بازی No Rest for the Wicked دارای چرخه شب و روز است + جزئیات بیشتر
استودیوی مون (Moon Studios) اطلاعات جدیدی از بازی اکشن نقشآفرینی No Rest for the Wicked را به اشتراک گذاشته است.
بازی No Rest for the Wicked در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) بر روی PC منتشر خواهد شد و نقشه راه آن نیز از قبل ارائه گردید. حال جزئیات بیشتری از گیمپلی این بازی در جریان شوکیس Wicked Inside ارائه گردیده است.
بازیکنان به عنوان یک Cerin که برای مبارزه با Pestilence به سرزمین Isola Sacra میرود، کشتی آنها غرق شده و بدون هیچ سلاح یا زرهی به ساحل میرسند. شما باید این موارد و آیتمهای دیگر را از طریق کاوش و کشف اسرار به دست آورید. دنیای بازی به صورت دستی (Hand-Craft) ساخته شده و بدون نسل رویهای است، اما لوت کردن تصادفی است و تجربه متفاوتی را برای هر بازیکن ارائه میدهد.
لوت به ۴ بخش سفید، بنفش، آبی و طلایی تقسیم میشود. اما آنها متفاوت از سایر بازیهای اکشن نقشآفرینی عمل میکنند. لوت سفید در این بازی رایجتر است. آبی نادر است و آمار Enchantment بالایی را ارائه میدهد. بنفش آمار Enchantment بسیار بالایی را ارائه میدهد، اما با یک آمار منفی Cursed همراه است. در نهایت لوت طلایی افسونهای منحصر به فردی را ارائه میدهد.
سرزمین Isola Sacra به صورت دستی نقاشی شده و دارای چرخه روز و شب و آب و هوای پویا است. همچنین محیطها در بازی بسیار تعاملپذیر هستند. مبارزات نیز انیمیشن محور و بسیار سنگین هستند و عناوین سبک اکشن نقشآفرینی و بازیهای مبارزهای به عنوان منبع الهام سازندگان در این اثر انتخاب شدهاند. وزن کاراکتر شما در حرکت نقش دارد به طوری که ساختار سبکتر به معنای گام برداشتن سریع است که استقامت کمتری مصرف میکند، در حالی که یک ساختار متوسط میتواند برای حرکت سریعتر سختتر شود.
بازیکنان در No Rest for the Wicked قادر خواهند بود Runeهای مختلفی را مجهز کنند که حملات ویژه مختلفی را ارائه میدهد. از آنجایی که یک سیستم کلاس Soft وجود دارد، هیچ چیز شما را از انتخاب یک شمشیر دو دستی و عصای جادویی با سه Rune ویژه، شامل Blink، Fireball و Nova باز نمیدارد.
بازیکنان به شهر Sacrament، پایتخت ایزولا ساکرا خواهند رسید. آنها میتوانند پروژههایی را برای کمک به بازسازی آن انجام دهند که میتوان به کمک به آهنگری، که امکان ارتقای تجهیزات را به سطح بالاتر فراهم میکند، اشاره کرد. همچنین میتوانید خانهای بخرید تا آیتمهای خود را در آن ذخیره کنید. منابع موجود در طبیعت میتوانند برای ایجاد وسایل جدید استفاده شوند.
نکتهی جالب اینجاست که با مراجعهی مجدد به مناطق، جهان بازی تکامل مییابد و با تهدیدات جدید برای پاکسازی و منابع روبهرو میشوید. طبق گزارشها، هر بار که از مناطق بازدید میکنید، آنها تغییر میکنند. در نهایت محتوای پایانی به نام Cerin Crucible وجود دارد؛ محتوایی که در آن بازیکنان توانایی خود را در برابر برخی از چالشبرانگیزترین دشمنان آزمایش میکنند.
نظر شما در این چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
تو این بازی چرخع روز و شب با این طراحی هنری شاهکار . ابر شاهکار میشه
به نظر تجربه جالبی میاد گیمی که بین دارک سولز و دیابلوه
دو بازی اول استودیو مون(سری اُری) عالی بودن و همین حس رو به این بازی هم دارم
فقط یک سوال و درخواست از دوستان
شماره جدید مجله گیماینفورمر دارای محتوای اختصاصی از این بازیه. راهکاری برای دسترسی به این مجله و مجلههای مشابه ویدیوگیم رو بلدین؟
از لحاظ طراحی هنری نسبت به اثر قبلیشون فاجعه هست😐
به همون استایل پالت رنگی Ori میچسبیدید این چه بلایی بود سر خودتون آوردید😑
به نظرم هر چه سریع تر به چشم پزشک مراجعه کن
همه دیس لایک دادن ولی من هم خوشم نیومد از سولز لایک شدن ori
داداش حالت خوبه؟
به طرز عجیبی از این گیم خوشم اومده
منظورشون از چرخه ی شب و روز پویا یعنی اگر تو دنیا واقعی شب باشه تو بازی هم شبه؟؟
نه…ینی مثل جی تی ای
مون استودیو خداس
جالب است