
عجب گیمی بود این ریترنال
فضاهاش
موسیقی
حس دوال سنس
یکی از بهترین بازی های نسل ۹
سه سال برای DLC شاید یمقدار دیر باشه
اما اگه اینقدر خوب باشه که ارزششو داشته باشه چرا که نه
واقعا سه سال شد؟!
چه زود
واقعا یکی از بهترین خرید های سونی، همین هاوس مارک هست.
هایپ شدم
🥹🥹🥹
درود بر گیمرها
جاوید باشید
یعنی میشه مود vr این بازی پولی بده
یکی از بهترین بازی های صفحه تخت برای من بوده
سونی این تجربه به ما بده 🤌
فقط اگه همین مود VR باشه وگرنه دیوونه نیستند برای بازی ای که سه سال ازش گذشته و خیلی هم توجیه اقتصادی نداشته و نداره بخوان حتی دی ال سی رایگان بدن !
به نظرم میتونه کراس اوور این بازی با Helldivers 2 باشه مثلا شخصیت سلین رو بیارن
چون حال و هوای هر دو بازی هم همخونی داره با هم
https://gamefa.com/1037114/helldivers-2-devs-reject-crossovers-to-avoid-becoming-fortnite/
فروشش که خوب بود
تبلیغ نداشت
فوق العاده بود این بازی
امکانش هم هست صرفا رونمایی از چیزی مرتبط باشه حالا میتونه دی ال سی باشه یا به احتمال کم قسمت دوش. اون اوائل اعلام کردن این بازی رو کنار میذارن چون از استقبالش زیاد راضی نبودن مشخص نیست تا الان سوددهیش چه تغییری کرده مخصوصا که پورت پی سی هم شده. خودم خیلی بازیشو دوس داشتم داستان درگیر کننده گیمپلی اعتیاد آور حتما از دنبالش استقبال میکنم استوری این گیم خیلی استعاره ای و تموم تجربیات سلین( گیر افتادن تو یه چرخه عذاب ابدی بدون هیچ راه فراری و هیچ چاره ای به جز مواجه شدن با ترس هاش) همه و همه نمادی از ترومایی هست که سلین تجربه کرده و ما با پیدا کردن خاطرات گمشده سلین و کنار هم گذاشتن تکه های پازل از گذشته سلین به مراتب پرده برمیداریم و هر بار به یه حقیقت از ماجرای زندگیش دست پیدا میکنیم واسه همین خیلی نسبت به سرنوشتش کنجکاوم و امیدوارم واقعا دنبالشو بسازن. بازی شدیداً به طرفداران بازی های سولز لایک و شوتر پلیر ها پیشنهاد میشه و طبق تجربه خودم بازیشو رو ps6 توصیه میکنم چون از ویژگی های دوال سنس خیلی خوب بهره میبره و تجربتونو لذت بخش تر میکنه
قبل ترول کردن بگم ps6 اشتباه تایپی بود و نچ از آینده نیومدم🫥😹😹😹
یعنی چی بعد سه سال هنوز نمیخواد بازی جدیدش رو معرفی کنه ؟
قبلنا استدیوها بعد دو سال بازی جدید میدادن بیرون اونم شاهکار الان ۵ سال یه بار بعد کلی بلاتکلیفی تازه آگهی شغلی میدن…یعنی فقط منم ک این نسل اینسومنیاک رو عادی میبینم و بقیه استودیوها رو بلاتکلیف میبینم یا شما هم همینطورین؟
شاهکار مگاهیت🔱💙
اغراق باعث میشه آدم رو جدی نگیرن، بگو یه بازی عالی و کمابیش موفق، این بازی نه در حد و اندازه ای بود که شاهکار خطاب بشه نه اون قدری فروخت که مگاهیت یا حتی هیت به حساب بیاد
بازی شاهکاره و اینکه آخرین آمار فروششمال ۲۰۲۱ عه یعنی چند ماه بعد عرضه که ۶۰۰ هزار فروخت اما الان قضیه فرق میکنه به عنوان یه آیپی جدید اما کم خرج بالای ۲ میلیون فروخته
خود سونی پلی استیشن بلاگ به عنوان مگاهیت ازش یاد میکنه بعد تو از سونی بیشتر میدونی چی به چیه؟🙂
مگاهیت تعریف سفت و سختی نداره که نشه ازش برای تعریف بی خودی ازش استفاده کرد ولی تو لیک سونی هم فروشش بالای دو میلیون نیومده بود (یادم نیست از یک بالا رفته بود یا نه)، ولی قائدتا برای شرکتایی در حد و اندازه سونی زیر ده میلیون مگاهیت به حساب نمیاد، این بازی اگه کمتر از یک و نیم میلیون فروخته باشه یا سودآوری نداشته یا در مورد AAA بودنش دروغ گفتن.
در مجموع امیدوارم که به بالای سه چهار میلیون نسخه فروش رسیده باشه چون هاوس مارک لیاقت اینو داره که دستش باز باشه برای بازیاش و نباید به سرنوشت ژاپن استدیو و گرویتی راش دچار بشه