بازی Kingdom Come: Deliverance 2 نسبت به نسخه اول دو برابر بزرگتر است
استودیوی Warhorse جزئیات جدیدی از بازی اکشن نقشآفرینی Kingdom Come: Deliverance 2 را به اشتراک گذاشته است.
همانطور که پیشتر اشاره شده بود، سرانجام با انتشار یک تریلر از عنوان Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی شد و همانند نسخه اول Henry of Skalitz به عنوان شخصیت اصلی در بازی دوم حضور خواهد داشت. این اثر جهان باز مقیاسی بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود دارد و سازندگان میزان بررگی آن را دو برابر بازی اول توصیف کردهاند.
Tobias Stolz-Zwilling از استودیوی Warhorse در مصاحبه با IGN توضیح داد که بزرگتر بودن این بازی نسبت به نسخه اول از اندازه نقشه و تعداد ماموریتها گرفته تا ویژگیهای جدید را در بر میگیرد.
وی در این باره گفت:
از نظر تئوری، دو برابر بزرگتر بودن میتواند شامل وسعت نقشه، تعداد ماموریتها، ویژگیهای جدید و … باشد. ما اکنون دو نقشه در این نسخه داریم که هر کدام تقریباً به اندازه بازی اول است. البته کوئستها، میانپرده ها، برخوردهای تصادفی و موارد مشابه بیشتری در نسخه دوم وجود خواهد داشت.
تیم توسعهدهنده همچنین برخی از ویژگیهای بازی قبلی را در حین پیادهسازی برخی موارد جدید، مانند Crossbow و آهنگری به عنوان یک فعالیت، اصلاح کرده است.
اگر میخواهید بدانید که چگونه ویژگیهای خود را مدیریت میکنیم، میتوانید مطمئن باشید همه چیزهایی که اضافه کردهایم بر اساس تمایل ما برای ایجاد مکانیکهای عمیق و جذاب است.
بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در سال جاری میلادی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. همانند نسخهی اول برای توسعهی نسخهی دوم نیز از موتور CryEngine استفاده شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دیگه سازنده ها باید تا الآن فهمیده باشن که در این دوران ، آگاهی در اون حدی هست که با گفتن صرفا دو برابر بزرگتر نمیشه بازاریابی کرد و محصول فروخت .
نمونه های زیادی داشتیم که مثلا سازنده اومد تو کنفرانس و با انگشت عدد ۴ رو نشون داد و گفت نقشهش نسبت به نسخه قبل ۴ برابر بزرگتر با “Sixteen times details” ولی در هنگام لانچ بازی ، نقشه عملا یک بیابون بی آب و علف بود !
علم غیب میگی؟خو میدونیم اینو😕
به تاد هاوارد تیکه میندازی؟😀
خدا کنه نسبت به نسخه قبل روی جزئیات بیشتر کار کرده باشن مثلاً تو ردد۲ وقتی از یه نقطه به نقطه دیگر میخوایم سفر کنیم توی راه اتفاقات جور باجور اتفاق میوفته و این موضوع مهمی. تو نسخه قبل چنین چیزی نبود و بهترین کار فست تراول بود، البته ویچر۳ هم این توری بود.
اتفاقا تو نسخه اول هم همچین چیزی بود . حتی براش پرک هم وجود داشت از مواردی مثل محاصر شدن توسط راهزن ها مواجحه با یه گدا یا یه فروشنده و یا یه درگیری ساده یا پیدا کردن یه جنازه و مواجحه با یه شوالیه که میخواد مارو به چالش بکشه موارد زیادی این شکلی بودن
یه راهکار جالب این بود که بی خیال دویل با شوالیه ها بشی و بعد از پشت با خنجر بزنیشون اینجوری ست شوالیه ها رو میشد به دست اورد که جزو بهترین ست ها تو بازی به حساب میاد و تازه قیمت خیلی خوبی هم دارن.
خیلی برام سواله که چرا داخل نسخه اول گرگ و خرس وجود نداشت یعنی . برای اون زمان حمله گرگ ها به روستاها و مسافر ها یچیز عادی بوده . سواله برام داخل این نسخه هم همینطوره یا نه
میشه اینجوری گفت که قبل از اون نسخه تیم سازنده خیلی کوچیک بوده و همچنین سازنده با خودش گفته با اون حالت سخت نبرد تو بازی اگه اینا رو اضافه کنم مخاطب بر پدر سازنده درود میفرسته و بی خیالش شده.
حرف حقی زدی
لعنتی نسخه اولشم خیلی بزرگ بود فکرکن این دوبرابرش شده .
هر چی امید داشتم خراب شد
اساسین هم یه زمانی با مپ بزرگ میخواست خفن بنظر باید ولی کلش خالی بود
استار فیلد بخواطر سیاره های زیاد و خالی بد شد
مپ بزرگ عامل خرابی بازی های بزرگ
الدن رینگ : من برای تو یک شوخیم ؟؟
*بازی (ها) فرامسافتور و راکستار فرق دارن چون تو این زمینه استعداد دارن*
زلدا : جدی میفرمایین؟؟!!
اقا من اشتباه کردم
هر چی میگم یه چیز دیگه در میاد
معذرت میخوام
امیدوارم کاخ هم به بازی اضافه کنن و فقط بازی به محیط شهری و قلعه خلاصه نشه امیدوارم داستان بازی در مورد رنسانس باشه