توسعه Helldivers 2 نزدیک به ۸ سال طول کشیده است
یوهان پیلستد (Johan Pilestedt)، مدیرعامل استودیوی اروهد گیم (Arrowhead Game)، اعلام میکند که عنوان Helldivers 2 برای «هفت سال و ۱۱ ماه و ۲۶ روز» در دست ساخت بوده است.
عنوان Helldivers 2 از استودیوی بازیسازی اروهد گیم هماکنون برای پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی در دسترس است و در حال حاضر شروعی قوی دارد. با وجود برخی مشکلات در زمان راهاندازی، بازی به ۱۵۵۹۲۶ بازیکن همزمان در پلتفرم استیم (Steam) رسیده. همزمان با این موفقیتها، مدیرعامل استودیو، یوهان پیلستد، اعلام کرد که ساخت این دنباله نزدیک به هشت طول کشیده است. او در توییتی نوشت:
Helldivers 2 بالاخره راهاندازی شد؛ هفت سال و ۱۱ ماه و ۲۶ روز از زندگیام را صرف ساختن یک بازی کردم که به تداعی داستانهایی از فیلمها و کتابهای مورد علاقهام در دوران کودکی میپردازد. فیلمهای گفته شده شامل Starship Troopers میشوند که این فرنچایز از آنها الهام گرفته است.
در طول سالها، تیم اروهد گیم همچنین مشغول افزودن محتوا و ویژگیهای جدید به Helldivers 1 بوده؛ از نسخههای توسعهیافته گرفته تا Dive Harder Edition با حالتهای جدیدی مانند Proving Grounds. نسخه Dive Harder Edition در دسامبر ۲۰۱۵ (آذر ۱۳۹۴) راهاندازی شد؛ اما بهروزرسانیهای دیگری مانند A New Hell با گزینههای دشواری اضافی، دشمنان جدید و Stratagem، تا اواخر اکتبر ۲۰۱۸ (آبان ۱۳۹۷) برای بازی منتشر میشدند.
در مورد آینده Helldivers 2، توسعهدهنده تایید کرده که دشمنان، بیومها، اهداف و محتوای داستانی جدیدی را به مرور زمان اضافه خواهد نمود. در ضمن برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
پس الکی نبود اومد همه با هاش حال واقعا بازی هستش که سرس وقت گذاشتن
یادش بخیر فیلم Starship Troopers نسخه اولش چقدر خاطره انگیزه ، موفقیتی که بدست آوردن نوش جونشون
فکر نمی کنم اینقدر هم زمان میخواسته ، احتمالا چند بار ساخت بازی رو ریبوت کردن ، مثلا از زاویه دوربین ایزومتری رسیدن به TPS
پس چیز خوبی می شه
بازی خیلی خوبی هست مبارک دوستان پلی استیشن دار
دیشب به همزمان ۱۴۰ هزار پلیر فقط توی استیم رسید🔥
اگه میخوان بازی زنده بمونه باید پشت به پشت محتوای جدید بدن
اگه قراره سالی ۱ یا ۲ فصل بدن شکست بازی حتمیه
باید مثل کال اف دیوتی باشه هر ۲ ۳ ماه یه فصل جدید و بین هر فصل مپ جدید به همراه اسلحه های جدید
اسکین های جدید دشمنای جدید
به شخصه هنوز سراغش نرفتم، وقت ندارم
ولی طبق بررسی هایی که دیدم همه بدون استثنا معتقد بودن گیم پلی بازی خیلی خوب و سرگرم کنندس و مخاطب رو به راحتی راضی نگه میداره
امیدوارم متوجه بشن بقای یه بازی سرویس محور یعنی باید زود به زود اپدیت بدی، محتوای جدید بدی
احتمالا سونی هم این استودیو رو خریده یا قصد خرید شو داره
یه بررسی دیدم
این شخص با رفیقاش بازی میکرد
انگار یه سری موشک یا لیزر هایی هست مثل کال اف دیوتی اگه دیده باشید موشک میزنن همونجایی که شما انتخاب کردید
بعد این بنده خدا ها اطلاع نداشتن این بازی friendly fire داره
یه جا علامت میزنن این بنده خدا هم داشته باطری جابجا میکرده، بعد موشکه میخوره تو سرش ناک داون میشه xd
میگه مواظب باشید مواظب باشید فرندلی فایر روشنه
رفیقش هم میبینه ناک شده یه تیر میزنه تو سرش میگه oops ، ببخشید xd
گیم پلی بازی واقعا فراتر از چیزیه که انتظار داشتم، امیدوارم با محتوای جدید بازی رو زنده نگه دارن
از نسخه یک فرندلی فایر روشن هست و خاموشم نمیشه کرد اصل این بازی به وقتیه که هورد انمی اینقد زیاد میشه که حین تیر اندازی بهشون موقعیت های احمقانه و فان پیش میاد
بازی ای نیست که آپدیت خاصی بگیره یا بشه کالاف چون اصلا pvp نداره و رسالت این بازی چیز دیگریست
همین که مپ اضافه بشه هر ۶ ۷ ماه ۱ بار کفایت میکنه
دوستان سونی فن چون ندیدن تا حالا بازی کو آپ فکر میکنن قراره جا کالاف یا … رو بگیره در صورتی که همچین چیزی نیست یه بازی ایندی کوچک هست که نسخه یکشم همینقدر خوش ساخت بود و حتی فان تر یه روگ لایک که فقط آبجکتیو تغییر میکنه
جای تعجبه یه سری مثله شما شبیهه ندیده ها برخورد میکنن با این بازی انگار همه سرویس محور ها شبیهه همن !
طبق چیزایی که من دیدم میتونم بگم فان ترین سرویس محور چند ساله اخیره
خیلی با متفاوته با سرویس محور های مضخرفی که این چند سال منتشر شدن
اضافه کردن مود PvP برای این بازی خیلی سادس
همین الان زیرساخت های یه PvP خوب داره
سوم شخص بودن بازی هم بیشتر از قبل به وجود PvP کمک میکنه
یعنی چی ندیدن بازی های کواپ؟
بهترین سرویس های محور موجود که شامل فورتنایت و وارزون و غیره میشه همین الان رو ps و pc و Xbox موجوده
متوجه منظورت نمیشم، دقیقا چه کواپی منظورته که ps پلیرا ندیدن؟
خیر فان ترین سرویس محور وجود نداره تمامی بازی ها ی سرویس محور فان هستن من تو دوتا عشق کردم تو palward و wow هم مسخره بازی در اوردم عشق کردم تو rust هم با گیلد پلی دادم حال کردم هم alone wolf پلی دادم حال کردم و فان بوده بحث آدمه پایه گیم هست شخصی مثله شما که برند روانش رو ازش گرفته تا سونی لقمه نکنه واسش بهش مزه نمیده مطمعنا هیچجا بهش خوش نمیگذره من دارم مشکلی رو میگم که باید برید پیش تراپیست بخاطرش هرچه سریعتر بهتر شاید فکر کنید این فقط گیمه نه شما حقیقتا مشکلی دارید و باید دنبال راه حلش باشید بعد اینکه تجویز شد واستون و دوره اول مصرف قرص هاتون تموم شد بیشتر صحبت میکنیم شب خوش
“فان ترین سرویس محور چند ساله اخیره”
بله من بیشتر شما wow و دوتا پلی دادم گل پسر من از پچ دو با بلیزم :)) wow خونه دومه منه
گفتم که قرص هاتو بخور بعد حرف میزنیم ترجیحا بیشتر بیرون برو با مردم معاشرت داشته باش بزار پاهات چمن رو لمس کنن و بعد ps5 رو بکننننن تووووو
کشو میز
و در ضمن کجای متنم گفتم میخواد جا cod رو بگیره؟
یعنی هر بازی سرویس محوری منتشر میشه میخواد جای cod رو بگیره؟
عجیبه
🔶 فکرنمیکردم انقدر مدت زمان ساختش زیاد بوده باشه تقریبا مدت زمانش با رونین یکیه، پس نباید بابت موفقیتش تعجب کنیم چون قشنگ رو بازی کار کردن الانم که تو سه روز ۱ میلیون فروخته فوق العادس، احتمالا سونی به زودی خبر خرید Arrowhead Game رو اعلام میکنه
🔸موفقیت یک بازی سرویس محور بسته به پشتیبانی دائم و خوبش داره محتوای پس از عرضه این بازی هم که همش رایگانن امیدوارم رایگان بودنشون باعث نشه تیم سازنده سرسری کار کنن و قشنگ روشون کار کنن
نمیدونم جریان چیه وقتی ایکس باکس با ی استودیو قرارداد میبنده و انحصاری میده ما نباید بگیم افرین به ایکس باکس که به استودیو کمک کرد که بازیش رو روز اول بیاره گیم پس بعد سونی انحصاری میکنه و همکاری میکنه با استودیو برا انحصاری زمانی یا کلا انحصاری همه میان میگن این عاشق سونی،جونش رو میده برا جیم رایان یا اون از بچگی آرزو داشته برا ps بازی بسازه بعد جالبیش اینجاست میان میگن اگر سونی نبود اینا نبودن!!! و سونی کمک کرده که اینا اینو بسازن و پروژه رو تموم کنن.
الان من ی سوال ایکس باکس که میاد قرارداد میبنده با استودیو بعد میاد ۸۰٪ هزینه ساخته رو میده تا بیاره بازی رو روی گیم پس و هزینه هارو تقبل میکنه که بازیش رو انحصاری کنه اون حساب نیست؟؟؟؟ هیت نمیکنم فقط سوال پرسیدم حالا میتونین با دیسلایک بترکونین یا میتونین جواب قانع کننده بدین…
اصلاً تعجبی نداره
گیمپلی بازی بینهایت پولیش شدهاست. جدای از مشکلاتی که مولتی پلیر سر لانچر داشت خود بازی حس خیلی خوبی میده. گانپلی بازی واقعاً فانه. و جزئیات و زیبایی مپ هاش بی نظیره.
گذرتون به بازی بخوره پشیمون نمی شید. فقط از درجه سختی مدیوم به بعد یه تیم درست و حسابی همراهتون باشه که تنهایی دهنتون سرویسه🤣
مگه GTA میخواست بسازه چه خبره
پشمام. پس این همه موفقیت بی دلیل نیست🔥
کاش سونی بیخیال این سبک ها بازی ها میشد…