گزارش: اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed Red منتشر شد
تام هندرسون (Tom Henderson) از وبسایت Insider-Gaming بهتازگی اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Red را به اشتراک گذاشته است.
اطلاعات جدید Assassin’s Creed Red به مکانیکهای گیمپلی و همچنین موتور بازی اختصاص دارد. به نظر میرسد که این دو مورد برای عصر جدید این فرنچایز ساخته شده است.
فرنچایز Assassin’s Creed به طور کلی لزوماً به سمت استفاده از یک موتور جدید حرکت نمیکند، اما برای نسخههای بعدی خود از یک تکامل قابل توجه به نام «Anvil Pipeline» استفاده خواهد کرد. برخی منابع توضیح دادند که موتور Anvil Pipeline به همه استودیوهای مختلف Assassin’s Creed (که تعداد زیادی از آنها وجود دارد) اجازه میدهد تا به جای داشتن نسخهها و شاخههای مختلف، از یک شاخه واحد کار کنند. بیشتر به این معنی است که Assassin’s Creed از خطوط نورپردازی کلی و هندسه مجازی با ردیابی پرتوها به صورت بصری بهره خواهد برد. انتقال به موتور Anvil Pipeline به این معنی است که تیمهای توسعه مجبور شدهاند همه چیز را در این مجموعه، از جمله انیمیشنها، سیستم پارکور، آب و هوای پویا و غیره را به طور کامل بازبینی کنند.
مبارزات در Assassin’s Creed Red شبیه به نسخهی Valhalla توصیف شده است، اما ظاهراً دارای خشونت بیشتر و مواردی مانند خون و سر بریدن خواهد بود. مخفیکاری نقش مهمی را در این بازی ایفا میکند و تا حدودی به سری Splinter Cell شباهت دارد. بازیکنان میتوانند مشعلها را خاموش کنند و در میان چمنها و بوتهها پنهان شوند.
بازیکنان در این بازی میتوانند پایگاه بزرگ خود را به نام Hideout بسازند. Hideout جایی است که بازیکن میتواند به میل خود، مواردی مانند اسلحه خانه، Dojo، Alter و موارد دیگر را بسازد. این ساختمانها نیز قابل شخصیسازی هستند و شما میتوانید مکان ساختمان، طرح سقف تا چیدمان داخلی و جایی که میتوانید سلاحها و زرههای خود را به نمایش بگذارید، انتخاب کنید.
به طور کلی فرنچایز Assassin’s Creed در حال جهش عظیمی است. بازی Assassin’s Creed Red قرار است در ماههای آینده به صورت رسمی توسط یوبیسافت (Ubisoft) رونمایی شود.
طبق گزارشهای قبلی، گفته میشود وقایع Assassin’s Creed Red در دوران ژاپن فئودال دنبال میشود و از دو شخصیت اصلی به نامهای Naoe و Yasuke برخوردار خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
با این حساب از اینا بعید نیست سم فیشر رو هم به عنوان کراساوور وارد اسسینز کرید کنن !!
😂😂
اینکه شحصیتش بر اساس واقعیته داستانو جالب میکنه
اساسین کرید باکتری😁
😯
اینجور که من میبینم احتمالا یه کاری شبیه اکتیویژن و Cod میخوان انجام بدن
ای جان
شاهکار 🔥🔥🔥
لامسب یوبی سافت گرافیک و گیمپلی و داستانی بازیهاش عالی هستند ولی هنوز بلد نیست توی بازی جهان باز چطور مراحل بسازه
گرافیک تا زمام والهالا نسبت به نسل هشت خوب بود ولی میراژ واقعا گرافیک نسل نهمی نداشت گرافیکش همون والهالا بود گهگاهی شاید کمتر هم تو نسخه بعدی واقعا باید جهش خوبی داشته باشه
اگه مکانیزم مبارزش مثل Valhalla باشه عالیه
و همچنین باس فایت زیاد
داخل میراژ باس فایت ندیدم
(مبارزات در Assassin’s Creed Red شبیه به نسخهی Valhalla توصیف شده است)
Pass
Same old shit
خیلی دوست دارم ببینمش هرچه زودتر
مبارزات والهالا؟؟؟
کاش شبیه گوست آف سوشیما میشد.
سوشیما در اصل ما یه سامورایی بودیم ولی اینجا قطعا نینجا هستیم و باید تمش متفاوت باشه
اینا که چیز جدیدی نیست عملا همشون تو قبلی هم بودن شایعه هم شده بود هستن تو بازی
مبارزات مثل والهالا باشه که باز میشه همون. اصلا عنصر اصلی جنگ های ژاپنی بر مبنای حملات مهلک هست. فرض کنید گردن طرف رو می برید ولی کشته نمیشه چون لول اون از شما بیشتره. برید سکیرو بازی کنید انگار چیزی از این یکی هم در نمیاد و باز دارن تبلیغ دروغ میکنن
این چیزا که همش توی والهالا بود.. کدوم جهش و نواوری؟!🤣🤣🤣
امیدوار شدم به بازی، بالاخره موتور جدید، گرافیک و البته انیمیشن های جدید، حتما فقط برای نسل ۹ میاد
والهالا خیلی باحال بود، باید سی ساعت مپو میگشتی و لوت میکردی تا بتونی توی پایگاهت مرغ دونی و نانوایی درست کنی🤣
*انتقال به موتور Anvil Pipeline به این معنی است که تیمهای توسعه مجبور شدهاند همه چیز را در این مجموعه، از جمله انیمیشنها، سیستم پارکور، آب و هوای پویا و غیره را به طور کامل بازبینی کنند
خب الان شد یه چیزی
میتونیم بهش امیدوار باشیم !
این انجین جدید قراره بیشتر از گذشته نقش شابلون رو بازی کنه و کپی رو به بالاترین حد خودش برسونه
یادش بخیر اساسین چی بود الان چی شده. تو این یکی هم میرینه شکی نیست سالهاست ک یوبی سافت خودشو گم کرده
احساس خوبی نسبت بهش دارم امیدوارم همونجوری که دوست داریم از کار در بیاد❤️
در دورانی زندگی میکنیم که احساسات دیگه به کار نمیاد داداش مگه نسخه آخر رو ندیدی چه چیزی تو ش پیشرفت داشت بجز یه ذره گرافیک که اونم بیشتزر بخاطر نورپردازی بود انیمیشن که هیچ پارکورشم که به گرد یونیتی نمیرسید مبارزات باشه میخواستن برگردن به ریشه ها داستانکه سلیقه ای گیمپلی که باز همون تکرار مکررات اگه پیشرفت میخواستند بکنن چیزای خوبو کنار نمیزاشتن تا الان
دقیقا صحیح می فرمایید ولی باید امید داشت انسان به امید زندست
امیدوارم یه چیز درست حسابی در بیاد
نه مثل والهالا که ۱۰۰ ساعت هیچ و پوچ و شایعه میراج «بازگشت به ریشه ها»
یوبیسافت به خودت بیا
اینجور که معلومه چیز خوبی قراره بشه
موتور گرافیگی بازی avatar عالیه
امیدوارم گرافیگ نسخه های جدید assassins creed در حد بازی avatar باشه.
ترکیبی از اساسین و شینوبی عجب چیزی
صنعتی سنتی ترکیب کردن
دقیقاً
تریلر زیبا vs لولدیزاین !!
ایده واقعا ایده خوبیه به نظرم
اما اینکه چطور پیاده بشه روی گیم دیگه خدا میدونه
چون ما با یوبیسافتی طرف هستیم که حرف بزور تو کله اش میره و این چند وقت اخیر (به نظر من) بازیای جالبی ندیدیم ازش (بجز پرنس اف پرشیا که خودم توجه به جزئیاتش رو دوست داشتم
قطع عضو بخاطر کاتانا هست که تم سامورایی داشته باشه حرکات سریع تر و سرعت در پارکور سلاحهای جذابی هم میتونن اضافه کنن بشخصه گرافیک در حد اندازه میراژ هم باشه کافیه زیاد بالا نباشه خیلی مهم نیست ولی داستان گیم پلی و لول دیزاین که حال هوای یه داستان ژاپنی و یه اساسین ژاپنی رو بهت بده با توجه به تحقیقات خوب یوبی سافت تیم ارت بی نظیری که داره مشاوره تاریخی بازیاش از اساتید دانشگاه تاریخ هستن میتونیم به بخش حس حال اساسین ژاپنی امیدوار باشیم داستان جذاب و گیم پلی متنوع تکنیک های جذاب که تکراری نشه
یوبی سافت یکی از ایراداتی که منتقدا به اساسینز گرید میراژ داشتن انجین بازی بود که مشکلاتی داشت باید تو قابلیت جدید مشکلاتش برطرف کنن اخه بدبختی انجین اساسینز بخاطر وسعت زیادش برای رندر و دید زیاد برای پلیر کیفیت بافت ها از یک بلندی واستادی لند اسکیپ ها لند مارکها یاید مخصوص خودش باشه خودش تکمیلش کنه برحسب نیازش بتسدا هم همچین مشکلی داره ولی اون دیگه خیلی وابسته هست به موتور بازی سلزیش و نمیخواد قبول کنه بخاطر تسلط کارکنان هزینه اموزش یا ساخت انجین جدید انیمیشن هاش واقعا برای الان افتضاح نوزپردازیش شما کافیه حتی سایه درخت رو یه چیز خیلی ساده تو انجین بتسدا ببینی مقایسه کنی با انجین های دیگه تا حرکات انیمیشن روون بودن گیم پلی و ضررش برای خودشه چقدر رو انجین استارفیلد هزینه کردن امیدوارم یوبی سافت تغییر در انجینش رو جدی بگیره لااقل
بازگشت به ریشه هاشون که بلاتکلیف بود و اصلا چیزی نبود که میخواستیم . پس بزار همون راه والهالا رو پیش بگیرن با اون ساختار فانتزی و نچسبش و گیمپلی خشکش . اساسین کرید برای من به شخصه یونیتی آخرین قسمتش بود . دیگه روح از این سری کشیده شده انگار