مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود

مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود

رامتین
۲۱:۲۴ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود

استودیوی Ninja Theory اعلام کرد تمام مبارزات بازی Hellblade 2 به صورت موشن کپچر ساخته شده‌اند و تنها یک به یک (1vs1) خواهد بود. بنابراین انتظار مبارزات جمعی و پرتعداد را نداشته باشید.

بازی اول Hellblade علی‌رغم تحسین‌های گسترده‌ای که برای طیف وسیعی از ویژگی‌هایش مانند به تصویر کشیدن مسائل مربوط به سلامت روان، روایت داستانی جذاب و دستاوردهای فنی فوق‌العاده‌ دریافت کرد، در یکی از بخش‌ها مورد انتقاد برخی قرار گرفت که مبارزات بود. به نظر می‌رسد استودیوی Ninja Theory قصد دارد با دنباله‌ی این بازی، یعنی Senua’s Saga: Hellblade 2، پیشرفت‌های قابل توجه‌ای را در این زمینه رقم بزند.

طی مقاله‌ای که اخیراً در Xbox Wire منتشر شده، جزئیات جدیدی پیرامون برخی از این پیشرفت‌ها فاش شد. برجسته‌ترین آن‌ها این واقعیت است که مبارزات در Hellblade 2 کاملاً مبتنی بر ضبط حرکات است. این بدان معناست که هر حرکتی از شخصیت اصلی، کاملاً بر اساس اجراهای ضبط‌ شده‌ بازیگران واقعی انجام شده، نه انیمیشن‌های کامپیوتری.

دوم متیوز (‌ Dome Mathews)، رئیس استودیوی Ninja Theory در این باره گفت:

اگر تمام این حرکات از جمله دویدن، بالا رفتن و مبارزه از ضبط حرکات به دست آمده باشند، در واقعیت ریشه خواهند داشت و این کار، حس یکپارچگی و واقعی بودن را القا می‌کند.

او همچنین افزود:

هدف اصلی این بود که مبارزات بخشی از سفر شخصیت اصلی به نظر برسند.

علاوه بر این، تیم سازنده تصمیم گرفته است تا هر مبارزه در بازی را تنها روی یک دشمن و در یک زمان متمرکز کند. بنوا ماکون (Benoit Macon)، کارگردان بخش مبارزات، در مصاحبه‌ای با GamesRadar گفت:

دلیل اینکه ما مبارزات یک به یک را انتخاب کردیم، این است که می‌خواهیم بازیکن در هر مبارزه‌ احساس غوطه‌وری داشته باشد.

نکته‌ی جالب این است که ماکون همچنین فاش کرد که قسمت نبرد حرامزادگان از سریال Game of Thrones از همان ابتدا برای مبارزات Hellblade 2 الهام‌بخش بوده است. او گفت:

جان اسنو در وسط این نبرد است و فقط به هر چیزی که به سمتش پرتاب می‌شود واکنش نشان می‌دهد. زمانی که توسعه را آغاز کردیم، جاه‌طلبی ما این بود که آن را با کنترل کامل بازیکن در بازی بازسازی کنیم.

همچنین تأیید شده است که Senua’s Saga: Hellblade 2 تنها با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه روی Xbox Series X|S اجرا خواهد شد، زیرا تیم توسعه می‌خواهد به حس سینمایی‌تری برای بازی دست پیدا کند.

Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای Xbox Series X|S و PC عرضه می‌شود.

Mmdarax人Acker益man人حاج کریتوسخر(حالت سامورایی)kamyar _Authentic IranianA C EsmdThe World Ender.MajimaDARKSIREN∞Master Chiefk1Kratos✎﹏ȏṃıԀسعید پرهیزیBioshockAAACEmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود
مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ethan Mars گفت:

    ناموسا خودتونم حالیتون نشده چی ساختینا

    LadaraxEclipse🌒کفتر گیمینگحاج کریتوسخر(حالت سامورایی)The World EnderArshiakamyar _Authentic IranianSTARKmore
  • امیدوارم بعد عرضه پچ ۶۰ فریم رو هم اضافه کنید تا بازی بی نقص بشه نمایش اخیر ign از بازی فوق العاده بود گیم پلی از نظر واقع گرایی به نهایت حد خودش رسیده و واقعا یه اثر سینمایی با توجه به تایم بازی هم احتمالا یک داستان درجه یک و مهیج رو خواهیم دید .

    اینکه از نبرد حرام …الهام گرفتن هم هایپ رو بیشتر میکنه

    araxحاج کریتوسMr abdRoyalknightRedm0ndy.xboxبهزاد سالمی
  • Tentacles گفت:

    مطمئنا مبارزات این بازی بیش از حد واقعی و انقلابی خواهد بود خیلی دوست دارم این بازیو تجربه کنم . یکی از بدبختی های شهر ما اینه که تو گیم نت هاش Xbox series x نیست

    SCHNOZکفتر گیمینگAmirtekhRoyalknightk1یه گیمر سادهRedm0ndy.xbox
  • noobe pir گفت:

    ببینید بعضی ها دارن توقعات عجیب و غریب از این بازی میسازنا،این بازی قرار نیست صنعت گیم رو دچار تحول کنه،این بازی با ی تیم ۸۰ نفره ساخته شده،این بازی بیشتر زومش روی تجربه ی واقع گرایانه هست(ن میگم خوبه ن میگم بد)توقع باید ازگیرز و هیلو داشت اونا شناسنامه ی ایکس باکس هستن،اگه بازی موفق نشه درسته برا ایکس باکس زشته ولی دچار سقوطش نمیشه اگه هم موفق شه باعث رشد چشمگیر فروش ایکس باکس ک نمیشه،باز میگم اینم ی بازیه مثل بقیه ی بازی ها،ن الکی هایپش کنین ن بزنین تو سرش،حالا هر وقت اومد میتونیم بگیم خوب بوده یا نه

    سامکفتر گیمینگحاج کریتوسAmirtekhS4LEHMr abdRoyalknight∞k1یه گیمر سادهmore
  • STARK گفت:

    آقای مترسک باز چه بهانه ای دارید ؟ 😁 میخام بدونم چی الان چی میخای بگی

    Ethan Marsحاج کریتوس
  • خدا کنه هرچه زودتر ساخت اینگونه بازیها منقرض بشه
    نه تنها صرفا این بازی … منظورم کلیه ی بازیهایی هست که اکشن با درگیری فیزیکی دارن و دوربین چسبیده به کاراکتر هست !

    کاراکتر نصف صحنه رو پوشونده و گیمر برای بررسی دور و بر کاراکتر باید عذاب بکشه ! سرگیجه استفراغ و درد گرفتن انگشت شصت جزء نتایج این نوع بازیها هستن

    ™Patrickکفتر گیمینگحاج کریتوسخر(حالت سامورایی)Amirtekharshia.ya.moQUIGGZYRoyalknightRedm0ndy.xboxبهزاد سالمی
  • Mamad گفت:

    ای کاش تعداد کارمند های بازی بیشتر بود، آخه ۸۰ نفر برای یه بازی این روزا با این گرافیک و…یکم کمه

    حاج کریتوسQUIGGZYRoyalknightبهزاد سالمی
  • The sparrow گفت:

    به عنوان کسی که قرار نیست بازی رو تجربه کنه، حس میکنم چیز زیادی رو قرار نیست از دست بدم.
    چون به نظر میرسه که یه فیلم هفت-هشت ساعته ساختن که شما چه بازیش کنید چه از یوتیوب ببینیدش تجربه‌تون از بازی اونقدری تفاوت نخواهد داشت.
    مطمئنم داستان زیبایی رو دارن میگن، و کاملاً مشهوده که قراره این داستان با یه گرافیک خیره کننده گفته بشه که هر کسی رو هیجان زده می‌کنه. منتها به نظر داره دلیل اصلی وجود مدیوم گیم و تفاوت برتری دهنده‌ش به نسبت سینما رو نادیده میگیره:گیمپلی.
    این روزا انقدر تمرکز روی گرافیک زیاد شده که کمپانی ها دلیل اصلی و کل ماهیت گیم ها رو فراموش کردن و به جای تمرکز روی نقش آفرینی و اِمِرژن و حس مهم بودنی که بازی یه پلیر میده، صرفا روی گفتن یه داستان با گرافیک مناسب تمرکز کردن. ماهیت یه بازی، و چیزی که گیم رو تبدیل به گیم می‌کنه گیم پلیه. تمرکز صرف روی بعد ویژوال و داستان سرایی یک محتوای سرگرمی، مدیوم گیم رو تبدیل به یه سینمای دیگه می‌کنه.

    ما به یه سینمای دیگه نیاز نداریم. در هر صورت امیدوارم این بازی باعث پیشرفت صنعت بشه. و باید بگم که از وجود چنین گرافیکی واقعاً خوشحالم🤞

    Ethan MarsAmirtekhQUIGGZYRoyalknightKingیه گیمر سادهViboroRedm0ndy.xboxبهزاد سالمی
  • Reyam- گفت:

    😂😂😂😂😂هر دم از این باغ بری میرسد.بازیتونو کنسل کنید والا که سنگین ترید.شش سال هم معلوم نبوده چیکار میکردید

    𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞∞Redm0ndy.xboxپدر بزرگ دانته و ویرجیلبهزاد سالمیDanganronpaArcix™ツ`3doA0seyed0ATommore
  • arshia.ya.mo گفت:

    فقط یک روز وارد سایت نشدم…از بازی مورد انتظارم ده تا خبر منتشر شد…از گرافیک بازی که خیلی راضیم ( واضحه که با توجه به نمایش ها و تریلر ها) هرچند واسم مهم نیست . اون چیزی که واسم مهمه یه تجربه روانشناختی و داستان پخته و کلی الهام های جالبی که تیم خلاق نینجا تئوری میتونن از حوزه علم روانشناسی بگیرن به علاوه گیمپلی لذت بخش (نه لزوما درگیر کننده). امیدوارم نسبت به نسخه قبل پیشرفت کرده باشه. با جدا شدن یکی از اعضای تیم سازنده میترسم به اون هدفی که از نوشتن داستان بازی داشتن و سال ۲۰۱۹ توسط همین شخص رونمایی شد؛ دست پیدا نکنن و باعث بی هویت شدن بازی بشه…

    SCHNOZMr abdRedm0ndy.xboxبهزاد سالمی
  • Designer گفت:

    خب همه حرکات با موشن کپچر ضبط میشه دیگه غیر اینه؟
    اگر اینطور نیست کسی توضیح بده

    بهزاد سالمی
  • Nikan گفت:

    نبرد ریتاردزادگان شروع میشه الان
    قبل از جنگ کنسولی از سن عقلیتون اطمینان حاصل کنید بعدا کامنت بدین

    SCHNOZمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)snowgirlRedm0ndy.xboxبهزاد سالمیarshia.ya.mo
  • Hamed گفت:

    همیشه آرکید رو بودن رو به واقع گرایانه بودن ترجیح دادم چون واقع گرایی ریتم بازی رو کند میکنه به عنوان مثال زمانی که جی تی ای به سمت واقع گرایی سوق پیدا کرد دیگه نتونستم تحملش کنم و هنوزه که هنوزه فقط سان آندریاس رو دارم بازی میکنم بازی هایی که از اول واقع گرایانه بودن مثل لست اف اس مشکلی ندارن ولی وقتی یک بازی آرکید رو به سمت واقع گرایی میبری اونموقع دیگه بهت لذت نمیده

    فارغ از این حرفا اینو نگفتم که بگم هل بلید نسخه اولش آرکید بود نه فقط خواستم بگم دیگه زیاد از حد نسخه دوم رو به سمت واقع گرایی بردن چیزی که مشخصه اینا ۷ ساله تمام فقط رو گرافیک و موشن کپچر بازی کار کردن که میتونستند به جای اینکار محتوا به بازی اضافه کنند و گیم پلی بازی رو گسترش بدن به جای اینکه با یک نفر تک تک مبارزه کنی با دو یا سه نفر همزمان مبارزه کنی یا سلاح جدید اضافه کنند مثل نیزه یا یک تبر ریسک نکردن و از حاشیه امن خودشون خارج نشدن با تریلرایی که دیدم این بازی تنها فرقش با نسخه اولش همین گرافیکشه که اونم بخاطر محتوای کم و مراحل بیابونیش و کم جزییاتش طبیعیه گرافیکش بالا بشه کار شاخی نیست

    یه بنده خدایی بود از زمانی که مایکروسافت نینجا تئوری رو خرید و هلبلید ۲ معرفی شد میگفت خوبه دیگه اینا با بودجه بی نهایت مایکروسافت دو برابر محتوا برای بازی میسازن حالا بفرما اینم بودجه مایکروسافت این بازی از زمانی استارتش شروع شد که مایکروسافت نینجا تئوری رو خرید پس دیگه نگین مایکروسافت هیچ دخلی نداشته شکست و موفقیت این بازی اسم مایکروسافت نوشته میشه من شک ندارم این بازی یک چیزی میشه در حد Ryse Son of Rome و The Order 1886

    𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Mr abdAAACERoyalknight∞Redm0ndy.xboxLeper Kingبهزاد سالمی
  • lost گفت:

    این بازی دست سونی بود ازش ی گوتی درمیاورد افتادع دست مایکروسافت ب خاک سیاه نشست .سی فریمی فیلمی ۵ساعته

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Royalknight∞KingsnowgirlRedm0ndy.xboxپدر بزرگ دانته و ویرجیلبهزاد سالمیarshia.ya.moDanganronpa
    • Kasra گفت:

      ااولا ۵ ساعت نیست ۸ ساعته
      دوما نسخه قبلیش هم ۸ ساعت بود
      سوما مبارزاتش بر جزئیات تر طراحی شده یعنی پیشرفت کرده
      گرافیکشم که دیگه تعریف نمیخواد
      اینا همش پیشرفته فقط ۳۰ فریم بودنش اشکاله که تجربه بدی رو به همراه نداره فقط ۶۰ فریم بود عالی بود
      دیگه از یه تیم ۸۰ نفره ذیکه چه انتظاری داری ؟؟

  • ALIREZA0111 گفت:

    تا وقتی بازی رو تجربه نکنیم نمیشه نظر قطعی داد
    شاید راضی کننده باشه
    یادمه نسخه اول هم زمان با چند نفر مبارزه میکردیم (موج های مختلف هم بود) حالا شاید به این نتیجه رسیدن که مبارزه 1vs1 لذت بخش تر باشه
    باید تا زمان عرضه صبر کرد

    SCHNOZمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Mr abdk1یه گیمر سادهRedm0ndy.xboxDanganronpa3doA0seyed0AMoReKamore
  • Tom گفت:

    بازیشون هر ایرادی داشت با یه دلیل ماله کشی کردن
    ۳۰ فریمیه : این برای لذت بردن از تجربه سینماتیکه
    کوتاهه: گیمرا بازی کوتاه دوست دارن
    مبارزات تک به تکه : «می‌خواهیم بازیکن در هر مبارزه‌ احساس غوطه‌وری داشته باشد»
    هر ایرادی بازیشون داره یه دلیل براش میارن
    یاد high on life افتادم که اول بازی میگفت اگه تو بازی باگ دیدید این ایسترگ از بازیای دیگس 😂

    خر(حالت سامورایی)arshia.ya.mo∞dragonborneKingRedm0ndy.xboxپدر بزرگ دانته و ویرجیلXbox loverبهزاد سالمیAli_pxmore
    • Reyam- گفت:

      داداش به ما ربطی نداره.ولشون کن.وقتی خود گیمرا میخوان ، دیگه ما چیکاره ایم این وسط؟😑من که به اینا دیگه کاری ندارم تا جایی که با چنین بازی هایی ، بازی های سونی رو هیت نکنن

      𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Redm0ndy.xboxپدر بزرگ دانته و ویرجیلبهزاد سالمیarshia.ya.moTomMoReKaAshixدکتره گیمفاRoyalknight
    • Mr abd گفت:

      (تام) حقیقتا مشکل مبارزات تک به تک جز اینکه میخوان با کیفیت مبارزه کنی چیه؟ تو ی گله آدم رو مثل آب خوردن بزنی بهتره،یا ی انمی
      با اون کیفیت واقع گرایانه؟

      KingRedm0ndy.xbox3doarminnero son of vMoReKaxbox gamerDota2دکتره گیمفاRoyalknight
    • یکم به مغزت فشار بیار ببین موشن کپچر کردن تک تک انمی ها با انیمیشن های مخصوص به خودشون راحت تره یا اینکه با دوتا حرکت شمشیر سه تا انمی پرت شن اینور اونور
      البته بعید می‌دونم بتونی تحلیل بکنی

      SCHNOZMr abdRoyalknight∞Redm0ndy.xboxTom
    • Hasan0930 گفت:

      اگه این استودیو کمکار بود هیچ وقت تک تک مبارزات رو موشن کپچر نمی کرد
      این بازی کلا تو رو می خواد ببره تو حس و حال سنوئا
      و گفتن مبارزات تک به تک اینو بیشتر القاء می کنه
      حرف شما درسته که دوست دارم گیم طولانی باشه اما این هدف هر استودیویی نیست
      خیلی ها می خوان تجربه متمرکز تر باشه

      ∞arshia.ya.moarminRoyalknightnero son of vMoReKaxbox gamerDota2کارمند خستهدکتره گیمفاmore
      • Tom گفت:

        داداش عیب نداره ۷ سال گذشته اینا بازیشون ۷ ساعته
        عیب نداره ۳۰ فریمه
        برای چی میاد مال کشی میکنه؟😂
        این مشکل داره
        ایراد کار خودشم قبول نداره

        Battleship∞Kingبهزاد سالمی3doarminRoyalknightVMoReKadarkwarrior
        • Hasan0930 گفت:

          جرنی سه ساعت بود کسی چیزی گفت؟؟
          مایلز مورالز ۶ ساعت بود کسی چیزی گفت؟؟
          چون هاردکور گیمرا می دونن چیه
          یه مشت شلوارک پوش نشستن در مورد گیم نظر می دن

          Mr abdRoyalknightپدر بزرگ دانته و ویرجیل
          • Hamed گفت:

            حسن قهرمان اولا مایلز مورلز یک نسخه فرعیه که ۱۰ ساعت گیم پلی داره دوما طی دو سال ساخته شده سوما جهان بازم هست که ارزش تکرار بالایی هم داره جرنی هم یک بازی ایندی بود بعد تو اومدی یک بازی خطی اکشن ادونچر که ۷ ساله داره ساخته میشه سرجمع هفت هشت ساعت زمان برای تموم کردنش هست (مثل نسخه اول) یعنی نصف روز میتونی تمومش کنی رو با این دوتا بازی مقایسه میکنی؟

            تو درواقع هاردکور نیستی کوری و نمیبینی این بازی برای امثال تو ساخته شده چون از لحاظ روانی مشکل داری و هنوز نمیدونی چه بازی هایی رو با هم مقایسه کنی، فراموش کردم بگم بازی ها همین که گرافیک داشته باشن و رو گیم پس باشن برای شما کافیه کیفیت و محتواش مهم نیست والا آدم شلوارک پوش باشه بهتر از اینه که ریتارد باشه یکم زیر شعله تعصبتو کم کن پسرجان انقدر رو گند استودیو زیر مجموعه کمپانیه محبوبت ماله نکش

            RoyalknightMr abd
          • Tom گفت:

            جرنی؟😐 جرنی یه بازی ایندیه
            بودجه ماکروسافت بالاسرش نبوده
            مایلز مورالز یه نسخه جانبی ۱۰ ساعتس
            قسمت دوم یه بازی نیست
            قبل این که با کت شلوار نظر بدی برو ببین فرق بازی ایندی با aaa فرست پارتی چیه

            Mr abdBattleshipRoyalknightKingبهزاد سالمی
        • Ashix گفت:

          وای فکر کن ۳۶۵ روز وقت گذاشتن ۱ ساعت گیم پلی بسازن 😂

          Royalknightبهزاد سالمی
    • _ewiu_ گفت:

      یه سوال داشتم
      شما ایکس باکس داری؟
      اگه آره که خب میتونیم ساعت ها راجب اینکه چرا بازی ۶ ۷ ساعته یا چرا ۳۰ فریمه بحث کنیم.
      اما اگه ایکس باکس نداری چندتا سوال پیش میاد.
      چرا شما اینجا داری کلا جر و بحث میکنی؟
      چرا اینقدر دغدغه ات اینه که یه پستی راجب محصولات مایکرو باشه و بیای سریع کامنت بذاری.
      به هرحال بازی بد باشه سر اونی که ایکس باکس داره کلاه میره دیگه درسته؟
      یا نگو که اینقدر بچه سال تشریف داری که منتظری بازی خراب کنه و باز بیای زیر پستای مایکرو پونصدتا اموجی خنده ردیف کنی؟
      بابا خدایی بزرگ شین.
      قرار نیست هر سال شمع فوت کنین یه عدد بره روی سنتون
      باید بشینین فک کنین ببینین دست آوردتون ازین کارا چیه
      روی صحبتم فقط شما نیستی
      بلکه همه‌ی افراد مثل شما از هر کامیونیتیه.
      اصن برام سواله که خسته نمیشین اینقدر توی فازای بچه گونه ی کل کل و بحث و این داستانایین؟
      اصن آدم بخاطر شماها رغبت نمیکنه کامنت سکشن سایت رو چک بکنه

      RoyalknightMr abd
      • Tom گفت:

        فکر کنم اون موقع که نسخه اول این بازی مولتی پلتفرم بود شما تو صنعت گیم نبودی
        وقتی دارم میبینم وضع بازی بعد خریده شدن استودیو اینه نباید بگم؟که یه وقت ناراحت نشی؟ اخی
        اصلا نترس من میتونم بازیش کنم

        Royalknight
        • _ewiu_ گفت:

          اینکه من از کی تو صنعت گیم بودم یا نبودم جواب سوال من نبود.
          تجربه کردن یا نکردن یه بازی توسط شخص شما هم قرار نیست منو بترسونه.
          چون بذار خیالتو راحت کنم من فنبوی نیستم همونطور که شما میتونی تجربه کنی منم میتونم دلیل اینکه کامنتتم ریپلای کردم ربطی به اینکه فنبویم یا نیستم نداره.
          همچین نوع دید ۰ و ۱ ای که داری سرچشمه میگیره از همون طرز فکری که بالاتر بهش اشاره کردم.
          و اینکه شما بازیو تجربه کنی یا نکنی چیزی عاید من نمیشه
          اما اینکه توسط سونی یا مایکرو یه گیم خوب عرضه بشه باعث پیشرفت صنعت گیم میشه و خیلی چیزا شاید اونوقت گیر من بیاد.

          ™Patrick
          • Tom گفت:

            کل محتوای کامنت قبلیت این بود که تو بازی نمیکنی نظر نده
            الان میای میگی من از بازی کردن تو نمیترسم ؟😐
            افرین که نمیترسی 🤣
            اره گیم خوب باعث پیشرفت میشه
            حالا این گیم خوبه؟

            • _ewiu_ گفت:

              من گفتم بازی نمیکنی نظر نده؟
              گفتم اگه ایکس باکس نداری حرص و جوشت برای چیه
              و اگه ایکس باکس داری بیا باهم راجب اینکه این گیم چرا اینطور هست یا نیست بحث کنیم.
              و واقعا مثلا فک کردی دارم کردیت میدم به خودم که میترسم یا نمی‌ترسم ازت؟ من اصن نمیدونم تو کی هستی😂😂
              واقعا خوندن و درک مطلبتم بالا ببر.

              حالا کل اینا به کنار

              اینکه یه گیم خوبه یا بد رو با چهارتا تریلر و ویدئو و اخبار نمیشه سنجید
              حداقلش توی نسل ۸ و ۹ ثابت شده این موضوع از ردفالو سایبر بگیر تا بقیه.
              به هرحال توی نسلی داری زندگی میکنی که استاد اسکم زمونه یعنی یوبیسافت قد علم کرده. و چیزی که نشون میده با تحویلش زمین تا آسمون فرق داره.
              حالا باز ممکنه الان فک کنی اینارو میگم که ماله بکشم
              اما تا گیم نیاد نمیشه به قطع گفت که گیم آشغاله یا نیست
              حالا من خودم درسته سر ۳۰ فریم بودن کمی حالم گرفته شد اما دوست دارم بازی خوبی از آب در بیاد.
              علتش چیه؟
              علتشم اینه که برای Dragon’s Dogma خیلی هایپ بودم که مورد انتظارم ظاهر نشد
              بعدش منتظر Rise of Ronin بودم که اونم کمو بیش نمیشه گفت بد اما خوب هم نبود نسبت به چیزی که تو ذهنم بود.
              حداقل این گیم رو بخاطر اینکه نسخه اولش برام محبوب بود دوست دارم خراب نکنه.
              کلیت موضوع اینه.

  • 3play گفت:

    من صبر میکنم اول بازی بیاد بعد بکوبمش یا تحسینش کنم

    بهزاد سالمی
  • Dastan گفت:

    یک سوال چرا راک استار همیشه بازیهاش رو ۳۰ فریم عرضه میکنه؟ چرا اینها بازی هاشون رو از نظر بصری گرافیکشون کمتر نمیکنند که بتونند ۶۰ فریم بازی عرضه کنند؟
    اتفاقا اینها گرافیک بصری قربانی ۶۰ فریم نمیکنند , همون ۳۰ فریم هم برای بازیهایی که سریع نیستن کافیه,
    اونهایی که ۶۰ فریم میکنند تنبل بودن خودشون رو ثابت میکنند حاضر نیستن از نظر بصری ببرند بالا همون بازی نسل قبل کپی و پیس میکنند و ۶۰ فریمش میکنند,
    تنظیمات هم که میزارند , میگن یا فریم ریت میره بالا یا رزولیشن , از نظر بصری بالا نمیره ,
    شما برید مقایسه God of War Ragnarok ببیند میفهمید هیچ فرقی از نظر بصری بین نسل هشتم و نهم نمیکنه
    باید تلویزیون 4k داشته باشی , این خودش سلیقه ای هست و جای بحث داره ,

    Mr abdRoyalknightKing
  • MR147 گفت:

    شخصا با مبارزات سنگین و واقع گرایانه و حتی سینماتیک مشکلی ندارم ولی امیدوارم بتونن تمیز درش بیارن و زود خسته کننده نشه.
    بنظر زیادی میخوان رو حس سینماتیکش مانور بدن و شاید این به بازی لطمه بزنه.
    بهرحال باید ببینیم خود بازی چی از آب درمیاد.

    ∞بهزاد سالمیMalekarshia.ya.moMoReKaxbox gamerDota2کارمند خستهدکتره گیمفاRoyalknight
  • Mr.Cat گفت:

    کل توانشون رو گذاشتن روی گرافیک، از بقیه چیز ها مانند فریم و سیستم مبارزه ضعف زیاد داره، امیدوارم حداقل مثل استارفیلد نشه که بخاطر جهان بزرگش معروفش کردن و تهش به لودینگ های بسیار طولانی و سیاره های خالی ختم شد

    بهزاد سالمی
  • Pc??? گفت:

    با توجه به تمام چیز هایی که راجع به این بازی خوندم و دیدم ، به این نتیجه رسیدم که نقطه قوت اصلی بازی داستان و گرافیکش خواهد بود ، دنبال گیمپلی و مبارزات سنگین نگردید

    بهزاد سالمیjohn117arshia.ya.moRoyalknightMoReKa
  • Farshidmc گفت:

    قسمت اول قشنگ یادمه
    مبارزه هاش خیلی خوب و نفسگیر بود

    Leper Kingبهزاد سالمیarshia.ya.moRoyalknightMoReKaکارمند خسته
  • Siren گفت:

    کار خوبی کردن بازی ۳۰ فریم قفله
    این بازی تمرکزش روی این هست که از روی ویژوالی به بهترین شکل ممکن تجربه بشه وگرنه میشه مثل فاینال فانتزی ریبرث و ۱۶ و رایز آف رونین و اسپایدرمن ۲که با رزولوشن ۷۲۰ و تکسچرای در حد PS3 اجرا میشدن

    خر(حالت سامورایی)SaeedRoyalknight
  • Alan Wake گفت:

    🤦
    مبارزات تک به تک چه صیغه ایه
    همون یه ساعت اول که تکراری میشه گیم پلی

    خر(حالت سامورایی).بهزاد سالمیarshia.ya.moRoyalknightnero son of vMoReKa
  • Pc??? گفت:

    تمام مبارزات بازی Hellblade 2 به صورت موشن کپچر ساخته شده‌اند و تنها یک به یک (۱vs1) خواهد بود

    رسماً فیلم سینمایی ساختن ، حالا هرکی میخواد بیاد میلیونی به من دیس بده ، واقعیت که تغییر نمیکنه !
    آخه یعنی چی این سیستم ، مگه میخوایم فیلم نگاه کنیم 😐

    Mr abdKingBioshockXbox loverبهزاد سالمیMalekdragonborneRoyalknightnero son of vA.Off
  • ziasniper گفت:

    فرض کنید بازی گرافیک معمولی داشت اونوقت بازی میکردید؟ اگه آره پس با یه شاهکار طرفید، اگرم نه، اونوقت با یه بازی با متای ۷۵ طرفید اونم بیشتر بخاطر ظاهر گرافیکش

    Royalknightبهزاد سالمی
  • الان همه سونی فنا کامنت میزارن این بازی فلانه و این بازی فلانه

    Mr abdRoyalknightبهزاد سالمی
  • امیدوارم لذت ببریم از بازی و کیفیت خوبی و ارائه بده🕊️
    جدا از هرچیز دیگه ای🤍

    Royalknightبهزاد سالمی
  • ینی دقیقا از روزی که تصمیم گرفتم یه سری اس بخرم به خاطر این بازی هرچی خبر منفی راجبش پخش شده رو کار کردید😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    ایشالا که بازیه خوبی از آب در بیاد ولی خدا وکیلی سازنده ها دیگه دارن شورشو در میارن.
    ۳۰ فریم میدیم که سینمایی باشه بازی.
    ۶ سال بیشتره داریم یه بازی میسازیم که کلا ۷ ساعت گیم پلیشه و اصلا گیم بااااید کوتاه باشه
    نبردارو هم حال نداریم شلوغ کنیم عین تیکن و کمبات یک به یک باید سنوا بجنگه با دشمنا😅
    قصد بی احترامی به ایکس باکس فنای گل ندارم ولی واقعا حس میکنم نینجا خیلی خیلی داره بازیو سینمایی میکنه و اون حس ویدیو گیم بودن رو داره میگیره از بازی

    خر(حالت سامورایی)skylordmahdirhMr abd
  • Saman117 گفت:

    اگه فرغون اورکلاکی ۵ میخواست این بازی رو اجرا کنه با این گرافیک به نبرد یک به یک هم نمیرسید تو همون صحنه اول فرغون سونی گدا اورهیت میکرد از فشاری که بهش وارد میشود باید مستقیم میرفتی تعمیرگاه

    خر(حالت سامورایی)SaeedRoyalknightskylordMr abd
  • به جان خودم اگه این بازی انحصاری سونی بود کوچیکترین ایرادی هیچکس جرات نداشت بگیره 🤔مستر پیس مستر پیس از دهنشون نمی افتاد

    nero son of vRoyalknightarshia.ya.moMr abd
  • mahdirh گفت:

    خدایا ما را از شر کودکان نوپای سهامدار مایکروسافت و سونی حفظ کن، الهی آمین

    تا یه خبری از کمپانی رقیب میاد مثل مور و ملخ می‌پرن به هم بدون اینکه از بازی لذت ببرن

  • A C E گفت:

    🗿 وقتی به عنوان یه گیمر با تجربه و حرفه ایی میگی گیم پلیش نقطه ضعفش و دیسلایک میگیری . از این تباهی فن بوی بازی دربیاید و حقیقت رو ببینید

مبارزات Hellblade 2 مبتنی بر ضبط حرکات ساخته شده‌اند و تنها به صورت “1V1” خواهند بود