گزارش: اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed Infinity منتشر شد
جزئیات مربوط به Assassin’s Creed Infinity برای اولینبار توسط جیسون شرایر (Jason Schreier) در روزنامه بلومبرگ (Bloomberg) و طی یک گزارش اختصاصی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.
یوبیسافت (Ubisoft) از آن زمان چند نکته کوچک در مورد Assassin’s Creed Infinity را فاش کرده؛ اما اینکه هاب جدید دقیقاً شامل چه چیزی میشود، تاکنون مشخص نبود. اساساً Assassin’s Creed Infinity مرکز اصلی این فرنچایز است که بازیهایی از جمله Red ،Hexe و Invictus در آنجا عرضه خواهند شد. ویدیوی نمایشی ارائه شده به اینسایدرها نشان میدهد که در عرض چند ثانیه، میتوان از هاب Infinity به Assassin’s Creed Red منتقل گشت و بازی را از جایی که متوقف شده بود ادامه داد؛ یعنی لازم نیست پس از بازگشت به هاب، بازیها را به صورت مجدد راهاندازی کنید.
تمرکز اصلی Infinity روی ارائه خدمات سرویس محور خواهد بود که همگی از طریق داستان زمان حال سری Assassin’s Creed روایت میشوند. برای شروع، Infinity همزمان با Red عرضه خواهد شد و شامل چندین ویژگی خواهد بود که از یک محصول سرویس محور انتظار دارید. The Exchange فروشگاهی خواهد بود که به بازیکنان این فرصت را میدهد تا لوازم تزئینی درون بازی را به صورت روزانه و هفتگی برای دو قهرمان بازی Red، یعنی Naoe و Yasuke، خریداری کنند. علاوه بر The Exchange، هاب Infinity دارای ویژگی «همگامسازی (Synchronisation)» است که به بازیکن اجازه میدهد برای هر قهرمان به «پروژهها (Projects)» دسترسی داشته باشد.
برای توضیح آنها به سادهترین شکل ممکن، باید بگویم پروژهها «مسیرهای نبرد» کوچکی هستند که روایتی در پشت آنها وجود دارد و به بازیکنان امکان کسب جوایز مختلفی را ارائه میدهند. پروژهها به طور مداوم در سراسر Infinity اضافه میشوند که عمدتاً بر روی DLC و نسخههای جدید بازی تمرکز میکنند؛ یا حتی به عنوان وسیلهای برای حفظ علاقه بازیکنان در هنگام کمبود محتوای جدید.
مشخص است که استراتژی فعلی یوبیسافت با Infinity این خواهد بود که هر دو سال یکبار، یک بازی اصلی را با تجربههای کوچکتر منتشر کند. Red برای اواخر امسال برنامهریزی شده است؛ همراه با Invictus (یک پیشنهاد چندنفره برای سال ۲۰۲۵). همچنین عنوان Hexe را نیز برای سال ۲۰۲۶ خواهیم داشت. Hexe به عنوان تاریکترین بازی Assassin’s Creed تاکنون توصیف شده است و برای اولینبار پس از Assassin’s Creed Chronicles: China در سال ۲۰۱۵، از یک قهرمان زن اصلی (که در حال حاضر السا (Elsa) نام دارد) بهره خواهد برد.
پروژههای دیگر عبارتند از Obsidian (ریمیک Black Flag)، Nebula (مستقر در هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه)، Raid (یک بازی مشترک ۴ نفره رایگان که PvE بوده)، Echoes (یک عنوان چندنفره دیگر) و یک Assassin’s Creed Remake ناشناخته که همگی قرار است تا پایان این دهه منتشر شوند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
منبع: Insider Gaming
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
بوی مایکروترنسکشن میاد
یوبیسافت لطفا !!
فقط خرابش نکن.
یوبی سافت لطفا کلا بیخیال اساسین بشو…
بازی اساسین کرید عین باکتری میمونه خیلی سریع زیاد میشه و جدیدش ساخته میشه🤣🤣
بوی شیر دوشیه شدید میاد، خدا کنه گند نزنه بهش، گرچه تا الآنم با این سه گانه ی جدید حسابی از ریشه هاش دور شده
جمع کن این مسخره بازی رو .تمومش کن دیگه
از اینا بعید نیست در حال تدارک یک نسخه بتل رویال هم برای گنجاندن در این پلتفرم اینفینیتی باشند 🤣
که البته جدا از شوخی لزوما به معنی نشدنی بودن این کار هم نیست چون مثال بارز و شاخصی مثل ناراکا بلید پوینت رو قبل از این دیدن که جواب داده !
به جز اساسین ایده دیگه هم دارین!!!
پس بگو اون بار که هکرا حمله کرده بودن به یوبیسافت هیچی درز نشد. هکرا دیده بودن همه پروژه ها اساسینه. همه گیمرا هم میدونن. پس فاش کردن محسوب نمیشه😂😂😂