توسعه ریمیک Max Payne پیشرفت قابل توجهای داشته و بودجهای در حد و اندازه Alan Wake 2 دارد
استودیوی فلاندی Remedy در بیانیهای به سهامداران، پیرامون پروسۀ ساخت ریمیک Max Payne 1 و ۲ اطلاعات تازهای منتشر کرد.
در ماه اکتبر سال گذشته، Remedy اعلام کرد که ریمیک Max Payne وارد فاز “Production Readiness” شده است که اصولاً ۳ تا ۶ ماه به طول میانجامد. حالا در ماه مارس ۲۰۲۴، استودیوی Remedy تایید میکند که این ریمیک بخش قابل توجهای از توسعه را سپری کرده است. خود تیم سازنده به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده، اما با توجه به بازههای زمانی تعیین شده، احتمالاً هماکنون این پروژه وارد «تولید کامل» (Full Production) شده که یک تا دو سال به طول خواهند انجامید. البته سازنده ذکر کرده که انتظار دارد تا اواسط سال ۲۰۲۴، وارد فاز تولید کامل بشود.
همچنین، Remedy اعلام کرد که ریمیک Max Payne بودجهای در حد و اندازههای Alan Wake 2 دارد که طبق بررسی برخی تحلیلگران، این میزان باید ۷۰ میلیون یورو باشد. این بودجه به طور تمام و کمال توسط شرکت Rockstar تامین میشود.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
بایدم اینطور باشه
جزو مهم ترین شوتر سوم شخص های تاریخه
ولی برای ریمیک عجیب زیاده تا گیم جدید
این گیم جدید محسوب میشه دیگه
هیچ شباهتی به نسخه های قبلی نداره
ولی بیس کارو دارن
امیدوار شدم.ایول
خیلی دوست دارم ببینم با مکانیک اسلوموشن و اتمسفر بازی چی کردن…
🟢به زودی میاد و محو زیباییش میشیم، البته امیدوارم عالی بشه…
قراره بعد از انتشار بازی، باز ی ی هفته ای من فاز مکس پین بگیرم اسلوموشن برم😁 الان دیگه ۲۰ سالمه ولی گاهی اوقات کودک درونم نمیذاره بشینم😅(البته الان فقط برا شوخی با ی عده خاصی اینکارارو میکنم، قبلا ک کوچیک بودم کلا همیشگی بود. فاز بیگ باس هم خیلی میگرفتم😁)
مگه میشه فازشو نگرفت😂
واقعا نمیشه لعنتی دس آدم نیس😁
عیدتون مبارک باشه و امیدوارم تو سال جدید براتون اتفاقات خوب و عالی رقم بخوره و جیباتون همیشه پر پول باشه در کنارش صد در صد ارامش و دلی شاد داشته باشید 🙏
این خبر هم بسیار عالیه آلن ویک ۲ یکی از بهترین تجربه هایی بود که داشتم تو این چند وقت اخیر و واقعا خوش ساخت و متفاوت بود نوع گیمش
دوستان عید همگی مبارک. انشالله سال خوب و پر از سلامتی در کنار خانواده هاتون داشته باشید❤
درود به remedy
سال نیک
در بزرگی Rockstar شکی نیست
ولی من دوست داشتم این ip در اختیار remedy میبود
از حیث گیمپلی، برای سری Max Payne پتانسیلهای رویایی مثل skill tree برای تنوع یا مبارزات پیچیده وجود نداره چون بازی تار و پود واقعگرایانه داره در اکثر اوقات جدا از مکانیکهای اسلوموشن. اما از چند حیث میتونه بهبودهای کلیدی داشته باشه:
۱- اضافه کردن مکانیک کاورگیری به شکلی معنادار و صحیح مثل Max Payne 3
2- تحول رویارویی با دشمنان کلیدی. از کلمات «دشمن کلیدی» استفاده کردم چون عملاً باس فایتی وجود نداره، فقط یک سری شخصیت های کلیدی وجود دارن که کمی خط سلامتی بیشتر و ظاهری منحصر به فرد یا سلاحی متفاوت دارن. ریمیک میتونه برای این سناریوها در قالب «واقع گرایانهای» تعقیب و گریز و پلتفرمینگ و …. طراحی کنه. سناریوسازی میتونه برای یک بازی اینچنینی جذاب باشه.
3- سکانسهای «کابوس» میتونن به شکل قابل توجهای بهبود پیدا کنن و یا حتی کاملاً متحول بشن، مخصوصاً با تجربهای که از آلن ویک ۲ داشتن. میتونن صرفاً از عبور روی خطوط قرمز باریک فراتر برن و سکانسهای طولانیتر و معنادارتری باشن و حتی روی روایت بازی تاثیر بذارن.
4- ریمیک میتونه از جهان بازی بیشتر استفاده کنه. نه این که تجربه از حالت خطی خودش خارج بشه، اما با پراکندهسازی اطلاعات معنادار، عمق بیشتری پیدا کنه. استفاده از محیط فراتر از کپسول های گاز هم باید یکی از المان های جدید مبارزات باشه.
-فقط امیدوارم روایت کامیکگونه رو کنار نذارن که احتمالا با در نظر گرفتن مخاطبین نسل جدید این کار رو انجام میدن.
از حیث روایی اما قطعاً یکی از اهداف کلیدی رمدی یکپارچهسازی Max Payne 1 و ۲ در قالب یک بازی هست. برای همین از چهره سم لیک استفاده نمیشه. این ارتباط دو طرفه بین مکس پین ۱ و ۲ در قالب یکپارچهتر، به روایت و داستان بازی اول خیلی کمک میکنه و میتونه درون مایه جدی تری بهش بده.
چ شود ای گیم با اون خیابون های تاریک سرد و تم آهنگ غمگین
پس چرا خبری نیست
دوتا تریلر بده حال کنیم
اخ جانم دوباره قراره تو اون بیمارستانو مترویه تاریک با اهنگه دیوونه کننده با اون ویالون ادم بکشیم یه بازیه دارک ک ادمو میکشونه داخله خودش راکستار عاشقتم
سال دیگه احتمالا خالی کردن برای انقلاب GTA VI ،
پس ۲۰۲۶ منطقی ترین زمان برای انتشار ریمیک مکس پین هاست
Doom جدید معلوم نیست قراره کی بیاد؟
امیدوارم بعد این ریمیک بتونن حق آی پی Max Payne رو از Rockstar Games پس بگیرن
رمدی از اون شرکت های شاهکار سازه که بهش بی توجهی میشه. من بازی بد ازشون ندیدم مطمئنم این ریمیک ها هم با همکاری راکستار قراره فوق العاده باشن
محشره مخصوصا نسخه دومش
روزی ک تریلر ریمیک مکس پین ۱ و ۲ بیاد من………(هر چی کارای دیوونه وار هس بذارید اینجا درسته🗿 مثلا میرم تو خیابون آهنگ میذارم میرقصم😂)
پ.ن: خوشم میاد همه خبرای مکس پین رو آقای کریمی روشون کار میکنن😆 عشق مکس پین همینه دیگه👌
بقیه رو نمیدونم ولی همیشه گفتم، مکس پین برا من ی بازی نیس، زندگیه…
حالا که صداپیشه ی مکس مرده برام سوال که کی قرار صدای مکس رو دربیاره
الان صداپیشه مکس رو میخانچیکار کنن؟
آقا از اپیک چطوری باید بازی خرید الان دو تا بازی هست که من میخوام ولی فقط رو اپیکن معلومم نیست کی بیاد رو استیم