سازندگان Baldur’s Gate 3 روی دو بازی جدید کار میکنند
سازنده Baldur’s Gate 3 اعلام کرد هنوز در ابتدای مسیر ساخت آثار جدید است که نامربوط به دنیای Dungeon & Dragons هستند.
Baldur’s Gate 3 بزرگترین موفقیت استودیوی Larian Studios تا به امروز بوده که با تحسین منتقدان و فروش چشمگیر همراه شد. اما با قدمهای بعدی خود، این توسعهدهنده به دنبال رفتن به قلمروهای ناشناخته است.
اسون وینکه، بنیانگذار Larian و کارگردان Baldur’s Gate 3، ماه گذشته اعلام کرد که بازی بعدی استودیو به Dungeons and Dragons مرتبط نخواهد بود و حالا تیم سازنده جزئیات بیشتری در مورد اینکه به چه سمتی حرکت میکنند ارائه کرده است.
استودیوی Larian طی پستی در استیم که جزئیات محتوای آیندهی Baldur’s Gate 3، شامل ابزارهای مادسازی، پایانهای شیطانی جدید و موارد دیگر را شرح میدهد، به آیندهی خود نیز اشاره و اعلام کرد که در حال حاضر روی دو بازی جدید کار میکند که هر دو بر اساس IPهای خود استودیو هستند.
لارین نوشت:
این فرصت که بتوانیم بازیای را در دنیای Dungeons & Dragons توسعه دهیم، برای همه ما رویایی بود که به حقیقت پیوست. اما همانطور که سون اخیراً تأیید کرده، ما هیچ محتوای روایی جدید بزرگی را به داستان Baldur’s Gate 3 یا شخصیتها و همراهان اصلی آن اضافه نخواهیم کرد و بستهی الحاقی برای نسخه سوم یا Baldur’s Gate 4 را نخواهیم ساخت.
این استودیو در ادامه گفت:
«ما به عنوان یک استودیوی مستقل از سال ۱۹۹۶، به آزادی عمل برای دنبال کردن خلاقیت خود در هر مسیری که منجر شود، اهمیت میدهیم. در این مورد، پس از شش سال حضور در قلمروهای فراموششده و بحثهای زیاد، تصمیم گرفتیم از این فرصت برای توسعهی IPهای خود استفاده کنیم. ما در حال حاضر روی دو پروژهی جدید کار میکنیم و برای آنچه که آینده برای ما رقم خواهد زد، هیجانزده هستیم.
استودیوی Larian پس از تکرار این موضوع که مدتی طول میکشد تا جزئیات مشخصی در مورد این پروژههای جدید بشنویم، اطمینان داد که پروژههای بعدی آنها همچنان بر اساس غوطهوری و گیمپلی مبتنی بر انتخاب ساخته خواهند شد، که بازیهای قبلی آنها به خاطر آن شناخته شدهاند.
این توسعهدهنده نوشت:
هنوز روزهای ابتدایی است؛ بعداً در مورد آنها بیشتر به شما خواهیم گفت. اما بدانید که حتی با تغییر تمرکز ما به این بازیهای جدید، ویژگیهایی که Baldur’s Gate 3 را برای شما به ارمغان آورد، در اینجا در قلعهی لارین زنده و سرحال هستند. همان شور و اشتیاق در وجود ما شعلهور است، اشتیاقی که ما را به سمت خلق تجربیات غوطهورکنندهای سوق میدهد که تحت تأثیر انتخابهای شما شکل میگیرند. و ما مشتاقانه منتظر پیوستن شما به این ماجراجویی بعدی هستیم.
اسون وینکه، بنیانگذار استودیو نیز صحبت کرد و گفت که بر اساس برنامههای روایی، بصری و گیمپلی استودیو، پروژههایی که در حال حاضر روی آنها کار میکنند بهترین کارشان تا به حال خواهند بود.
وینکه گفت:
نمیدانم که آیا موفق میشویم یا نه، اما با نگاه به برنامههای روایی، بصری و گیمپلیمان، فکر میکنم چیزی که هماکنون روی آن کار میکنیم، بهترین کار ما خواهد بود. من مثل بچهای که تصاویر کلیدی را تماشا میکند هیجانزده میشوم، میخواهم در حال حاضر همهی آنها را به همه نشان دهم و از اینکه باید تا زمانی معقول صبر کنم، عصبی هستم. بله، این هیجان است، اما به این دلیل هیجانزده هستم که واقعاً زیبا و باورنکردنی به نظر میرسد.
لازم به ذکر است که این توسعهدهنده پیش از این تأیید کرده بود که بازی بعدی آنها Divinity: Original Sin 3 نخواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
باری های نوبتی واقعا چرا و پرت به تمام معنا هستن هیچ جوره این سبک بازی تو کت من نمیره واقعا مسخره ست
همیشه دوست داشتم بدون واقعا هدف ترول چیه
فشاری کردنه که فایده ای نداره
خراب کردن بازیه که تو ایران تاثیری نداره
هدفته چیه؟
بازی های نوبتی برای انجام هر حرکت به فکر کردن نیاز دارن . کاری که تو نمی تونی انجام بدی lol
خیلی ناراحت کننده ست که داستان ۳ رو ادامه نمیدن ولی خب، بهتره از کمپانی مزخرف Hasbro و قوانین محدود کننده DnD5e فاصله بگیرن. جزو معدود استودیوهایی هستن که توانایی خلق دنیای جدید رو داره. یکی از این گیم ها که Divinity هست ولی اون یکی احتمالش هست IP علمی تخیلی جدید باشه. چون Swen قبلا اشاره کرده بود که دوست داره Sci fi بسازه
اینکه قرار بوده اکسپنشن بسازن ولی بخاطر سیاست های احمقانه Hasbro پشیمون شدن خیلی اعصابمو خورد میکنه. البته اینو مستقیم نمیتونن بیان بگن ولی Swen گفته بود که همه ی کسایی که باهاشون کار میکرده layoff شدن و با تیم جدید ارتباطی خوبی نداشتن
آقای کریمی
کامنت های هفته ۲۵ کی میاد؟
خیلی وقته اومده حتی ۲۶ هم اومدهXD
حیف شد، بنظرم لاریان در حال حاضر بهترین استودیو برای ساخت نسخه های مختلف بالدز گیته
البته یجورایی هم عادیه😄 این سری بجز دو نسخه اولشو ک بایوور ساخته بقیشو هر کدوم ی استودیو مختلف ساخته😂 حتی ریمستر نسخه ۱ و ۲ رو هم ی استودیو دیگه انجام داده
لگین لاریان استودیوز چرا سازنده😂
خب بنظرتون ارزش بازی کردن داره یانه این Baldur’s Gate 3؟چون توتریلر ها اون چیزی میخواستم مورد پسندم نبود اونایی که بازی کردن بگن ارزش داره مصرف نتمونو داره بعد یه سوال دیگه استوریش ربطی به نسخه های قبل داره یانه سولو استوریه