توسعهدهندگان کهنهکار به تیم سازنده دنباله Cyberpunk 2077 پیوستند
شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) از جذب تعدادی از توسعهدهندگان کهنهکار صنعت بازی برای کار روی دنباله Cyberpunk 2077 خبر داد.
دنبالهی Cyberpunk 2077 که در حال حاضر با اسم رمز Project Orion شناخته میشود، توسط بخش آمریکای شمالی سیدی پراجکت رد شامل استودیوهای ونکوور و بوستون در دست توسعه است.
اعضای اصلی تیم سازنده Cyberpunk 2077 و بسته الحاقی Phantom Liberty به آمریکای شمالی نقل مکان کردند تا پروسه ساخت دنباله اثر مذکور را هدایت کنند که از جملهی این افراد میتوان به گابریل آماتانگلو (Gabriel Amatangelo)، کارگردان بازی، پاول ساسکو (Paweł Sasko)، دستیار کارگردان و ایگور سارزینسکی (Igor Sarzyński)، مدیر خلاقیت اشاره کرد.
سیدی پراجکت رد امروز اعلام کرد که دن هرنبرگ (Dan Hernberg) به عنوان تهیه کننده اجرایی، رایان بارنارد (Ryan Barnard) به عنوان مدیر طراحی، آلن ویلانی (Alan Villani) به عنوان مدیر بخش مهندسی، آنا مگیل (Anna Megill) به عنوان نویسنده اصلی و الکساندر فرید (Alexander Freed) به عنوان نویسنده به بخش آمریکای شمالی این شرکت ملحق میشوند.
دن هرنبرگ قبلاً به عنوان رییس تولید در Amazon Games و Panic Button و همچنین به عنوان مدیر ارشد تولید در بلیزارد فعالیت کرده است. از آثار او میتوان به New World، Apex Legends و Diablo 3 اشاره کرد.
رایان بارنارد قبلاً به عنوان کارگردان بازی در Massive Entertainment و یوبیسافت (Ubisoft) و کارگردان گیم پلی در استودیوی IO Interactive کار کرده است.
آلن ویلانی قبلاً به عنوان معاون فناوری در پروژههای مختلف برادران وارنر از جمله بازیهای Mortal Kombat فعالیت داشته و اخیراً به عنوان مدیر فناوری استودیوی The Molasses Flood کار کرده است. همچین آنا مگیل سابقهی نویسندگی بازیهای Control، Dishonored: Death of The Outsider، Avatar: Frontiers of Pandora، Guild Wars 2 و Fable را در کارنامهی خود دارد.
الکساندر فرید در بازیهای ویدیویی بیش از ۱۵ سابقهی نویسندگی دارد. او به عنوان نویسنده ارشد در چند پروژهی استودیوی بایوور (BioWare) از جمله بازی Star Wars: The Old Republic کار کرده است.
سیدی پراجکت انتظار دارد تا پایان سال جاری حدود ۸۰ نفر روی دنبالهی Cyberpunk 2077 کار کنند. این شرکت در حال حاضر برای موقعیتهای مختلف در استودیوهای آمریکای شمالی خود نیرو استخدام میکند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
🟢🟢 فقط حیف که دیالوگ محور هستش…
وجدانن منظورم بحث یادگیری زبان نیست، بحثم سر لذت بردن خالص هست…
خب ژانرش اینه دیگه. rpg غیر دیالوگ محور هم مگه داریم
دیالوگ محور یعنی انتخاب دیالوگ در بازی، منظورم اینه
سایبرپانک یکی از بهترین گیم پلی ها رو داره ترکیب پارکور-هک کردن وسایل و سندویستان عالیه چی میگی
من منظورم دیالوگ محور بودنشه دوست عزیز، نه هیجان بازی
سایبرپانک بعدی هم که مثل قبلی تحدید جانی بشین و با کلی باگ زودتر عرضه کنین شاید بفهمید انقدر زود برای بازی که قراره پنج سال دیگه بیاد هایپ ایجاد نکنید.
۵ سال دیگه؟
تازه ساخت ویچر ۴ شروع شده
یه ویچر ریمیکم دارن
خیلی تا سایبرپانک بعدی فاصله داریم
اوه درست میگی ویچرو یادم نبود
خب دیگه معلومه خودشون تنشون میخاره
ویچر ریمیکو دادن دست یکی دیگه
من خبری نشنیدم که اینو بگه 🤷🏻
آقای کریمی گفتش خودم خبر ندارم
اول سگانه جدید ویچر تایید شده. این که پشت سر هم بیان معلوم نیست
دوما ریمیک نسخه اول تایید شده
سوما سایبرپانک بازی خیلی بزرگیهتو پنج سالم نمیشه ساخت. چهارما سی دی پراجکت از اشتباهاتش درس می گیره و الان هم سایبرپاک و هم ویچر سه شاهکار صنعت گیم ان
اگر یه زمانی طی کش خواستید،منم نقل مکان میکنم به بخش آمریکای شمالی شرکت.
امیدوارم با سر بخوره زمین این پروژه
چرا سایبر که عالی بود؟