Dragon’s Dogma 2 با نرخ فریم متغیر عرضه خواهد شد
مدیر استودیوی سازنده Dragon’s Dogma 2 نیز همین موضوع را تایید کرده؛ اما وضوح و نرخ فریم در پلتفرمهای مختلف هنوز مشخص نشده است.
در میان شایعاتی مبنی بر قفل شدن بازی Dragon’s Dogma 2 روی ۳۰ فریم بر ثانیه در کنسولها، کارگردان بازی، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، در توییتی اعلام کرد که این ARPG جهان باز با نرخ فریم متغیر عرضه خواهد شد. از یک طرف، این خبر خوبی برای بازیکنان رایانههای شخصی است؛ زیرا میتواند به معنای دستیابی به +۱۲۰ FPS باشد.
ایتسونو توضیح نداد که آیا نرخ فریم متغیر تنها گزینه است یا حالتهای گرافیکی دیگری نیز وجود دارد. به علاوه ممکن است نرخ فریم متغیر در مقایسه با ۳۰ فریم بر ثانیه مشکلساز باشد؛ زیرا بسته به بهینهسازی میتواند نوسان داشته باشد (مخصوصاً اینکه جهان بازی چهار برابر بزرگتر از نسخه قبلی است). این یکی از دلایلی بود که استودیوی بازیسازی بتسدا (Bethesda) به خاطر آن اصرار داشت که Starfield را روی ۳۰ FPS در Xbox Series X/S قفل کند.
مثل همیشه، باید منتظر جزئیات بیشتر و چگونگی عملکرد بازی در زمان عرضه باشیم. Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه میشود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
نظرات
تو فقط منتشر شو
من ب ۲۰ فریم هم واس این بازی راضیام
بعید میدونم تو این بازی مشکل چندانی در زمینه افت فریم بوجود بیاد ، کپکام در زمینه فریم ریت تو بیشتر بازیهاش اوکی بوده تا الان. تریلر های بازی که خیلی خوب بودن . به نظرم متا ۸۷ رو شاخشه
البته این بازی یه تجربه تا حدودی متفاوته نسبت به بازی های دیگه کپکامه
ساخت یه بازی rpg جهان باز با چنین گرافیکی که عملکرد ثابتی داشته باشه سخته
اره خب اینم هست ، ولی اینم در نظر بگیر بالاخره ما داریم درباره کپگاد صحبت میکنیم 😁
اونکه صد البته
کپکام یا بازی نمیده یا شاهکار تحولی میده
به امید موفقیت این بازی .
شاید دیدن سر این موضوع استارفیلد خیلی کوبیده شد به خاطر همین راه دوم رو انتخاب کردن !
مثل فاینال ۱۶ احتمال داره در برخی نقاط نرخ فریم به کمتر از ۴۰ یا بد بینانه کمتر از ۳۰ هم برسه البته شاید برای حل این مشکل بیان یه مد ۳۰ فریم 4k بدن بدون تغییر فریم ، این بهترین کاریه که میتونن بکنند
کاش بعد این بازی. ایتسونو رو بازی dmc6 کار کنه بعد منم یادمه گفتش که دیگر برا نسخه ی بعدی ده سال منتظر نمیشیم مثهdmc5
ظاهراً که باید بازم یه ده سالی صبر کنیم دقیقا مثل همون DMC 5 ، البته شایدم اینا زیرمیزی در حال ساختش بودن که یه همچین حرفی زدن
من نرخ فریم ۴۵ رو قبول دارم
حتما بازیش موفق میشه
منی که فارکرای ۵ رو با ۲۰ فریم کمتر رو لپتاب بازی میکردم فکر میکردم چقد حق بود
خیلی کپکام رو قبول دارم ولی مدام داره از این بازی اخبار دلسرد کننده میاد فقط منتظرم نقداش منتشر بشن
هییییچ ماله کشی و توجیهی قابل قبول نیس در مورد نرخ فریم پایین. چون کنسول های نسل نهمی بسیااار پر قدرتن و هرچیزی غیر از ۶۰ فریم تنبلی سازنده و بد بودن انجین بازیه! همونطور که در مورد بهینه سازی استارفیلد توضیح دادم وگفتم که بزرگی بازی ربطی به نرخ فریم نداره و بعضیا قبول نکردن و بعد از انتشار معلوم شد که حق با من بود. این هم همونه. هر موقع دیدید که بازیساز از بزرگی نقشه بازی میگه برای توجیه کمبود فنی بازی، بدونید داره فریب میده. حتی اگر اون سازنده کپکام دوس داشتنی و عشق خودم باشه