ویدیو: بازسازی Uncharted توسط طراح Indiana Jones با Unreal Engine 5
یک ویدیوی خیرهکننده از سری Uncharted منتشر شده که شامل کاتسینها، پلتفرمینگ، مبارزه، مخفیکاری و وسایل نقلیه است و توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه یافته.
این مفهوم که توسط دانیل آریاگا (Daniel Arriaga)، طراح مراحل بازی Indiana Jones and the Great Circle در استودیوی ماشین گیمز (MachineGames) ساخته شده، یک پروژه انفرادی است. در گذشته، طراح مذکور یک ویدیو از Metal Gear Solid را با Unreal Engine 4 ایجاد کرده بود و اکنون ما یک بازسازی تماشایی از Uncharted را با آخرین موتور بازیسازی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) داریم. طراح مراحل مینویسد:
Uncharted: For Old Times’ Sake – ماجراجویی اصلی من با موتور Unreal Engine 5؛ شامل پلتفرمینگ، مخفیکاری، مبارزه، وسایل نقلیه و صحنههای سینمایی. برخلاف سایر ویدیوهای مفهومی Unreal Engine 5، این ویدیو نسبتاً طولانی است و جنبههای مختلف زیادی دارد. حتماً ویدیو را ببینید؛ ناامید نخواهید شد.
مانند تمام ساختههای طرفداران با Unreal Engine 5، این ویترین به هیچوجه به فرنچایز اصلی وابسته نیست و همانطور که سازنده اشاره کرده، هرگز یک انتشار عمومی نخواهد داشت.
همانطور که گفته شد، دانیل آریاگا در حال حاضر با استودیوی ماشین گیمز از شرکت بتسدا (Bethesda) در حال کار بر روی بازی مورد انتظار Indiana Jones and the Great Circle است. آریاگا قبل از سمت خود در استودیوی ماشین گیمز، طراح یوبیسافت (Ubisoft) در Assassin’s Creed Valhalla و بعداً یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA معرفی نشده بود.
جدیدترین ورودیهای Uncharted، عنوان Uncharted 4 و اسپین-آف The Lost Legacy هستند. هر دو بازی در مجموعه Legacy of Thieves گنجانده شدهاند. امیدواریم استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) روزی تصمیم بگیرد که یک محصول جدید از این سری منتشر کند یا روی بازسازی/ریبوت نسخه اصلی Uncharted کار نماید.
برداشت شما از این بازسازی چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بینظیر 🔥🔥⭐️
اصلش بهتر بود
موافقم👍👍
داداش الان کار ۵۰۰ نفر رو که ۵ سال روی یه بازی کار کردن و هزینه های زیاد موشن کپچر رو با یه بنده خدایی که تکی فقط یه دمو ساخته مقایسه کردی؟
آنچارتد در حال حاضر نسخه پیشینش بهینه شده؟
بله هرچهارتا نسخه ۶۰ فریم داره روی ps5
الان اگر جای سونی نینتندو بود تمام توسعه دهندگان ماشین گیمز اعدام میشدن و کل مایکروسافت به نینتندو میرسید
آنچارتد مناطق جنگ زده و صعب العبور😐😂
ولی دمش گرم
کارش خوب بود
قشنگ بود خوشم اومد
جرئت داری با ipهای نینتندو هم از این کارا کن
ضعیف کار کرده
انچارتد مناطق جنگ زده
گرافیک بازی اصلی از این بیشتره 😂
من توجه کردم که انریل ۵ به همه نوع گیمی نمیاد واقعا . موتور خود ناتی داگ برای بازی هاشون بهترین موتوره . از این گذشته ، ایشون تنهایی برای سرگرمی دست به اینکار زده . همین علاقش چیز قشنگیه
انریل انجین ۵ واقعا موتور خوبی نیست
از اول نسل تا الان هرچی با انریل دارن میسازن یه مدله
انگار مدل سازیا بین همه بازیا مشترکه فقط یه چیزای کوچیک توش عوض میکنن
باز انریل انجین ۴ با این که مشکل داشت خیلی بهتر بود
بازیایی که باهاش ساختن کاملا باهم فرق میکنن
هلبلید . دیزگان . گیرز ۵
هیچ شباهتی بینشون از نظر گرافیکی نیست
دقیقا دقیقا دقیقا . هر چی باهاش میسازن یه مدل سازی شبیه به هم داره حالا فارغ از ژانر و محتوای بازی و از این گذشته ، به طور غیر منطقی ای سنگینه نسبت به چیزی که ارائه میده . یه نور پردازی خاصی هم داره که روی همه نوع محتوایی نمیشینه . امیدوارم استدیو ها با انجین های in house خودشون بازی بسازن تا انریل ۵
عالی بود دمش گرم فقط یه چیزی نوشته توسطه طرح ایندیا جونز یاده این بازی افتادم بنظرم ایکاش ایندیا جونزو اول شخص نمیساختن خیلی جالب تر میشد مثله انچارتد به احتماله قوی موفق میشه چون گیم پلیش خیلی خوب بود اما یخورده خورد تو ذوقم فهمیدم سوم شخص نیست خدا کنه یه تجدید نظری بزارن براش که سوم شخصم اضافه بشه انتخابی باشه خواستی سوم شخص بازی کنی نخواستیم اول شخص
اصلیشو ترجیح میدم
نیازی نبود
عااالی بود.
بفهمید این یه پروژه شخصی و برای پورتفولیوش بود. واقعا عالی بود.
بعضی از ایده هاش از بازی اصلی هم بهتر بود.
قطعا کیفیت خروجی حتی از انچارتد ۱ هم کمتر بود.
ولی واقعا تاثیرگذار بود.یه لحظه رویا میاد سراغ ادم که فکر کن همچین پروژه ای رو خود ناتی داگ بسازه.
البته با برگشتن مبارزات نزدیک آنچارتد ۳ که در آنچارتد ۴ با کج سلیقگی تیم جایگزین امی هنیگ حذف شد و بازی رو دچار افت کرد.
با این حال این فرنچایز، عشق خالصه
سم شبیه هیث لچر فقیده!
من یه تارموی آنچارتد۱رو با این بازی هم حاضر نیستم مقایسه کنم
چندین لول پایینتره حتی با گلدن ابیس هم قابل قیاس نیس
in chi bod akhe !!!
انیمیشنها که تعریفی نداشت اما شنیدن صدای نیثن، سم و همینطور موسیقی متن آنچارتد در زیر باران آتش و گلوله آن هم بعد از مدتها بسیار لذتبخش بود.
امیدوارم برای سازندهش مشکل حقوقی پیش نیاد.
کاملا مشخصه کار محدود یه نفر یا چند نفر هست و نمیشه با اثری که از یه کمپانی ریلیز میشه مقایسش کرد برای مثال دست سم انگشت شستش ناخون نداره و یه سرست و کلا فیزیک نیتن پرش ها و راه رفتن نامتعارف چهره نیتن هم زیاد درست کار نشده و شبیه پخمه هاست نیتنش،ولی واسه یه فن مید خیلی هم عالیه دمشم گرم
دوستان کسی درباره انریل انجین اطلاعی داره یه سوال داشتم این ویدیوها که طرفدارها مثلا فلان بازی مرحله محیطشو با انریل بازسازی میکنن مثل ویدیو بلاد بورن که یه طرفدار با انریل پنج محیطشو ساخته بود یا فارکرای سه چطوری رو نسخه اصلی که انجینش یه چی دیگه بوده محیطشو با انجین انریل بازسازی میکنن یه دمو مثلا ده دقیقه ای میسازن مثل همین الان انجین انچارتد مال خود ناتی داگ چجوری انریل گذاشتن روش با سی پلاس پلاس اسکریپ نویسی کردن یا تکسچرها است ها انیمیشن هارو ممنون اگه کسی اطلاع داره بهم بگه