۷ مورد از ۸ بازی پرفروش نسل نهم، عناوین تکنفره هستند
بازیهای تکنفره همیشه برای عموم جذاب بودهاند؛ اما بسیاری از ناشران بر این باورند که این سبک از بازی دیگر پایدار نیست.
با اینکه نمیتوان قابلیت تکرار و ماهیت سودآور بودن عناوین چندنفره را انکار کرد، اما آمار نشان میدهد که آثار تکنفره همچنان در دوران ما حرف اول را میزنند. این بازیها اغلب ماجراهای بهیادماندنی، شخصیتهای دوستداشتنی و داستانهای جذابی را برای میلیونها نفر به ارمغان میآورند؛ به همین دلایل و دلایل دیگر، آثار تکنفره طی نسل کنونی در صدر جدول پرفروشترین بازیها قرار گرفتهاند.
ناشران بزرگی مانند Warner Bros اخیراً اعلام کردند که در آینده بیشتر روی پروژههای سرویس محور تمرکز خواهند کرد. با این حال، آمار منتشر شده نشان میدهد که چنین ناشرانی قدرت جذابیت یک بازی تکنفره را دست کم میگیرند. همانطور که توسط Rino گزارش شده است، ۸ بازی پرفروش برتر این نسل تقریباً همگی تجربیاتی تکنفره هستند. Palworld تنها استثنا است و حتی در این مورد هم، بازی شبیه به اکثر عناوین سرویس محور طراحی نشده.
Cyberpunk 2077 با فروش بیش از ۲۵ میلیون واحد در رتبه اول قرار دارد. عنوان Hogwarts Legacy که سال گذشته عرضه شد، با فروش خیرهکننده ۲۴ میلیون نسخه در طول یک سال، سریعترین فروش را در این لیست تجربه کرده است. پس از این دو بازی، عناوینی مانند Elden Ring ،Zelda: Tears of the Kingdom و موارد دیگر قرار دارند. این لیست به تنهایی سلطه کامل بازیهای تکنفره در بازار امروز را برجسته میکند.
شک ناشران به پایداری عناوین تکنفره کاملاً اشتباه نیست؛ اما در حال حاضر، این مدل بهتر از هر زمان دیگری عمل میکند. آثار تکنفره و باکیفیت ذاتاً جذابتر هستند؛ زیرا بسیاری از عناوین سرویس محور باعث خستگی بازیکنان شدهاند. قرارگیری مداوم عناصری مانند بتلپسها و ریزتراکنشها در هر بازی آنلاین، مخاطبان را از خود دور کرده است. این سبک از بازی همچنین خلاقیت کمی را با خود به همراه دارد؛ زیرا غولهایی مانند Call of Duty و Fortnite چنان غالب هستند که ایدههای جدید میتوانند به سرعت شکست بخورند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
سایبر پانک که هیچ حساب نکنید . تمام تخفیف به این آمار رسید
10 نسخه ۱۰۰ لیری برابر با یک نسخه ۶۰ دلاری
واسه ویچر ۳ هم همین بود
کد بازیش رو ۱۵ هزار تومن شاپ ها میفروختن
۱۰۰ تا نسخه اش اندازه یک بازی ۶۰ دلاری نمیشد
تجربه بازیشو داشتی؟
بلخره پرفروش شد یا نه؟ مشکل عقلی داری؟ بحث سود نیست بحث فروشه و من یادمه اوایل که بازی اومده بود بدون تخفیف ده میلیون رو فروخته بود
اگر دردت قیمتیه که رو دیسک میخوره و سودیه که از فروش بازی بدست میاد برو بزن سود آور ترین بازیای جهان خودتو خلاص کن.
درمورد ماینکرفت هم قیمت پایین تو فروش خیلی زیادش تاثیر داشت ولی این محبوبیت و عشقی که گیمر ها برای تجربش دارن رو پنهان نمیکنه و خیلی ها دوست دارن روش وقت بزارن و سرگرم بشن
چطور زلدا نسل جدید محسوب میشه ، اینطور سوال های دیگه هم به ذهن میرسه :^D
از شروع نسل نهم منظورشونه
به نظرم یه بازی تک نفره که بخش آنلاین یا قابلیت چند نفره بازی کردن هم داشته باشه می تونه یکی از بهترین انتخاب ها باشه
تو لیست بالا ، الدن رینگ و بالدارز گیت ۳ امکان چند نفره بازی کردن می دن و اتفاقا خیلی خوب هم با گیم پلی تک نفره بازی مچ هستند و مشکلی برای بخش تک نفره به وجود نمیارن
مخصوصاً وقتی قرار باشه یه بازی مثل بالدارز گیت ۳ رو با دوستان برید و تجربه ای بسیار نزدیک به بازی دانجنز اند دراگونز رو بگیرید
موافقم
از نظر من که بهترینه. با پول یک بازی میتونی هم داستانی بازی کنی و هم سرویس محور، البته اگر روند کال آف دیوتی رو پیش نبرن و بازی سرویس محور یک ساله رو به اسم داستانی بفروشن
ولی به نظرم گیم انلاین جدا افلاین جدا بهتر میشه خدایی
اینطوری بگیم که تجربه سینگل پلیر اصل قضیه باشه و بخش مولتی پلیر باید در جهتی که به خودش هم شده صدمه بزنه ، ولی به سینگل پلیرش صدمه نزنه پیش بره
چیزی که بهش اشاره کردید اشتباهی بود که سازندگان گاتام نایت و ردفال و سوسیس کالباس مرتکبش شدن و یه بازی ساختن که تکلیفش با خودش مشخص نیست
این هنر سازنده هست که بتونه بخش کوآپ رو جوری دربیاره که به بخش تک نفره صدمه نزنه
چیزی که تو بالدارز گیت ۳ و الدن رینگ و دارک سولز و خیلی از بازی های قدیمی می بینیم
ولی ساخت این جور بازی ها همیشه خوب درنمیاد و ممکنه سازنده نتیجه بدی بگیره از کارش
این ایده یه مشکل داره… اپنم اینه بازی انلاین بهتر رایگان باشه و با خرید داخل برنامه ای پول در بیاره ولی اکثر استدیو های داستانی ساز اصلا این کار رو نمیکنن
وقتی Warner Bros چندتا عنوان داستانی درست درمون ساخت بعد بیاد نظر بده
EA هم یه زمانی به ریش این دسته از گیمرها خندید و اونا رو عقب مونده خطاب کرد کلی هم از شرکتهای بازی سازیش مثل سازنده دد اسپیس رو تعطیل کرد ، بعدش آدم شد ، اما دیر بود . غنیمتهاش که مغزهای بازیسازیش بودن رو دیگه از دست داده بود
ساخته هاگوارتز و بتمن ها
دلیلش اینه وارنر به یه منبع درامد ثابت نیاز داره
وقتی امثال سونی که موفق ترین بازیای داستانی رو میساخت رفت دنبال لایو وارنر اگه اسم خودشو به لایوسرویس تغییر بده نباید تعجب کرد
وارنر هنوز نمیدونه که بازی سرویس محور پشتیبانی زیادی میخواد، همون multiversus هم که دادن بیرون بعد از انتشار کامل با مشکل کمبود سرور مواجه شدن! یعنی حتی به بازیشون هم اعتماد نداشتن که بهش سرورهای بیشتری اختصاص بدن. از نظر من وارنر بجای اینکه چند تا بازی سرویس محور بده روی یک سرویس محور برای چندین سال کار کنه و بقیه استودیو هاشو به بازی های داستانی اختصاص بده، میتونه پای خودشو مثل بقیه استودیو های معروف محکم کنه.
البته وارنر بیشتر براش سود مهمه و فقط میخواد هرچی زودتر به سود دهی برسه و فکر نکنم بخواد دنبال سود بلندمدت باشه
همچنان با معنی “بازی داستانی” رو ورک نمیکنم ولی اگه به سینگل پلیر میگید داستانی شدو آف موردور و شدو آف وار دوتا از خاص ترین تجربه های گیمینگه که کسی میتونه داشته باشه هرچند این هیچی از کثیف بودن وارنر برادرز کم نمیکنه که یکی از بهترین سیستمای ویدیوگیمو اینطور خراب کرد مگرنه الان با اون نمسیس سیستم چه شاهکارایی ساخته میشد چون متاسفانه هیچ کدوم از این دوتا بازی نهایت پتانسیل این سیستم نبودن
بله یکیش کوجیما 😑 بعد از این واقعه از EA متنفر شدم هرچند کوجیما مستقل باشه دستش بازتره همه هم از خداشونه بودجه در اختیارش بزارن
لیست معتبری نیست
سایبرپانک که بخاطر تبلیغات بیش از حد و هایپ و تریلر های فیک و سلبریتی ها پرفروش شد
هگوارتز که بخاطر اسم هری پاتر و کتاب ها و فیلم ها پرفروش شد
زلدا هم که نینتندو هر چی بده میفروشه
Palworld رو همه بخاطر آنلاینش خریدن
بالدرز گیت ۳ هم بخاطر اون سکانس خرس معروف شد وگرنه قبل اون اصلا کسی بازیش رو نمیشناخت و حسابش نمیکرد
اسپایدرمن ۲ هم بخاطر کودکان ۳ ساله مارول فن پرفروش شده همونایی که no way home رو پرفروش کردن
گاد رگناروک هم همش هایپ توخالی بود و بخاطر هایپ پایان نسخه ۲۰۱۸ پرفروش شدش قطعا نسخه بعدی بدن نصف اینم نمیفروشه
الدن رینگ هم بخاطر اسم جرج مارتین فروخت
Not funny
Didn’t laugh
تو اصلا یکی از اینارو پلی دادی؟
چشم شما راست میگی
فقط اگه ممکنه شما دیگه نظر نده
این مقایسه رو همون کسانی مقایسه کردن که پلاس ۸۰ دلار رو با گیمپس ۱۸۰ دلاری مقایسه میکردن
چقدر گناه دارند که اینطور مقایسه میزارند , چرا مقایسه سود دهی بازی ها در نسل نهم نمیزارید؟ یه بازیی مثل کالاف هر ساله داره منتشر میشه , ولی این بازی ها داستانی هر ساله منتشر نمیشن , واقعا خنده دار هستش
یه نکته دیگه هم هست فروش پالورد انحصاری ایکس باکس و پی سی هستش که توی یک ماه نیم اینطور فروش کرده با اینکه روی گیمپس هم هستش
هر وقت سر فینال فانتزی لفظ انحصاری براش بکار نبردی سر پالورد حق داری همچین حرفی بزنی, جفتشون ناشرشون فرق میکنه
سازنده پالورد هم گفته فعلا هیچ برنامه برای نسخه پلی استیشن نداریم , سر فینال فانتزی شایعش هم هست برای ایکس باکس دارن میسازند
کلا از نظره تو ک هرچیزی ک راجبه خوب بودنه بازیایه پلیسیشین باشه اشتباعه🤣باشه شما حرفه بعدیتم درسته فقط اینجور فشاری شدن بخاطره نبودنه بازیایه ایکس باکس تو لیست ارزش نداره غصه نخور ایشالا بازیایی ک توهم دوس داریو ماله ایکس باکسه خوب فروش کنه دیگه تومار ننویسی دستات درد بگیره نتونی مشق بنویسی
حالا هی بگید دوره بازی های تک نفره به پایان رسیده …..
لامصبا ، بازی های تک نفره اگه نباشن تا آخر عمرتون باید یه بازی تکراری با مکانیزم های تکراری با گرافیک های مثال به روز شده رو به شونصد تا اسم مختلف بازی کنید . اسمشم بذارید تنوع….
خدایی پَل ورلد رو نگاه کن یک میلیون نسخه از زلدا کمتر😂چیه این بازی اصلا ازش خوشم نمیاد
زلدا هم ایول داره به امید بیشتر شدن فروشش
در این بازیا باید غرق شد از بس خوب و عمیقن .. بازیای مثل فورتنایت و امثالهم خیلی سطحی و فان هستن .. البته بازی انلاینی مثل دوتا ۲ هم عمق کافی رو داره چون بعد ۱ سال تازه میفهمی رول و وظیفه چیه و حتی داستاناش هم جالبه اینو گفتم فکر نکنید مخالف سرویس محور و این ها هستم نه .. فقط گیمر واقعیه که میره سراغ چالش
ن دقیقا اشتباه کردی ، گیمر واقعی میره سراغ لذت ، و فرقی نداره براش که چالش داشته باشه یا نه گیمش
لذت تعریف واحدی نداره ..ا لبته که درست میگی اما از چی لذت میبری ؟ از چی لذت میببرم ؟ از چی لذت میبرند بقیه ؟ اینجاس که من میگم از چالش .. پس دارم لذت میبرم که چالشو پذیرفتم
آخه همه چیز چالش نیست ، گاهی اوقات توی ی گیم مشغول کشاورزی میشی و گیاه های مختلف میکاری و اون کار بهت خیلی بیشتر از ی گیم که باید تلاش کنی تا به پیروزی برسی لذت میده ، همه گیم ها چالشی نیستن آخه
زیادی با حرفت موافقم
یه روز میبینی فقط گیاه کاشتن تو stardew valley بهت حال میده
یه روز کتک زدن دشمنا تو بتمن آرکهام
یه روز گشت و گذار تو ماینکرفت
یه روز فقط دلت میخواد تو کالاف دیوتی همرو ببندی به گلوله
یه روز کشتن باسای دارک سولز و الدن رینگ
مهم لذتی که از بازی میبری
همون stardew valley منظورم بود اما املای درستش یادم نبود ننوشتم 😂😂😂
منم باهات هم نظرم ، تو هر زمان و شرایطی مطابق روحیات آدم هر بازی میتونه جواب باشه
وقتی زلدا رو حساب کرده بهتر بود فروش ماریو واندر هم حساب میکرد چون ماریو واندر هم بیشتر از ۱۲ میلیون فروش داشته ولی توی این لیست نیست :-/
حتا از نظر تاریخ انتشار هم حضور سایبرپانک عجیبه چون قبل از نسل ۹ عرضه شد
بازی پوکمون Scarlet and Violet هم سال ۲۰۲۲ منتشر شد و بیشتر از ۲۴ میلیون نسخه فروخت و اینم توی لیست نیست🤔 یه بازی پوکمون دیگه هم به اسم Pokemon legends arceus سال ۲۰۲۲ اومد و ۱۵ میلیون فروخت… انگار کلا این لیست سلیقه ای انتخاب شده
آمار گمراه کننده ست. بازی های صرفا چند نفره معمولا F2P هستند. در کنار این بازی الدن رینگ هم بخش آنلاینش به شدت اهمیت داره (از سولز یک همین بود) و بدون بخش آنلاین حداقل یک سوم تا نصف تجربه بازی لطمه میخوره. اگر بازی های فرام بخش آنلاین نداشتن مطمئنا فروششون به مراتب کمتر بود.
نتیجه گیری اینکه سینگل پلیر یا مولتی پلیر تنها نسبت به ترکیبش فروش کمتری دارن (در بازی هایی که f2p نیستن)
البته به نظرم فقط میزان فروش رو نباید دلیلی بر سوددهتر بودن یه بازی بدونیم. بازیها علاوه بر فروششون میتونن از یه سری بخشهای دیگه هم درآمدزایی کنن. هرچند با همهی اینا مهمترین مولفهی موفقیت اقتصادی یک بازی همین میزان فروشه.
بالدرز، الدن و پلورلد مولتی هم دارن که اهمیت زیادی داره در خرید
آمار گمراه کننده ست. بازی های صرفا چند نفره معمولا F2P هستند. در کنار این بازی الدن رینگ هم بخش آنلاینش به شدت اهمیت داره (از سولز یک همین بود) و بدون بخش آنلاین حداقل یک سوم تا نصف تجربه بازی لطمه میخوره. اگر بازی های فرام بخش آنلاین نداشتن مطمئنا فروششون به مراتب کمتر بود. نتیجه گیری اینکه سینگل پلیر یا مولتی پلیر تنها نسبت به ترکیبش فروش کمتری دارن (در بازی هایی که f2p نیستن)
.
.
ولی در تعجبم بازی زباله ای مثل سایبر اینقد فروخته اونم با این قیمت. خودم جزوشون بودم البته 😂
این یه نکته مثبته سازنده ها را تشویق می کنه کوچ نکنند به سمت بازی های انلاین محور و بی محتوا
با این که کلیات حرف درسته ولی به این آمار نمیشه خیلی استناد کرد چون نصف اینا بازیا بین نسلین و این اعدتد فروش ، بین نسلی حساب شده !
بهترین خبر ممکن…
خدا کنه همیشه همینجور باشه….
متنفرم از بازیهای بتل رویال…
بتل رویال به خودی خود بد نیست
وقتی مشکله که بازار پر بشه از بتل رویال های بی کیفیت و بدون خلاقیت و کپی پیستی و سازنده ها طمع کنند و سمتشون برن
و این ترند شدن ها همیشه وجود داشته و هیچ وقت نمی شه جلوش رو گرفت
بتل رویال بد نیست
همشون دارن تکراری میشن
فورتنایت اومد بعد پشت سرش کریتیو دیستراکشن اومد
بعد فورتنایت از تنها ویژگی اون بازی کپی کرد و از بازی هم شکایت کرد و سروراشو بست
به امید موفقیت هرچه بیشتر بازیهای داستانی
چقدر زیبا هستش که ببینی آثار تک نفره که تجربه ای خارق العاده در اختیار بازیکن قرار میدهند و اون رو با داستان زیبا همراه میکنند به حقشون رسیدند 🙂
زلدا که مثل بقیه عددش رند نیست منو خیلی اذیت میکنه D:
بجز هاگوارتس که بیشتر بخاطر اسم هری پاتر فروش رفته بقیه عناوین همه سطح بالان
ولی باز هم مقایسه درستی نیست چون خیلی از بازی های چند نفره رایگان هستند اعم از بهترین هاشون مثل فورتنایت
بازی های سینگل پلیر خیلی خوبن درسته ولی سود دهی خوبی ندارن هزینه ساختشون بالاعه و بعد یه مدت سریع پلیراش از دست میدن برای نمونه مثلا بازی کانتر و دوتا ۲ با بازی های سینگل پلیر مثال بزنم مه مشخص میشه دوتا ۲ و کانتر چقدر پلیر و چقدر درآمدزایی برای والو کرده ولی هزینه ساختش شاید ۱ به دهم اسپایدرمن نباشه مورد دیگه اون حس چالش برانگیزی که این بازی ها دارن گیم پلی بازی های آنلاین کاملا ۱۰۰ خالص گیم پلی میزاره جلوت ولی بازی های داستانی اینطوری نبود من که wow کانتر و دوتا۲ پلی دادم هر لحظه ۱ ثانیه هم برام حساس بود اومدم تو بازی مثل لست و گاد اف وار و استارفیلد ولی بهم اصلا هیجان اون بازی ها رو نداد
وارنر می تونست جای گوتام نایت و سواساید اسکواد دو گیم داستانی بزنه و با توجه به فروش نسخه های قبلی می تونست ۳۰ ملیون فروش رو تجربه کنه
فقط کافیه یک گیم دیگه شون شکست بخوره تا به ورطه مالی بیفتن
میشن مثل یوبی
بنظرم تنها بازی این لیست ک لیاقت فروش بالا رو نداره هاگوارتزه نمیگم بازی بدیه ولی تو بهترین حالت ی بازی معمولیه
سایبرپانک حقشه این فروش تنها گیم نسل نهم هست که وقتی بهش فکر میکنم اکثر مایموریتاشو یادم میاد شخصیت ها موزیک ها و فضاسازی دیالوگ ها.خب من زیاد بازی میکنم هر دو هفته یه گیم ولی نمیشه سایبر رو فراموش کرد
الان دو ساله تو سیستمم نصبه بعداضافه شدن فانتوم لیبرتی تازه فهمیدم اون چیزی که مد نظر سازندگان بازی بوده چقدر عمیق و خارق العاده بوده هر چند خود بازی اصلی خیلی عالیه ولی فانتوم لیبرتی تو یک لیگ دیگ اس
سوگیری بدی نسبت به بازیای مولتی پلیر تازگیا رخ داده که دلیلش محبوبیتشون تو دوره کرونا و اشباع شدن بازارش بود که الان دوباره تعدیل شده بنظرم این سوگیری درست نیست تو همون دوران هم معلوم بود این زیاد شدن بازیای آنلاین بخاطر قرنطینه بود و خب دوباره بعد این زمان تعدیل میشه هرچند زیاد شدن بازیای آنلاین اون زمان اتفاقا اتفاق خوبی بود چون بهش نیاز داشتند مردم درکل بازیای آنلاین قرار نیست ضربه ای به مولتی پلیرا بزنند و اصلا ذاتا مشکلی ندارند اگه مشکلی وجود داشته از خود بازیه فعلا هردو سر جای خودشونن مشکل افت صنعت گیمم بخاطر اینا نیست بخاطر اینه که استدیوهای غربی چندین سال وقت میذارند و بعد بازی متوسط تحویل میدن که بجز گرافیک و جزییات غیر مهم چیز جدیدی نداره مگرنه هنوزم بازیای ژاپنی(مثل همیشه) خوبند و به بهترین شکل بازی تحویل میدن پس بنظرم جو منفی دور بازیای آنلاین باید کم بشه واگه قراره کسی توبیخ بشن استدیوهای بزرگن چون این دوتا بازار با اینکه مخاطب متفاوت دارن (که هردوهم وفادارن و زیاد شدن اونیکی به معنی کم شدن دیگری نیست) اتفاقا هردوشونم نیازند بلاخره باید یه جایی باشه که پولو به صنعت تزریق کنه که غولای گیمینگ برند بازیای عظیم سینگل پلیر بسازن
هاگوارتز لگسی از الدن رینگ بیشتر فروخته؟
تک نفره>>>لایو سرویس
کسی فروش سری بتمنو می دونه؟
بازی های تک نفره و داستانی یک چیز دیگست 👌
خب بازم خیال من که راحت شد،هنوز هنر در گیم نفس میکشه.
البته بازیای انلاینم می تونن هنر باشن
ی بازی مث ALAN WAKE 2 تو لیست نباید باشه اونوقت Palworld هست
خندهداره
چرا نه؟palworkو بازی نکردم چون نتشو ندارم ولی خیلی فان بنظر میاد و مکانیزمای جالبیم داره کلا تو یه بازی اینطوری تو مارکت این دوسال که بازی هایی که اینطور امکان مولتی پلیر خوب دارند کمه و ماینکرفتم افت کرده معلومه فروشش بیشتر از یه سروایول هارر میشه اگه برعکس بود عجیب بود
درسته. اما الن ویک ۲ شاهکاره. درسته palworld فانه،ولی الن ویک ۲ باید تو این لیست باشه.
بنظر من که بشخصه شاهکار نبود ولی خب منکر نمیشم که بازی خوبیه ولی حتی شاهکارم اگه میبود هم نهایتا هر ژانری یه هدفگذاری داره این ژانر دیگه نهایتا رو ۲میلیونه مگر اینکه یهو یه بازی ساختارشکن استثنایی مثل رزیدنت ۴ اورجینال بیاد که بیشتر از اینا بفروشه الن ویکم اگه یکم کمتر از چیزی که باید فروخته بخاطر اینه که بازار استیمو از دست داده اپیک اصلا قابل قیاس با استیم نیست مگرنه فروشش برا ژانر خودش اوکیه و خودشونم قطعا از اول میدونستن اگه قصدشون درآمد بود کلون از مکس پین میساختن و جهان بازش میکردن ملتم میخریدن
حرفتون درسته الن ویک سبکش خیلی پر فروش نیست،اما باز هم از نظر بنده ای کاش الن ویک تو این لیست می بود
راسته ک میگن شما sh ii t قرار بده جلو خارجیا
چه میخاد نسخه کپی پیست هرساله کالاف و فیفا باشه
چ میخاد سایبرپانک داغون باشه
کاملا فروش میره
بعد اون بالدرز گیت با اون عظمت و بی نظیری ۱۰ میلیون نسخه
واقعا ادم میمونه چی بگه
اگه بخوام با سطح یه سونی فن تعصبی صحبت بکنم، این چیزی که گفتی برای گاد اف وار رگناروک و اسپایدر من ۲ هم صدق میکنه !! عمرا یه دقیقه از سایبرپانک رو بازی کرده باشی، البته همتون همینید فقط نظرتون به نظر دیگران و متاست یکی بگه بده میگی آره خیلی اشغاله با این که یه بارم استفاده نکردی ببینی آره راست میگه یا نه، اتفاقا سایبرپانک باید بیشتر از این ها به نظرم فروش بکنه آپدیت نسخه های ۲.۱ رو بازی بکنی میفهمی، البته بهت حق میدم، بازی هکی بخوای بزنی رو کنسول آپدیت های اولیه رو میتونی فقط بازی بکنی و دستت به بهتر از اون نمیرسه !!
الان من اسم بالدرز گیت و اوردم دقیقا چ ربطی ب سونی داره ک میگی سونی فن هستم ؟
مگه بالدرز گیت انحصاریه
وقتی میای میگی که خارجی ها هر شتی رو میخرن پس فروش اسپایدر من ۲ و رگناروک هم جزو این دسته حساب میشه و برای این دو بازی صدق میکنه!! چرا برای جواب دادن داری صورت مسئله رو پاک میکنی؟؟ البته کسی که کل زندگیش شده متا و حرف دهن دیگران نباید انتظار عقل داشته باشیم! من کنسول پلیر نیستم که بخوام برم ۵ تا بازی رندوم و ۵ تا انتخابی فاز بگیرم!! حالا بدو برو دنبالش شیری که قرار بود بخره رو ازش بگیر
بازی هکی 😂😂😂 اوک
من تمام بازیام ظرفیت ۲ عه
فک کردی همه مث خودت اویزن ددی ان و هکی میزنن
مگه لست و گاد و اسپایدرمن دقیقا کپی پیست نسخه قبلیشون نبودن ؟ اونا دقیقا چه فرقی با نسخه قبلیشون داشتن ؟ پس چرا اونا فروش میرن مشکلی نداره بعد فقط به فیفا و کالاف ایراد گرفتی ؟ چرا واقعا ؟
دکتر لست و گاد و اسپایدرمن مگه هرساله منتشر میشن ک دری وری میگی ؟
یعنی کل مشکلت اینه چرا سالانه عرضه نمیشن ؟ در ضمن خیلی ناراحتی نخر بقیه دوست دارن بخرن اصلا یکی فقط کالاف یا فیفا دوست داره و هر سال بخره شماها چرا سرش فشاری میشین ؟
خواستم فشار خوردن فن هاشو ببینم ک خب موفق شدم
وقتی توی یه بحث کم میاری و میخوای فرار بکنی :
بازیایع داستانی تک نفره ک عالیه ولی خدا کنه این سبک بازیا بخشه دونفره انلاینم داشته باشن مثله ایت تکس تو یا ا وای اوت خیلی لذت بخشه بازیایع داستانیو دونفرع بری
اسپایدر من دو فقط رو یک پلتفرم نسل نهمی ده میلیون نسخه فروخته خداوکیلی اگه هزار ساعت هم تشویق کنیم ناشر رو بازم کمه وقتی هنوز نه رگنوراک نه اسپایدر من دو هنوز رو پی سی نیومدن انقدر فروختن اینو در نظر بگیریم با بازی که همزمان رو تمام پلتفرمها هست یا اصلا انحصاری هست ولی همزمان رو پی سی میاد رو سرویس هم هست این یعنی طرف رفته شصت دلار هفتاد دلار پول داده خریده خوب ارزشش بالاس دیگه کم کاری نیست که اینسامنیاک واقعا اسپایدر من رو بادپلی استیشن زنده کردن با هم برای ویدیو گیم و در اخر اینکه بازی های تک نفره موفق بشن باعث خوشحالی همس چون بازی که داستان داره تمام وجودت رو میتونه درگیر کنه داستان همیشه جذاب بازی های داستانی مثل خون نیاز برای ویدیو گیم سونی دهه نود ولو بتسدا راکستار از دوهزار میلادی و کپکام کونامی هم دهه نود با سونی همگی باعث شدن بازی های سینمایی داستان جدی و جذابیت برای عموم داشته باشه برای همین میبینیم طرف با هر سن سال جذب این بازی ها میشه پیرمرد نود ساله رددد بازی میکرده ببین چحوری ساختن بازی داستان جزییات رو طرف یاد دوران جوانیش و فیلم های وسترن اون زمان افتاده با این سن جذب بازی شده
سایبر پانک چجور بازی ایه؟ارزش بازی داره؟
فوقالعاده است دوست عزیز، مخصوصا آخرین اپدیتش که ۲.۱ بود که بازی به شدت روان و خوش ساخت شده، باگ ها از بین رفتن و داستان به شدت قشنگی داره. بهینه سازی روی پی سی هم حرف نداره
ممنون دوست عزیز
من میخوام روی ps5 پلی بدم
فقط از چند تا چیز نگرانم
یکی اینکه باگ هاش اذیت نکنه
دو اینکه چون من زبان انگلیسیم چنگی به دل نمیزنه خواستم بدونم انتخابا خیلی رو بازی تاثیر دارن؟
سوم هم اینکه از نظر صحنه داشتن چطور بازی ایه؟
شدیده یا فقط در چند قسمت از بازی وجود داره؟
ببین اگه بخوای هکی برات بریزن که نسخه های اولیه رو میزنن، ولی اگه بخوای اکانت ظرفیتی بگیری که نسخه های آخرش رو که هم از لحاظ باگ به صفر رسیده و هم از لحاظ بهینه سازی بسیار اوکی شده. انتخاب ها در بعضی از جاها میتونه یک ماموریت رو نداشته باشه و حتی پایان بندی بازی رو هم عوض بکنه. زبان باید خوب باشه، البته کلماتی که به کار میبرن خیلی سخت نیستن و کلمات مقدماتی هستن یه جورایی. از نظر صحنه که دارد، ولی یه آپشن داره که سانسور میکنه اون قسمت های بدن رو توی قسمتی که صحنه داره ولی حذف نمیشن، صحنه هاش یه جوریه که میفهمی که الان قرار همچین اتفاقی بیوفته و جامپ اسکرت نیست که یه دفعه بیوفتی توش. در بعًی جا ها وجود داره به اینصورت که میگن نیست ولی ترجیحا جلوی خانواده کمتر بازی بکن و یا جلوشون کمتر ماموریت هایی که توش یه زنه رو برو.
حله داداش ممنونتم
WB بره suicide Squad رو جمع کنه بعد هم حسابداراشو بفرسته کوروش کمپانی 🤟🤞 سرویس محور فقط Dota II
بنظرم مقایسه درستی نیست این بدون شک نشون میده بازی های تک نفره هنوز بسیار قوی میفروشن ولی بازی سرویس محور اکثر سودی که بدست میاره بعد از فروششه که احتمالا سودش بیشتر باشه.
سایبر پانکم شد بازی اخه؟ گیم رو دست دارک سولز ۱ و ۲ و۳ با الدن رینگو سکیرو ردد ۲ نیومدعو نمیاد