شایعه: اخیرا جلسه‌ای راجع به آینده ایکس باکس برگزار شده است

علیرضا محمدی
۱۹:۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

طبق گفته جز کوردن (Jez Corden)، اخیراً آقای فیل اسپنسر (Phill Spencer) با یک سری از سران شرکت Microsoft در رابطه با آینده ایکس باکس جلسه‌ای داشته است.

آن‌ها در این جلسه راجع به آینده و شایعات ناشر شدن ایکس باکس صحبت کرده‌اند. فیل اسپنسر گفته تصمیماتی که امروز می‌گیریم برای تضمین آینده ایکس باکس در چند سال آینده نیست؛ بلکه برای دهه‌های آتی می‌باشد. وی افزود که ایکس باکس در سالیان آینده بسیار قوی‌تر و موفق‌تر از قبل خواهد شد. همچنین فیل اسپنسر به عرضه سخت‌افزار در آینده تاکید بسیار زیادی داشته است. طبق گفته جز کوردن، چند وقت پیش یکی از افراد رده‌بالای ایکس باکس با او ارتباط گرفته و گفته است که:

ما در Microsoft بسیاری از کارها را اشتباه انجام می‌دهیم و اگر به من بود، مسائل زیادی را تغییر می‌دادم و نگرانی مردم را کاملاً درک می‌کنم. با این اوصاف، چیزی که مردم نباید نگران آن باشند، تعهد ما به گیمینگ است.

طبق گفته جز کوردن، اخیرا در این برند یک سری اختلالات پیش آمده که یکی از دلایل این اختلالات افزایش کلان هزینه‌ها می‌باشد. به همین دلیل Microsoft تصمیم گرفت تا عنوان Sea of Thieves را برای پلی استیشن عرضه کند. طبق گزارش وی، استودیوی Rare، سازنده این عنوان، هیچ منبع درآمدی به غیر از Sea of Thieves ندارد و این کار برای آن‌ها ضروری بود. Microsoft خواهان این است که تمام بخش‌های کمپانی بتوانند مستقل باشد و روی پای خود بایستند.

mediumInvisible PredatorXerexplaydbanished04DARKSIRENیه گیمر ساده𝗔𝗿𝘁𝗵𝘂𝗿𝗠𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻k1The World Enderxbox gamerDota2امینمترسک ( pc gamer ) 💚Shark GamerBehzaadBaBa WossMatin BarkatA0seyed0AArcix™ツ`Mohamadmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید