Relic Entertainment فروخته شد؛ سگا ۲۴۰ کارمند را اخراج خواهد کرد
شرکت SEGA استودیوی Relic Entertainment را فروخته است. ظاهراً یک خرید مدیریتی وجود داشته و Relic Entertainment به یک شرکت مستقل تبدیل شده.
نمایندگان SEGA و Relic Entertainment هزینه این معامله را فاش نکردند. شرکا توضیح ندادند که چه کسی حقوق بازیهای Relic Entertainment را حفظ میکند؛ به عنوان مثال سری Company of Heroes. همزمان با اعلام فروش Relic Entertainment، شرکت SEGA از کاهش کارکنان خود نیز خبر داد. در مجموع این شرکت قصد دارد ۲۴۰ نفر را اخراج کند.
این اخراج بر SEGA Europe ،Creative Assembly و SEGA HARDlight تأثیر خواهد گذاشت. SEGA Europe و Creative Assembly بیشترین تأثیر را متحمل خواهند شد؛ در حالی که SEGA HARDlight کارمندان بسیار کمتری را اخراج خواهد کرد. SEGA وعده داده است که کاهش کارمندان و فروش Relic Entertainment، آینده این شرکت را تضمین خواهد کرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
شت اینم از ژاپن
اینا چه مرگشونه ؟
بابا این بندگان خدا کار فریلنسری دارند انجام میدن
این جوری نیست که سگا استخدام شون کرده باشه و سی سال مثه اداره های دولتی کار کنند و هر ماه حقوق بگیرند نوع کارشون پروژه محور هست
اتفاقا اکثرشون تو پروژه های جدید مشغول میشن چون توی رزومه اشون کار برای سگا وزنه ی سنگینی میشه
متاسفانه بیان عددها خیلی راحت شده : ۲۴۰ ، ۱۹۰۰ ، ۵۳۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰
انگار نه انگار هر کدوم از شمارش این ارقام ، یک انسان و حتی یک خانواده وجود داره !
بیخودی نگران این افراد نباش اونجا مثل ایران نیست که کاری وجود نداشته باشه این افراد اخراج شده تو شرکت های دیگه مشغول به کار خواهد شد این اخراجی ها هم که میبینی اجتنابناپذیر در ضمن این شرکت ها اگه این تصمیمات سخت رو نگیرن به اینجایی که هستن هرگز نمی رسیدن
کامنتای روشن فکرانه ، مناسب با طرز فکر و زندگی مردم سوئیس از زبان ایرانیا
از نظر من ک مسخرس این حرفا و گوینده(ی خاورمیانه ای) فقط میخواد خودشو آدم خوبی نشون بده ، این اتفاقا از دید ما حتی مشکل هم نباید محسوب بشه و روال زندگی عادیمونه
(مثل اینه ک سوریه ای ها بشینن برای جنگ اوکراین گریه کنن ، همونقدر خنده داره)
یعنی با فروختن تکتک استودیوهات و اخراج کارمندات آیندت تضمین سگا جون؟
این حرفای شعاری رو جمع کنید تورو خدا ، چه راجب سگا چه مایکروسافت چه سونی چه هر شرکت دیگه ای
روی کاغذ یا متن ما میخونیم که ۲۰۰ نفر اخراج شدن ! اینکه چرا اخراج شدن ؟ کارمندای بدردبخوری بودن ؟ چه اینده ای تو انتظارشون هست ؟ سمتشون قبل اخراج شدن اصلا چیبوده ؟ رو ما نمیدونیم و همچنان خیلی مسخره فقط بخاطر اروم کردن خودمون تقصیر رو میندازیم گردن فلانی و بهمانی بدون اینکه فکر کنیم…
الان سگا یه شرکت رو فروخته جرم کرده ؟ سونی و مایکروسافتی که شرکت میخرن هم از این کارا میکنن اون موقع کجا بودین ؟ هم زمان از خرید استودیو حمایت میکنید و هم زمان از این مساعل ناراحت میشید ؟
هر کنشی واکنشی داره ، هر رفتاری چه بصورت عمد چه غیر عمد چه مرتبط به واکنش گر چه بی ربط به واکنش گر یکسری پیامد هایی داره…
واقعا اشفته بازاره
یکی از بدترین سال های گیمینگ با اختلاف ۲۰۲۴ هست همش اخراج.بازی هم که چیز چندان خوبی ارائه نشد بجز چند تای انگشت شمار
مایکروسافت این استودیو مستقل شده رو بخره قدرت بلامنازع سبک استراتژیک خواهد شد و این میتونه خبر خوشحال کننده ای برای پیسی پلیرای عاشق استراتژیک باشه
تخصصی ندارم ولی فکر نکنم صنعت گیم رشد مخاطب بیشتری داشته باشه . از فروش پلی استیشن ۵ و ایکس باکس هم مشخصه خود سونی هم این موضوع رو اعلام کرد و باعث افت شدید سهام سونی شد . توی دوره کرونا خیلی رشد داشتن علی رقم محدودیت های شدید و بعد از کرونا هم خیلی ها با سبک زندگی خونه نشینی و بازی کردن خو گرفتن ولی وقتی بازی ها شخصیت های کاریزماتیک نداشته باشن گرافیکشون نسبت به مشخصات کنسول ها پایین تر باشه مخاطب هم رشد نمی کنه نتیجه ریسک نکردن و خلاق نبودن شده بازی های تکراری . موندم چرا وقتی ریسک باعث خلاقیت و خلاقیت باعث یک بازی خوب خواهد شد کسی سمت ریسک و خلاقیت نمیره ؟ اگر بحث هزینه مطرحه پس چرا قبل از شروع نسل خیلی مانور روی زمان کمتر و هزینه کمتر بازی سازها داده شده ؟ به این موارد هوش مصنوعی هم اضافه کنید باید شاهد تعدیل بیشتر کارکنان در نتیجه کاهش خلاقیت بیشتر باشیم
یعنی سری بازی های وارهمر و Company of Heroes با توجه به کیفیت ساخت خوبی که داشتن و جزو بهترین های سبک و سری خودشونن با توجه به پشتیبانی طرفدارانی که دارند ، نتونسته در بحث درآمدزایی رضایت سهامداران سگا رو جلب کنه ؟
یا اینکه یه قرارداد مشخص و از قبل بوده بین خودشون که بعد از مدتی کار کردن هر چی بادا بادا باد از هم جدا بشن و ربطی به سود آوری این شرکت نداره ؟
این موضوع واسم تعجب برانگیزه ، خوشبختانه مستقل شده و خودشون میتونند فرانچز هاشونو ادامه بدن ، اما در موراد آینده موندم که بحث بودجه و وسعت پروژه هستش که ایا کوچک میشن پروژه هاشون یا اینکه تاثیری نخواهد داشت ….
خودشون مسلما نمیتونن فرانچایزارو ادامه بدن
احتمال ۹۰ درصد مال سگاس آیپیا
اینا سازنده های age of empires هم هست به احتمال خیلی زیاد مایکروسافت میخرتشون
استودیوی خفنی بود
این اواخر ایج اف امپایرز ۴ رو هم ساختن
باید ببینیم دلیل جداییش چی بوده
و ایا مثل مایکروسافت و تویزفورباب ، اینام قراره باهم کار کنن یا ن