توسعهدهندگان Battlefield 2042 به نظر سازندگان محتوا در ساخت بازی توجهای نکردند
Battlefield 2042 در ماههای اخیر پیشرفتهایی داشته، اما هنوز به سطح بهترین بازیهای این سری نمیرسد. به تازگی یکی از دلایل ضعف این بازی مشخص شده است.
دلایل اصلی این واکنشهای منفی، فقدان تخریب پویا، تغییرات در سیستم کلاس و تمرکز بر عناصر تیراندازی قهرمانمحور بود. به تازگی یکی از دلایل احتمالی این انحراف از مسیر اصلی مشخص شده است. در طول توسعه، استودیوی DICE برای دریافت مشاوره در مورد بازی، حدود ۶۰ تا ۱۰۰ سازنده محتوا را استخدام کرد؛ اما گفته میشود به هیچ یک از آنها توجهای نکرده است.
سازندگان محتوا معمولاً به عنوان صدای جامعه بازی عمل کرده و در انتقال پیام به توسعهدهندگان کمک میکنند. استریمر معروف، Shroud، در یک استریم زنده در توییچ (Twitch) فاش کرد که DICE حتی به یک کلمه از حرفهای سازندگان محتوا گوش نداده است. او به یاد میآورد که DICE چگونه در طول توسعه به سراغ تیمی حدوداً ۶۰ تا ۱۰۰ نفره از سازندگان محتوا رفت. آنها مشاورههای زیادی انجام دادند؛ اما Shroud در نهایت از عدم تأثیرگذاری آنها بر محصول نهایی ناامید شد. Shroud گفت:
آنها به هیچ چیز ما گوش ندادند؛ حتی یک کلمه!
Shroud با اینکه به نام مشخصی اشاره نکرد، اما جامعه بزرگی از سازندگان محتوا در اطراف Battlefield وجود دارد. نامهایی مانند JackFrags و LevelCapGaming به ذهن خطور میکنند؛ بنابراین اگر آنها تا حدودی در مشاوره دخیل بوده باشند، تعجبآور نخواهد بود. Shroud سپس این سوال را مطرح کرد که اگر DICE قصد اجرای بازخوردها را نداشت، چرا اصلا سازندگان محتوا را استخدام کرد؟ او تاکید نمود که سازندگان محتوا برای امرار معاش بازی میکنند؛ بنابراین حرف آنها باید وزن بیشتری میداشت. در کل، این استریمر از وضعیت مورد بحث کاملاً سرخورده به نظر میرسید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
نظرات
متاسفانه وضعیت استودیوهای EA که زمانی محبوب ترین استودیوهای صنعت گیم هم بودن طوری شده که انگار ازش میشه فهمید بازی بعدی هر کدوم بقای اونا رو تعیین می کنه !
بایوور با دراگون ایج جدید ، دایس با بتلفیلد جدید
اگه بتلفیلد داستانی بیاد میتونه از حریفش با کمپین ۵ ساعته جلو بزنه
ولی ea هستو پول دوست
سر همین نابود شد
استریمرا خیلی مهم تر از فکرای مان
بتلفرانت ۳ رو کنسل کردن دارن اینو آپدیت میکنن 🤣