فرآیند بازسازی ساختار Embracer Group به پایان رسید
مدیرعامل شرکت Embracer Group اعلام کرد که برنامهی بازسازی ساختار این کمپانی سوئدی تکمیل گردیده است.
Embracer Group سال گذشته از برنامهی تغییر ساختار این شرکت خبر داد که به دنبال آن، تعدادی از استودیوها تعطیل شدند و چندین پروژه لغو گردید و بسیاری از کارمندان شغل خود را از دست دادند. پس از این که قرارداد ۲ میلیارد دلاری این شرکت با گروه Savvy Games متعلق به دولت عربستان سعودی در لحظات آخر با شکست مواجه شد، این موضوع منجر گردید تا شرکت سوئدی ساختار خود را تغییر دهد.
حال لارس وینگفورز (Lars Wingerfors)، مدیرعامل Embracer Group، در صحبتهای جدید خود اعلام کرد که برنامهی بازسازی این شرکت به پایان رسیده است. وی در این باره گفت:
ما اکنون در پایان ماه مارس به برنامه بازسازی خود پایان می دهیم و فروش استودیوی Gearbox نیز بخشی از این فرآیند بوده است.
با پایان یافتن برنامه تغییر ساختار، یک سرمایهگذار از مدیرعامل امبریسر پرسید که این شرکت پروسه خرید استودیوها را آغاز میکند. وینگفورز در پاسخ گفت که هنوز برای فکر کردن به این موضوع خیلی زود است.
فکر میکنم این خیلی زود است که دربارهی شروع خریدها و ادغامها صحبت کنیم. اکنون ما در مراحل پایانی بررسی آینده گروه هستیم و این بالاترین تمرکز و اولویت ما است. این مهم است که چگونه خودمان را تنظیم کنیم و ساختار خود را بسازیم و از داراییهای خود در گروه استفاده کنیم و از آنها بخواهیم با هم کار کنند. در حال حاضر تمرکز ما بر این است که چگونه از داراییها برای کار بهتر با هم و با بهرهگیری از قابلیتهای مختلف استفاده کنیم.
شرکت Embracer Group بهتازگی استودیوی Gearbox را در معاملهای به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار به Take-Two Interactive واگذار کرده است. همچنین این کمپانی چندی پیش استودیوی Saber Interactive را به مبلغ ۲۴۷ میلیون دلار به فروش رساند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
عجب احمقی هست دوباره بخره که اینجوری بشه فرایند ت….ر به ویدیو گیم تمام شد
خدا میدونه که قراره دوباره چیکار کنن و چند تا استودیو تعطیل و کارمند اخراج کنن
از قدیم گفتن خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج 😑
اینا اصلا همون خشت اولم نداشتن.رو هوا بوده همه چی
😐 این که میگه باز میخواد بخره
کاش کلا وجود نداشت بازسازی پیشکش
بخر ، بفروش ، کنسل کن
بخوام امبرسر تشبیه کنم در ذهنم شخصی میبینم که میگیره همه چیز رو هم رو هم می خوره و پر خوری می کنه(خرید استدیوها)به طوری که بیش از ظرفیت و گنجایش معده اش باشه یکدفعه بالا میاره هرچی که خورده(تعطیلی و تعدیل استدیوها و نیروها)
همه امبریسر رو مقصر میدونن ولی کسی از نامزد بودن سووی گیمز عربستان حرفی نمیزنه که لحظه اخر اومد کنسل کرد و این بدبختی رو برا امبریسر بوجود اورد
اتفاقا امبریسر برنامه های خوبی داشت منتها عربستان سعودی نامردی کرد در حقش و اینجوری به مشکل خورد
این شرکت اینده خوبی خواهد داشت فقط اعتماد کردن کار دستش داد
به امید موفقیتش ❤️
اشتباه از خودشون بوده.هیچ موقع آدم نباید تمام کارت هاشو رو کنه تا به این بدبختی بیوفته.تو بیزنس به هیچکس نباید ۱۰۰ درصد اعتماد کنی که وضعت بشه این
فرآیند بازسازی امبریسر به پایان رسید الان کلا ۱۰ نفر بیشتر نیستن سالن میگیرن فوتبال بازی میکنن…وقتی عشق به بازیسازی جاش رو به تجارت بده همین میشه شما فقط ببین چه استودیوهای خفنی میتونستن کلی بازی درجه یک این نسل بدن و اینا تعطیلشون کردن کلی استودیو دیگه هم تعدیل نیرو کردن یا خودشون اعلام ورشکستگی کردن سونی هم کلی استدیوهاش رو مچل سرویس محور کرد و مایکروسافت هم کلی تعدیل نیرو داشت الآنم ک میخواد پرونده نسل رو ببنده… امیدی هم ک به ea و یوبی و … نمیشه داشت واقعا نسل قشنگی بود ولی قدر این نسل رو بدونید چون نسل بعدی بدتره همونطور ک نسل ۸ رو میگفتم خیلی ضعیف تر از نسل ۷ و قدرش رو ندونستم
به طور کلی ، بالای ۷۰ درصد استودیوهای بازی سازی در سراسر دنیا دارن اتلاف سرمایه می کنند و خروجی هاشون یه سری بازی بی ارزشه که با حداقل خلاقیت و عشق و انگار از روی رفع تکلیف ساخته شدن.
امبریسر با یه مدیریت عالی، نشسته تحلیل کرده و یه عالمه نیرو و شرکت مازاد رو تعیین تکلیف کرده.
تازه مطمئنم بازم بیشتر می تونست redundant داشته باشه.
ببینیم چکیده ی اون همه شرکت، می تونه دوتا دونه بازی خوب تولید کنه یا نه!
با پوستر ها و آرت هایی از بازی تام رایدر جدید دیدم کلا دیگه امیدی به همون بازیم ندارم کاش دست Square Enix می موند.
اینا صد در صد دارن پولشویی میکنن و شرکت عربستان هم فهمیده و پا پس کشیده.
اگه بخایم یکم جنایی جذاب ترش کنیم میتونیم به کارتل های مواد هم ربطش بدیم😁
خدا رو شکر گیر باکس نجات پیدا کرد از دست اینا