استودیوی سازنده بخش داستانی Battlefield تعطیل شد
به عنوان بخشی از اخراج ۶۷۰ کارمند الکترونیک آرتز (EA)، استودیوی Ridgeline Games مستقر در سیاتل (Seattle)، همان استودیویی که توسط یکی از خالقان Halo، مارکوس لهتو (Marcus Lehto)، تأسیس شده بود، تعطیل میشود و بخش تکنفره Battlefield بعدی به استودیوی کریتریون (Criterion) منتقل میگردد.
مارکوس لهتو در اوایل این هفته تایید کرد که استودیو را ترک نموده و از طریق بیانیهای در توییتر (پلتفرم اجتماعی X) گفت این کار را «به میل خودش» انجام داده است. زمانی که خبر بسته شدن استودیو منتشر گشت، او گفت که ضربه بدی بر روانش وارد شده.
همه افراد و کارکنان Ridgeline طبق گزارش IGN رها نمیشوند؛ اعضای تیم نقشهای جدیدی در استودیوی Ripple Effect خواهند داشت. مارکوس لهتو گفت:
شوکه شدم که الکترونیک آرتز تیم من را اخراج کرد. کلی توسعهدهنده با استعداد وجود داشتند که برای مجموعه بازیهای Battlefield بسیار ارزشمند بودند.
فرنچایز Battlefield مدتی است که هیچ پیشنهاد تکنفره قابل توجهای ندارد و همین که این پروژه به طور کامل لغو نشده، حداقل خبر خوبی است؛ هرچند احساس میشود که این پروژه هماکنون اهمیت کمتری دارد؛ زمانی که حالا تعداد کمتری از افراد با استعداد نسبت به قبل روی آن کار میکنند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
Bruh
بخش تک نفره رو میدید به Criterion؟
Wtf
بنظرم نسازید آبرومندانه تره :/
ما از Dice فقط یه مولتی پلیر بی نقص میخایم
اینطوری باشه که همین ۲۰۴۲ رو ادامه میدن، داستان و مراحل فرعی مثل کو اوپ کالاف باید باشه، آدم از مولتی خسته شد میره اونجا یکم حال میکنه
فکر کنم قراره گاز بدیم
به چوخ رفتگان
چه خبره همش خبر اخراج و تعدیل نیرو می شنویم ادم افسردگی مزمن می گیره
Battlefield هم که بخش داستانی رو فدا کرد ای …. حالا کالاف بدون هرچ رقیبی اشغال می سازه می فروشه حالش رو می بره
مدال افتخار هم که هیچ دیگه خبری ازش نیست
ا راست میگی ea میتونه مدال اف انر هم ادامه بده
بتلفیلد فوت شد
تموم شد دیگه بتلفیلد نابود شد
نابود بود
اون یه ذره امید به بازی بعدی منظورم بود
این حرف به مذاق خیلیها خوش نمیاد .چون بیشتر سعی میکنن پلیرهارو مقصر نشون بدن .پلیر به سمت بازی جذب میشه که براش جذاب باشه الان تقصیر پلیره که بازیهای آنلاین براشون جذابتره ؟یا تقصیر سازندس که نمیتونه گیم تکنفره جذاب بسازه الان آلن ویک اونایی که پلی دادن میدونن .گرافیکش عالیه . داستانش شاهکاره .فضا سازیش شاهکاره .شخصیت پردازیش شاهکاره .گیم پلیش آشغاله و باعث میشه پلیر بعد یه مدت تمایلی به ادامش نداشته باشه.بازی باید مثل کنترل همه قسمتاش خوب باشه .سازندها باید بیشترین تمرکزشونو بزارن رو گیمپلی و لول دیزاین بعد تو مراحل بعدی برن سراغ قسمتهای دیگه.میخواین فیلم بسازین برین سینما اینجا دنیای گیمه برا بازی کردنه نه فیلم دیدن
آلن ویک گیم پلیش اشغاله!!!!
مرده حسابی من گاد آف وار ۴ بازی کردم وسطاش خسته شدم، آلن ویک منو میخ کرد سر بازی، چون سلیقت نمیخوره هرچی به دهنت اومد که نگو
حداقل میگفتی کجای گیمپلیش میخکوبت کرد .فقط از نقطه آ میری ب از نقطه ب میری آ .گفتم که گیم میتونه مثل مکس پین یا کنترل کامل باشه میتونه مثل آلن ویک یکی از اجزای اصلیش ناقص باشه .از گیمپلیش دفاع میکنی بگو دقیقا میکانیزم گیمپلیش چه چیزی داشت ؟رمدی تو گیماش همیشه یه گیمپلی خاص استفاده میکنه تو آلن ویک هیچ میکانیزم خاصی نداره فقط یه سری کار تکراری برا ادامه دادن داستانه
ببین اگه بخوای راجبش اینطوری بگی پس ریمیک های رزیدنتم کاملا ناقص هستند چون اونا باز از الن ویک ساده ترن، شما یک چیزی خیلی کلی رو میگی، آره این المان از دور شاید خسته کننده باشه ولی وقتی تو بازیی با محتوای آلن یا رزیدنت میره جذاب میشه، شما توی آلن هرچی جلو تر میری معما ها و حل پازلا سخت تر میشن و دشمناهم توش قوی تر میشن، جامپ اسکرا بیشتر میشه یا بازی شمارو زیاد سوپرایز میکنه، مکس پینم فقط شما از نقطه ا به نقطه ب درحال کشتنین ولی این گیم پلی ساده تو مکس پین جذاب در میاد، آلن ویک چون بیشتر معمایی و داستان سرایی در الویت خودش قرار داده شما رو خسته کرده و این به سبک بازی برمیگرده، شما این سبکو دوست نداری چون بازی اکشن کمی داره گرچه به نظر بنده کافی بود برای این بازی، برای این دلایل نمیشه گفت بازی گیم پلی اشغال داره
بهترین حرکت ea در این چند سال
اگه منظورت اینه که چال کردن بتلفیلد حرکت خوبیه حتما به یه تیمارستان مراجعه کن😐
حذفش میکردید سنگین تر بود تا بدیدش Criterion
چندنفره ساز ها رو حفظ و تک نفره سازها رو تعدیل
بدون شرح ☝️
بعد بخش داستانیو چیکار میکنن
اتزیو ازش تعریف میکرد و میگفت قراره رقیب بعدی کالاف بود تعجبی نداشت به فنا بره
این بشر کلا از هر گیمی تعریف کرد به فنا رفت
از وقتی هم سونی فن شده سونی به این روز افتاده
خدا بتلفیلد رو بیامرزه، بتلفیلد ۱و۵ از کل کالافا بهتر بودن ولی ea اسکل ولشون کرد
چرا NFS هارو میریزی تو BF ها 😐
خدایی اینا تجربه ابر فاجعه fear 3 براشون درس نشده که ساخت یه بازی شوتر رو دادن به یه گروهی که تخصص اصلیش ساخت بازی ریسینگ گیمه؟! جان!
Battlefield Tokyo Drift😂
داداش خوب بود که fear 3 رو ایکس باکس ۳۶۰ من بازیش کردم سیستم صحنه اهسته و گان پلیش و گرافیکش در اون زمان برام خیلی باحال بود از چه نظر بازی خوبی نبود؟ البته من نسخه های قبلیشو بازی نکردم شاید نسبت به اونا گفتین.
یه زمانی criterion یکی از بهترین بازیای ارکید ماشینی (برت آوت) رو میساخت. از وقتی EA خریدش از بس مشغول کمک رسانی به بقیه استودیو هاس که بازیای خودشم آبکی شده. EA دونه دونه استودیو ها رو میخره و نابود میکنه.
EA = Evil Abound
تو خونشه
ea ذره ذره داره از هم میپاشه
خیلیا Criterion رو با نسخه های Burnout و NFS میشناسن ولی همین استودیو بود که گیم خفن شوتینگ Black رو ساخت