شوخی CD Projekt Red با یوبیسافت: بازیهای بعدی ما AAAAA خواهند بود!
پس از بیانیهی اخیر یوبیسافت (Ubisoft) در مورد بازیهای AAAA، شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) به شوخی اعلام کرد که روی ساخت بازیهای AAAAA کار میکند.
عنوان Skull and Bones جدیدترین بازی منتشر شده از سوی یوبیسافت است که تاکنون جزو بدترین بازیهای امسال نیز به شمار میرود. عدم موفقیت بازی از آنجایی جالب توجه است که ناشر فرانسوی آن را یک اثر AAAA خوانده بود. سیدی پراجکت رد اخیراً به این موضوع پرداخته و به شوخی اعلام کرده است که بازی بعدی این استودیو یک عنوان AAAAA خواهد بود.
اخیراً طی یک جلسه پرسش و پاسخ مالی از کارولینا گناس (Karolina Gnas)، معاون بخش سرمایهگذاری CD Projekt Red، در مورد افزایش هزینه توسعهی بازیها در طول سالهای اخیر سؤال شد. یکی از سوالاتی که پرسیده شد این بود که آیا بازیهای آیندهی این شرکت لهستانی مانند The Witcher 4 یا دنبالهی Cyberpunk 2077 موضع AAA این شرکت را پس از بیانیههای یوبیسافت مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند داد یا خیر. او در پاسخی جالب اظهار داشت که بازیهای آیندهی آنها AAAAA خواهند بود.
در حالی که اظهارات سیدی پراجکت رد یک شوخی به نظر میرسد، اما امروزه در صنعت بازی هزینههای زیادی برای توسعهی عناوین بزرگ میشود. اخیراً اعلام شده که بازی Cyberpunk 2077 پس از گذشت حدود ۳ سال از انتشار آن، بیش از ۷۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است. از سوی دیگر، بودجه این بازی تقریباً معادل ۳۱۶ میلیون دلار و بودجهی توسعه و بازاریابی بستهالحاقی Phantom Liberty نیز حدود ۸۵ میلیون دلار بوده است.
به نظر میرسد سیدی پراجکت رد به جای حواشی و نامگذاریها روی آینده متمرکز است. در حالی که بازیهای AAAA یوبیسافت روی کاغذ هیجانانگیز به نظر میرسند، اما به ندرت به وعدههایی که در عناوین AAA ارائه میشوند، عمل میکنند.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
واقعا تلاش شرکت ها برای افزودن تعداد A بینظیره🗿
دقیقا مثل برچسب مصرف انرژی میمونه +++++A
من یاد تار زان افتادم آآآآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه داره تبدیل به مدل گوشی میشه
skull and bones مدل A4
اگه یوبیسافت به اون اشغال skull and bones میگه aaaa دیگه اینا واقعا باید به بازیاشون بگن aaaaa
GTA=AAAAAAAAAAAAAAAA…..
Mafia: تعریف نشده
کلا گیما راکستار = aaaaaaaa
با توجه به اینکه بازی های با بودجه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونی AAA خطاب میشن و GTA 6 حدود ۲ میلیارد بودجه داره پس باید حداقل ۳۰ تا A داشته باشه یعنی AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 🙂
۳۰ تا تایید میشه
A شمار آنلاین😂
عه واقعا ۳۰ تا بود
https://youtube.com/shorts/LJEam4sDJcw?si=Wx9LZCLcW4LPpmYX
داش قندشکنای خوبی داری همش لینک یوتوب میدی😂
قند شکن دارم همش گوشته 😂
۱۶ تا
یوبیسافت عزمش جزمه گند بزنه به صنعت گیم
گند بزنه؟؟؟
کار یوبی از این حرف ها گذشته ، همه جا گند زده ، کلا به جز پرینس آف پرشیا آی پی دیگه ای نداره که چندوقت اخیر خرابش نکرده باشه. وضع یوبی خیلی خرابه و به نظرم باید یا ادقام شه یا خریداری
دقیقا
یوبی از قدیم همین بوده
کی به کیه اصلا من و بچه های گیمفا قراره یه گیم AAAAAAAA بسازیم
وقتی آشغال های یوبیسافت AAAA لقب میگیرن ، پس باید جی تی ای ۶ هم AAAAAAAAAAAA باشه
دومی ۱۲ تا A هست. من شمردم شما نشمرید 🥱
همیشه بدرخش
یوبیسافت ظرفیت ساخت همچنین بازی رو داره ولی مدیریت غلطش نمیزاره
خب مهم همینه کسی شکی نداره تو این موضوع در گذشته یکی از شرکت های مورد علاقه ام بود یوبی سافت و همچنین ea ولی این مخاطب هست ک تعیین میکنه چ بازی ساخته بشه وگرنه یوبی سافت و هر شرکت دیگه ای اگه بدونه بازی داستانی با کیفیت بالا فروش میره شک نکن بهترینش رو میذاره واسه اون بازی مثل سونی ک میدونه فروش کنسولش مدیون بازی های با نمرات بالاشه ولی گله و شکایت رو بیشتر به مخاطب نسل جدید وارد کنین هر چند یوبی سافت هم میتونه بازی با کیفیت بسازه و سود هم بکنه ولی طمع میکنه
می دونی داستان چیه تا زمانی که بازی های تکراریش پر فروش باشه همین فرمون رو میره خودمون نباید ازشون استقبال کنیم
قبول داری؟
دقیقا ولی خب من و تو و خیلی از گیمرهای قدیمی استقبال نمیکنیم ولی نسل گیمرها مدام در حال آپدیت شدنه و فقط هم هدفشون سرگرم شدنه نه هنر و داستان و ….اونا رو چه کنیم bro
دیگه سال به سال که نسل تغییر نمی کنه برادر جان در هر صورت خیلی از قدیمی ها هم دارن میخرن آمار خرید مربوط به یکی دو نسل نیست این تعداد
چه کنیم فقط میشه امیدوار موند
البته دیگه خودم احساس می کنم آخرین سال گیمینگم باشه
مراحل فرعی گیماتون ۱۰۰ هیچ مراحل اصلی گیمای یوبیسافتو میزنه
مراحل اصلی بازی های یوبیسافت :
برو تو فلان کمپ چند نفر بکش بیا بیرون.. برخی اوقات خلاقیت به خرج میده میگه وقتی همه رو کشتی یه نامه یا سرنخ هم پیدا کن که تو کمپ مخفی شده
(خلاصه تمامی مراحل اصلی اساسین والهالا.. فارکرای ۶ .. گوست ریکون همین حالته )
شما مراحل اصلی فارکرای ۳ رو نگاه کن.. تعامل با ویلن اصلی و شخصیت های فرعی فوق العادس.. ولی ویلن فارکرای ۶ هر یه مدت میومد یه بیانیه میداد بعدش غیب می شد 🙂
با اینکه فارکرای ۳ برای نسل هفتمه، ولی خلاقیت و دیزاین مراحل اصلی از فارکرای ۶ جلوتره
شخصیت های فرعی توی فارکرای ۳ مگه حرف مبزدن
اسم شخصیت هارو یادم نیست ولی خب یادمه یه دختره مریض میشه ما دنبال درمان هستیم
یه سیاه پوسته هم بود که اول بازی مارو نجات میده
حدودی اینا رو یادمه
اینا حرف نمیزدن؟ XD
طراحی مراحل فارکرای ۳ کیلومتر ها بهتر بود
نه آن پی سی
تریس جان 😍همین مراحل فرعی که به بازی های سی دی هویت بخشیده برای مثال همین ویچر ۳ با مراحل فرعی خیلی پایان داره و حتی روی پایان اصلی بازی هم به شدت تاثیر میزاره .بازی مثل سایبرپانک هم همینطور حتی رفتارت با جانی باعث باز شدن یک مرحله اضافی در پایان بازی میشه .به نظر من دوتا بازی صنعت گیم رو دگرگون کردند یکی اویل ۴ میکامی یکی هم ویچر ۳ با مراحل اضافی که حس غوطه وری رو در بازی بیشتر کرد.
اگر یوبیسافت AAAA ساز باشه،شرکت های مثل راکستار AAAAAAAAAAAAAÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA می سازن🤣
اینم ۳۳ تا A داره با یه دونه À
😂😂😂😂
نام :HTrembler
شغل: شمردن A های بازی ها و کاربران😂😂
نامردا مزایای سختی کار رو نمیدن
خط روی این (À) نشان دهنده کیفیت بیشتر هستند.🗿