ساخت شخصیت در بازی Rise of the Ronin تایید شد
بنا به تایید سونی (Sony)، بازی Rise of the Ronin از یک منوی ساخت شخصیت پرجزئیات برخوردار بوده و از رنگ مو تا صدای شخصیت اصلی، همگی قابل شخصیسازی خواهند بود.
همانطور که Rise of the Ronin به زمان عرضهاش در ماه آینده میلادی نزدیکتر میشود، سونی و توسعهدهنده آن، تیم نینجا (Team Ninja)، به افشای جزئیات جدید در ارتباط با این عنوان اکشن نقش آفرینی و جهان باز ادامه میدهند؛ به طوری که اخیراً توسعهدهنده بازی اطلاعات گستردهای را در مورد مکانیکهای مبارزهای آن منتشر کرده است. علاوه بر این، جزئیات بیشتری نیز در صفحه رسمی پلی استیشن بازی در قالب تعدادی پرسش و پاسخ ارائه گشته.
به عنوان نمونه، تأیید شده که Rise of the Ronin دارای ویژگی خلق و شخصیسازی شخصیت خواهد بود. اگرچه تیم نینجا قبلاً اظهار کرده که قهرمان این عنوان یک شخصیت کاملاً بسط داده شده با پسزمینهای کامل است، با توجه به اطلاعات مربوط به پرسش و پاسخها در صفحه پلیاستیشن بازی، بازیکنان همچنان میتوانند عناصر مختلف قهرمان از جمله شکل صورت و بدن، صدا، مو و موارد دیگری را شخصیسازی کنند.
پرسش و پاسخهای مشابه همچنین تایید میکنند که Rise of the Ronin دارای قابلیت بازی چهارنفره (اما بدون PvP) خواهد بود و با سه حالت دشواری (شامل حالت آسان، برخلاف بازیهای سابق تیم نینجا از قبیل Wo Long و Nioh) انتشار خواهد یافت.
عنوان Rise of the Ronin در روز ۲۲ مارس سال جاری میلادی (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد گشت.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
من عجیب میسازم همیشه
موی صورتی و با چشمای خاکستری و ریش آبی؟
یکی از بهترین RPG های امسال میشه
دنیا عجیبی شده ، سونی فن از RPG حرف میزنه
اگه منتقدا بخاطر گرافیکش گیر زیادی بهش ندن
متای بالایی میگیره
بازی Dishonored هم گرافیک آنچنانی نداشت ولی گیم پلی وداستان عالی داشت خیلی تو بازی غرق میشی
اره خیلییی خوب بود.
ولی با دوربینش حال نکردم
ایکاش مثل اساسینز کرید سوم شخص بود
اصلا مقایسه درستی نبود dishonored هم از نظر تکنولوژی اون زمان و هم مدل کیفیتی(هنری بود تا واقع گرایانه) کلا با این بازی فرق داشت و برای بازی که ۸ سال پیش اومده (نسخه دوم) گرافیکش خیلی خوب بود
این بازی اما در نسلی اومده که یک نسل جلوتر از عناوینی مثل رد دد ۲ و تلو ۲ ، مترو اکسوداس و … هست اما گرافیکش پایینتره
آخ گفتی
یادش بخیر dishonored عجب بازی بود
شاهکار! شاهکار! شاهکار!
احتمالا ۸۸ تا ۹۰ بگیره
این شد یه چیزی از این جور بازی ها خوشم میاد که شخصیت مورد علاقه خودتو انتخاب کنی
یکی اینو بازی میکنه،اونوقت من dead to right 2002 بازی میکنم
هی فلک تا کی کلک
یادش بخیر خیلی بازی حقی بود اون زمان
یه سوال عجیب
ناشر این اثر کیه؟ Koei Tecmo یا سونی؟
سونی
پس کوئی فقط توسعه دهنده ست
فقط خواهشا مثل سایبر پانک نباشه…
بخدا بعد اون بازی دیگه جرات نمیکنم تو ساخت کارکتر بازیا همینطوری اپشنارو نخونده بالا پایین کنم…
از همه مضحک تر این که بازی اول شخص بود و همه ی اون option ها عملا بیهوده بودند، تو کل بازی اگه inventory رو باز نمیکردی ظاهر V رو یادت میرفت. کلا شخصی سازی برای بازی های داستانی خیلی جالب نیست ( wearable یا accessory منظورم نیست بلکه ظاهر کامل شخصیت اصلی)
😂😂😂😂😂همون سایبرپانکی خوبه
این کامنتما احتمالا مورد حمله سولزبازا و الدن رینگ بازا قرار بگیره
بنظرم شخصیت آماده خوب یه چیز دیگس
شخصیت پردازی بهتر و همذات پنداری بیشتری دارن
بازیای خوب زیادی هستن که توشون شخصیت میسازیم ولی همونا اگه یه شخصیت آماده درست حسابی مثل گرالت و لیان و مکس پین و … داشتن خیلی بهتر نمیشدن؟
اکثر هم خروجی کار خوب در نمیان
حالا لال هم باشن دیگه بدتر
کاملن مخالفم داداش
تو nioh که میشد یه شخصیت داف لنیمه ای ساخت، کاش تو اینم میشد
به نظرم یکی از موفق ترین بازی های سال ۲۰۲۴ خواهد بود.