ظاهرا Rise of the Ronin سیستم لوت گسترده Nioh را کنار گذاشته است
به نظر میرسد که بازی Rise of the Ronin سیستم لوت گستردۀ Nioh را کنار گذاشته است و طرفداران از این بابت خوشحال هستند.
در جریان رویداد State of Play اخیر، شاهد گیمپلی عنوان Rise of the Ronin بودیم که مبارزات و جابهجایی در محیط را به نمایش میگذاشت. در میان تمامی جزئیات موجود، نکتهای که توجۀ طرفداران را به خود جلب کرد، عدم وجود یک سیستم لوت پیچیده و گسترده بود. بنابراین، از حیث جمعآوری آیتمها، زرهها و سلاحهای مورد نیاز، به نظر میرسد تفاوتهای زیادی با Nioh وجود دارد و به عبارتی، Rise of the Ronin از المانهای لوت کردن و دریافت امواج آیتمها و لوتها، فاکتور گرفته است.
در جبهۀ مخاطبین نیز این موضوع مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران سرسخت استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) و بازیهایش، این تغییر در طراحی را «بسیار مثبت» خطاب کردهاند. بسیاری سیستم لوت Nioh را عذابآور میدانند، چرا که در هر ماموریت دهها یا صدها سلاح دریافت میکنید که اکثریت آنها چندان به درد بخور نیستند.
Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظر من هم یه گام رو به جلو هست
حس میکنم از noon بهتر شه
برای این از همه بیشتر هایپم بین انحصاری های فرست و سکند پارتی سونی
Stellar blade هم خیلی خوب بود …
آره اونم خوب بود ولی من بشخصه با Rise of the Ronin بیشتر حال کردم
امیدوارم همینطور باشه سیستم لوت nioh واقعا مسخره بود
کلا برای من یکی لوت کردن کار بسیار عذاب آوریهای. ترجیح میدم وسایل و معجون ها رو در هنگام شکست یه باس یا به انتها رساندن مرحله ای بدست بیارم
فک کنم فقط من بودم ک با سیستم لوت nioh حال کردم
ادم و یاد دیابلو مینداخت
بیلد های زیادی ام میتونستی بسازی
دقیقا …
درود بر شما..
تو بازی نیو لازم نبود هر اسلحه یا تجهیزاتی لوت میکنی سریع بررسی کنی تعداد زیاد اسلحه ها لوت شده هم کمک میکرد برای بدست آوردن پول بازی یا تبدیل کردن به منابع برای ساخت اسلحه دلخواه..
و اینکه هر چقدر لول کارکتر و دشمنا بالا میرفت لوت های معمولی (که با رنگ مشخص میشدن) دیگه بهت نمیداد…
نیو ۲ وقتی لولت بالا میره قسمت داستانی تموم میکنی به دانجن ها (عمق)میرسی تازه لذت بازی شروع میشه…
گیم پلی عالی داشت …
ترکیب نیو و وولانگ تا حدودی جابجایی مثل سکیرو …
سیستم پری وولانگ رو داشت مبارزات نیو…
در هر صورت بازی حاصل تجربه این چند سال تیم نینجا هست و ترکیب بهترین بازیهاشون…
اگه مثل سکیرو باشه من میخرمش
من خودم نیو یک رو خیلی دوست داشتم بخاطر همین پیچیده بودنش پیچیده که نه آزادی عمل برای ساخت یه بیلد ولی خب قبول دارم که خیلی مخاطب جدید جذب نمیکنه کاری که الدن رینگ کرد