شایعه: ری تریسینگ روی مخفیکاری و گیمپلی Splinter Cell Remake تاثیر خواهد داشت
یکی از بزرگترین پروژههای در دست ساخت Ubisoft، بازی Splinter Cell Remake است. علیرغم شکست Skull and Bones، به نظر میرسد آینده Splinter Cell Remake روشن باشد.
Ubisoft در حال بازنویسی خط داستانی این عنوان کلاسیک برای مخاطبان جدید است. انتظار میرود امسال اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته شود اما یک افشاگر، در مورد مکانیکهای مخفیکاری موجود در بازی اطلاعاتی کسب کرده است. طبق گفتهی این فرد، بازی از فناوری ری تریسینگ (Ray Tracing) برای گیمپلی مخفیکاری خود استفاده خواهد کرد.
این بازی دارای ویژگیهای بسیار جالبی مثل توانایی دشمنان در شناسایی شما بر اساس بازتاب نور (مثلا در آینه)، انعکاس صدا و غیره خواهد بود.
Visceral، یک افشاگر شناختهشده، فاش کرده است که Splinter Cell Remake با برخی ویژگیهای منحصر به فرد عرضه خواهد شد. یکی از این عناصر، ری تریسینگ خواهد بود.
در حالی که استفاده از این فناوری در بازیها موضوع جدیدی نیست اما به نظر میرسد Ubisoft در استفاده از آن خلاقیت به خرج داده است. بنا بر اطلاعات منتشر شده، ری تریسینگ بخش اصلی مخفیکاری در بازی را تشکیل میدهد.
این اطلاعات نشان میدهند که دشمنان قادر خواهند بود بازیکنان را از طریق بازتاب تصویر در پنجرهها، آینهها و موارد دیگر ببینند. این موضوع چالش جدیدی را در رویارویی با دشمنان در بازی اضافه میکند و محیط نقش مهمی در Splinter Cell Remake ایفا خواهد کرد. ری تریسینگ به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به طور مشابه از محیط برای شناسایی دشمنان استفاده کنند.
Splinter Cell همیشه یکی از بهترین IPهای مخفیکاری بوده است؛ بنابراین، استفاده از فناوریهای جدید در گیمپلی تعجبی ندارد. با این حال، استفاده از این فناوری میتواند یک شمشیر دو لبه باشد. رایانههای با مشخصات پایینتر با فعالسازی ری تریسینگ دچار مشکل میشوند و توسعهدهنده باید بین جلوههای بصری و عملکرد، تعادل مناسبی برقرار کند تا بتواند این ویژگی را در گیمپلی اعمال کند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
🟢 جان هرکس دوست داری، این یکی را خراب نکن یوبیسافت🥹
با اینکه منم از یوبیسافت نا امیدم ولی به ریمیک اسپلینتر سل و استاروارز خیلی امیدوارم
خدا کنه نا امیدمون نکنه
اولین باری که اسپیلنتر سل ساخته شده بود ، فکر کنم ۲۰۰۲ بود اون موقع گرافیک بالایی داشت و از نورپردازی به طور عالیی استفاده کرد و قطعا ریمیکش هم همین مسیر رو طی میکنه و امید زیادی دارم تا دوباره فرنچایز اسپیلنتر سل با این ریمیک برگرده .
اینکه قرار انعکاس تاثیر گذار باشه خیلی عالیه
1 اینکه بازی رو به واقعیت نزدیک می کنه ،چون تو بازی های مخفی کاری دشمن ها به سایه و انعکاس ها کارکتر در اشیاء اصلا توجه نمی کردن
2 بازی چالش برانگیز می شه و باعث می شه استراتژی درست و حسابی بچینیم
به شخص از تمام نسخه های این عنوان لذت بردم
نسخه یک برای زمان خودش گرافیک فوق العاده ای داشت
سه گانه قدیمی اسپلینتر سل و البته پرنس آف پرشیا نقطه اوج خلاقیت، نوآوری و طراحی های یوبیسافت بودن. عملا یوبیسافت با این بازی ها نشون داد چقدر سطح بازی هایی که میسازه بالاست. امیدوارم این نسخه ریمیک هم دوباره نقطه شروع نوآوری های یوبیسافت باشه خصوصا اینکه نسخه اول واقعا شاهکار بود؛ ولی باز هم نمیشه مطمئن بود که ریمیک اسپلینتر سل بازی فوق العاده ای میشه چون یوبیسافتی که الان هست داره اسپلینتر سل رو ریمیک میکنه.
🥰
شت تشخیص از روی سایه
“یکی از بزرگترین پروژههای در دست ساخت Ubisoft، بازی Splinter Cell Remake است.”
کاش خود یوبیسافت هم به این آیپی همینطوری نگاه می کرد چون قطعا لفظ بزرگترین برای این سری صرفا از جانب ما هواداران مطرح میشه !
اینکه عالیه
اما این ویژگی تو سیستم های متوسط رو به ضعیف خب غیر فعال میشه! اونوقت تکلیف گیمپلیش چی میشه؟!
یه زمانی یوبی سافت چه فرنچایز های نمادینی خلق میکرد الان فقط امیدوارم ریمیک های عناوین جاودانه خودشو خراب نکنه
چقدر دیر خبرا کار می کنید
هرچی گند زدنبه اساسین اینجا باید جبران کنه وظیفشه :)) ولی خوبه خوشمان امد
عجب ایده خفنی ولی از یوبیسافت بعیده بتونه درست پیاده سازیش کنه
باز یوبیسافت شروع کرد به هایپ بی خود