جزئیات جدیدی از بازی زامبیمحور و لغو شده Call of Duty منتشر شد
ای کاش برچسب متفاوتی برای این پست وجود داشت؛ اما اخیراً، Glitching Queen (استریمر Call of Duty) با طراح سابق استودیوی Raven Software در مورد بازی مستقل Call of Duty Zombies مصاحبه کرد. عنوان مورد بحث یک اثر سرویسمحور به شمار میرفت و به عنوان یک بازی رایگان توسعه مییافت.
- بازی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در دست توسعه قرار داشت
- قرار بود به طور کامل از آن پشتیبانی شود و یک اثر سرویسمحور به شمار میرفت
- دارای خریدهای درون برنامهای و یک سیستم شخصیسازی عمیق بود
- یک پورت مستقیم از عناوین زامبیمحور گذشته محسوب نمیشد و به عنوان محصولی متفاوت توسعه مییافت
- بازی یک تجربه سرگرمکننده بود و در عین حال، نیاز به تجربه زیاد را ارائه میداد
- با استفاده از تکنولوژی COD Online ساخته میشد
- استودیوی Treyarch به دلیل جنجالهای Black Ops 2 و اینکه نسبت به بخش زامبی آن نامطمئن بود، به تیم Raven Software پیشنهاد ساخت این بازی را داد
- بازیکنان بین ۱ تا ۴ نفر بودند و دارای World Map (نقشهای جهان باز) بود
- شما در نقش گلادیاتور در یک میدان مبارزه، باید با زامبیها میجنگیدید
- دارای شخصیسازی کاراکتر و سیستم پیشرفت بود
- در نقطهای باید از دست زامبیها فرار کرده و به یک منطقه جهان باز میرسیدید
- بازی دارای فصلهای متعدد و محتویات جدید بود
- هیچ عنوان زامبیمحور دیگری تاکنون برنامهریزی نشده است
- ایدههای اولیه بازی در DMZ به کار گرفته شدند
برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
کالاف خودش بعد ۶ ماه دیگه وارد چرخه تکرار میشه به دلایل روشن.دیگه زامبیش چیه که بخوان به صورت مستقل بدنش؟ تازه مدتی که زامبی مدرن ۳ رایگان شده بود خیلی کسل کننده شده بود اوپن ورلدش.بعد یه مدت تراکم زامبیا انقد زیاد میشد که به سی پی یو کنسول فشار وارد کیکرد و فریم میافتاد.بعد یه مدت بی وقفه شلیک کردن هر کسی رو خسته میکنه
ولی جدی حس میکنم تکراری میشد
حیف شد
راکستار فقط میتونه یه بازی جهان باز زامبی محور درست کنه ولی اکتیویژن همش در حال تکراری ساختن این ایده است یه وقت آنلاین میشه که تو کالاف موبایل هست و نسخه های بعدی فقط چندتا ویلن میزاره
ب شخصه خودم زامبی های بلک اوپس یک دو و ۳ رو خیلی بیشتر از زامبی جهان باز مدرن ۳ دوست دارم ، ی خط داستانی خوبی داشت و اینک مجبور بودی روی خط داستانی با سرعت هرچه تمام جلو بری چون وقتی wave های بازی بالا میرفت دیگه انقد تعداد زامبیا زیاد میشد ک حتی وقتی تفنگاتم مکس میکردی و کلی نوشابه و پرک و فلان و فلاسک هم میگرفتی باز کار هرکی نبود زنده بمونه ولی زامبی جدید داستانی ک از زامبی سری بلک اپش ضعیف تره ، بازی رو هم ک جهان باز کردن راحت میتونی بدون توجه ب خط داستانی برا خودت بچرخی با زامبی سلفی بگیری
تو MW3 به جای اینکه زامبی ها بیان دنبالت تو باید بری دنبالشون XD
کلا خیلی با آرمان های امام فاصله داره ، بازی سرگرم کننده ای هستش ولی زامبی قدیم ی چی خدا بود