راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا

راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو

پست گیمفا
۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا

به نقل از بانی نو: از آنجایی که گیمرها اهمیت وضعیت بدنی و راحتی را درک می‌کنند، صندلی‌های بازی ارگونومیک محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.این صندلی‌ها بالاترین سطح پشتیبانی و راحتی را ارائه می‌دهند و خطرات سلامتی بازی‌های طولانی مدت را کاهش می‌دهند.

گیمینگ می‌تواند کمر، گردن و شانه‌ها را تحت فشار قرار دهد. صندلی‌های غیر ارگونومیک می‌توانند باعث کمردرد، وضعیت نامناسب و آسیب‌های فشاری مکرر شوند. با این حال، یک صندلی بازی ارگونومیک پشتیبانی و راحتی را برای کاهش این خطرات فراهم می‌کند.

این راهنما به شما کمک می‌کند بهترین صندلی گیمینگ را متناسب با نوع بدن خود پیدا کنید. ما انواع صندلی‌های گیمینگ ارگونومیک و ویژگی‌های کلیدی را بررسی خواهیم کرد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین صندلی گیمینگ را انتخاب کنید.

تفاوت اصلی صندلی گیمینگ با صندلی اداری

در حالی که ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، صندلی‌های بازی و صندلی‌های اداری دو هدف بسیار متفاوت دارند و دارای ویژگی‌های طراحی متفاوتی هستند. طراحی صندلی بازی معمولاً بر سبک، زیبایی شناسی براق و پشتیبانی ارگونومیک تمرکز دارد. آن‌ها برای راحتی بیشتر در طول طولانی بازی ساخته شده‌اند و معمولاً رنگ‌های زنده یا جزئیات با تم بازی را در طراحی گنجانده‌اند.

از سوی دیگر، صندلی‌های اداری، کاربردی بودن و ظاهر حرفه‌ای را به انتخاب‌های طراحی جسورانه ترجیح می‌دهند. هدف یک صندلی اداری فراهم کردن راحتی برای ساعات کاری طولانی کارمند و در عین حال حفظ یک طراحی ساده مناسب برای محیط‌های اداری یا کنفرانس‌های ویدئویی است.

راهنمای خرید صندلی گیمینگ: معرفی برندها

صندلی گیمینگ کولر مستر

شرکت کولر مستر تولید کننده قطعات کامپیوتر مثل صندلی گیمینگ در کشور سنگاپور است که محبوبیت زیادی در در صنعت بازی دارد. کولر مستر صندلی‌هایی با کیفیت و طراحی زیبا عرضه می‌کند که کاربران می‌توانند به راحتی این شرکت را جزو گزینه‌های خود قرار دهند.

صندلی گیمینگ ردراگون

شرکت ردراگون در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد که امروزه به یک برند شناخته شده است. این تولید کننده چینی لوازم جانبی بازی را با کیفیت خیلی خوب و قیمتی مناسب عرضه می‌کند. ردراگون با توجه به بازخورد و نظرات کاربران، محصولات خود را ارتقا می‌دهد.

صندلی گیمینگ یوریکا

برند یوریکا به صورت ویژه در صنعت گیمینگ فعالیت می‌کند. صندلی‌های گیمینگ یوریکا جدا از راحتی گیمرها باعث می‌شود که آن‌ها حین بازی‌های طولانی درگیر دردهای کمر، دست، پا و گردن نشوند.

صندلی گیمینگ ریزر

صندلی‌های گیمینگ ریزر تمام ویژگی‌های یک صندلی کامل و راحت را برای گیمرها دارد. این صندلی‌ها دارای تکیه‌گاه قابل تنظیم، پشتی بلند برای راحتی شانه‌ها و گردن، بالش‌های گودی قابل تنظیم و طراحی زیبا هستند.

صندلی گیمینگ ایسوس

شرکت ایسوس که یک برند تایوانی است بهترین تولید کننده تمام محصولات مخصوص گیمینگ است. این صندلی‌ها مطابق با آناتومی بدن با بالش‌های طبی تجربه‌ای باور نکردنی و بسیار راحت را برای گیمرها ارائه می‌کند.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر

در حال حاضر برند دی ایکس ریسر تولید کننده‌ی محصولات گیمینگ است. این شرکت دارای تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی است. دی ایکس ریسر به گیمرها کمک می‌کند تا از آسیب‌های جدی به ستون فقرات جلوگیری شود.

ویژگی‌های صندلی گیمینگ مناسب

هنگام خرید یک صندلی گیمینگ، توجه به ویژگی‌هایی که این صندلی‌ها را برای گیمرها منحصر به فرد و مفید می‌کند ضروری است. یک صندلی بازی برای ارائه راحتی، پشتیبانی و مزایای سلامتی در طول بازی‌های طولانی طراحی شده است که نیازهای گیمرها را برآورده ‌کنند.

حمایت از کمر

حمایت کمر برای حفظ وضعیت بدنی خوب و کاهش خطر کمردرد ضروری است. به دنبال صندلی‌ای باشید که پشتیبان قابل تنظیم کمری را مناسب با بدن شما فراهم می‌کند.

دسته‌های قابل تنظیم

دسته‌های قابل تنظیم می‌توانند با کاهش فشار روی بازوها، مچ‌ها و دست‌ها جلوگیری کنند. به دنبال صندلی‌ای باشید که دسته‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد که می‌تواند متناسب با بدن شما قرار گیرد.

ارتفاع قابل تنظیم

ارتفاع قابل تنظیم برای اطمینان از صاف بودن پاهای شما روی زمین و زانوهای شما در زاویه ۹۰ درجه ضروری است. صندلی گیمینگ با سیستم تنظیم ارتفاع پنوماتیک به شما این امکان را می‌دهد تا ارتفاع را به راحتی تنظیم کنید.

پارچه قابل تنفس

پارچه قابل تنفس می‌تواند به شما کمک کند تا در طول بازی طولانی خنک و راحت باشید. این ویژگی این اجازه را می‌دهد تا هوا آزادانه جریان داشته باشد و خطر ناراحتی و تجمع عرق را کاهش می‌دهد.

پشتی سر و گردن

تکیه گاه سر و گردن می‌تواند به پیشگیری از گردن درد و کاهش تنش در گردن و شانه‌ها کمک کند.

عملکرد خوابیده

عملکرد درازکش و قابلیت تنظیم زاویه پشتی می‌تواند به کاهش خطر کمردرد و افزایش راحتی کلی کمک کند.

زیرپایی

زیرپایی می‌تواند به بهبود گردش خون و کاهش خطر ناراحتی و بی حسی در پاها کمک کند.

قیمت انواع صندلی گیمینگ

با توجه به تنوع و گستردگی محصولات در بازار، ما همچنان شاهد گوناگونی قیمت انواع صندلی گیمینگ هستیم. در اینجا ما بهترین صندلی‌های گیمینگ را طبقه‌بندی کرده‌ایم.

بهترین صندلی گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان

صندلی گیمینگ ایسوس ROG Chariot SL300C RGB Black

صندلی گیمینگ ایسوس مدل ROG Chariot SL300C RGB Black با نورپردازی داخلی Aura RGB، بسیار سبک و راحت است. در پشت صندلی از فوم با چگالی بالا و نورپردازی ۸ رنگ استفاده شده است که با یک کنترل تک لمسی می‌توان آن را تنظیم کرد. دسته‌های این صندلی قابل تنظیم ۴ بعدی است.

صندلی گیمینگ کولرمستر HYBRID 1 ERGO 30TH ANNIVERSARY EDITION

صندلی گیمینگ کولرمستر مدل HYBRID 1 ERGO 30TH ANNIVERSARY EDITION با طراحی خاص در کنار راحتی باعث شده تا تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. این صندلی تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کند و همچنین در رده‌ی صندلی مدیریتی قرار می‌گیرد.

صندلی گیمینگ ریزر ISKUR Dark Gray Fabric

صندلی گیمینگ ریزر مدل ISKUR Dark Gray Fabric دارای دسته‌های قابل تنظیم، قابلیت تحمل وزن تا ۱۸۰ کیلوگرم و بالشتک پست سر از جنس مموری فوم که راحتی شما را حین بازی‌های طولانی تضمین می‌کند. این صندلی از نقاط حساس حین نشستن پشتیبانی می‌کند و بسیار راحت است.

بهترین صندلی گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان

صندلی گیمینگ ایسوس ROG Chariot SL300 Black

صندلی گیمینگ ایسوس مدل ROG Chariot SL300 Black بسیار سبک و راحت، حس و حال نشستن روی صندلی ماشین‌های مسابقه‌ای رده بالا را تداعی می‌کند. این صندلی دارای بالشتک پشت سر قابل تنظیم، دسته‌های قابل تنظیم ۴ بعدی و تنظیمات ارتفاع و شیب است.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Master Series 2023 Brown

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Master Series 2023 Brown از سری مستر ۲۰۲۳ است که در ادارات برای کارکنان هم استفاده می‌شود. این صندلی از روکشی ازجنس چرم سیلیکونی استفاده کرده است که سازگار با محیط زیست، با دوام، مقاوم و سالم است. صندلی گیمینگ دی ایکس دارای پشتیبانی ۴ بعدی کمری، دسته ۴ بعدی و قابل تنظیم، پشت سری قابل تنظیم ارتفاع و پایه و کاستورهای محکم است.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Craft Series 2023 XL Black

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Craft Series 2023 XL Black دارای اسکلت فولادی مقاوم و ضد زنگ، پشتیبانی یکسره کمری ۲ بعدی، پشت سری قابل تنظیم، دسته‌های ۴ بعدی و روکشی از جنس چرم EPU است.

بهترین صندلی گیمینگ تا ۲۰ میلیون تومان

صندلی گیمینگ یوریکا ONEX-FX8 Blue

صندلی گیمینگ یوریکا مدل ONEX-FX8 Blue دارای پشتی قابل تنظیم، روکشی از جنس PU و قابل تنفس، دسته‌های ۴ بعدی قابل تنظیم و فوم داخلی فشرده می‌باشد و برای نشستن‌های طولانی مدت مناسب است.

صندلی گیمینگ کولرمستر CALIBER R3 Purple

صندلی گیمینگ کولرمستر مدل CALIBER R3 Purple برای همه‌ی کاربران ایده‌آل است. این صندلی جدا از سازگاری با بدن، دارای روکشی از جنس چرم PU و قابل تنفس، دسته‌های ۲ بعدی و اسکلت بندی فولادی می‌باشد.

صندلی گیمینگ کولر مستر Caliber R2 Gray

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R2 Gray با سطح ایمنی بالا، بسیار راحت و در عین حال با ظاهری زیبا طراحی شده است. این صندلی با کیفیت و منحصر به فرد تولید شده است.

بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۵ میلیون تومان

صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black

صندلی گیمینگ ردراگون مدل GAIA C211 Black امکانات بیشماری به شما ارائه می‌دهد. این صندلی می‌تواند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند و دارای بخش‌های قابل تنظیم است.

صندلی گیمینگ یوریکا Norn Red

صندلی گیمینگ یوریکا مدل Norn Red برای گودی کمر مناسب بوده و با فیت اندام شما متناسب است. دارای پشتی سر دو بعدی و بالشتک‌های فوم فشرده است. صندلی گیمینگ یوریکا مدل Norn Red دررنگ قرمز در دسته‌ی راحت‌ترین صندلی‌های گیمینگ محسوب می‌شود.

صندلی گیمینگ ردراگون Spider queen C602

صندلی گیمینگ ردراگون مدل Spider queen C602 دارای اسکلت فلزی محکم، روکشی از جنس PVC درجه یک، بالشتک‌های پشت کمری و سری قابل تنظیم، دسته‌های ۲ بعدی قابل تنظیم و بالابر گازی هستند. این صندلی برای افرادی که به دنبال صندلی گیمینگ با قیمت مناسب می‌گردند، گزینه‌ی مناسبی است.

در آخر

پیدا کردن صندلی گیمینگ مناسب آسان نیست. شما علاوه بر راحتی، باید به ظاهر آن نیز توجه کنید؛ بنابراین ما سعی کردیم تا بهترین صندلی‌های گیمینگ را در رنج‌های قیمتی متفاوت برای شما ارائه کنیم. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی بانی‌نو تمامی مدل‌های نام برده شده را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید خود از پشتیبانی رایگان ما استفاده کنید.

BehzaadDARKSIREN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا
راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ در بانی نو - گیمفا