سازنده The Elder Scrolls Online در حال توسعه یک موتور جدید برای یک بازی مولتی پلتفرم است
استودیوی زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online)، سازندهی عنوان The Elder Scrolls Online، روی توسعهی یک موتور جدید برای یک بازی چندپلتفرمی کار میکند.
طبق اطلاعات منتشر شده در صفحهی لینکدین Ryan Ruzich، برنامهنویس سابق ارشد گیمپلی The Elder Scrolls Online، این توسعهدهنده در طول مدت حضور خود در استودیوی زنیمکس آنلاین روی یک موتور جدید برای پروژهای معرفی نشده کار میکرد. او همچنین اشاره نمود که این موتور جدید برای عناوین مولتی پلتفرم در نظر گرفته شده است. وی در بین فوریه ۲۰۱۵ تا نوامبر ۲۰۲۲ در استودیوی مذکور مشغول به فعالیت بود.
روزیچ در رزومه خود اشاره کرد که او تلاشهای مهندسی را برای ادغام و تکرار راه حل اسکریپت موتور رهبری کرده است. او همچنین به طور فعال در توسعه و انتقال The Elder Scrolls Online به Google Stadia و Linux شرکت داشت. تجربه وی از کار بر روی عنوان آنلاین نشان میدهد که موتور جدید احتمالاً برای یک بازی آنلاین دیگر در حال توسعه است. اطلاعات صفحهی لینکدین او همچنین نشان میدهد که بازی جدید علاوه بر ایکس باکس، برای سایر کنسولها نیز در دست توسعه قرار دارد.
جدیدترین بستهالحاقی بازی The Elder Scrolls Online به نام Gold Road قرار است در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) برای PC منتشر شود. این گسترشدهنده در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) در دسترس بازیکنان ایکس باکس و پلی استیشن قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
ناشر سبز🗿🗿🗿
موتور الانشون ته خندست …
اگه ESO رو هم منتقل کنن به یه انجین دیگه خیلی خوب میشه
فکر کنم hero engine اسمشه
البته همین موتور ویژگی هایی داره که هنوز جایی پیدا نمیکنی که از قضا برای بازی الدر اسکرولز واجبن
ویژگی های اون موتور هیچ جا نیست
بتسدا تا الان به دلیل کمی بودجه اکثر موتوراش تاریخ گذشتست ولی بعد پیوستن به مایکروسافت باید همرو ارتقا بده.البته که مایکروسافت اینقدر نیازمند بازی بود و به سرعت بازی میخواست معلوم نیست چطور فرصت پیدا کنن که هر دو رو انجام بدن.ضمنا مایکروسافت یه تجربه نچندان خوب هم از هزینه برای موتور بازی سازی دارن نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار دادن به ۳۴۳ ولی خروجی موتور اصلا جالب نبود معلوم نیست اون پول کجا خرج شد
دیس هارو نفهمیدم.اینکه موتور های بتسدا نیاز به ارتقاء و بازسازی دارن روقبول ندارین
اینکه موتور هیلو اینفینیت ۳۰۰ میلیون رو نشون نمیده رو
یا اینکه تعادل زمانی بین ارتقا موتور و توسعه بازی باید رئایت بشه رو؟
یا کلا فازتون اینجوریه
اول میخونن ببینن کی نوشته، اگه با اسمت حال نکردن دیس میدن، روال کارشون اینجوریه
یادش بخیر اسکایریم عجب دهنی رو ایکس باکس ۳۶۰ با لودینگاش سرویس میکرد. دقیق چند دقیقه از هر در رد میشدم تو لودینگ بود. فکر میکنم حتی دوباره رو یک دی وی دی ۹ دیگم رایتش کردم گفتم شاید مشکل از دیسک بازیه بازم حل نشد مشکل.
خود تاد هاوارد گفت بخاطر ضعف کنسول مجبور بودیم بازی رو طوری بسازیم کنسول رو ریبوت کنه پس اگه لودینگتون بیش از یک دقیقه طول میکشید اون کار ما بود
آقا این بازی با dns نمیاد مثل diablo ؟ من قبلا نصب کردم اما بعد ۱۲۰ گیگ حروم کردن نت فهمیدم تحریمه🗿🗿🗿
سوال منم هست
جدیدا هرچی میریزم بلا استثنا یا فیلتره یا تحریم
کمرم شکست از بس اینترنت حروم کردم.
قبلش بپرس توی گروه ها و توی اینترنت هم کامنتای ملت رو بخون به احتمال زیاد بدست میاری که چی تحریمه و چی فیلتر
اگه دنبال پُر و یکدست شدن سرورها با مولتی پلتفرم کردن هستند ، اول برای همین الدراسکرولز آنلاین ، آپدیت کراس پلی بدن !
هم این بازی نیازمند این قابلیت هست و هم فالاوت ۷۶
فقط امیدوارم بتسدا برای بازی های نسل جدیدش اولویتش رو بذاره رو اوپتیماز بودن بازی از نظر فنی . مثل استارفیلد نشه رنج اف پی اس ۳۰ تا ۷۰ تا باشه .
( یاد The Elder Scrolls V Skyrim و Dishonored 1 افتادم 🙁چقدر بی دقدقه بودیم اون موقع )
مشخصه توسعه این موتور ربطی به سری اصلی الدر اسکرولز نداره. احتمالا برای توسعه یک MMO RPG دیگه هست.
ESO بازی نکردم اما کلا از سری اصلی جدا هستش و به احتمال زیاد نسخه همرفل به جای ساخته شدن با موتور جدید به جای creation engine در واقع با یک نسخه آپدیت شده که خیلی پیشرفت کرده از همین creation engine ساخته بشه؛ ولی احتمالا اینقدر این آپدیت بزرگ باشه که اسم موتور تغییر کنه. مثل اسکایریم که بعد از فالوت ۳ با creation engine ساخته شد در شرایطی که creation engine پایه gamebryo یعنی موتور بازی های قبلی بتسدا رو داشت. هم پیشرفت های گرافیکی داشت و هم محدودیت های گیمپلی. امیدوارم این آپدیت جدید بتسدا برای creation engine پیشرفت های گرافیکی و فنی داشته باشه اما محدودیت های creation engine نسبت به gamebryo رو نداشته باشه. البته محدودیت های creation engine نسبت به gamebryo زیاد هست وگرنه نسبت به بقیه موتور های بازی سازی بتسدا رو کمتر محدود کرده
بالاخره یک انجین بهتر خداروشکر🤲🤲🤲🤲
تیموتی کین سازنده سری فال اوت تو یوتیوب یه کانال داره تو یه ویدئو داشت تعریف میکرد که چرا بازی های امروزی اکثرا ضعیفن، گفت فرهنگ توی استودیو های بازیسازی عوض شده و مثال زد که از یه نفر تو استودیو خواست یه کد ساده که نوشتنش یک ساعت بیشتر طول نمیکشید رو بنویسه، یارو بهش گفت یک ماه طول میکشه، برگشتم بهش گفتم من خودم اینو ۴۵ دقیقه ای در میارم چرا باید انقدر طول بکشه یارو رفت و برگشت گفت دو هفته وقت میخوام، بهش گفتم آیا انتخابی هم دارم؟ غیر از اون گفت گاهی اوقات توی بحث ها صدا ها میرفت بالا بقیه میومدن میگفتن دارید ما رو مضطرب میکنید، با کوچک ترین واکنشی متهم میشی که فضا رو ناسالم کردی خیلی از خبرایی هم که فرهنگ کاری ناسالم توی سایت میخونید درباره همین چیزاست