موجودات فضایی بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت
استودیوی تازه تاسیس Archetype Entertainment، درباره بازی Exodus اطلاعات جدیدی ارائه کرده است.
استودیوی Archetype Entertainment که توسط بازیسازان کهنهکار بایوور (BioWare) و ناتیداگ تاسیس شده، قصد دارد یکی از جاهطلبانهترین آثار AAA را عرضه کند. این بازی که Exodus نام دارد، یک اثر sci-fi در ژانر اکشن و نقشآفرینی خواهد بود.
در ویدیوی پرسش و پاسخی که استودیوی سازنده Exodus اخیرا منتشر کرده است، آقایان James Ohlen، موسس و کارگردان خلاق استودیو، و Chad Robertson، تهیهکننده اجرایی بازی Exodus، اطلاعاتی جدید درباره جهان بازی به اشتراک گذاشتند. طبق گفته این دو، داستان بازی Exodus در خوشه کهکشانی Omega Centauri روایت میشود. در جهان Exodus، انسانها از زمین در حال مرگ فرار کردهاند و اکنون نسل بشر در معرض انقراض است. انسانها حالا باید در مقابل Celestialها، یک نژاد برتر که از انسانهای زمینی تکامل یافتهاند، بایستند. البته آنها تنها دشمنان بازی نخواهند بود.
به گفته Ohlen، تمام نژادها در فضا دارای ریشه و داستان خواهند بود و همه آنها به نوعی در طی سالها، دچار تکامل شدهاند و برخی از نژادها، موجوداتی با ظاهر بسیار مرموز و عجیب هستند.
آقای James Ohlen در ویدیوی مذکور چنین گفت:
همهچیز در جهان Exodus ریشه خاکی دارد. تمام موجودات در طی سالهای طولانی مورد تکامل قرار گرفتهاند و برخی از آنها بر اثر تکامل تبدیل به جاندارانی عجیب و حتی ترسناک شدهاند، که معمولا مانند آنها را در دیگر آثار sci-fi نمیبینید.
برخی دیگر از موجودات، ریشه و تبار زمینی دارند و در اثر تکامل تغییر کردهاند. Celestialها از این نوع هستند. شما میتوانید با آنها تعامل داشته باشید و یا حتی با آنها بجنگید. تنوع موجودات و آدم فضاییها در بازی Exodus بسیار بالا خواهد بود.
در این ویدیوی پرسش و پاسخ، از سازندگان پرسیده شد که آیا بازیکنان میتوانند در نقش یک غیرانسان بازی کنند، که آقای Robertson در جواب آن گفت «هم آری، هم خیر».
بازی Exodus سال گذشته طی مراسم The Game Awards 2023 توسط متیو مککانهی (Matthew McConaughey)، بازیگر مشهور هالیوودی و برنده جایزه اسکار، معرفی شد. او همچنین اعلام کرد که صداپیشگی یکی از شخصیتهای این بازی را بر عهده دارد. این بازی در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
هروقت کلمه «جاه طلب» و «AAA» برای استودیو های نوپا رو میشنوم حس خوبی بهم نمیده حتی وقتی که توسعه دهنده هاش توسعه دهنده های کهنه کار سری های معروف باشن
قبل اینکه دیسلایک بدین به این فکر کنین خیلی از کارگردانا و توسعه دهنده های کهنه کار بازی ای که بعد از ترک شرکتشون ساختن یا بازی معمولی بوده یا بد بوده، نمونه بارزش کارگردان دد اسپیس و بازی اخیرش کالیستو پروتکل
کالیستو بازی بدی نبود فقط اونقدری که پلیرها توقع داشتن خوب نبود هر چند بازی مشکلاتی داشت و با ی اثر بی نقص بسیار فاصله داشت ولی خود سازنده ها توقع رو بالا بردن در رابطه با این بازی هم من به شخصه احساس خیلی خوبی نسبت بهش دارم هم با توجه به نمایش کوتاهش هم اخباری که بعدش منتشر شد ولی خب تا زمانی که بازی منتشر نشه و نقداش نیاد چیزی معلوم نیست ولی من خودم خیلی دلم هوس ی بازی شبیه مس افکت و کرده .
بعضی وقتام خوب بوده
با پول و مهارت میشه
گیم پلی بازی انیمیشن راه رفتن کاراکترها گان پلی بازی به قول بازی سازا افست کردن دوربین رو اسلحه موقع شلیک دقیقاغ مشخص سازندگان مس افکت بودن خیلی هایپ شدم براش تریلرشم دیدم با اینکه پارسال دیده بودم.در کنارش بچه های ناتی داگ هم هستن امیدوارم یه داستان خوب با شخصیت پردازی مناسب و حال هوای بقا هم داشته باشه هر چند سای فای یه سبک تکنولوژی محور پر از دم دستگاه ها سفینه های عجیب غریب تو فضا هست ولی المانهای بقا در کنارش اگه به خوبی پیاده بشه یه معجون عالی میتونه بشه