گزارش: Until Dawn 2 مقطعی در دست توسعه قرار داشت
یک گزارش جدید نشان میدهد که Supermassive Games در مقطعی برنامهریزی کرده بود تا Until Dawn 2 را توسعه دهد، اگرچه این پروژه در نهایت به بازی The Quarry تبدیل گردید که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.
وبسایت Time Extension اخیراً با شش کارمند استودیوی سازنده The Dark Pictures Anthology صحبت کرد و آنها فاش کردند که اولین آثار این مجموعه ترسناک به دلیل سوء مدیریت و کمبود منابع آسیب دیدهاند. این اطلاعات در سال ۲۰۲۲ قبل از خرید سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) توسط شرکت نوردیسک گیمز (Nordisk Games) کشف شد.
دو کارمند Supermassive Games روایتهای متفاوتی از وقایع را توصیف کردند که منجر به تیره شدن روابط استودیو و سونی شد که هر دو حول کانسپت و نمونه اولیه Until Dawn 2 بوده است.
تیم The Quarry ابتدا با همکاری روی Until Dawn 2 کار میکرد. سونی هزینههای ساخت را به عنوان نمونه اولیه برای آنها پرداخت کرد. سپس هنگامی که کار ساخت نمونه اولیه به اتمام رسید، سوپرمسیو گیمز اعلام کرد که میخواهد این نمونه را بخرد و ببیند که آیا کسی آن را میخواهد.
The Quarry به عنوان یک پیشزمینه برای Until Dawn 2 آغاز شد، اما آنها مجوز نداشتند. آنها با انتشار بازیهای Dark Pictures بر روی چندین پلتفرم پلهای پشت سر خود را با سونی از بین بردند. تا آنجا که من میدانم شخص دیگری اکنون آن مجوز را دارد.
اخیراً نیز تایید شده است که پیت و جو ساموئلز (Pete and Joe Samuels)، بنیانگذاران سوپرمسیو گیمز، این استودیو را ترک میکنند. همچنین استودیوی Ballistic Moon روی نسخهی بهبود یافتهی Until Dawn برای PC و PS5 کار میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من واقعا Quarry رو بیشتر دوست داشتم، یکم پرداخت شخصیت ها بهتر بود داستان از دید چند نفر روایت میشد
لوکیشن های مختلفی داشت، کاملا مشهوده که اثر پخته تر و مدرن تریه
در مقابل Untildawn بیشتر بخاطر پیچش داستانی آخرش محبوب شده و برای زمان خودش خوب بود
اتفاقا اگه بازی های آخرشون سری dark pictures anthology و the quarry رو اگه بازی کرده باشید و با until dawn مقایسه کنید از همه جهات ضعیفتر عمل میکنند، از داستان بگیر تا مشکلات cut شدن تصویر موقع switch دیالوگ بین character ها (بازی انگار به غیر از زاویه ای که داره نمایش میده بقیه محیط فریز شده و هنگام تغییر اون زاویه همه چی از اول شروع حرکت میکنه که حس بازی رو از بین میبره )، حتی گرافیک پایین تری هم از نظر طراحی محیط و character ها نسبت به بازی until dawn داره بقیه بازیاشون. اولین سری از dark pictures anthology رو که بازی کردم باورم نمیشد اینا همون سازنده بازی until dawn باشن انگار یه استودیو دیگه درگیر ساخت این بازی ها بودن خیلی تفاوتش برای من مشخص بود حداقل.
بازی کردم بجز کوئری از هاوس آف اشز هم خیلی خوشم اومد واقعا خوش ساخت بود
انتیل داون هنوز بنظرم از زمان خودش جلو تر بود ولی اونقدرا الان خاص نیست
اهان یه موضوعی که در مورد آنتیل داون حال نکردم تقریبا تا اواخر بازی انتخاب هات ابدا تاثیری روی مرگ و زندگی کاراکتر هات نداره
ببین بخوام بنویسم خیلی میشه قبول کن برای همون موقع خوب بوده:)))
سیستم تعاملی بازی قابل مقایسه با بازی های quantic dream نیست ولی بخاطر theme بازی میشه کنار اومد باهاش، ولی دیگه نه به شدت the quarry که هر لحظه یکی میتونه به دلایل مسخره ای که فکرش رو هم نمیشه کرد بمیره، یه سری جاها بازی رو close میکردم دوباره بیام یه تصمیم مسخره تر بگیرم تا یکی الکی نمیره ولی خب خوشبختانه یا متاسفانه بازی quick save داشت و نمیشد دورش زد.
اون مکانیک جالب until dawn هم که با استفاده از headlight dual shock 4 باید یک سری مراحل رو رد میکردی تو هیچ بازی دیگشون نبود و با زدن چندین تا دکمه تو بازه زمانی مشخص جایگزین شده بود که واقعا حال به هم زن بود از نظرم.
آره من امیدوارم تو بازی های بعدی از ژیروسکوپ و باقی قابلیت های دسته ps5 استفاده کنن خیلی باحال بود.
فکرشو بکن لازم باشه از میکروفون دسته صدای خاصی در بیاری یا مدل خاصی دسته رو تکون بدی
اینم مثل قضیه Moon Studios و مایکروسافت میمونه تقریبا
با هم اختلاف نظر داشتن به خاطر همین دیگه سونی باهاش همکاری نکرده
ولی الان Ballistic Moon داره رو ریمیک بازی کار میکنه خیلی ها گفتن بعد اون قراره دنباله بازی رو بدن به اونا که از اعضای قدیمی استودیو هستن
انتیل داون همون موقع که عرضه شد خیلی بهم حال داد ایکاش دوشم میساختن
بازیگران Until Dawn دوست داشتنی بودن . خصوصا مایکل و سامنتا .