کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای ۹۰ بود

محسن رضوی فر
۲۱:۵۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود

نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، به صحبت در مورد این اثر تحسین شده پرداخته است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth با عملکرد بسیار خوب خود تحسین منتقدین را برانگیخته است و این امر موجب شد تا در متاکریتیک میانگین نمرات ۹۲ را کسب نماید. دستیابی به امتیاز بالای ۹۰، در واقع هدفی بود که سازندگان صراحتاً برای رسیدن به آن تلاش کرده‌اند و کارگردان بازی اخیراً در خصوص این موضوع توضیحاتی را ارائه داده است.

مدت کوتاهی پس از انتشار نقدهای Final Fantasy 7 Rebirth، هاماگوچی با انتشار بیانیه‌ای در توییتر فاش کرد که کسب امتیاز متاکریتیک ۹۰ یا بالاتر، کاری بود که تیم سازنده صراحتاً قصد انجام آن را داشت، اما اکنون می‌گوید که این یک هدف شخصی برای وی بوده است، نه چیزی که به کل تیم توسعه تحمیل شده بود.

آقای هاماگوچی در این باره گفت:

من از استقبال مثبت از Final Fantasy 7 Rebirth بسیار خوشحال هستم و سپاسگزارم. در رسانه های اجتماعی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه هدف تیم برای کسب امتیاز ۹۰ یا بالاتر بوده است، اما این هدف شخصی من بود. وقتی Final Fantasy 7 Remake منتشر شد، امتیاز بالاتر از ۹۰ را به دست نیاورد، بنابراین تیم می‌خواست برای Rebirth بهتر عمل کند. من نمی‌خواستم تیم را تحت فشار بگذارم تا امتیاز بالای ۹۰ را کسب کند، بنابراین این را هدف شخصی خودم قرار دادم.

این کارگردان در ادامه افزود اگرچه استقبال گسترده از Final Fantasy 7 Rebirth فشار بیشتری را بر تیم سازنده برای ساخت قسمت بعدی از این سه‌گانه وارد می‌کند، اما در عین حال انگیزه بیشتری به همراه خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که بهترین نسخه‌ ارائه گردد.

به دلیل استقبال مثبت از Final Fantasy 7 Rebirth ممکن است فشار بیشتری روی تیم وارد شود. با این حال، من احساس می‌کنم که این امر به آن‌ها قدرت می‌دهد تا برای نسخه‌ی پایانی یک بازی باکیفیت را ارائه دهند. خوشحال هستم که نقدها بازخورد خوبی از گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth داشتند. معتقدم که این به فرنچایز Final Fantasy در آینده نه تنها در داستان و شخصیت‌ها، بلکه در گیم پلی آن‌ها امکان بیشتری می‌دهد.

Final Fantasy 7 Rebirth هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ در دسترس است.


نظر شما در این باره چیست؟

boy gamerBattleshipmohammad73@Matin BarkatDARKSIRENKiomarslul-bookAQUARIUSحصینCambyses The Third𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Brainiac( خداحافظ )𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥هادی صفائیhander16k1ViboroDKzeroهیربدꕥshabah73more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • UNESISM گفت:

    بقول خودشون
    گامباره ، گامباره ،گامباره

    boy gamerAmir(PC & PS4)NimaJohnny joestarlul-bookCambyses The ThirdBrainiac( خداحافظ )hander16هیربدꕥHaj_Hosseinmore
  • انتظار ما هم از انحصاری پلی استیشن همینه

    boy gamerFrom Ashes |PC GamerR_minAmsclul-book∞Spider-Man𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Redm0ndy.xboxهادی صفائیmore
  • Arman گفت:

    بنظرم بازی ساز ها باید سعی کنند چیزی بسازند که پلیر لذت کامل رو ببره،نمره واقعا مهم نیست،اینکه چیزی ساخته بشه و سرگرم کننده باشه مهمه،چون میدونیم گاهی فاکتور های نمره دهی وجود فمنیست و لگبت و اینجور داستانا است،نمره از دید من مهم نباید باشه آنچنان

    (jonatanreid) Ethan Marsسطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمsnowgirlNimaR_minMohpiriSadlittle.moonAQUARIUSlul-book∞more
    • UNESISM گفت:

      دوست عزیز استانداردها و معیارهای نمره دهی در صنعت بازی تخصصی تر و حرفه ای تر هست
      یک منتقد مثل سینما نمیتونه بعد از کلی گویی بیاد بر حسب سلیقه یا موج خاصی نمره هاشو فاکتور گیری کنه
      توی بازی باید خیلی دقیق و حرفه ای و بروز دلیل کم کردن نمره از جز به جز بخش های یک گیم رو تشریح کنه
      بخشهایی چون گرافیک (رنگ ، بافت ، سایه ها)
      صدا ( هر بخش صدا مثل محیط و ارتباط با اون و سلاح ها و… خودش فنی تر بررسی باید بشه)
      موسیقی ( در گیم از نظر من برعکس سینما به موسیقی هم نگاه کارشناسی میشه و در تعیین نمره بخش مهمیه)
      و اصل موضوع خود داستان ، که صد البته داستان به تنهایی بخشهای مختلفی داره و خیلی تخصصی تر نقد میشه و بیشترین قسمت یک نقد و بررسی به این بخش مرتبطه و دیگر بخشها با داستان رشد میکنند .
      شاخصه های فنی دیگه مثل انیمیشنها و کارگردانی ، طراحی مراحل و طراحی آبجکت‌ها و هارمونی ارتباط بین این بخشها با هم در سبک بازی دیگه بماند.
      خود سبک بازی هم در تعیین سطح و کارشناس بودن اون منتقد تاثیر گذاره .

      smdسطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمMalekAdolf HitlerNimaR_minMohpiriAmirgamerChen Gelul-bookmore
      • UNESISM گفت:

        قابل توجه دوستانی که منفی میدن
        ویدیو گیم بشدت فضای تاکسیکی داره و جرات ندارن با گیمر جماعت سر چنین موجهایی کل کل کنند، و در توانشون نیست حتی کنترلشون کنند
        نمونه ش هم بازی هاگوارتز لگسی هست که با وجود کمپین‌های قوی ووکها علیه این بازی هیچ راهی به جایی نبرد .
        اینم لازم به ذکر هست صنعت گیم شکنندست واسه یه کمپانی ریسکش بالاست که بخواد این مسایل رو با بالاترین سطح نمایشی مثل سینما بچپونه توی بازیش و توقع جذب مخاطب داشته باشه ، واسه همین آهسته و پیوسته می رند.یا مثل برخی شرکتها ساخت کاراکتر نقش اول و تصمیمات مرتبت بهش رو توی بازی برعهده خودش گیمر میزازن .

        NimaR_minChen GeKiomarsسالید اسنیکlul-bookحصینBrainiac( خداحافظ )armino0ashil0omore
      • این چه سمی بود من خوندم
        یعنی موسیقی تو سینما مهم نیست و تاثیری رو نمرات و نظرات منتقدان نداره؟؟؟؟🤣

        .snowgirlNimaR_minAmirgamer
      • Arctic گفت:

        اگه بحث درباره متاکرتیک نبود حرفو قبول میکردم ولی بحث درباره “منتقد”های متاکرتیکه و یه مشکل اساسی وجود داره اینکه متاکرتیک دراصل منتقد نیستن و این یه اشتباهه که تو زبان فارسی بخاطر کمبود کلمه رخ داده ما برای قضاوت تو صنعت گیم چندتا مدیوم داریم معروف تریناش نقد،ضد نقد و بررسی هستند تو متاکرتیک ما نمرات بررسی کننده ها یا reviewerها رو داریم که نمیگم ارزش کارشون کمه یا همچین چیزی ولی خیلی با نقد فرق داره ریویو اساسا تبلیغه یعنی یه نفره که نهایتا ۲۰-۳۰خط درباره اثر مینویسه که توضیح میده اثر بنظرش ارزش انجام داره یا نه و خب مخاطب هدفش کساییه که میخواند تازه تصمیم بگیرند و هنوز گیمو انجام ندادند منتقد و نقد اصلا بحث بعد از انجام اثره و اتفاقا تو نقد واقعی زیاد گرافیکو نمیدونم فیزیک یا طراحی صدا اونچنان مطرح نیست مگر بخش اصلی گیم باشن یا مستقیم به گیم ملی تاثیر بذارند و عموما درحد اشاره کوجیکه (دلیلشم اینه که به منتقد نمیتونه که تو همه موارد به درجه باللیی برسه که بتونه نقد کنه) و برای هرکدوم از این بخشا منتقد مخصوص داره مثلا نقد فنی یا نقد موسیقی ولی منتقد گیم وظیفش اینه که گیمو از نظر مکانیزما و لول دیزاین و هماهنگی بقیه عنصرا باهاش بررسی کنه اونم بصورت ریز باید تک تک عناصر لول دیزاین تو هرحایی بررسی بشه و اتفاقا دید اشتباهم درباره سینما دارید چون نقد سینما اتفاقا خیلی تئوریک تره نسبت به گیم بخاطر سابقه بیشتر دیگه عمرش بیشتره و تو برهه زمانی هم بوده که شرایط بستر بحثای بزرگو بیشتر از هروقتی داشته (اینم تو پرانتز بگم موسیقی تو سینما خیلی مهمه اتفاقا حتی شاید بیشتر از گیم چون اصلا سینما صامتو ما داشتیم تو مرحله اول که اصلا صرفا تصویر و موسیقی بود بدون متن خاصی بیشتر اوقات و تو این سیر تکامل مدیوم موسیقی همیشه مهم بوده هرچند نهایتا مثل گیم نقش کمکی داره و حتی بنظرم خیلی از فیلمای معروف مثل خوب بد زشت فقط بخاطر موسیقیشون معروفند)

        سطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمهیربدꕥChen GeArmanUNESISM
    • snowgirl گفت:

      والا بهترین حرف‌ دنیا رو زدی ، ولی نمیفهمم چرا انقدر باهات مخالف بودن…

      Arman
  • الان دارم تجربش میکنم ارزش پولی که میدیو داره

    MalekR_minlul-bookBrainiac( خداحافظ )o0ashil0oollieskylord
    • از پارت یکش خیلی بزرگتر و خفنتر شده؟
      حس ی گیم نسل نهمی بهت میده؟

      کفتر گیمینگlul-bookBrainiac( خداحافظ )هادی صفائیo0ashil0oDKzero
      • شرمنده این یه روز توسایت نبودم در سوال اول باید بگم بله هم از نظر گستردگی داستان و محتوا و گیمپلی از نسخه اول یه لول بهتره حالت ۳۰ فریمش که فیلم سینماییه ولی ۶۰ فریمش یخورده شاید تکسچر و اینا اذیت کنن که اپدیت درست میشه و بله حس یه گیمه نسل نهی میده صد درصد اصلا هر طور حساب کنیم با این چیزی که تابحال دیدم رو نسل هشت نمیتونست بیاد و کاملا در همه چی پیشرفت داشته

    • skylord گفت:

      سلام داداش ی سوال من تو سری فاینال فانتزی فقط ۱۶ بازی کردم ک آشغال بود مکانیزم مبارزش و گیم پلیش خیلی سطحی بود فقط داستانش خوب بود. این یکی خوبه بخرمش یا گیم پلی و مبارزاتش مثل نسخه ۱۶ هست؟

      کفتر گیمینگsnowgirlArthur MorganR_min
      • Arctic گفت:

        ۱۶ خوب نیست سری فاینال فانتزی دراصل یه آر پی جی و جی آر پی جی بشدت خوب بود نسخه جدید زدن هک اند اسلش کردن مبارزاتشو که حتی هک اند اسلش خیلی خوبیم نیست فقط یه مشت کاتسینه که وسطش یکم گیم پلیم هست بازیای خیلی بهتر داره

        کفتر گیمینگArthur Morganskylord
  • بهترین موسیقی متن رو این بازی داره👌حتما گوشش بدید واقعا روشون کار شده،(تیترم توجهمو جلب کرد،نینتندو همیشه‌ی خدا بالای ۹۰ هست ولی هیچوقت هیچی نمیگن،انگار مثلا استانداردشونه یا براشون چیز عادی هست😂)

    snowgirlسطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمChen Gelul-bookBrainiac( خداحافظ )o0ashil0oJoel Morgank1UNESISM人Acker益man人
  • Ahosinr گفت:

    درحال تجربه بازی هستم بنظر من متا ۹۴و۹۵ حقش هست😍😍

  • برا PC یا XBOX میدن؟ نمیدن؟ یا انحصاری ابدیه ؟
    فقط می‌خوام بدونم،

    snowgirlBrainiac( خداحافظ )Young boyUNESISM
    • Dastan گفت:

      سونی قرار انحصاری زده تا ۳ ماه دیگه حالا بعدش معلوم نیست برای پلتفروم های دیگه بیاد یا نه
      شایعش هم دارن روی پتلفروم های دیگه هم میسازند

      人Acker益man人
    • UNESISM گفت:

      بستگی به سطح رابطه ایکس باکس با سازنده و ناشرش داره
      که چرایشو مفصل پایین میگم :
      قبلا شرکتهای ژاپنی علاقه ای به آوردن بازیهاشون واسه ایکس باکس نداشتن.
      چند وقت اخیر رویه ایکس باکس در ایجاد رابطه با ژاپنی ها تغییر کرده و سعی میکنه روابط نزدیکی و گرمی باهاشون داشته باشه . واسه همین شاهد اومدن خیل زیادی از بازیهای شرکتهای ژاپنی روی ایکس باکس و بویژه گیم پس هستیم که در تاریخ این برند بی سابقست .
      ( ژاپنی ها برعکس آمریکاییها روش همکاری شون قرار داد بستن و جلسه گرفتن نیست ، در خصوص شروع یک پیمان دیدگاه سنتی خاص خودشون دارن مثل حضور هیات نمایندگان در مراسمات و مهمانی ها ، تایید و احترام سنت و فرهنگ ژاپنی ها ، و در اخر انالیز شخصیت و رفتار نمایندگان توسط طرف ژاپنی و بعد ایجاد ارتباط و شروع کار ( گفته میشه حتی ممکنه قرار دادی نباشه اما طرفین با هم کار میکنند. )
      بیشتر حالت اعتباریه
      ایکس باکس نسل اول زمانی که در ژاپن رونمایی شد با دیدگاه تبلیغاتی امریکایی شروع کرد و چنان شکست خورد که با کله اومد زمین
      برداشتن بیل گیتس رو بردن که از اسم و برندش توی جشن لانچش استفاده کنند بدتر اینکه شعار یک ایکس باکس ببر و یک همبرگر داغ هدیه ببر هم چاشنی کار کردن مفتضح تر اینکه چندین پوستر از بیل گیتس در حال خوردن همبرگر هم نصب کردن .
      این موضوع باعث شد سالهای بعد امریکایی ها دیدگاهشون نسبت به نحوه تبلیغ و فروش محصولات غیر ژاپنی و نحوه فروشش در ژاپن عوض بشه و لجبازی نکنند و طبق سیستم ژاپنیها عمل کنند
      مثل چند وقت اخیر حضور عمو فیل در نمایشگاه های نینتندو همراه با خانواده محترم و تعریف از بازیها و غرفه شون و همچنین حضورش با استاد کوجی در یک مراسم جهت دور کردن نحسی از بازی ترسناک و انحصاریش ( توی ژاپن رسمه واسه یک اثر در ژانر وحشت این مراسم برگزار بشه)

      هیربدꕥ人Acker益man人سطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمCodeName:666Sadlittle.moono0ashil0oBrainiac( خداحافظ )
  • Amo Hamed گفت:

    اونوقت غضنفر از ربات کریم میگه متاکریتیک مهم نیست

    پ ن : دمتون گرم که بازم فرنچایز فاینال فانتزی رو روسفید کردید !

    NimaFrom Ashes |PC GamerR_minChen GeSadlittle.moon∞o0ashil0oهادی صفائیJoel Morganolliemore
  • Dastan گفت:

    میخوای بازیت نمره بالا بگیر خیلی راحت هستش فقط کافیه کد بازی رو یکی دو هفته قبل از انتشار به منتقد ها بفرستید , خودشون نمره بالا میدن
    ولی اینکارو نکنی عمرا نمره بالا بدن , چون مجبور هستند هزینه بابت کنن و اگر یه ایراد کوچکی داشته از اون فاکتور میگرن و اون می کوبند, چون پول دادن فشار بهشون میاد
    البته شماها چون همیشه کرکی و هکی میزنید این مسئله براتون مهم نیست ولی وقتی هزینه زیاد بابت بازی بدی قشنگ دنبال بهونه میگردی که بازی رو بکوبی
    به نظرتون اگر ارسال کد توسط سازنده برداشته بشه به نظرتون این بازی ها همچین نمره میگرن یا نه؟ عمرا
    یه تیکه ای به خود گیمفا انداختن اگر کد Like a Dragon: Infinite Wealth براتون نمی فرستادن آیا حاضر بودین بابتش هزینه کنید و بازی نقد کنید
    این یه انتقاد هست لطفا انتقاد پذیر باشید

    NimaAmo Hamedسطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمMalekFrom Ashes |PC Gamer(jonatanreid) Ethan MarsMr abd
  • ای کاش رو بهینه سازی هم کار میکردید اونموقع یکی از بازیای بی‌نقص صنعت میشد.

  • Homayoun گفت:

    این خبر رو انگار قبلا هم کار کرده بودید

  • CodeName:666 گفت:

    بازی نوبتیه؟؟چون پسندم شده،فاینال ۱۶ رو بازی کردم بشدت خفن بود اینم میخام بدون چجوریاست.

    Chen Ge
  • . گفت:

    ولی اساتید معتقدن هیچ سازنده ای به متا اهمیت نمیده

    .∞o0ashil0oJoel MorganollieRexon
    • آخه کدوم سازنده‌ای دوس نداره بازیش متای بالا کسب کنه یا براش مهم نباشه؟
      خواه ناخوا متا روی فروش بازی تاثیر مستقیم میزاره

      Joel MorganMr abd.
      • . گفت:

        اینو باید به ایکس باکس فن ها گفت سر این که بازی های خودشون متای پایین میگیرن فکر میکنن متا برای همه فاقد اهمیته

        سطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمFrom Ashes |PC GamerMr abd.∞
        • Mr abd گفت:

          (اتزیو) فاقد اهمیت نیست ولی در بعضی مواقع قابل استناد نیست!!!
          این رو بخاطر اینکه فن xbox هستم نمیگم،بخاطر این میگم که نقد های گیمی مثل استارفیلد رو دیدم!!!
          طرف میاد با کمال پر رویی میگه من تو استارفیلد رفتم سیاره زمین بعد اسپانیا اونجا نبود برا همین ۵ میدم!!!!!!
          آخه واقعا بنظرت به این آدم چی بگیم؟؟؟ ها!!!
          نباید همون جا چهار تا فحش بدی بش؟؟؟!
          یا سر موتوراسپورت طرف میاد میگه من چون با فورزا هورایزن بیشتر حال میکن ۶میدم!!!!!! الان من ی سوال دارم ازت،تو باشی چی بهش میگی با این حرف؟؟؟
          برو نقد ها موتور اسپورت رو بخون! ۹۰ درصد دارن میگن ما بیشتر با هورایزن حال میکنیم برا همین ۶!!!
          برای همینه که نه ایکس باکس فنا خیلی از آدم ها به نمره متا اهمیت نمیدن!
          چون داریم نا حقی رو به چشم میبینیم!!!!
          منتقد ک………ل میاد میگه(برا نقد استارفیلد) سیاره هاش خالیه برا همین ۵!!!!
          خب مشخصه اون آدم بازی رو ۱۰۰ ساعت ننشسته بازی کنه!!!
          من به عنوان کسی که ۴ ماه درگیر استارفیلد بودم میگم،من سیاره خالی تو استارفیلد ندیدم،تازه اینقدر پر بودن دیگه حال نداشتم میرفتم سیاره بعدی!!!
          برای اینه که به متا بعضی اوقات آدم نباید توجه کنه (بعضی وقت ها)
          برای من هم تنها مشکل گیم ی وسیله نقلیه و 60fps بود،و خودم به استارفیلد اگه باشم نمره ۸۶ رو میدم،

          سطح اینجا بسیار پایین بوده از فعالیت منصرف شدمFrom Ashes |PC Gamer.
  • Amir گفت:

    خود سازنده ها هم متا براشون مهمه اونوقت یه سری تو کامننتا تیپ روشنفکری برمیدارن که متا هیچ اهمیتی نداره

  • o0ashil0o گفت:

    مبارکت باشه خوشحالیم به هدفت رسیدی یه معامله دوسر برد شده 😉

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: هدف شخصی من دستیابی به امتیاز بالای 90 بود