ویدیوی پشت صحنه ساخت Rise of the Ronin منتشر شد
دقایقی پیش، رسماً ویدیوی پشت صحنه ساخت Rise of the Ronin منتشر شد و در ادامه میتوانید به مشاهده آن بپردازید.
چند ساعت قبل، پلی استیشن به اشتباه ویدیوی پشت صحنه ساخت Rise of the Ronin را لیک کرد. هماکنون ویدیوی مورد بحث به طور رسمی منتشر شده و در ادامه قابل مشاهده است.
عنوان مورد انتظار Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
به شدت براش هایپم
واقعا نمی خواستم این بازی رو بخرم ولی وقتی دیدم درجه سختی گذاشتن و برای وقت مخاطب ارطش قائل شدن به شدت تقریب شدم
از بازی های هاردکور فقط بلادبورن و ریترنال رو خریداری کردم و هیچ کدوم رو نتونستم تموم کنم ولی این گیم به دلیل وجود درجه سختی و ارزشی که برای مخاطب قائل هست باید تجربه بشه
البته باید دید که چگونه از این درجه سختی استفاده می کنه
ایا بازی منی تونه یک چیزی مثل گاد اف وار بشه که با یک چالش متوسط باعث بشه از گیم پلی لذت ببرم و یا مثل SteelRising تنها باعث می شه هلث من بی نهایت بشه و بازی کاملا فلج و بدون چالش دنبال بشه؟
وقتی پول بازیو میدی باید روش مالکیت داشته باشی من جمله درجه سختی
ناموصا انیمیشن اسب ها رو داخل تریلر آخری دیدین!🤦♂️ تنها نکته مثبتش شمشیر زنی هست(گیم پلی) که اون هم گوست اف سوشیما توش اوله…حالا هی دیس ندین چون من قرار نیست بازیش کنم ولی از فشار اینو نمیگم واقعا گوست رو ببینید بعد اینو
بازی خفنیه
تنها شَکی که دارم داستانشه
گیم پلیش که عالیه
یه کم گرافیکش فنیش مشکل داره ولی گرافیک هنریش خوبه👌
عاشق این بازیم تازه درجه سختیم داره خداروشکر ^_^
اگه از نیو ۲ و وولانگ خوشتون نیومده توقع زیادی از بازی نداشته باشید…
اینجور بازی ها طرفدار خودشون دارن …
برای یکی مثل من سکیرو عمیق ترین و بهترین سیستم مبارزه بین تمام بازیها رو داره ؛ خیلی ها هم هستن صحبت کردیم اصلا از سکیرو و بازیها میازاکی خوششون نمیاد(منطقیه…) یا نیو ۲ بالای ۲۶۰ ساعت بازی کردم ی بار نسخه معمولی یبار نهائی یا حتی ولانگ که از نیو ضعیف تر بود!!!
رو بحث درجه سختی هم بگم این سبک مخصوصا بازی ها تیم نینجا و کوئی تکمو اصل بازی به درجه سختی بالاست…
اگه فک میکنید درجه سختی گذاشتن متناسب شما شده اشتباهه چون اوایل شاید لذت بخش باشه بعد به شدت تکراری میشه…
بازی نیو ۲ یا بلادبورن تازه به دانجن ها میرسیدی لذت از بازی کردن میبردی(بعد دوبار اتمام بازی رسیدن به لول های بالا)..
میدونم این بازی متفاوتر از بازیهای قبلی شرکته ولی هسته اصلی همونه…
سولز پلیر خطاب به درجه سختی:اسون نکردم
بازی یا باید سخت باشه، یا اگر درجه سختی داره نشه وسط بازی عوض کرد درجه سختی رو، یا تروفی سختی داشته باشه، که ارزش هارد بازی کردن از بین نره