Fallout 5: بتسدا میگوید برای ساختن چیزهای عالی به زمان نیاز دارند
عنوان Fallout 5 هنوز چندین سال تا معرفی و عرضه فاصله دارد و استودیوی سازنده اخیراً به صحبت درباره آن پرداخته است.
پس از افزایش غیرمنتظره تعداد بازیکنان Fallout 76 و Fallout 4 در Steam، توسعهدهندگان بازیهای مذکور به آینده این IP پرداختهاند. به گفته استودیوی Bethesda، عنوان Fallout 5 به این زودیها عرضه نخواهد شد؛ زیرا «ساختن چیزهای عالی زمان میبرد».
هنگام بحث در مورد نقشه راه Fallout 5، امیل پاگریارولو (Emil Pagliarulo) به این موضوع پرداخت که توسعه بازی مذکور احتمالاً هشت سال زمان خواهد برد و اظهار داشت هرگز نمیتوان تضمین کرد که مراحل توسعه از یک الگوی خاص پیروی کنند.
ما افراد بااستعدادی داریم که برای ساختن چیزهای عالی به زمان نیاز دارند.
این تیم همچنین به طور کامل مشغول کار بر روی The Elder Scrolls 6 است. انتظار میرود توسعه این بازی چند سال دیگر طول بکشد و ایکس باکس پیشبینی میکند حدود سال ۲۰۲۸ یا بعد از آن عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
انشالله نتیجه هامون قراره از بازی لذت ببرن اگه تا اون موقع نسلمون با جنگ منقرض نشه.
دقیقا، داداش ی چیزی بساز بتونیم تجربه کنیم، نکه موقع انتشار تو گور باشیم 😑
بابا جنگی نیست
کسی نمرده اونور
دوستان گل و عزیز،بایرن مونیخ کبیر آرسنال رو برد،درود بر باواریا و مونیخ،که شروع کننده حزب برادران نازی بودن.درود بر تمام برادران.🙋🙋🙋🙋
تو بازی با پادشاه اروپا میبینمتون 🙂
🤣🤣🤣
خب
خود الدر بعدی سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میاد
این حداقل میره برا ۲۰۳۲(نسل بعدی)
نه اگه بدن دسته آبسیدین اونا هم کارشونو بلدن
ابسیدین از خود بثزدا بهتر فال اوتو میشناسه
دوستان دیسلایک های به ایشون دادید رو درک نمیکنم، کارمندان آبسیدین خیلی هاشون تو اینترپلی که سازنده های فال اوت های اوریجینال بودن کار میکردن، برای همین جزئیاتی که تو نیو وگاس میبینید بیشتر کار شده تا ۳ و ۴ برای مثال اگه اشتباه نکنم جت توی فال اوت ۱ و ۲ فقط توی داروخانه ها پیدا میشد و نیووگاس این نکته رو رعایت کرده بود ولی توی ۴ جت همه جا بود.
جت در واقع اسم مواد مخدر توی دنیا فالوت هستش مثل Mad X که جایگزین مرفین شده توی بازی توی فالوت ۲ هم توی همه جای بازی به خصوص شهر نیو رینو جت فراوان بود ربطی اصلا به داروخونه نداشت
خب من چی گفتم مرد مومن از دست شما ها
داداش حرص نخور دارم حرفتو تایید میکنم 😂
الان فقط باید تمرکز شون رو الدر اسکولز ۶ بزارن و بعد برن سراغ فالوت ، اگر میخوان از همون موتور همیشگی شون برای ساخت الدر استفاده کنند قطعا شکست میخوره ، چون اون موتور اصلا استاندارد های نسل فعلی رو نداره حتی استاندارد های نسل هشتم رو هم نداره .
دقیقا یکی از بزرگترین دلایل شکست استارفیلد هم همین موتورش بود باید یه آبگرید سنگینی برای موتورش بدن
چون creation engine واقعا یک موتور نسل هفتمی هست 😂
باید یک آپدیت بزرگ برای این موتور بدن یا اینکه کلا یک موتور دیگه بسازن که گزینه اول محتمل تره. چون بهترین گزینه برای بتسدا creation engine هست تا بتونه المان های آر پی جی بازی هاش رو به راحتی داخل بازی قرار بده اما اینقدر این آپدیت باید بزرگ باشه که از نظر فنی کاملا با creation engine حال حاضر فرق داشته باشه یعنی همون کاری که بتسدا با gamebryo کرد. فقط امیدوارم اجرای المان های آر پی جی براشون محدود نشه مثل تفاوت بازی های ساخته شده با gamebryo و creation engine البته این دو تا موتور های متفاوتی هستن اما بیس یکسانی دارن که باعث شده بتسدا بتونه سریع تر موتور جدید خودش رو بسازه که در واقع یک آپدیت خیلی بزرگ برای موتور قبلی هم محسوب میشه و به احتمال زیاد بتسدا همین کار هم با creation engine میکنه.
خیلی موتور بدیه و تنها دلیلی که هنوز بتسدا ازش استفاده میکنه قابلیت پشتیبانی مادشه.
مثل استارفیلد؟
پروژه استارفیلد و یه گیم از ES از زمین تا آسمون فرق دارن تفاوت دارن نیاز به فکر کردن داری تا بفهمی…
…بفهمی که ES6 مسیری که قراره طی بکنه بسیارررر آسون تر از استارفیلده
عزیزم با توجه به تاریخ مصرف گذشته بودن تمام سیستم هایا جرایی بتسدا (از موتور گرافیکیشون بگیر تا ایده های تکراری و …) باید از نو شروع کنن و فکر نمیکنم آسون باشه.
فکر می کنم مایکروسافت اگه الدر اسکرولز ۶ رو هم انحصاری نکنه ، ولی با توجه به محبوبیت این بازی با پخش سریال ، احتمال زیاد اینو انحصاری می کنه !!
یجوری میگی با توجه به محبوبیت این بازی با پخش سریال انگار همین امسال قراره منتشر بشه lol
تا ۱۰ سال دیگه کی مردست کی زنده :)
محبوبیت سری الدر اسکرولز اگه از فالوت بیشتر نباشه قطعا کمتر هم نیست. اگه الدر اسکرولز ۶ از همه نظر انحصاری موفقی بشه به احتمال زیاد فالوت ۵ هم انحصاریه.
فالوت ۵ دیگه میره برا نسل بعد
جدا از اون بحث انجین و اینا، کاری ک بتسدا باید هم برا فالوت ۵ و هم الدر اسکرولز ۶ انجام بده همون چیزیه ک قبلا هم چندین بار گفتم
یعنی دنبال کردن الگو بازیایی مث ماروویند، آبلیویون(برا الدر اسکرولز) و فالوت ۳ و نیووگاس(برای فالوت)
هر چند ک فرمول اسکایریم خیلی براشون سودآورتره و بعید میدونم کنارش بذارن
این فرمول اسکایریم با همین موتور فعلی شون بسازن تکراری میشه باید با یک موتور جدید و با یک فرمول جدید بسازن که شاهکار بشه .
چون الان این فرمول فقط تو اسکایریم پنج شاهکار هست اگر همین رو بزارن تو اسکایریم شیش قطعا تکراری میشه و باید با نوآوری هایی این فرمول رو محبوب نگه داشته باشند
منظورم از فرمول اسکایریم، فرمول عامه پسندانه جهان باز شدن و در ازاش ساده سازی المانای نقش آفرینی و افت لول دیزاین و کوئستا هس. درسته جهان باز شاهکاری از آب در میاد، همونطور ک اسکایریم جهان بازش جزو بهترینای صنعت گیمینگه، ولی در ازاش ی نقش آفرینی ضعیفی از آب در میاد ک اصا جالب نیس چون ژانر اصلی این سری نقش آفرینی هس و اولویت باید ارائه ی تجربه نقش آفرینی درجه یک مث نسخه های قدیمی الدراسکرولز و فالوت باشه.
روش اسکایریم سود آوره براشون واس همیشه احتمال میدم دوباره همین روش رو در پیش بگیرن
ک دراون صورت من با موشک بتسدارو منفجر میکنم چون میخوام بخاطر الدر اسکرولز ۶ اکس باکس بگیرم و و انتظار ی عنوان در حد آبلیویون و ماروویند دارم.
از لحاظ المان هاش شاید ولی همونشم کلیتش قویه مردم هنوزم که هنوزه ذارن چیزای جدید کشف میکنن
منم ک گفتم:”درسته جهان باز شاهکاری از آب در میاد، همونطور ک اسکایریم جهان بازش جزو بهترینای صنعت گیمینگه”
نه من منظورم انتخاب دیالوگ و نتایجشه
برادر الدر اسکرولز انتخاب دیالوگ و تصمیم نداره ک، اون سیستم مال فال اوت هس
No way حالا که میگی اون گزینه ها تصمیم نبودن 👁️👄👁️
سری الدر اسکرولز هیچ وقت تمرکزش روی انتخاب دیالوگ و تصمیم گیری و نتایجش نبوده
این سری المانای نقش آفرینیش در راستای گیم پلی هس
ولی فالوت بیشتر الماناش در راستای داستان و تصمیم گیری و انتخاب دیالوگ هس
اتفاقا الدر اسکرولز ۶ اگه قراره بازی شاهکاری بشه نباید شباهتی به بقیه آر پی جی های بتسدا داشته باشه. البته که هسته همه آر پی جی های بتسدا یکسانه اما اینقدر جزئیات فرق داره که هر کدوم یک بازی کاملا متفاوت هستن. یعنی morrowind و oblivion هسته یکسانی دارن اما فرقشون زمین تا آسمونه. morrowind عملا یک آر پی جی کلاسیک محسوب میشه و اکسپلوریشن محدودی داره و بخش ادونچر بازی هم کاملا در راستای المان های آر پی جی پیش میره؛ اما آبلیوین کاملا فرق داره و کلا یک آر پی جی بالانس تر هست و تونسته بین المان های اکشن ادونچر و آر پی جی اینقدر بالانس خوبی ایجاد کنه که هنوزم هیچ بازی نتونسته مثلش بشه. کوئست های آبلیوین هم در حدی بودن که هنوزم که هنوزه هیچ بازی آر پی جی نتونسته حتی نزدیکش بشه. تنها شباهتشون اینه که هسته بازی ها یکسانه و هر دو سبکشون آر پی جی محسوب میشه و دیگه اینقدر جزئیات فرق داره که شدن دو تا بازی کاملا متفاوت. الدر اسکرولز ۶ هم باید همچین فرقی با اسکایریم داشته باشه. نه اینکه بخواد مثل فالوت ۴ یا استارفیلد همون روند اسکایریم رو ادامه بده.
الدر اسکرولز مارریوند یک پیشرفت کامل نسبت به دگرفال بود. اینقدر پیشرفت کرد که هم آر پی جی های بتسدا رو به بهترین شکل خودشون رسوند (هنوزم به نظرم morrowind بهترین آر پی جی تاریخه) هم کاری کرد که کل سبک آر پی جی دچار تغییرات زیادی بشه. اگه الدر اسکرولز ۶ بتونه همچین بازی بشه بدون شک بتسدا دوباره تبدیل میشه به بهترین استودیو آر پی جی ساز
دوستان فقط یک دو دهه ناقابل نیاز داریم همین 😁…..
۱۰ سال بهش زمان میدیم
به شرط اینکه روی روش های قریمی هی اصرار نکنی
فقط امیدارم با وضعیت الان دنیا یه Fallout واقعی نیاد سراغمون 💀
استار فیلدم زمان زیادی برد اما (عالی) نشد !!
اینکه فالوت برخلاف استارفیلد پروژه شخصی تاد هاوارد محسوب نمیشه، جای امیدواری میذاره!
آه چه بازی fallout 5 مسخره و نامناسب و مزخرف و ترسناکی
فقط واسه موبایل گیمرا ترسناک و نامناسبه