گزارش: اطلاعات جدیدی از بازی بعدی استودیوی Bloober Team منتشر شد
مدتی است که میدانیم استودیوی Bloober Team علاوه بر توسعه ریمیک مورد انتظار Silent Hill 2، روی پروژه دیگری نیز کار میکند که هنوز معرفی نشده است.
به تازگی و به لطف گزارش یک رسانه لهستانی، اطلاعات جدیدی از بازی بعدی استودیوی Bloober Team به دستمان رسیده که در ادامه، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:
- این بازی در سال ۲۰۲۷ منتشر خواهد شد
- اثر مورد بحث از دوربین سومشخص استفاده خواهد کرد
- این بازی جهان باز/نیمه جهان باز خواهد بود و از Silent Hill 2 Remake در ساخت آن الهام گرفته شده است
- منطقهای که بازی در آن جریان دارد از معماری اروپای مرکزی و شرقی الهام گرفته و انتظار میرود که از اساطیر اسلاو در بازی استفاده شود
- محصول مورد بحث با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد
- این بازی ترسناک قرار است جهان جدیدی برای Bloober Team ایجاد کند و از آن به عنوان Resident Evil این استودیو یاد میشود
عنوان Silent Hill 2 Remake توسط استودیوی Bloober Team برای کنسول پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
یعنی ممکنه که از داستان بازی سایلنت هیل ۲ الهام گرفته باشن
هایپپپ!!! امکان نداره کسی هارور فن باشه و این استودیو رو تحسین نکنه. همه آثارش تو ژانر وحشت قابل ستایشن ولی اگه گیمپلی بیشتر از داستان براتون اهمیت داره بازیاشو پیشنهاد نمیکنم. به نظرم برای وحشت دوستان مثل خودم تجربه بازیای بلوبر ضروریه. و یکی از پیشنهاد های همیشگیم برای فندوم ghost in the shell بازی observer همین استودیوئه ෆ╹ .̮ ╹ෆ
درستش همینه حالا به فرض الهام از کارهای دیگه بگیرین هیچ اشکالی نداره اینا میباس برن دنبال آیپی های خودشون نه اینکه ریمیک یکی از بهترین آیپی های ترسناک بدن به اینا این لقمه خیلی خیلی بزرگتر از دهنشون بوده! امیدوارم خراب نکنن.
بحث من برمیگرده به کونامی احمق نمیدونم رو چه منطقی ریمیک دوتا از بهترین عناوینش رو یکی به بلوبر اون یکی اگه اشتب نکنم به یه شرکت چینی داده! به نظرم حداقل یکی از اینارو میدادن بلوپوینت چون به نظرم تنها استودیوی هس که از پس این عناوین برمیومد.
چرا انقد کونامی رو بزرگش میکنین استودیوش چند نسل قبل که ساخت ویدئو گیم انقد ریسکی و پر زحمت نبود تو اوجش بود اونم بیشتر به خاطر همکاری با کوجیما که متال گیر ها رو ساخت به جز اونم تنها آثار خوبش سایلنت هیل و کسلوانیا بودن و از اون موقع تو نسل های جدید هیچ پیشرفتی نداشته چیزی ارائه نداده. باز بلوبر تو ژانر وحشت برای نسل های جدید کارنامه درخشانی داره
عشق فقط بازی های معمایی ترسناک
هزار تو هاشون رو مخه
«محصول مورد بحث با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد»
نکنید بابا
موتور خوبی نیست
نه گرافیک خوبی داره
نه خوب بهینه میشه
هیچ چیش جالب نیست این موتور
آنریل انجین گرافیگش فوقلعادهست ولی بهینه سازیش افتضاحه ولی استودیو هایی هستند که که بلدن ازش خوب استفاده کنن که باز کمن همین نشون میده بیهنه سازیش بده
مثل بازی دد اِیلند گرافیگش خیلی بالاست ولی بهینه سازیش عالی بود با آنریل انجین
میگم بستگی به نحوه استفادش داره و اکثر مشکلات آنریل انجین روی پی سیه تا کنسول
دد ایلند ۲ با انریل انجین ۴ درست شده
انریل ۴ تو گرافیک خیییلی بهتر از ۵ بود
هنوز یه گرافیک درست حسابی با انریل ۵ ندیدیم . فقط دمو های تبلیغاتی
آره دقیقا
چرا موتور خوبی نیست
تنها مشکل پیش فرض انریل ۵ موتور نورپردازی لومینه که هم بد بنظر میاد هم رو پرفورمنس تاثیر منفی داره که اونم اولشه و درست میشه (در عین اینکه همونم کلی راه حل داره یا کلن میشه خاموشش کرد)
گرافیک بد و بهینه بودن و .. رو باید از تیمی که با اون انجین کار میکنه بخوای
این همه استودیو با انریل انجین کار کردن
هیچ کدوم یه گرافیک خوب تحویل ندادن
هیچ کدوم بهینه سازی خوبی نداشتن
( بجز چنتاشون)
مدلای تکراری .
اینا مشکلاتشه
بازیایی که با انریل انجین ۴ اومدن گرافیک بهتری داشتن
خب اینا مشکل از استودیو ها و تیم هاس
گرافیک خوب رو چی میسازه ؟ مدل سه بعدی های پولی، تکسچر خوب، شیدر خوب، پوست پروسسینگ و نور پردازی که انریل ۵ تو هیچکدوم لیمیت نداره
انریل ۴ صرفن بخاطر حضور بیشتری که داشته تجربه کار باهاش خیلی بیشتره انریل ۵ هنوز اول راهه هنوز اونقدری بازی با این انجین عرضه نشده که بشه قضاوت کلی کرد
میدونم چی میگی و موافق هم هستم در مورد اون بازیا ولی واقعن الان یه نگاه هم بندازی هنوز بازی AAA یا خاصی نداریم که با انریل ۵ باشه و ریلیز شده باشه هنوز هیچی نیومده جز تکن ۸ و Lords of the Fallen و یکی دوتا دیگه + چنتا مولتی پلیر آنلاین که تمرکز هیچکدوم گرافیک نبوده
یکم باید صبر کنیم تا این دوستانِ upcoming بیان و اون موقع ببینیم چه گلی به سرشون زدن
الان همین بازی جدید راکستدی هم با آنریل ۴ ساخته شد.. کجاس قابل مقایسه با بقیه بازیای انریل ۴ه
پلیگ تل ۲ اینطور نمیگفت تام عزیز
هلبلید ۲ داره میاد ببینیم چطوره البته ازون جایی که مهندسین کوالیشن کمک رسان تیم بوده بهینه عالی باید باشه
گیرز ۶
همه چی به بهینه سازی برمیگرده خوب بهینه کنن عالی میشه
یعنی ریمیک احتمالی نسخه سوم و چهارم هم کونامی میده به اینا ؟!
خدابرسه به داد .. تا بیاد ببینیم چه کردن
فک میکنم حداقل ۷۰ درصد طرفدارا ریمیک ۱ رو تو اولویت بالاتری میدونن تا ۳و۴
یک کامنته بی ربطه دیگه…خوبی آقای نامربوط؟
اول ببینیم با مهمترین کیکت چه میکنی بعد راجب دست پخت بعدیت صحبت میکنیم .
بلوبر تیم کاراش خوبه هرچند انتظار زیادی از زیمیک سایلنت هیلش ندارم