سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند

سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند

محسن رضوی فر
۲۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند

مدیر خلاقیت بازی Helldivers 2 معتقد است که توسعه‌دهندگان باید اعتماد بازیکنان را قبل از کسب درآمد از بازی‌ها جلب نمایند.

عنوان شوتر سوم شخص کواپ محور Helldivers 2 به‌تازگی بر روی PC و PS5 منتشر شده است و در سه روز اول انتشار، حدود یک میلیون نسخه فروخت و به موفق‌ترین عرضه پلی استیشن بر روی پلتفرم PC تبدیل شد.

این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. با این حال Johan Pilestedt، مدیر استودیوی Arrowhead Game، معتقد است که آن‌ها از رویکرد Pay-to-Win دوری کرده‌اند. او فکر می‌کند که توسعه‌دهندگان باید فرصت کسب درآمد از بازی‌های خود را به دست آورند.

بسیاری از بازی های مدرن دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ی هستند. اخیراً سازندگان Foamstars پرداخت‌های درون برنامه‌ای را با قیمتی بیشتر از خود بازی معرفی کرده‌اند. با این حال، دیدن اینکه توسعه‌دهندگان Helldivers 2 در تلاش هستند تا تعداد پرداخت‌های درون برنامه‌ای را در بازی خود کاهش دهند، نکته‌ی امیدوارکننده‌ای است.

آقای Pilestedt در پاسخ به نگرانی بازیکنان در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای تاکید کرد در حالی که برخی از آیتم‌های درون بازی دارای تغییرات عملکردی جزئی هستند، اما آن‌ها اطمینان داده‌اند که از روش Pay-to-Win دوری می‌کنند.

بازی Helldivers 2 رویکرد متفاوتی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد. بازیکنان می‌توانند ارز ممتاز، Super Credits، را از طریق خود گیم‌پلی با کاوش در نقشه‌ها و مدال‌های معامله به دست آورند. این امر فشار برای خرج کردن پول واقعی را از بین می‌برد و تضمین می‌کند که همه به همان تجربه اصلی گیم‌پلی دسترسی دارند. در حالی که آیتم‌های تزئینی و برخی موارد دیگر برای خرید در دسترس هستند، با رعایت یکپارچگی تعادل بازی، هیچ مزیت ناعادلانه‌ای ارائه نمی‌دهند.

موضع مدیر Arrowhead Game در برابر کسب درآمد استثمارگرانه در صنعتی مملو از لوت‌باکس‌ها، سیزن پس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای دائمی قابل توجه است. اعتقاد وی مبنی بر اینکه توسعه‌دهندگان باید «حق کسب درآمد» از بازی‌های خود را به دست آورند، نشان‌دهنده تعهد به ارائه گیم‌پلی با کیفیت، ایجاد اعتماد بازیکنان و سپس ارائه راه‌های اختیاری برای بازیکنان برای پشتیبانی از بازی است.

این رویکرد با ترند بازی منصفانه (Fair to Play) که اخیراً شتاب گرفته است، همخوانی دارد. بازی‌هایی مانند Warframe و Path of Exile ثابت می‌کنند که عناوین موفق و ماندگار می‌توانند بدون اتکا به روش‌های کسب درآمد ناعادلانه پیشرفت کنند. این بازی‌ها گیم‌پلی جذاب، به‌روزرسانی‌های معنادار و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اخلاقی را در اولویت قرار می‌دهند و بازیکنان را از طریق ارزش‌گذاری به جای فریبکاری، جذب و حفظ می‌کنند.

Helldivers 2 بازی جوانمردانه خود را با فروش آیتم‌های تزئینی و ارتقاهای غیرضروری از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای حفظ می‌کند. این امر رقابت را متعادل نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که بازیکنان می‌توانند بدون احساس اجبار یا عقب افتادن، از بازی حمایت کنند.


نظر شما در این باره چیست؟

Charlie Chaplin𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥saeed KhDARKSIRENبهزاد سالمی.HTremblerBrainiac( خداحافظ )BombsamCodeName:666🤘Mohsenj74.محمدامین حیدریshabah73amscامیر پورحسینیarminS Ghost of Sparta

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند
سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • زیبا نواخت
    چیزایی که دیدم پتانسیله چند سال سرگرم کردن داره

    saeed KhOldman1973بهزاد سالمی
  • 🔶 آرزو داشتم همه سازنده ها و همه آدمها همچین طرز فکری داشتن و به فکر سواستفاده کردن نبودن اونوقت دنیا گلستون میشد ولی خب همه میدونیم اینکار شدنی نیست چون دیگه اون موقع خوب و بد معنایی نداشت و همه یکسان بودن

    saeed KhOldman1973amscبهزاد سالمیHTremblerBrainiac( خداحافظ )S Ghost of Sparta
  • Hoso گفت:

    ((ارز ممتاز، Super Credits، را از طریق خود گیم‌پلی با کاوش در نقشه‌ها و مدال‌های معامله به دست آورند ))
    اره خب این حرف تا وقتی درسته که ترید کردن وجود نداشته باشه وگرنه میشه یک نوندونی برای خودتون همونجور که شد یک نوندونی برای بلیزارد از WoTLK و SoD و Dragonflight , بازی های نامبرده اگر در جریان باشید وقتی ارز بین دو بازیکن ترید بشه , در صورت تشخیص سیستم بلیزارد با بن دایمی همراهه این در حالیه که توی سری Dragonflight حتی میتونی بین ریلم ها هم ترید کنی که (خودشون این گزینه رو اضافه کردند ) ولی اگر ببینند بن میکنند ؛ در کل خواستم بگم زیاد با حرف های اینا خوشحال نشین , بیشتر به فکر این هستند که بازیکن رو بچلونند , مهم نیست که بازی هاشون خوبه یا حتی فن بازی ها باشید و تعصبی نظر بدید , همیشه همینطور بوده و هست , بشخصه خودم عاشق بازی WOW هستم ولی خب . . .

    saeed Khnooriبهزاد سالمیBrainiac( خداحافظ )
  • Dastan گفت:

    بازی رو به قیمت ۴۰ دلار زدی بعد هم نیاز به پلی استیشن پلاس هستش ,
    دوباره میخوای از گیمرا پول بگیری , بعد میایی تعریف از خودت میدی اینکارو انجام نمیدی و کیفیت مهم هست ,
    اون شرکتی مثل اکتیویژن و اپیک که کل بازی رایگان میده و همینطور نیاز پلی استیشن پلاس نداره میشه منفور و پول دوست !!!
    بعدش هم قرار هست بازی هاشون روز اول روی سرویس ها هم بیان و هستند

    Datkknightsaeed KhTomnooriOldman1973ARTHUR MORGANamsc.HTremblerRexonmore
  • فکر می کنم خرید درون برنامه ای بازی ها رو خود ناشرها فقط تعیین می کنند و این نصحیتی که ایشون کرده احتمالا به نیابت از سونی بوده !

    Oldman1973بهزاد سالمیBrainiac( خداحافظ )
  • . گفت:

    اینکه تو بحث قیمت بازی و مایکروترنسکشن ها بهش رسیدن باعث میشه بازی محبوب تر بشه و موندگاریش بیشتر بشه
    اگه ازش خوب هم ساپورت بکنن و هی براش ایونت بدن و کراس اور با بازی ها و چیزای دیگه تدارک ببینن و سیزن ها و محتوا و مود های جدید عرضه کنن
    راحت بالای ۱۰ میلیون میفروشه چون تقریبا تمامی موارد لازم برای یه لایو سرویس استاندارد و موفق رو خط زده
    ولی بازم زوده و باید دید تو بلند مدت عملکرد بازی چطوره و چطوری از پس پشتیبانی بازی بر میان

  • Tom گفت:

    دوباره رکورد خودشو زد
    ۱۹۶ هزار پلیر

سازنده Helldivers 2: توسعه‌دهندگان باید قبل از کسب درآمد از بازی‌ها اعتمادسازی کنند