Relic Entertainment یک هفته پس از مستقل شدن دچار تعدیل نیرو شد
استودیوی Relic Entertainment اعلام کرد که به لطف کمک یک سرمایهگذار خارجی، مستقل خواهد شد و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. تنها یک هفته بعد، استودیو اعلام کرد که تعدادی از کارمندان خود را اخراج خواهد نمود.
اینکه چه تعداد از افراد تحت تأثیر این اخراج قرار گرفتهاند مشخص نیست. Relic Entertainment فقط اشاره کرده که اوایل امروز به وسیله یک پست در صفحه لینکدین استودیو «جزئیات مربوط به اخراج را با Relicans به اشتراک گذاشته است». استقلال Relic Entertainment پس از اخراج ۲۴۰ کارمند SEGA در بخشهای مختلف، که همگی در شعبه اتحادیه اروپا متمرکز بودند، رخ داد. این استودیو در بیانیه خود گفت:
پس از اعلام هفته گذشته مبنی بر تبدیل شدن Relic Entertainment به یک استودیوی مستقل، امروز اخبار سختی داریم. اوایل امروز ما جزئیات مربوط به اخراج کارکنان را با Relicans در میان گذاشتیم. رها کردن اعضای شرکت تصمیم آسانی نبود و صرفاً با هدف ارائه بهترین شانس ممکن برای زنده ماندن در یک صنعت ناپایدار گرفته شد. این تصمیم به هیچ وجه منعکسکننده تخصص، اشتیاق یا شخصیت هیچ یک از کارکنان نیست.
ما در حال همکاری نزدیک با افرادی هستیم که تحت تأثیر قرار گرفتهاند و بستههای پایان خدمت، مزایای گسترده و گزینههای پشتیبانی را به آنها ارائه میدهیم. به کسانی که مجبوریم با آنها خداحافظی کنیم میگوییم عمیقاً متأسفیم که به این نتیجه رسیدیم. ما از شما برای هر کاری که در استودیو و پروژههای ما انجام دادهاید تشکر میکنیم و برای شما بهترین آرزوها را داریم.
مستقل شدن Relic Entertainment قطعاً نشانه خوبی بود؛ اما هرگز راهی مطمئن برای جلوگیری از اخراج به شمار نمیرفت. یک استودیوی مستقل از بسیاری جهات میتواند به طور بالقوه یک تیم را در برابر اخراجها آسیبپذیرتر کند. در نهایت مایه تاسف است که میبینیم توسعهدهندگان سختکوش و متعهد بیشتری شغل خود را به عنوان پاداش تلاشهایشان از دست میدهند. امیدوارم افراد آسیبدیده بتوانند بهزودی روی پای خود بایستند.
منبع: PlayStation Universe
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
🤦🏻♂️
خب بچه ها مستقل شدیم دیگه اوضاعمون خوب میشه🙂
و اما اوضاع:😈
یه حقیقت تلخی که باید بدونین اینه که صنعت ویدیوگیم مثل هر صنعتی یه میدون جنگه و هیچ رقابت دوستانه ای وجود نداره و این قضیه برای استودیوهای مستقل خیلی بدتره و هر روز ممکنه بسته بشن
اینا اکثرا داروی اصلیشون پول هست و حس همکاری و انسانیت .
حس همکاری که قطعا چیزی نیست که بشه خرید و فروش کرد
مثلا همین بتسدا و اکتیویژن اگه ببینن که مایکروسافت دیگه به اندازه کافی بهشون پول تزریق نمی کنه یا این که داره با اخراج های بی رویه کرامت انسانیشون ر و لکه دار می کنه ، سریع دنبال یک سرمایه گذار مطمئن و مستقل می گردن برای جداشدن و استقلال !
پول لازمه فقط
سلام من عضو جدید گیمفا هستم امیدوارم سال خوبی کنار هم داشته باشیم
خوش اومدی🥳🌹
سلام خوش اومدی …
امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب داشته باشی !🖖🏻🌱
درخواست دوستی دادم
به به کاربر جدید
هدیه رو وا نکرده پس فرستاد
کلا عوض کردن شغل یا اخراج یک چیز خیلی عجیبی نیست مخصوصا در بخش خصوصی در کشور های با وضعیت اقتصادی پایدار. مخصوصا برای کسانی که رزومه خوبی دارن و در سطح تخصصی فعالیت میکنن و اکثرا خودشون یکجا موندگار نیستن و از شغلی به شغل دیگه برای دریافت مزایا و حقوق بیشتر جا به جا میشن و این تفکر که یکجا باشه ۳۰ سال کار کنن وجود داره ولی به عنوان یک هدف مطرح نیست برای اکثریت.👍🙂
😂😂